یوشیدا : عناوین انحصاری معرفی نشده ای در سال 2016 برای کنسول ps4 عرضه خواهد شد

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
10-1024x576.jpg


درود

Shuhei Yoshida مدیرعامل بخش Playstation در مصاحبه با مجله معروف فامیتسو اشاره کرد که تعدادی عناوین انحصاری معرفی نشده در سال 2016 برای کنسول ps4 عرضه خواهند شد.

اقای یوشیدا اشاره کردند که این عناوین در حال توسعه هستند. ایشان در ادامه گفتند که ما عناوینی جون Horizon Zero Dawn, Gravity Daze 2 and The Last Guardian را برای عرضه در سال 2016 تایید کرده ایم اما عناوین انحصاری دیگری هم هستد که در سال 2016 عرضه خواهند شد اما هنوز معرفی نکرده ایم.

سپس ایشان در رابطه با هدست واقعیت مجازی صحبت کردند و اشاره کردند Playstation VR با ۹۰Hz فریم‌ریت با احتمال رسیدن به ۱۲۰Hz اجرا می‌شود.

در رابطه با عنوان Gravity Daze 2 هم اشاره کردند که با فریم‌ریت ۶۰ برروی PS4 اجرا می‌شود.

منبع
 
آخرین ویرایش:
- بیشترین چندضلعی رو شخصیت های Dead Or Alive 5 داشتن نسل قبل!
- گرافیک آنچارتد به طور واضحی از گاد او وار 3 سر بود!:دی
- انیمیشن کریتوس از شماره یک باهاش بود!:دی :|
- در رابطه با خبر هم بنظرم نباید بازی خیلی بزرگی باشه!:دی

دیگه مجبورم کردی از آخرین Spell ام استفاده کنم:d

As we reach the end of the current-gen console era, it's safe to say that it is the difficult, flawed, but ambitious PlayStation 3 that has offered up the most technologically advanced console games of the age. The complex hardware set-up may have banjaxed even the best third-party developers in its early years, but PS3 owners have been spoiled by a range of state-of-the-art gaming epics from Sony's own in-house studios - foremost amongst them, God of War creator Sony Santa Monica.

همینطور که به نسل جدید نزدیک میشیم. براحتی میشه دید که بهترین و تکنولوزیکترین بازی نسل رو روی کنسول مشکل معیوب و صدالبته جاه طلبانه ی سونی دیدیم. کنسولی که بهترین ثردپارتی ها رو به زحمت و چالش انداخت. اما دارندگان PS3 تونستن بازیهای فرست پارتی سونی که تلفیقی از هنر و تکنولوزی بودن تجربه کنن. و از همه اون استودیوها گولاخ تر سازنده ی GOW سونی سانتا مونیکا بوده

منبع DF
 
این چیزایی که شما میگی بازم تفاوتی توی اصل قضیه ایجاد نمیکنه (اگر چه یه سری از بازیهایی که توی لیست هست مال این نسله) ، افزایش پلیگان باعث نرم تر شدن مدل کرکتر میشه ولی تاثیرش رو کیفیت و جزییات نهایی مدل 100% نیست !

Asura با 23,139 تا پلیگان :



یا Nariko با 23,620 پلیگان :



جفتشون پلیگان هاشون از کریتوس بیشتره ولی کیفیت و جزییات کمتری نسبت به مدل کریتوس دارن. یا از طرفی Lightning که حدود 8000 پلیگان بیشتر نداره ولی از خیلی کرکترهای دیگه با 10k-20k پلیگان، توی بازی کیفیت بهتری داره :



منظورم این نیست که حالا هر چی پلیگان بیشتر باشه تاثیری نداره ها ! نه ! منظور اینه که موارد برعکسشم هست و به صرف پلیگان بیشتر نمیشه نتیجه ی قطعی گرفت .
پ.ن : کاری با بحث آنچارتد بهتره یا گاو ندارما ! باز یکی دیگه ناراحت نشه وسط بحث :دی
خوب شما خود کاراکتر رو هم باید در نظر بگیری، اون Asura چهار تا دست بیشتر داره و واسه همین پالیگون هاش زیاد هستن. این اختلافی که شما میگی هم در حد 10000 پالیگانه و حتی عکسای اولی 2-3 هزار تا اختلافشون بیشتر نیست، اینجا ما یه مدل داریم 60000 تا پالیگان داره، یکی 20000 تا، دیگه هرچی یکیشون حرفه ای باشه اون یکی نوب بازم اونی که 60000 تا پالیگان داره جزئیاتش بیشتره:دی البته همین مدل کریتوس به نظرم (مطمئن نیستم) شیکمش صافه و با Light mapping احساس برجسته بودن بهش دادن:دی
 
خوب شما خود کاراکتر رو هم باید در نظر بگیری، اون Asura چهار تا دست بیشتر داره و واسه همین پالیگون هاش زیاد هستن. این اختلافی که شما میگی هم در حد 10000 پالیگانه و حتی عکسای اولی 2-3 هزار تا اختلافشون بیشتر نیست، اینجا ما یه مدل داریم 60000 تا پالیگان داره، یکی 20000 تا، دیگه هرچی یکیشون حرفه ای باشه اون یکی نوب بازم اونی که 60000 تا پالیگان داره جزئیاتش بیشتره:دی البته همین مدل کریتوس به نظرم (مطمئن نیستم) شیکمش صافه و با Light mapping احساس برجسته بودن بهش دادن:دی


بحث خیلی واضحه پلیگان ها همه چیز نیستن ، الان ناریکو که 6 تا دست نداره ، اینجور که شما دسته بندی میکنی یا باید فقط صورت کرکترو دید یا دست و پا رو قطع کرد و یه مکعب مستطیل بدنو در نظر گرفت. اگه اینجوری باشه که لایتنینگ با 8000 تا پلیگان باید فقط دو سه تا پیکسل باشه :دی بتمن توی آرکام سیتی زیر 20000 تا پلیگان داره (چیزی دور و ور 13k-14k) ولی مدلش عالیه و از خیلی کرکترهای پلیگان بالا سرتره ! مثال بخوام برات بزنم زیاده. خوب و زنده و پرجزییات به نظر رسیدن یه کرکتر به خیلی عوامل دیگه هم بستگی داره . بحث بیشتر از این کش دار نشه، توی پروفایل در خدمتیم.
 
بحث خیلی واضحه پلیگان ها همه چیز نیستن ، الان ناریکو که 6 تا دست نداره ، اینجور که شما دسته بندی میکنی یا باید فقط صورت کرکترو دید یا دست و پا رو قطع کرد و یه مکعب مستطیل بدنو در نظر گرفت. اگه اینجوری باشه که لایتنینگ با 8000 تا پلیگان باید فقط دو سه تا پیکسل باشه :دی بتمن توی آرکام سیتی زیر 20000 تا پلیگان داره (چیزی دور و ور 13k-14k) ولی مدلش عالیه و از خیلی کرکترهای پلیگان بالا سرتره ! مثال بخوام برات بزنم زیاده. خوب و زنده و پرجزییات به نظر رسیدن یه کرکتر به خیلی عوامل دیگه هم بستگی داره . بحث بیشتر از این کش دار نشه، توی پروفایل در خدمتیم.
شما واسه چی دارید یحث میکنید؟:d کاراکترای اصلی GT6 هر کدوم در گیم پلی حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار پلیگون داشتن و در فتومد ۵۵۰ هزارتا:d واضحه که مقدار پلیگون اهمیت نداره. کاملا بسته به اینه که اولا سبک بازی چیه و دوم اینکه این کاراکتر تا چه حد از دوربین فاصله داره. اگر کاراکتر شما از دوربین دورتره بازیساز باید خیلی احمق باشه منابع ارزشمند سیستمی رو بیش از حد بهش اختصاص بده چون در نهایت گرافیک کلی مهمه.
 
IGN: اون موقعش هم سر این دوتا بحث زیاد بود.

Uncharted 3 where the camera really zooms in tight as Drake and company squeeze through narrow crevices; that was copied straight from God of War, but Kratos and the torch-lit walls inside of Gaia are much more detailed and use much better lighting effects. Another direct comparison is the London Underground level where Drake, Sully and Cutter are fleeing the baddies. Compare this to any of the levels where Kratos is in a caved setting and the level of detail of the character models, environment and lighting effects are vastly superior on God of Wa
 
حالا از بحث ویژوآل بگذریم من خودم شخصا بر این اعتقادم که تو GoWIII صحنه های فک برانداز و عجیب غریب گرافیکی بیشتر از ND هست وگرنه شاید یجا ویژوآل UC‌ یا خصوصا TLoU بهتر باشه. اما مثلا شما همون پوسایدن رو در نظر بگیرید. اون باس عجیب غریب، اون مرحله متحرک، اون گرافیک، اون جزییات، اون حجم دشمن ها، اون انیمیشن ها، انصافی تو دکون کدوم بقالی میشه این چیزارو پیدا کرد؟:دی مثلا TLoU شاهکاره و هممون میدونیم اما از اساس بازی طوری هست که توش ما همچین چیزایی نمیبینیم!

SM استاد خلق این سکانس ها و گیم پلی های ماورایی هست. عظمت گرافیک GoWIII‌ رو واقعا هربازی نداره! مثلا ریمستر دیز آنرد (دیشونورد سابق) رو PS4 هنوز 30 فریمه! واقعا SM‌ قدم های بزرگی برمیداره همیشه. کافیه الان یه نسل دیگه بریم عقب و به GoWII نگاه کنیم. نمیدونم یادتون هست یا نه اما گرافیک بازی رو همه دنیا یه معجزه میدونستن! برای همه سوال بود همچین چیزی رو چجوری تونستن رو PS2 بسازن؟ تو GoWII هم پر بود از صحنه های فوق حماسی و عظیم. مثل جایی که اون اسبا حرکت میکردن....

در مورد GoWIV هم فقط بزارید بازی نمایش داده بشه، میفهمید قدرت SM چیه! یادتون باشه پارسال هم دقیقا سر PSX یه تکنیکال دمو پخش شد به اسم ED که در مورد تکنولوژی جدید مدل کردن صورت و انیمیشن هاش بود. اگه اون دمو رو دیده باشید میدونید که به سختی میشه باور کرد اون صورت یه انیمیشنه نه یه ویدئو تصویر برداری شده. حالا از کوری بارلوگ پرسیدن کیفیت بازی الان تو چه حدی از این دمو هست و ایشون هم جواب داد در حال حاضر خیلی بهتر! من که شخصا منتظر یه نمایش فوق فک برانداز از SM هستم و معتقدم GoWIV مبارزات عظیمی خواهد داشت که ملت رو به مرز جنون میکشونه!
 
ماکان حرفت رو قبول دارم ولی انیمیشن هایی که ND می سازه رو هم دست کم نگیر ! از افکت بارون شن بگیر تا .....

من که شخصا منتظر یه نمایش فوق فک برانداز از SM هستم و معتقدم GoWIV مبارزات عظیمی خواهد داشت که ملت رو به مرز جنون میکشونه!

فعلا nd با نمایش u4 تقریبا اینکار رو کرده :دی
 
ماکان حرفت رو قبول دارم ولی انیمیشن هایی که ND می سازه رو هم دست کم نگیر ! از افکت بارون شن بگیر تا .....
فعلا nd با نمایش u4 تقریبا اینکار رو کرده :دی

من اصلا نگفتم ND کارش ضعیفه! فکر نمیکنم تو دنیا کسی جرات گفتن همچین حرفی رو داشته باشه!:دی من فقط معتقدم SM نسل پیش نسبت به زمان تونست کار بزرگ تری رو از نظر گرافیک بکنه. وگرنه همه میدونن تو زمینه انیمیشن و AI مثلا ND بی رقیبه!

همین الانم به قول خودت ND با نمایش UC4 حسابی همه رو متحیر کرده اما باز من فکر میکنم نمایش SM میتونه بهتر از UC4 ظاهر بشه. در کل بحث خاصی وجود نداره!:دی
 
بهترین گرافیک ps3 به نظر من left behind هستش و در رتبه بعدی Uncharted 3 و GOW3 البته اینها از لحاظ بصری هستند مگر نه از لحاظ افکت و اینها GT6 رو دست ندار ولی فریم ریتش اون چیزی نیست که باید باشه البته اگر کرایسیس 3 رزولوشن بالاتری داشت و یک مقدار فریم ریت بهتری داشت بدون شک از همه بازی ها بهتر بود
 
قط کافیه بارلوگ پاشو چند دقیقه توی ND بزاره ، وقتی میاد بیرون با خودش میگه بسم ... ! من از یه جهان دیگه اومدم بیرون ؟ :d نباید ND رو با هیچ استودیویی مقایسه کرد ، نداریم :d
حدیث ؛
کفره خدای دیگه ای رو بپرستید :d ایمان بیاورید
بچه های ND نمونه ی بارز بیگانه های فضایین :d
 
آخرین ویرایش:
خوشحال هستیم که Santa Monica و Nau*ghty Dog در نهایت هر ۲ یک هدف رو‌ دنبال میکنن یعنی ساخت بازی برای PS4 :D

اما واقعا من GOW III Remaster رو‌بازی کردم جدای از گیم پلی بی نظیر و فوق حماسی ، گرافیک بازی بعضی جاها فک رو کاملا دراپ‌میکرد ، مخصوصا سکانس مبارزه ی کریتوس با زئوس که بازی حالت 2D میگیره ، چنان عکسای گرفتم ازونجا که هر موقع میبینم اپیلاسیون میشم :دی
سانتا و ناتی داگ هر ۲ همیشه بهترین گرافیگ های کنسولی رو تحویل گیمر دادن
 
خوشحال هستیم که Santa Monica و Nau*ghty Dog در نهایت هر ۲ یک هدف رو‌ دنبال میکنن یعنی ساخت بازی برای PS4 :D

اما واقعا من GOW III Remaster رو‌بازی کردم جدای از گیم پلی بی نظیر و فوق حماسی ، گرافیک بازی بعضی جاها فک رو کاملا دراپ‌میکرد ، مخصوصا سکانس مبارزه ی کریتوس با زئوس که بازی حالت 2D میگیره ، چنان عکسای گرفتم ازونجا که هر موقع میبینم اپیلاسیون میشم :دی
سانتا و ناتی داگ هر ۲ همیشه بهترین گرافیگ های کنسولی رو تحویل گیمر دادن
البته کار پورت نسخه سوم رو خود سانتا به عهده نداشت... یه تیم کوچیک روش کار کردن
حرکتی که سانتا زده بود رو ps3 خیلی عظیم تر بود
 
البته کار پورت نسخه سوم رو خود سانتا به عهده نداشت... یه تیم کوچیک روش کار کردن
حرکتی که سانتا زده بود رو ps3 خیلی عظیم تر بود

منم منظورم اصل قضیه بود ، بیس کار به شدت قوی بود که ما شاهد این ریمستر بودیم ، که اونم برمیگرده به خود سانتا و نسل قبل :دی
 
برید توبه کنید و انقدر در مورد سانتا کفر نگید! :دی
درسته ND شاخه! ولی تو این یک مورد،شرمنده! ولی سانتا شاخ تره! :دی
 
IGN: اون موقعش هم سر این دوتا بحث زیاد بود.
البته این نظر یک بنده خدایی به نام Royce Butler توی تویتر هست که منتقد IGN (گرگ میلر) در جوابش اینو میگه :
Royce, Royce, Royce. Your love for screaming protagonists has clouded your judgment. Yes, God of War III looks amazing -- Sony cut out when I described it as "graphics ****" in my Tester interview -- but Uncharted 3 looks monumentally better.
Describe for you a level in Uncharted 3 that is as graphically impressive and grand in scale like the God of War III intro? Uh, OK. The vista in the French jungle as Nate ledge-shimmies, escaping from a capsized cruise liner, and that little part of the experience where you hang out the back of a plane, blow up the plane, skydive, and then trip out in the desert. I mean, the plane/desert sequence is not only one of the best in gaming, it's one of the prettiest things you'll see on your TV.
I'll admit there's nothing like walking up Gaia in God of War III, but that's because God of War is a fairy tale -- think about that. Santa Monica Studio can just make everything up in God of War; if they need a boss, they make a rock monster with lava veins. Why shouldn't every character and set piece be perfect, then? Watch the God of War III video review and defend the Chimera's textures at the 2-minute 21-second mark or tell me how walking on grates to save Pandora wasn't visually boring.
Uncharted is making a world that's saturated with color and life. It's insanely close to the one we live in (with more climbing). The way the sand cascades as Drake climbs the dunes, the fist bump between Chloe and Sully in London, the textures of the roofs young Drake sprints across -- these are the little details Uncharted 3 nails and that push the visuals beyond the reach of God of War III.

سانتا استودیو فوق العاده توانایی هست از نظر تکنیکی و من واقعاً مشتاقم ببینم چه میکنن با PS4 اما حتی نزدیک به ND هم نیست از این نظر با توجه به خروجی های نسل قبلشون (فکت). البته شاید این نسل با GoW4 نابود کردن ولی تا اینجا ارجاع میدم به کمی از سخنان اخیر DF در وصف نمایش E3 UC4:
Does the next-gen start when Naughty Dog says it does?
Launching ahead of the gorgeous Horizon Zero Dawn, inSpring 2016, it feels like the PS4 is about to step up a gear in technical accomplishment, and with Naughty Dog once again at the spearhead of the movement.

اون Middleware و API که سانتا باهاش بازی میسازه کاره همین ND ـه (ایس-تیم) . اون سیستم MLAA cell baesdـی که نسل قبل اینا باهاش GOW3 رو ترکوندن کار همین ND بود (ایس-تیم) و...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or