شایعه کپ‌کام در حال کار بر روی بازسازی Resident Evil 4 است

WonderMahdi

کاربر سایت
طبق گزارش VGC، کپ‌کام دستور ساخت بازسازی Resident Evil 4 را برای عرضه در سال 2022 داده است.
RE4PC-2-1024x570-1.jpg

این بازی توسط استودیو M-Two ساخته میشود و از سال 2018 آماده توسعه این بازسازی شده‌اند. استودیو M-Two توسط اعضای سابق Platinum Games تاسیس شده است. همچنین همانند روند توسعه Resident Evil 3 Remake، استودیوهای زیر نظر کپ‌کام به M-Two کمک خواهند کرد. شینجی میکامی کارگردان نسخه‌ی اصلی بازی نیز از ساخت این بازسازی حمایت کرده ولی درخواست رهبری پروژه را رد کرده است و فقط در طول مدت ساخت مشاوره خواهد داد. M-Two به تازگی در ساخت Resident Evil 3 Remake نقش داشته است ولی تمرکز اصلی خود را برروی بازسازی قسمت چهارم قرار داده‌اند.
بازی Resident Evil 4 سال 2005 برای PlayStation 2 و GameCube عرضه شد، مدتی بعد نیز برای PC و نسل هفتم و هشتم کنسول‌های Xbox و PlayStation نیز به بازار آمد. در سال 2007 نیز این بازی برای...

Continue reading...
 
آخرین ویرایش:
دوستان یادشون رفته کپکام همون شرکتی بود که اویل دو رو سال ۲۰۱۹ عرضه کرد
ایول 4 توسط استودیوی سازنده ایول 2 ساخته نمی شه و استودیوی خارجی کپکام محسوب می شه، ایول 3 رو همین استودیویی که روی 4 کار می کنه ساخته.
 
ایول 4 توسط استودیوی سازنده ایول 2 ساخته نمی شه و استودیوی خارجی کپکام محسوب می شه، ایول 3 رو همین استودیویی که روی 4 کار می کنه ساخته.
میدونم ولی این استدیوی خارجی هم استدیوی با استعدادی هست و سره اویل ۳ نمیدونم چرا کم کاری کردن و اگر بیشتر وقت میذاشتن اونم راحت امتیازاتش میومد بالای نود
برای اویل ۴ هم اگر عجله نکنند و یه بازی کامل بسازن بدون حذفیات میتونه تبدیل به شاهکار بشه
 
  • Like
Reactions: dark souls
انتظاری که از بازسازی re4 دارم در حدیه که در کنارش بگیم remake 3 نسل قبلی حساب میشه. و هیچگونه، تاکید میکنم هیچگونه تغییری درش ندن. حتی اون کلاغ ها هم باید دونه دونه سرجاشون باشن. فقط انیمیشن و گرافیکی داشته باشه که نشه با فیلم تشخیصش داد.
با این استاندارد بسازن اصلا هم وقتش مهم نیست.بذارن 2030 عرضه ش کنن.
 
ایول 4 توسط استودیوی سازنده ایول 2 ساخته نمی شه و استودیوی خارجی کپکام محسوب می شه، ایول 3 رو همین استودیویی که روی 4 کار می کنه ساخته.
میدونم ولی این استدیوی خارجی هم استدیوی با استعدادی هست و سره اویل ۳ نمیدونم چرا کم کاری کردن و اگر بیشتر وقت میذاشتن اونم راحت امتیازاتش میومد بالای نود
برای اویل ۴ هم اگر عجله نکنند و یه بازی کامل بسازن بدون حذفیات میتونه تبدیل به شاهکار بشه
این اطلاعاتی که میگم همش شایعست، ولی من میگم گوشه ذهمون در بگیریم تا یه طرفه پیش قاضی نریم.

کلا این استودیو M-two همون اول با هدف ریمیک کردن نسخه 4 ساخته شده. ساخت این بازیم با اینکه از 2018 شروع شده ولی خیلی قبل ترش راجبش صحبت میکردن و در نظر گرفته بودنش. این تیم با اینکه تو ساخت R3make نقش داشته ولی لید نبوده، بیشتر میخواسته تجربه کسب کنه و براشون یه جور تمرین بوده به عنوان اولین پروژه، پس در نتیجه الان قطعا دارن فیدبک ها و چیزایی که برای نسخه سوم دردسر شده رو با دقت رصد میکنن. ریمیک 4 اما تیم توسعه بزرگتری نسبت به 2 و 3 داره. بعضی از اعضایی که روی ریمیک 2 و DMC 5 کار کردن هم اینجا دخیل هستن. اون طرف قضیه، میکامی بزرگوار با اینکه به شکل رسمی و قانونی نمیتونه بیاد روی این نسخه کار کنه ولی نقش مهمی تو جلو بردن پروژه داشته و کلا یکی از دلایلی که این ریمیک داره ساخته میشه خود شینجی میکامیه.

اگه بخوام نظر شخصی خودم رو بگم، بنظرم حداقل باید صبر کرد دید به چه مسیری داره پیش میره این ریمیک. اگه یه چیز شبیه Shadow of Colossus باشه که به همه چی وفادار بمونه (حتی کنترل زمختش:)) ) من میگم چرا که نه. هرچند با این روند ریمیک 2 و 3 بعیده ریمیک 4 شبیه به این شکلی که میگم باشه... ولی در کل من فکر میکنم یکم داریم سخت میگیریم قضیه رو، اگه مخالف ریمیک کردنش هستید که خب در بهترین حالت یه بازی فوق‌العاده میاد و نظرتون عوض میشه. در بدترین حالت هم اگه باب میلتون در نیومد، همونطور که الان دارید میگید میشینید نسخه کلاسیک رو بازی میکنید و حالشو میبرید. :D
 
فکر میکنم شما فقط re4 بازی میکنید دوست عزیز بازی کهنه شده تنها بازی از اون د.ران که هنوز مثل بازی های مدرنه MGS 3 هستش
متن خبر فکر کنم مشکل داره بازی فکر کنم اول روی gamecube عرضه شده بود
اتفاقا تنها بازی نسل 6 که هنوز بازیای نسل 8 جلوش حرفی برای گفتن ندارن همین re4 !
و بله بیش از 50 درصد گیم بازی کردن من re4 بوده و زیاد حوصله بازی دیگه ای رو ندارم بخصوص تو یکی دو سال اخیر
و خواهشا این کلمه جوک منسوخ شدن re4 نگید که گفتم اگر re4 منسوخ کلا صنعت گیم به نظرم منسوخ شده به حساب میاد !

سوال من راجب این ریمیک
آیا این ریمیک ظرفیت اینو داره +100 بار بازی بشه ؟
جواب از الان مشخص بعد دوبار تکراری میشه
 
  • Like
Reactions: residen
اتفاقا تنها بازی نسل 6 که هنوز بازیای نسل 8 جلوش حرفی برای گفتن ندارن همین re4 !
و بله بیش از 50 درصد گیم بازی کردن من re4 بوده و زیاد حوصله بازی دیگه ای رو ندارم بخصوص تو یکی دو سال اخیر
و خواهشا این کلمه جوک منسوخ شدن re4 نگید که گفتم اگر re4 منسوخ کلا صنعت گیم به نظرم منسوخ شده به حساب میاد !

سوال من راجب این ریمیک
آیا این ریمیک ظرفیت اینو داره +100 بار بازی بشه ؟
جواب از الان مشخص بعد دوبار تکراری میشه

شما یعنی Resident Evil 4 رو بالای 100 بار تموم کردی؟ پنجاه درصد گیم بازی کردنت محدود به Re4 بوده و حوصله بازی دیگری رو نداری و از طرفی معتقدی که بازی های نسل 8 جلوش کم میارن؟ اگر بخوایم افراطی به قضیه نگاه کنیم، ما هم میتونیم بگیم که کل حجم رزیدنت 4 اندازه صفحه لودینگ Red Dead 2 هم نیست. بستگی به این داره که هرکس از بازی چه انتظاراتی داره. من همیشه برام RE4 یک بازی قابل احترام بوده و فکر کنم دو سه بار تمومش کردم و خیلی هم خاطرات خوشی دارم ازش ولی بشدت از تغییرات جدید و مثبت استقبال میکنم. نظری که درباره ریمیک 3 نداشتم و بیخیالش شدم.
 
ایول 4 توسط استودیوی سازنده ایول 2 ساخته نمی شه و استودیوی خارجی کپکام محسوب می شه، ایول 3 رو همین استودیویی که روی 4 کار می کنه ساخته.
خب قضیه سازنده RE3 کمی پیچیده تر هست.:D
استودیو اصلی سازنده RE3 استودیوی به اسم Red Works هست که مثل M-Two توسط یکی از اعضای سابق پلانتیوم گیمز kiyohiko sakata تاسیس شده و خود ساکاتا کارگردان بازی هست و روی نسخه اورجینال هم کار کرده.
M-Two که توسط تتسویا مینامی رئیس سابق پلانتیوم تاسیس شده، توی توسعه RE3 نقش حمایتی داشته. همونطور که توی خبر هم اومده و بقیه هم اشاره کردند مینامی قصد داشته با میکامی شرکت رو تاسیس کنه و بر همین اساس اسمش بزاره M-Two اما خب میکامی درخواست رو رد میکنه. با اینحال نمیدونم چرا هنوز اسم شرکت M-Two هست.:D
با اینکه کپکام توی تاسیس M-Two سرمایه گذاری کرده اما هنوز independent هستند و از استودیو های کپکام به حساب نمیان.
در مورد RE4 هم اره M-Two لید دولوپر هست که امیدوارم بهتر از Red Works عمل کنند. البته مسلما از بودجه و حمایت بیشتری نسبت به RE3 برخوردار هستند و میشه امیدوار بود. هرچند هنوز هم معتقدم این بازی باید مثل RE2 حتما توسط division 1 کپکام ساخته میشد.

فرستاده شده از BKK-LX2ِ من با Tapatalk
 
  • Like
Reactions: residen and Ludens
خداوکیلی این بازی نیازی به هیچ ریمیکی نداره. بازی هنوزم همه چیزش شاهکاره. اصلا level design با این حجم از تنوع و جذابیت هنوزم ساخته نشده به نظرم.
من نمیدونم چه اصراریه که بخوان بازسازی کنن بعضی عناوینو؟ نظر شخصیم رو بخوام بگم شدیدا مخالفم چون ابدا نمیشه حس و حال نسخه اصلی رو درآورد توی نسخه بازسازی. خیلی از پارت های بازی ممکنه به هم بریزه و کلا تجربه بازی رو تغییرات اساسی بده.
 
این مسئله aim گرفتن در حال حرکت یکی از انتقادای بزرگی بود که به نسخه ۶ وارد بود که لیون aim می‌گرفت بعد میدویید و لیز میخورد و ... :)) به نظرم چیزی نیست که خیلی بگیم از مد افتادس.
آقا من توی این مسئله qte یکم مشکل دارم که چرا منسوخ شدست(فقط منظورم شما نیستی، زیاد شنیدم) مثلا به هرحال هیچکس تو کات‌سین توانایی کنترل کردن و ... رو نداره و این qte خودش یک چالشی هم تو کات‌سین اضافه میکنه. مثلا واقعا اون سکانس چاقو بازی با کرازر رو نمیتونم بدون qte تصور کنم( مگه اینکه مثلا شمشیربازی توی آنچارتد ۴ درش بیارن)
قسمت‌های اشلی رو ولی به شدت قبول دارم که کلا باید یه هوش مصنوعی درست حسابی براش درست کنن. هنوز اون فریادای لیون لیونش تو مخمه.
به نظر من رزیدنت ایول ۴ مثل اثر پروانه‌ای میمونه، تغییر در هر تیکش روی جاهای دیگه تاثیر میزاره و توازن رو به هم میزنه
مبحثی که خیلی تو گیم دیزاینیگ مدرن اهمیت میدن بهش unscripted gameplay هست یعنی مثلا call of duty ها تو این زمینه فاجعن برا خودشون. عملا شما توهم بازی داری در حالی که این قضیه آزادی عمل رو از گیم پلی میگیره و شما رو مثلا بین دو تا آپشن حرکت کردن یا نکردن یا مثلا تو re4 زدن دکمه و نزدن محدود میکنه که این یه مشکل اساسی تو طراحی.
۱.خب خودت داری میگی، کل گیم پلی بازی بر پایه همین قضیه بنا شده، یعنی شما به هیچ وجه احساس نمیکنی که محدودیت داری نسبت به دشمن ها. اینکه یه قابلیتی توی نسخه های قبلی نبوده دلیل بر منسوخ بودن گیم پلی نیست، طبق این فرض بخوایم پیش بریم گیم پلی GoW 2018 هم کاملا تاریخ گذشته هست چون یه قابلیت ساده Jump نداره.

۲. تعداد QTE های بازی کاملا معقول هست و اگه بخوایم اینطوری فکر کنیم، RE6 خیلی بیشتر به ریمیک احتیاج داره تا RE4.

۳.از چه نظر نظر غیر استاندارده؟ تا اونجایی که یادمه توی اکثر لوکیشن هایی که درگیری هست، میشه اشلی رو پنهان کرد.
۱. خوب ببین آره تو زمان خودش این یه چیز جدید بود و اون جا جواب میداد اما باز مدرن تر بخوای به قضیه نگاه کنی این حرکت نکردن شخصیت تو بازی مدرن یه مشکل جدی داره. یکی از مشکلاتش همون aiming که تو بازی های مدرن مثلا fortnite شما با حرکت دادن دوتا استیک aim میگیری یعنی با آنالوگ راست حدود aim و چپ به صورت دقیق رو تارگت میاری. این المنت برای گیم پلی بازی های جدید خیلی ضروری حالا درست گیم پلی بر پایه همین و اگه این اتفاق بیفته خیلی آسون تر میشه بازی ولی باید خود کور گیم پلیم تغییر بدن و مثلا سخت ترش کنن یه جوری

۲. نگفتم تعدادش معقول نیست گفتم باید کلا حذفش کنن علتش بالا گفتم.

۳. اون قسمت هایی که با لیان میرفتی منظورم یادم نمیاد میتونستی پنهانش کنی? دلیلشم هوش مصنوعی افتضاح اشلی بود. گیمر باید احساس کنه بازی دست خودش نه یه ai که کاملا غیر پیشبینی عمل میکنه. و از طرفی اصلا بالانس بین مراقبت همزمان از خودت و اشلی وجود نداشت که واقعا به تجربه ضربه میزد.
 
شما یعنی Resident Evil 4 رو بالای 100 بار تموم کردی؟ پنجاه درصد گیم بازی کردنت محدود به Re4 بوده و حوصله بازی دیگری رو نداری و از طرفی معتقدی که بازی های نسل 8 جلوش کم میارن؟ اگر بخوایم افراطی به قضیه نگاه کنیم، ما هم میتونیم بگیم که کل حجم رزیدنت 4 اندازه صفحه لودینگ Red Dead 2 هم نیست. بستگی به این داره که هرکس از بازی چه انتظاراتی داره. من همیشه برام RE4 یک بازی قابل احترام بوده و فکر کنم دو سه بار تمومش کردم و خیلی هم خاطرات خوشی دارم ازش ولی بشدت از تغییرات جدید و مثبت استقبال میکنم. نظری که درباره ریمیک 3 نداشتم و بیخیالش شدم.
این حرفا چه ربطی به حرفا من داشت؟
حجم کال آف هم از رددد بیشتره پس رد دد پشم کال اف؟
همین RDR2 رو من نصفه ول کردم بازی بهتر از این نبود مثال بزنی ؟
اتفاقا همین RDR2 به مراتب بیشتر از RE4 نیاز به ریمیک شدن داره بخصوص در بعد گیم پلی !
هدف از ریمیک چیه ؟
برای طرفدارا یک اثر من به عنوان یه طرفدار ریمیک RE4 نخوام باید کیو ببینم ؟
RE2 چرا ریمیک شد؟
چون ده سال طرفدارا میخواستن !
ریمیک شدن یک بازی وقتی معنی میده که طرفدارا اون اثر بخوان
اون جمله اولت هم آره بیش از 100 بار تمومش کردم
مبحثی که خیلی تو گیم دیزاینیگ مدرن اهمیت میدن بهش unscripted gameplay هست یعنی مثلا call of duty ها تو این زمینه فاجعن برا خودشون. عملا شما توهم بازی داری در حالی که این قضیه آزادی عمل رو از گیم پلی میگیره و شما رو مثلا بین دو تا آپشن حرکت کردن یا نکردن یا مثلا تو re4 زدن دکمه و نزدن محدود میکنه که این یه مشکل اساسی تو طراحی.

۱. خوب ببین آره تو زمان خودش این یه چیز جدید بود و اون جا جواب میداد اما باز مدرن تر بخوای به قضیه نگاه کنی این حرکت نکردن شخصیت تو بازی مدرن یه مشکل جدی داره. یکی از مشکلاتش همون aiming که تو بازی های مدرن مثلا fortnite شما با حرکت دادن دوتا استیک aim میگیری یعنی با آنالوگ راست حدود aim و چپ به صورت دقیق رو تارگت میاری. این المنت برای گیم پلی بازی های جدید خیلی ضروری حالا درست گیم پلی بر پایه همین و اگه این اتفاق بیفته خیلی آسون تر میشه بازی ولی باید خود کور گیم پلیم تغییر بدن و مثلا سخت ترش کنن یه جوری

۲. نگفتم تعدادش معقول نیست گفتم باید کلا حذفش کنن علتش بالا گفتم.

۳. اون قسمت هایی که با لیان میرفتی منظورم یادم نمیاد میتونستی پنهانش کنی? دلیلشم هوش مصنوعی افتضاح اشلی بود. گیمر باید احساس کنه بازی دست خودش نه یه ai که کاملا غیر پیشبینی عمل میکنه. و از طرفی اصلا بالانس بین مراقبت همزمان از خودت و اشلی وجود نداشت که واقعا به تجربه ضربه میزد.
هیچ کجا جهان گفته نشده باید موقع حرکت حتما شلیک کرد این بازی یک بازی ترس بقا و برای القا ترس بیشتر شخصیت اصلی موقع حرکت نمیتونه شلیک کنه اگر قرار بود عین واقعیت باشه RE6 واقثع گرایانه ترین نسخه سری که شخصیت اصلی همه کار میتونه بکنه !
چون شما از QTE خوشت نمیاد باید حذفش کنن؟
اشلی هیچ مشکلی نداره 90 درصد جاهای بازی پنهان میشه و موقع شلیک هم میاد پشت سرت قایم میشه و اگر جلوت باشه میشینه زمین و میتونی شلیک کنی
 
آخرین ویرایش:
هیچ کجا جهان گفته نشده باید موقع حرکت حتما شلیک کرد این بازی یک بازی ترس بقا و برای القا ترس بیشتر شخصیت اصلی موقع حرکت نمیتونه شلیک کنه اگر قرار بود عین واقعیت باشه RE6 واقثع گرایانه ترین نسخه سری که شخصیت اصلی همه کار میتونه بکنه !
چون شما از QTE خوشت نمیاد باید حذفش کنن؟
اشلی هیچ مشکلی نداره 90 درصد جاهای بازی پنهان میشه و موقع شلیک هم میاد پشت سرت قایم میشه و اگر جلوت باشه میشینه زمین و میتونی شلیک کنی
من یه ساعت دلیل منطق آوردم که نگی چون شما حال نمیکنی :D
این که برای القای ترس اومدن شخصیت ثابت گذاشتنم ازون حرفا بود:D یعنی الان همین re2 remake مگه ترس منتقل نمیکنه؟ این که محیطش باز تره که خیلی بیشتر به این قضیه احتیاج داره
راجب اشلی هم به همین ویدیوی پایین اکتفا میکنم:D

 
  • Like
Reactions: Sepi_60
مبحثی که خیلی تو گیم دیزاینیگ مدرن اهمیت میدن بهش unscripted gameplay هست یعنی مثلا call of duty ها تو این زمینه فاجعن برا خودشون. عملا شما توهم بازی داری در حالی که این قضیه آزادی عمل رو از گیم پلی میگیره و شما رو مثلا بین دو تا آپشن حرکت کردن یا نکردن یا مثلا تو re4 زدن دکمه و نزدن محدود میکنه که این یه مشکل اساسی تو طراحی.

۱. خوب ببین آره تو زمان خودش این یه چیز جدید بود و اون جا جواب میداد اما باز مدرن تر بخوای به قضیه نگاه کنی این حرکت نکردن شخصیت تو بازی مدرن یه مشکل جدی داره. یکی از مشکلاتش همون aiming که تو بازی های مدرن مثلا fortnite شما با حرکت دادن دوتا استیک aim میگیری یعنی با آنالوگ راست حدود aim و چپ به صورت دقیق رو تارگت میاری. این المنت برای گیم پلی بازی های جدید خیلی ضروری حالا درست گیم پلی بر پایه همین و اگه این اتفاق بیفته خیلی آسون تر میشه بازی ولی باید خود کور گیم پلیم تغییر بدن و مثلا سخت ترش کنن یه جوری

۲. نگفتم تعدادش معقول نیست گفتم باید کلا حذفش کنن علتش بالا گفتم.

۳. اون قسمت هایی که با لیان میرفتی منظورم یادم نمیاد میتونستی پنهانش کنی? دلیلشم هوش مصنوعی افتضاح اشلی بود. گیمر باید احساس کنه بازی دست خودش نه یه ai که کاملا غیر پیشبینی عمل میکنه. و از طرفی اصلا بالانس بین مراقبت همزمان از خودت و اشلی وجود نداشت که واقعا به تجربه ضربه میزد.
خب این مواردی که میگی سلیقه ای هست، من خودم همچنان به QTE ها علاقه دارم و به نظرم اگه درست و بجا استفاده بشه هیچ لطمه ای به گیم پلی نمیزنه.

با این حال بازم نظرم اینه که این بازی نیازی به ریمیک نداره، وقتی کپکام روی هر پلتفرم جدیدی که میاد این بازیو منتشر می‌کنه و فروش خوبی هم داره، چه معنی می‌تونه داشته باشه جز اینکه بازی هنوز تازه و جذابه؟

این رو هم در نظر بگیر که بر خلاف RE2 که سال ها هواداران خواستار ریمیک شدنش بودن، RE4 هیچ وقت همچین شرایطی رو نداشته.

الان Code Veronica خیلی بیشتر نیاز به ریمیک داره تا RE4.
 
آخرین ویرایش:
من یه ساعت دلیل منطق آوردم که نگی چون شما حال نمیکنی :D
این که برای القای ترس اومدن شخصیت ثابت گذاشتنم ازون حرفا بود:D یعنی الان همین re2 remake مگه ترس منتقل نمیکنه؟ این که محیطش باز تره که خیلی بیشتر به این قضیه احتیاج داره
راجب اشلی هم به همین ویدیوی پایین اکتفا میکنم:D

همین ویدیو که داره شاهکار بودن بازیو نشون میده هدف از ساخت اشلی چیه ؟
به چالش کشیدن گیمر که اینجا قشنگ نمود پیدا میکنه
اینجا هم این یارو اگه انقدر نوب نبود اصلا اشلی نباید وسط اونا باشه کافیه بره اتاق پایینی و وایسه زامبیا بیان یکی یکی بکشتشون مشکل این ویدیو اینه ناقصه و طرف تیکه اولشو که تر زده و اشلی ول داده وسط زامبیا کات کرده تا نوب بودنش مخفی بمونه :D
اما راجب تیراندازی در حین حرکت خوب اگه این اوکی سیستم کونگ فو نسخه ۶ هم اوکیه چون به هرحال لیان و کریس نیرو ویژه با ۲۰ سال سابقه هستن و با چک لگد هم میتونن بکشن زامبیارو
راجب qte هم دلیلی نداره حذف شه از جذاب ترین بخشای گاد و اویل 4 همینه
 
  • Like
Reactions: residen and IMANOKA

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or