گزارش: Resident Evil 8 نمای اول شخص خواهد داشت

آیا نمای اول شخص در صورت حقیقی بودن اطلاعات، به تجربه شما در بازی لطمه می زند

  • بلی

  • خیر

  • در حال حاضر در مورد خوب یا بد بودنش نظری ندارم


Results are only viewable after voting.

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,524
c7943_.png
Resident Evil 8 از یک جنبه مهم مانند Resident Evil 7 خواهد بود. کپکام در حال حاضر مشغول بازسازی Resident Evil 3 است، اما جزئیات جدیدی درباره ادامه بازی موفق Resident Evil 7 که در سال 2017 انتشار یافت منتشر نشده است، حداقل تا این لحظه؛ یک گزارش حاکی از آن است که Capcom برای عنوان RE8 دوباره به نمای اول شخص باز خواهد گشت.
مطابق گفته کانال YouTube Residence of Evil، رزیدنت ایول 8 از فرمول رزیدنت ایول 7 پیروی و نمای اول شخص را حفظ خواهد کرد. Eurogamer نیز جزئیات مشابهی از منابعی که با کپکام در ارتباط هستند شنیده‌ است.
RE7 نسبت به عناوین قبلی خود رویکرد جدیدی را در پیش گرفت، چیزی که طرفداران سال ها انتظارش را می کشیدند، کپکام با تغییرات ساختاری و چشم اندازی به عناوین کلاسیک خود، با انجین پر زرق و برق RE Engine سعی در جبران اشتباهات قبلی خود داشت.
جزئیات جدید به نقل از کانال Residence of Evil نشان می دهد که پروتاگونیست RE7 اتان وینترز در RE8 بازمیگردد، همچنین کریس ردفیلد احتمالا متفاوت از RE7 با چهره جدیدش حضور خواهد داشت، همچنین جزییاتی در مورد دشمنان از جمله چند زامبی و ارواح مونث که شما را از طریق محیط روستا و یک قلعه تعقیب می کنند وجود دارد.
IGN در مورد این شایعات با کپکام صحبت کرد، اما کپکام از پاسخ به سوالات امتناع نمود.
منبع
کپکام امروز برای تسترها دعوتنامه ای جهت ایونتی در کشورهای مختلف دنیا از جمله ژاپن، آمریکا و آلمان ارسال نمود. ممکن است در مورد مباحث مختلف سری و RE8 در این ایونت پرسشهایی انجام شود.

f768042_.png
 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
بی جهت نیست که کپکام به دوران اوج خودش برگشته و بازی های بسیار با کیفیتی رو داره منتشر میکنه .

این موتور Re Engine که دارن بی نظیره . این موتور قدرتمند گرافیکی تازه نسل نهم باز هم قدرت بی نظیر خودش رو نشون میده . کپکام نسل هفتم یه سوتقام بود که رفت به تاریخ پیوست . به بازگشت کپکام شکوهمند میتونین با خیال راحت سلام کنید ...

کنفرانس کپکام در سال 2019 و استفاده از تکنولوژی های جدید استفاده شده در بازی های کپکام در نسل هشتم و چشم اندازی به سمت نسل نهم .....

:Arrowd:

به دوستان این موضوع رو اطلاع بدم که بازی اویل 2 ریمیک و همین طور اویل 3 ریمیک و دویل می کرای 5 و جتی بازی اویل 7 از تکنولوژی پیشرفته در بخش انیمیشن یعنی Motion matching استفاده کردن و به همین جهت انیمیشن های بازی و تعامل شخصیت های بازی به محیط و اشیا و اجسام پیرامونش بی نظیر بود و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود .

به طور مثال در این ویدئوی کوتاه میتونید بخشی از سیستم Motion matching و تعاملش با محیط رو نگاه کنید . این تکنولوژی به سیستم موشن کپچر کمک میکنه که تعامل حیرت انگیری با محیط پیرامون خودش داشته باشه ! محاسبات فیزیک :
  • تعامل اجسام با انیمیشن ها
  • تعامل محیط با انیمیشن ها
  • تعامل انمیشن جداگانه با انمیشن جداگانه
  • تعامل انیمیشن های به هم پیوسته با انیمیشن های به هم پیوسته
  • و ......
همه چیز رو به طرز حیرت انگیری پردازش میکنه و انیمیشن های موشن کپچر شده رو در بخش تعامل با محیط به زیبایی هر چه تمام تر نشون میده . تو خیلی از بازی ها مشاهده کردین که برای در باز کردن چه باگ هایی دیده میشه و یکپارچگی انیمیشن ها چقدر بد هستش . مثلا شخصیت دورن بازی میخواد در رو باز کنه انیمیشن های به هم وصل شده به صورت تیکه تیکه نشون داده میشه و شکل بدی به خودش میگیره . تکنولوژی Motion matching این مشکل رو برطرف کرده

View attachment 128328


















تو این صحنه میتونید مشاهده کنید که داره دو تصویر نشون داده میشه . یکی بدون Motion matching و دیگری با Motion matching تو اونی که بدون Motion matching هستش شاهد فرو رفتن دست تو صورت زامبی میشیم و همین طور دست زامبی رو شخصیت بازی ولی اون ویدئویی که با Motion matching هستش میتونید شاهد باشید که چه تعامل بی نظیری داره دست لیون با سر زامبی و شاهد باگ و فرو رفتگی نمیشیم . آخر ویدئو جاهایی که ایجاد باگ کرده با دایره زرد رنگ نشون داده میشه .

View attachment 128329


















در این ویدئو هم داستان یک ویدئو در حال راه رفتن و عبور از موانع با MM و دیگری در حال دویدن و عبور از موانع با MM . همین طور که در ویدئو مشاهده میکنید نحوه رفتاری حرکت شخصیت داخل بازی با محیط های پیرامون خودش هستش . محیط های دست انداز و دارای پستی بندی ها . اول عکس رو مشاهده کنید که شعاع حرکتی و تنوع حرکتی شخصیت داخل بازی رو نشون میده که چقدر میتونه تنوع حرکتی عبور از موانع رو داشته باشه .

View attachment 128330

و همون طور که در ویدئو هم مشاهده میکنید پیوستگی انیمیشن ها با MM به بهترین حالت ممکن پردازش و نمایش داده میشه .

View attachment 128331


















یکی دو سال پیش این ورا من یه مقاله گذاشته بودم ( هی چی گشتم پیدا نکردم و نمیدونم کجا گذاشتم اون مقاله رو ... ) از سیستم انیمیشن سازی و موشن کپچر سری NBA 2K در نسل هشتم . سازندگان بازی 2K اومده بودن اول به صورت کامل از نوک پا تا نوک سر عضلاتی رو برای بازیکن های داخل ازی طراحی کرده بودن . بعد با طراحی عضلات و ماهیچه ها شبیه سازی آناتومیک بدنی انسان در واقعیت کاری کرده بودن که در بازی حتی شما شاهد تکون خوردن عضلات بازیکنان در سری NBA 2K باشید .

شما وقتی چنین کار بزرگی رو میکنین میتونین اون وقت با استفاده از سیستم موشن کپچر به صورت بسیار بسیار طبیعی تری انیمیشن ههای کپچر شده رو در بازی اضافه کنین . هر قسمتی از بدن که تکون میخوره عضلات و ماهیچه های بدن انسان در باقی قسمت ها هم تحت تاثیر خودش قرار میگیره . شما رد خیلی بازی ها میبینید که مثلا شخصیت داخل بازی که داره دستش بالا میره بقیه بدنش مثلا زیر بقل شخصیت داخل بازی به شکل مصنوعی کش میاد و انگاری شاهد یک خمیر کشیده شده هستین .. حالا بازی های کمپانی کپکام هم از این سیستم آناتومیک بدن انسان استفاده کرده تا بتونه انییمشن های بسیار با کیفیت و بی نظیری رو توسعه بده و طراحی کنه . در ویدئوی زیر به خوبی متوجه میشید که منظور من دقیقا چی هستش .


View attachment 128333


















در ویدئوی بعدی اول مثالی از بازی PES 2020 میزنم . امسال سازندگان بازی تونستن بخش هایی از کیت بازیکنان رو مثل شورت ورزشی بازیکنان وقتی در حالت های مختلف هستن شورت ورزشی نسبت به حرکت بازیکن واکنش هایی از خودش نشون بده . در سال های قبل بازیکن هر نوع حرکتی میکرد شورت ورزشی به صورت ساکن میموند و همین موضوع باعث میشد از کیفیت های انیمیشن های بازی زده بشه . سازندگان اول امسال چند ضلغی ها و طراحی های پشت شورت ورزشی مثل ران پا و ... رو طراحی کردن و بعد هم شورت ورزشی رو کاری کردن که بتونه به صورت طبیعی تکون بخوره .

View attachment 128334


















حالا تیم سازنده کپکام تونسته لباس Leon رو در بازی رو به صورت بسیار زیبایی شبیه سازی کنه لباس Leon هنگامی که دست هاش به بالا و طرف های مختلف حرکت میکنه به حرکت در میاد و دیگه مثل خیلی از بازی ها لباس حالت کش دار و مصنوعی پیدا نمیکنه . شما ویدئو رو مشاهده کنید کاملا دو مثال در کنار هم گذاشته شده که حرکت لباس ها رو میتونید مشاهده کنید یکی با تکنولوژی جدید تر و دیگری با تکنولوژی قدیمی تر .

برای طراحی چنین کاری باید عضلات و ماهیچه ها و چند ضلعی های کاراکتر در پشت لباس رو شبیه سازی کنن و طراحی کنن . اگر این کار رو نکن پشت لباس کاراکتر ها خالی هستش . یعنی پشت لباس هیچی نیست و این یکی از دلایلش محدودیت های سخت افزاری هستش . مثلا در بازی های ورزشی گروهی سازنده ها مجبورن بخش هایی از چند ضلعی های پشت کاراکتر رو به صورت خالی بذارن . چون هر چقدر میزان چند ضلعی های یه کاراکتر بیشتر باشه به همین سو پردازش سنگینی رو با خودش در بر میگیره . حساب کنید محاسبات فیزیک توپ - تماشاگرا - محاسبات انیمیشن های 22 بازیکن - هوش مصنوعی و .......

View attachment 128335


















در پایان وقتی بود شاید با توضیحات بیشتری بعدا اومدم و نکات دیگری رو هم به دوستان گفتم . شاید هم مقاله ویدئویی تدارک ببینیم و به صورت رسمی در بازیسنتر منتشر کنیم با جزئیات بیشتر و نکات فنی تخصصی تر .
کپکام واقعا از نظر تکنولوژی همیشه سر بوده هنوزم ریمیک نسخه 1 بعد اون همه سال گرافیکش بینظیره نسل قبلی هم MT Framework رو داشتن که اونم موتور به شدت سبکی بود اینجا هم واقعا نمیدونستم از تکنولوژی MM استفاده میکردن الان دلیل نرم بودن انمیشن های بازیای RE معلوم شد این مورد تو DMC5 خیلی به چشم میومد با این حال به نظرم تو بحث موکپ صورت یکم هنوز مشکل دارن RE7 و DMC 5 جفتشون مشکل Uncanny valley داشتن مخصوصا شخصیت های مونثشون باز این مورد توی RE2 خیلی بهتر بود ولی بعضی وقتا توی صورت claire نمود پیدا میکرد و قشنگ زار میزد کلا شخصیت های مونث از این مشکل اکثرا رنج میبرن نمیدونم حالا بازیگر موکپ درست انتخاب نمیکنن هرچی که هست تو شخصیت های مونث بیشتر نمود پیدا میکنه این قضیه !
 

residen

کاربر سایت
Apr 28, 2014
467
استفاده از دوربین اول شخص در بازی رزیدنت اویل برمیگرده به سال ها پیش ( نسخه بازمانده )
که در اون زمان چنین طرحی نشون داد دوربینی که بتونه در ایجاد حس ترس و بقا دقیق و کامل عمل کنه دوربین سوم شخص هست .
اما ثابت بودن دوربین در سوم شخص میتونه محیط اطراف و در شرایط عادی برامون به مکان آرام و با امنیت کامل تبدیل کنه و در شرایط اضطراری به مکانی پر از وحشت و نا امنی
ولی در دوربین سوم شخص متحرک ( پشت سر ) در شرایط عادی میزان احساس امنیت کامل نخواهیم داشت !
چون دید کاملی مثل سوم شخص ثابت به محیط نداریم ( که میتونه به عنوان یک مورد خوب برای بازیی مثل رزیدنت باشه چون ترس رو حفظ میکنه )
در شرایط اضطراری به علت همون دید محدود نسبت به حالت ثابت باعث میشه احساس امنیت بیشتری داشته باشیم چون ذهن ما بیشتر درگیر روبرو هست تا پشت سرمون !
به نظر من نوع سوم شخص متحرک ( پشت سر ) با اختلاف کمی از نوع ثابت بهتره چون احساس میکنم تعادل بهتری برقرار میکنه
باز برمیگردم به موضوع اول یعنی دوربین اول شخص ، این دوربین در شرایط عادی احساسی شبیه به دوربین سوم شخص متحرک میده ولی به مراتب کمتر
چون دوربین اول شخص در بازی به دلیل دید نا کافی نسبت به چشم انسان نمیتونه گستردگی محیط و درست پوشش بده ، البته شاید با استفاده از قابلیت های VR بشه !
اما در سوم شخص متحرک خیلی بهتر محیط نمایش داده میشه ( در محیط های اضطراری با دوربین اول شخص همین نسبت ها وجود داره )
پس نتیجه میگیریم :
اول شخص + سوم شخص ثابت = سوم شخص متحرک ( به صورت حدودی )
شما خودت الان چون من تازه واردم و کامنتام کمه با غرور داری جواب میدی، بعد از بقیه ایراد میگیری؟ حالا اگه کسی بود که سال ها تو فروم "سابقه" داشت اینقدر سرسری جواب میدادی؟ اول یه نگاه به ادبیات خودت بنداز بعد بیا از بقیه ایراد بگیر.
نمیدونم چرا اینطوری برداشت کردی ولی خود من سابقه چندانی ندارم که بخوام با سابقه کم کسی مغرور بشم ! اتفاقا انتقاد اصلی من با کسانی بود که سابقه زیادی دارن
بازم از انتقاد شما تشکر میکنم و سعی میکنم دیگه به کسی خوشامد نگم که مبادا بد برداشت بشه

ضمنن از کاربران درخواست میکنم ویدیوها و عکسهایی که در پستشون قرار میدن و به صورت آدرس و یا کم حجم قرار بدن ، ممنون
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
به خواسته طرفداراش ریمیک درست نکرد استاد ! دید پول توش هست ، ساخت .
چه جالب. ولی عجیبه که وقتی شماره 1 رو ریمیک میکرد، پول توش نبود که باعث شد RE4 اکشن و محبوب دل ها رو بسازه که حسابی پول توش باشه:))
 

Un_Tlou

کاربر سایت
Jul 27, 2019
1,285
جالبه این فن بوی های RE7 میگن این بازی شاهکار و ترکونده و فلان بیسار ما هم میگیم اوکی ولی پس چرا همین شماها سر RE5 خشتک پاره میکردید؟
خو اونم تغییر ژانر بود بماند معتقد هستن RE4 اکشنه:-j
که به فرض اکشن بودن بازم از کال آف دیوتی ۷ اکشن تر نبود !

شاهکار
128342
128344
128345

آشغال
128343
128346
128348

به همون میزان که RE7 موفق بوده RE5 هم موفق بوده تازه از نظر اکشن انگشت کوچیکه RE7 هم نمیشه پس چطور همین شماها معتقد بودید RE5 اشغاله ؟
اگه بحث خیانت به ریشه ها باشه که RE7 تجاوز به ریشه هاست با اون دوربینش و اسکی تمام عیار سایلنت هیلز و اوت لست و نیمه دومشم که به کال آف و بتلفیلد گفته زکی !
(تنوع زامبی باس دشمن و اینا هم بماند که آتیش زدن به ریشه RE)
کسی که معتقد RE7 موفقیت که تازه در ضمینه فروش یه پسرفت کامل نسبت به RE5 و 6 محسوب میشه پس بهتره راجب ۴ و ۵ و ۶ هم اظهار نظر نکنه!
ولی واقعیت اینه بعد RE4 تمام نسخه های RE شکست محسوب میشن (به جز نسخه های فرعی و ریمیک ۲) چون براساس استاندارد های RE4 هر نسخه از این سری بعد نسخه ۴ باید در حد گوتی لول و بازی نسل میبود نه صرفا در حد یه بازی معمولی و خوب
 

Love Console

کاربر سایت
Nov 5, 2019
1,312
برند resident evil نزدیک به ۲۴ سال عمر داره ! تو این ۲۴ سال کلی نسخه فرعی و اصلی به خودش دیده . من نمی دونم چه اصراری دارید امثال شماها که ۲۴ سال باید به چیز تکراری به خوردتون بدن ؟ یه زمان دوربین کلاسیک بود ، یه زمان اومد رو شونه و الانم با re7 اول شخص شد و خیلی هم‌ عالی و موفق عمل کرد. از همه مهمتر المان های re رو حفظ کرد. از کمبود مهمات بگیر تا ترس و بقا و معما و مدیریت ایتم و خیلی از نکات دیگه که جزو امضای این سری بازی محسوب میشن . قطعا اگر این تغییرات نبود و از این به بعد هم نباشه ! هیچوقت یه برند گیمینگ اونم تو ژانر وحشت نمی تونه ۲۴ سال دووم بیاره . پس بهتره بذاریم کپکام راه درستی که پیدا کردرو ادامه بده ! استاندارد ها و امضاهای re در گیم‌پلی مهمه فقط و فقط نه زاویه و دید دوربین !
بیخیال تو رو خدا
خوبه همین الانم شایعه امده کپکام دوباره نسخه هشت رو ریبوت کرده و داره دوباره سوم شخص میسازه
اخه حاضرین واقعا همین اویل2 و اویل 3 رو اول شخص بازی کنین؟
 

master_hate

کاربر سایت
Sep 22, 2015
232
نام
مصطفی
جالبه این فن بوی های RE7 میگن این بازی شاهکار و ترکونده و فلان بیسار ما هم میگیم اوکی ولی پس چرا همین شماها سر RE5 خشتک پاره میکردید؟
خو اونم تغییر ژانر بود بماند معتقد هستن RE4 اکشنه:-j
که به فرض اکشن بودن بازم از کال آف دیوتی ۷ اکشن تر نبود !

شاهکار
View attachment 128342
View attachment 128344
View attachment 128345

آشغال
View attachment 128343
View attachment 128346
View attachment 128348

به همون میزان که RE7 موفق بوده RE5 هم موفق بوده تازه از نظر اکشن انگشت کوچیکه RE7 هم نمیشه پس چطور همین شماها معتقد بودید RE5 اشغاله ؟
اگه بحث خیانت به ریشه ها باشه که RE7 تجاوز به ریشه هاست با اون دوربینش و اسکی تمام عیار سایلنت هیلز و اوت لست و نیمه دومشم که به کال آف و بتلفیلد گفته زکی !
(تنوع زامبی باس دشمن و اینا هم بماند که آتیش زدن به ریشه RE)
کسی که معتقد RE7 موفقیت که تازه در ضمینه فروش یه پسرفت کامل نسبت به RE5 و 6 محسوب میشه پس بهتره راجب ۴ و ۵ و ۶ هم اظهار نظر نکنه!
ولی واقعیت اینه بعد RE4 تمام نسخه های RE شکست محسوب میشن (به جز نسخه های فرعی و ریمیک ۲) چون براساس استاندارد های RE4 هر نسخه از این سری بعد نسخه ۴ باید در حد گوتی لول و بازی نسل میبود نه صرفا در حد یه بازی معمولی و خوب
آره راست میگی خدایی
سر re5 کجای کاور گرفتن و شلیک به یه دسته زامبی که دستشون ak47 بود خیانت به ریشه re بود.
واقعا re7 با دادن یه smg به پلیر در آخرای بازی تبر به ریشه ی سری re زد :D
حالا به دور از شوخی من به شخصه re 5 یا re6 رو بازی های بدی نمیدونم و برعکس خیلیم باهاشون حال کردم بحث اینه که شاید بازیای خوبی بودن ولی re خوبی نبودن.
پ.ن: 128361

همون صحنه ای که سری re رو تا مرز مردن برد :D:D
 
آخرین ویرایش:

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,468
نام
محمد
بازم اول شخص؟ گندش بزنن :D من هر چی تلاش کردم نتونستم با نسخه قبل حال کنم، نصفه کاره ولش کردم. البته اگه فرصتش پیش بیاد باز یه تلاش دوباره میکنم چون خیلی از رفقا ازش تعریف کردن. ولی خیلی دوست داشتم نسخه بعد سوم شخص باشه.
 

residen

کاربر سایت
Apr 28, 2014
467
ولی واقعیت اینه بعد RE4 تمام نسخه های RE شکست محسوب میشن (به جز نسخه های فرعی و ریمیک ۲) چون براساس استاندارد های RE4 هر نسخه از این سری بعد نسخه ۴ باید در حد گوتی لول و بازی نسل میبود نه صرفا در حد یه بازی معمولی و خوب
به راستی که با استفاده کردن از استاندارد های رزیدنت اویل چهار بازی اوج میگیره و بدون استفاده کردن از اونها سقوط میکنه !
دیگه همه مثالاش و میدونید ، ولی بعضی ها باز هم ...
ولشون کن بذار خوش باشن !
 
  • Like
Reactions: Un_Tlou

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
بیخیال تو رو خدا
خوبه همین الانم شایعه امده کپکام دوباره نسخه هشت رو ریبوت کرده و داره دوباره سوم شخص میسازه
اخه حاضرین واقعا همین اویل2 و اویل 3 رو اول شخص بازی کنین؟
دلیلی نداره ایول ۲ و ۳ رو اول شخص بازی کنیم . اونا زمان خودشون عرضه شدن و موفق هم بودن . منتهی نکته اینجاست که این برند ۲۴ ساله که داره عمر می‌کنه! نمی شه توقع داشت تو اینهمه سال از یه زاویه دوربین استفاده کنه . باید برای تنوع هم شده تغییرات ایجاد بشه . البته که من اصراری به زاویه دوربین اول شخص ندارم . مهمتر از هر چیز حفظ المان ها و امضاهایی این سری بازی هست . چیزی که تو re 7 حداقل تو اکثر قسمت های بازی کاملا رعایت شد . کمبود مهمات تو ۸۰ درصد بازی ، اتاق سیو های معروف و مدیریت ایتم‌ و جعبه صندوقها ، عنصر ترس و دلهره ، معما و...
حالا اونی که میاد می گه چرا به re 4 و 5 گیر می دادید واقعا دیگه نیازی به بحث کردن داره به نظرت ؟ یه بچه ۱۴ ساله هم می تونه تشخیص بده نسخه ۴ و ۵ و به خصوص ۶ کاملا بر پایه یه اکشن سوم‌شخص با کلی اسلحه و نارنجک و راکت و ... ساخته شدن .

p.s : برای طرفدارن قدیمی و کلاسیک re قطعا نسخه هفتم به مراتب پایبند تر و وفادار تر از نسخه های۴و۵و۶ به سری re هست . اینو تو متن نقد اکثر نقد های re 7 هم می تونید بخونید و واقعا نیازی به بحث نداره . برای بار صدم :
زاویه دوربین ربطی به المان ها و امضاهای سری نداره.
 

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
چرا انقدر قضیه را میپیچونید
جواب این سوال که رزیدنت ۸ اول شخص هست یا سوم شخص خیلی ساده هست
اگر قرار باشه کرکتری که ما کنترل میکنیم یکی از شخصیتهای معروف این سری مثل لیان یا کلیر یا جیل یا کریس یا... باشه که صد البته نیاز به نشون دادن حالتهای صورت و بدنش باشه(این خیلی مهمه ) بدون شک بازی سوم شخص خواهد بود ولی اگر قرار به ادامه داستان ایتان یا کلا شخصیتی باشه که مثل RE7 قرار نباشه حالات و انمیشنهای صورتش رو ببینیم ولی در عوض کاملا "به جای اون شخص قرار بگیریم" بدون شک بازی اول شخص خواهد بود.
این چیزی هست که کاملا بستگی به داستان بازی خواهد داشت
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,299
نام
مــاکــان
طراحی دشمن فقط RE6 واین زامبیهای تفنگ به دست
Capture.JPG

یادمه داشتیم با دوستم Coop کمپین کریس میرفتیم، رسیدیدم به اینجا که زامبی شبیه به عنکبوت اسنایپ به دست بود.(فکر کنم همین دشمن تو عکس بالائی بود که اسنایپ داشت)
کلا شیفت دیلیت کردیم بازیو، البته تا اونجا هم همش خنده و تمجید از بازی بود!

من یکی یک درصد هم فکرنمیکردم کپکام عنوانی تا این حد داغون و مرده برای طرفدارها رو بتونه به این شکل زنده کنه که دیگه حالمون از بازی کردن نسخه های خوب RE پشت به پشت به هم بخوره.
نمیدونم شاید استفاده از تهیه کننده های غربی تو عناوین جدید حتما تاثیر داشته که بدرستی جاهائی ترمز این توسعه دهنده های ژاپنی میکشن و مدیریت میکننشون.
این رمز موفقیت هرچی که باشه، فرمولی هست که کونامی هم باید همون عینا کپی پیست کنه.
 

only sony

プレイステーション
کاربر فعال
Apr 9, 2011
7,375
نام
رامین
یه مثال ساده از بازی GTAV، خدایی چند نفرتون روی حالت اول شخص تا آخرش رفتید ؟ :D اصلا برای من غیرقابل تحمل بود . نمیدونم Cyberpunk 2077 روی این حالت چطور میتونم تحمل کنم کاش سوم شخص بود :sob: RE اگه اول شخصش کنن من یکی که بیخیالش میشم :D

بازی اول شخص فقط Kilzone 2 :D لعنتیو هنوز دوست دارم بازیش کنم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر