SΛDrA-HhH

Gold User
May 5, 2011
14,796
نام
شیخ صدرا
سلام

Sharp objects
The Haunting of Hill House
After Life
The Boys

2 تای اولو دیدم،سومیم نظرمو جمع کرد دستت درد نکنه :D



سلام صدرا. خوبی؟ اومدن مجددت به این تاپیک رو خیر مقدم میگم <:-P:D



اول از همه بشین «The Leftovers» رو ببین که هیچ‌وقت برای دیدنش دیر نیست. اولش به‌نظر میاد که علمی-تخیلی باشه ولی یه درامِ قوی با تمِ مذهبی و روحانیِ خاصِ خودِ «لیندلوف»ـه. کلا سه فصل و 28 قسمت بیشتر نیست ولی بدجوری هم به جسم و هم به روحت می‌چسبه :D



«Line of Duty» هم که هر چی ازش بگم، کم گفتم. این سریال یه سریالِ جناییِ واقعیـه که به‌جای اینکه وقتش رو مثل خیلی از سریال‌های پلیسی شبکه‌های ملی آمریکایی روی توییست‌های بیخود و filler های بیش از حد بذاره، یه داستان رو می‌خواد تعریف کنه که وسعتِ اون دائما بیشتر میشه (البته از جذابیت‌های این سریال توییست‌های متعددشـه ولی از نظرِ این حقیر، اکثرشون به‌جا هستند :D). اگه خواستی ببینیش، متوجه میشی که هیچ‌وقت نمی‌دونستی انقدر از بازجویی‌های 20-30 دقیقه‌ای خوشت میاد و براشون لحظه‌شماری می‌کنی 8-> فصل‌های دوم و سومش شاهکار هستند اما فصل پنجمش زد روی دستِ جفت‌شون؛ این است «جِد مرکوریو» :-bd فقط شاید مشکلش برای تو این باشه که فعلا تا فصل پنجمش اومده (هر فصلش 6 قسمتـه) و حداقل دو فصل دیگه داره.



در آخر هم «Travelers» یه سریال علمی-تخیلیِ کاناداییـه و با اینکه اصلا در حد اون دو سریال قبلی نیست ولی ثبات خوبی داره و هرچی بیشتر می‌بینیش، بیشتر جذبش میشی. دوست عزیزمون «نت‌فلیکس» فصل سومش رو منتشر کرد و آخرِ همون فصل هم کنسلش کرد :| ولی پایان داره؛ پایانی که من شخصا ازش راضی بودم.



پ.ن: من خودم در حال دیدن فصل دوم «Battlestar Galactica» هستم و خیلی هم ازش خوشم اومده ولی از اون جایی که هنوز کامل ندیدمش، توصیه‌اش نمی‌کنم؛ مخصوصا اینکه تو چند جای مختلف خوندم که پایانش راضی‌کننده نبوده (برادرم زیر بار نمیره و اصرار داره که پایانش خیلی خوبه :D باید خودم تمومش کنم تا بتونم نظرِ نهاییـم رو در موردش بدم :-?).

«The Wire» هم که اصلا نیازی به معرفی من نداره و احتمالا خودت دیده باشیش و توی این 4 فصلی که من دیدم، محشر بوده.



ویرایش: این چه معرفی بود که من کردم بدون اسم آوردن از «The Missing». دو فصل با دو داستان مختلف از آدم‌ربایی، رینگ‌های پدوفیلیا و یک شخصیت مرکزی به اسم کارآگاه «باپتیست» که در سال میلادی جاری در نقش اصلی spin-off این سریال به اسم «Baptiste» هم بازی کرده که اون رو هم همون سازندگانِ سریال «The Missing»، یعنی برادران «ویلیامز»، ساخته بودند.



«The Little Drummer Girl» هم عالیه ولی مینی سریالـه. بازی‌ها و داستان در این مینی سریال یکی از یکی بهترند ^:)^ میون این همه فیلم و سریال غرق در پروپاگاندا، اینکه یه اثر داستان خودش رو بدون جهت‌گیری تعریف کنه، اتفاق خیلی نادریـه که خوشبختانه چنین اتفاقی در این مینی سریال افتاده.



اگه به یه درام عاشقانه‌ی تاریخی در اسکاتلندِ قرن هجدهم، قیام‌های یعقوبیِ اون قرن در اون مکان با چاشنیِ سفر در زمان ولی به‌صورت خرکی :D علاقه داری، «Outlander» گزینه‌ی خیلی خوبیه. تازه این مواردی که بهشون اشاره کردم، اکثرا به دو فصل اول مرتبط هستند و تنوعِ این سریال بیشتر از این حرف‌هاست. برای من که همون درس‌های تاریخی که ازش گرفتم، دیدنش رو توجیه کرده :D اما خودِ سریال بی‌شک کیفیتِ خیلی بالایی داره. «کِترینا بَلف» و «سَم هیوگَن» عالی بازی می‌کنند و داستان هم با اینکه بعضی‌ جاها کمی فراز و نشیب داره ولی کیفیت کلی سریال اصلا پایین نمیاد و از اون جایی که اقتباسی هم هست، دست دوستانِ سازنده برای گند زدن بهش خیلی باز نیست :D این سریال تا حالا چهار فصل ازش اومده ولی قبل از اومدنِ فصل چهارم، تا فصل ششم تمدیدش کردند. از اونجایی که سریالِ پربیننده‌ای هم هست و چندین کتاب از سری کتاب‌های «Outlander» (و یک کتاب آتی از اون سری) برای فصل‌های بعدیِ این سریال باقی مونده، حالا حالاها بعیده که تموم بشه که خودم از این مسئله زیاد خوشحال نیستم. درکل اگه حوصله‌اش رو داری، شدیدا «Outlander» رو بهت پیشنهاد می‌کنم.


قربان شما،واقعا روزگار خوشی داشتیم اینجا دور هم،سریالی نبود اعم از بنجل و غیر بنجل که نبینیم :D
با سپاس فراوان :D

missing و line of duty رو فک کنم بپسندم :D
 

BucketHead

کاربر سایت
Feb 25, 2014
305
نام
وحید
View attachment 112831

Euphoria رو اگه کسی ندیده حتما ببینه ترکیبی از S*x Education و 13 Reason Why هستش یـ درام/دارک کمدی با تدوین و کارگردانی عالی + موسیقی خاص و منحصر به فرد نه زیاد اشک در بیار ـه نه زیاد خشک و بی روح به سبک 13 RW یـ حالت راوی گونه داره با صدا پیشگی زندیا به مدد نویسنده خوبش مظمون و داستانش در عین ساده بودن خیلی چند لایه تعریف میشه درجه سنی هم خوب MA هستش و همه چی توش ازاده :D همونجور که گفتم تدوین و تصویر برداری سریال به شدت عالیه و پر از قاب بندی های رنگارنگ و کات خوردن های جور واجور ـه , بازی ها هم عالیه در حد خودش خلاصه دریابیدش

پ.ن 1: برا فصل دوم تایید شده
پ.ن 2: شاید ندونید ولی سریال برا بی پروا بودنش تو نشون دادن مصرف دخانیت و این صحبتا جنجال به پا کرده بود اون اوایل البته نه در 13 RW ولی خوب از این نظر کاملا سریال بی پروایی ـه

واقعا برام جالبه چجوری میشه این همه S*x و مصرف دخانیات زیر سن قانونی رو سریال تبلیغ میکنه !!!! تا حالا این قدر تو یـ سریال ندیده بودم پیچش رو شل بکنن !!!
خیلی خوش ساخت بود ولی اون جاهایی که شدید SJW میشد حال آدمو بهم میزد و اینکه
خیلی خوش ساخت بود ولی اون جاهایی که شدید SJW میشد حال آدمو بهم میزد و اینکه
یجا زندایا بخاطر اینکه پارتنرش به پلیگامی اعتقاد داره شدید ناراحت میشه منتها یه ثانیه بعد کاملا اوکی میشه و میره با طرف میرقصه؛ البته اونجا که باهاش فرار نکرد یکمی این قضیه رو واسم جمع کردتا حدودی؛ اون مشکل SJW هم که گفتم مربوط به مشکلی میشه با 6 اجوکیشن داشتم؛ همه المان های Political Correctness یجا جمع شدن تو هر دو فیلم؛ والدین همجنس؛ بعد بادی پازیتیو (جالبه کسی واسه مرد ها این حرفو نمیزنه کلا بادی پازیتیو بودن فقط واسه زن ها محدود شده چون خود زن ها علاقه ندارن با یه مرد قد کوتاه چاق بگردن؛ مخصوصا این قد که زیاد تحقیر میشن سرش. بعد یباره رابطه مونوگامی میشه پلیگامی و اصلا تو عمق رابطشون نمیره سریال که تو این رابطه ممکنه چه مشکلاتی و انتظاراتی طرفین از هم داشته باشن. و اینکه هر کدوم از این المان ها جدا از هم تا حدودی قابل تحمله با این که هالیوود از تمام قدرتش استفاده میکنه تا این طور پروگرسیو بودن رو بکنه تو حلق ملت و اونقدر اینطور المان ها تو یه سریال جمع میشن که دیگه تهوع آور میشه.
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: Arima Kishou

orbis

کاربر سایت
Jun 11, 2013
291
نام
محمد رضا
سریال Thirteen Reasons Why مگه قرار نبود تازه امروز اولین قسمتش بیاد؟
پس چرا یه سری سایت ها کل فصلشو گذاشتن؟ لو رفته؟
سریال های نتفلیکس به این صورت منتشر میشن یه فصل به طور کامل میاد
 

*Black Roze*

کاربر سایت
Jun 5, 2012
1,982
نام
محسن
سریال های نتفلیکس به این صورت منتشر میشن یه فصل به طور کامل میاد
پس برای پخش ایناش چی؟ مثلا مگه قرار نیست هر جمعه بپخش بشه؟
یعنی نتفیلیکس برای همه ی سریال هاش اول میاد کامل تو اینترنت میزارشون بعد هر هفته پخششون میکنه؟
 
  • Like
Reactions: TheGodfather

misagh72

کاربر سایت
Sep 7, 2013
1,717
پس برای پخش ایناش چی؟ مثلا مگه قرار نیست هر جمعه بپخش بشه؟
یعنی نتفیلیکس برای همه ی سریال هاش اول میاد کامل تو اینترنت میزارشون بعد هر هفته پخششون میکنه؟

تنفیلیکس همه قسمت ها رو میزاره رو سایتش شما میتونی تصمیم بگیری هر هفته نگاه کنی یا همش رو توی یگ روز نگاه کنی
تنفلیکس هم شبکه کابلی نیست که پحش هفتگی داشته باشه
 

lamirhoseinl

کاربر سایت
Jul 11, 2019
13
سریال Boys فوق العاده بود
احتمالا اخرین کسیم که تو این انجمن دیدتش ولی اگه کسی ندیده حتما ببینه
اما اصلا خیانت زن بوچر جالب نبود علی الخصوص سکانس پایان فصل یک!فرهنگ واقعی امریکایی رو به رخ مون کشیدن.حال بهم زن بود
 
Last edited by a moderator:

ce7en44

کاربر سایت
Mar 4, 2009
8,436
نام
مسلم
سریال Boys فوق العاده بود
احتمالا اخرین کسیم که تو این انجمن دیدتش ولی اگه کسی ندیده حتما ببینه
اما اصلا خیانت زن بوچر جالب نبود علی الخصوص سکانس پایان فصل یک!فرهنگ واقعی امریکایی رو به رخ مون کشیدن.حال بهم زن بود
والا به خدا، زنیکه مثل بچه آدم میرفت طلاق میگرفت و این همه سال هم الکی ای بوچر علاف خودش نمیکرد
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
Thirteen Reasons Why = A Ultimate SJW
جالبه تو طول قسمت اول داشتم با خودم میگفتم چرا سریال ورود نمیکنه به این قضایا که ناگهان شترق کوبید تو صورتم :))
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر