گزارش‌های اولیه از خرابی درایو Xbox One

.:Metallica:.

Loyal Member
Xbox_One_35657846_top01_620x433.jpg
بعضی از خریداران اولیه کنسول جدید مایکروسافت از کار نکردن درایو دستگاه شکایت دارند.

این شکایات در فروم‌های Neowin و NeoGAF و دیگر فروم ها از سوی کاربران مطرح شده است.
کاربران می‌گویند که بعد از وارد کردن دیسک، درایو کنسول صدایی شبیه به کلیک و یا خِش خِش می‌دهد و سپس دیسک را به بیرون پس می‌زند. به هر حال به نظر می‌رسد بعصی کاربران قادر به انجام بازی نشده اند.

بعضی از کاربران این مشکل را در YouTube منتشر کرده اند یکی از این کاربران عنوان ویدیو خود را *"Redmond، We might have a Problem" گذاشته. در زیر این ویدیو لینک 4 ویدیو از اشخاص دیگر که این مشکل را دارند گذاشته شده است.
تا به این لحظه تعداد کمی از کاربران این مشکل را آنلاین گزارش داده‌اند، مشکلات ساخت برای یک محصول جدید چیز عجیبی نیست،‌ در صورتی که این خرابی برای درصد کمی از محصولات باشد.

بسیاری از خریداران PS4 نیز مشکلاتی مانند کرش کردن، بوت نشدن دستگاه و چراغ چشمک زن آبی رنگ را گزارش کرده اند.
تست اصلی برای Xbox One زمانی خواهد بود که به دست تعداد بیشتری از خریداران در روز های آینده برسد.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

*: اشاره به جمله‌ی معروف "Houston We've got a Problem" است که ایستگاه فضایی NASA در هنگام بروز مشکل استفاده می‌کند


لینک منبع
 
"The issue is affecting a very small number of Xbox One customers. We’re working directly with those affected to get a replacement console to them as soon as possible through our advance exchange program. Rest assured, we are taking care of our customers."


گویا مشکل توی day one هاست به نظر
 
هر دم از این باغ بری میرسد..!!!اون از PS4 این هم از X1 بنده خدا هایی رو بگو تو ایران سری لانچ اول پیش خرید کردن :( اصلا فکرش رو میکنم تنم میلزره :( یاده خرید اولین 360 و PS3 خودم افتادم :(
 
آخه این چیه که همه هی دارن میگن .
اگه طراحی درست باشه و نظارت هم باشه نباید از اینجور ایرادها ببینیم.
شما اینهمه وسیله میخری کدومشون روز اول خراب در میان ؟

حقیقته شما نمیتونی تضمین کنی هیچ وقت بعد از تست دستگاه مشکلی پیش نمیاد .

ببین علی جان ما یک بحثی داریم در بخش مدیریت نرم افزار حالا این نرم افزاره میگه شما هرچقدر هم ماهر باشی و کار درست باشی در یک پروژه بلند نرم افزاری در حدود 20% خطا داری که با مرور و آزمایش نرم افزار خطا ها رو کمتر میکنی اما هیچ وقت به 0% نمیتونی برسونی حالا حساب کن این پروژه نرم افزاریه حالا حساب کن سخت افزار در این سخت افزار 100 تا گیت و خازن و CPU و RAM و ... وجود داره حالا حساب کن هر کدام از اینها اگه مشکلی جزئی داشته باشن بعدم خراب بشن یا خراب باشن در حالتی که شما دستگاه تست میکنی بالا بیان بعدم خودشون نشون بدن هیچ تضمینی وجود نداره بعد از تست این خازن یان گیت یا IC به کار خودش ادامه بده شاید در زمان ولتاژ ورودی به مدار مشکلی وجود نداشته باشه وسیستم سخت افزاری به صورت کامل کار کنه اما در صورتی که این ولتاژ به صورت مداوم در برد جریان داشته باشه یک خطای کارخانه ای که موجب خرابی برد شده در اینجا خودش نشون بده یا حتی لحیم کردن بد یک IC یا یه خازن یا هرچی .

وقتی صحبتی از یک محصول سخت افزاری میشه همیشه مشکل پیش میاد یه چند درصدی موقع تولید بعدم بیشتر مراقبت میشه که درصد کمتر بشه این بخش که به دست مشتری نرسه که خراب باشه نه اینکه بازم خرابی وجود نداشته باشه .

در مورد خرابی هم من به شخصه یه یخچال زیبای samsung که روز اول امدن نصب کردن خونمون دیدم خرابه روز بعدش امدن بردنش . به شخصه کارت گرافیکم وقتی MSI GTX670 بود که وقتی خریدم به دستم رسید بازش که کردم سینک و دوتا پیچ و فن امد تو دستم فرستادم گارانتی کلا یکی پلم جدید برام فرستادن .

کولر اسپیلت اتاقم روز چهارم متورش سوخت کاشف به عمل امد متورش مشکل برد داشته که ولتاژ درستی نمیرسونده که فن درست کار کنه و داغ نکنه .

و.... موارد دیگر .
 
آقا چرا اینقدر الکی موضوع رو بزرگ میکنید؟!!
هر حرفی هم میزنید با منبع و مدرک بگید.

Amazon.com: Customer Reviews: Xbox One Console - Day One Edition

حقیقته شما نمیتونی تضمین کنی هیچ وقت بعد از تست دستگاه مشکلی پیش نمیاد .

ببین علی جان ما یک بحثی داریم در بخش مدیریت نرم افزار حالا این نرم افزاره میگه شما هرچقدر هم ماهر باشی و کار درست باشی در یک پروژه بلند نرم افزاری در حدود 20% خطا داری که با مرور و آزمایش نرم افزار خطا ها رو کمتر میکنی اما هیچ وقت به 0% نمیتونی برسونی حالا حساب کن این پروژه نرم افزاریه حالا حساب کن سخت افزار در این سخت افزار 100 تا گیت و خازن و CPU و RAM و ... وجود داره حالا حساب کن هر کدام از اینها اگه مشکلی جزئی داشته باشن بعدم خراب بشن یا خراب باشن در حالتی که شما دستگاه تست میکنی بالا بیان بعدم خودشون نشون بدن هیچ تضمینی وجود نداره بعد از تست این خازن یان گیت یا IC به کار خودش ادامه بده شاید در زمان ولتاژ ورودی به مدار مشکلی وجود نداشته باشه وسیستم سخت افزاری به صورت کامل کار کنه اما در صورتی که این ولتاژ به صورت مداوم در برد جریان داشته باشه یک خطای کارخانه ای که موجب خرابی برد شده در اینجا خودش نشون بده یا حتی لحیم کردن بد یک IC یا یه خازن یا هرچی .

وقتی صحبتی از یک محصول سخت افزاری میشه همیشه مشکل پیش میاد یه چند درصدی موقع تولید بعدم بیشتر مراقبت میشه که درصد کمتر بشه این بخش که به دست مشتری نرسه که خراب باشه نه اینکه بازم خرابی وجود نداشته باشه .

در مورد خرابی هم من به شخصه یه یخچال زیبای samsung که روز اول امدن نصب کردن خونمون دیدم خرابه روز بعدش امدن بردنش . به شخصه کارت گرافیکم وقتی MSI GTX670 بود که وقتی خریدم به دستم رسید بازش که کردم سینک و دوتا پیچ و فن امد تو دستم فرستادم گارانتی کلا یکی پلم جدید برام فرستادن .

کولر اسپیلت اتاقم روز چهارم متورش سوخت کاشف به عمل امد متورش مشکل برد داشته که ولتاژ درستی نمیرسونده که فن درست کار کنه و داغ نکنه .

و.... موارد دیگر .

با این توصیف گویا من خوش شانس بودم تا الان.
البته مشکلات کوچولو همیشه هست منتها مشکلات شما نوبره ....:d
 
LOL
سونی این وسط چی کاره هست ؟ حق امتیاز blu-ray واسه سونی هست این چه ربطی به خراب بودن درایو دستگاه میاکرو داره. کمتر .... بگین
حق امتیاز بلوری مال سونی نیست . مال یک کنسرسیومی هست که سونی هم عضوشه . اگه درست یادم باشه 12 تا عضو داره ...
 
حق امتیاز بلوری مال سونی نیست . مال یک کنسرسیومی هست که سونی هم عضوشه . اگه درست یادم باشه 12 تا عضو داره ...
آونی که شما میگین BDA هست مثلا یکی از کاراشون تدوین استاندارد برای فرمت های جدید BD هست و ربطی به در آمد سونی از حق مالکیت BD نداره.
اینجا رو هم بخونی بد نیست:
سونی به ازای فروش هر عدد Xbox One دو تا سه دلار درآمد کسب می کند
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or