کلیف بلینسکی اعضا تیم خود را معرفی کرد

Mr. Worldwide

کاربر سایت
Feb 10, 2014
562
نام
Profesoer Charles Francis Xavier
BossKey-2.jpg


Cliff Bleszinski موسس استدیو تازه تاسیس Boss Key Productions به تازگی اعضا تیم اصلی استدیو خود را معرفی کرده است در این بین افراد سرشناسی حضور دارند.

Chris Mielke به عنوان تهیه کننده ارشد از کارهای او می توان به تهیه کنندگی عناوین( F.E.A.R, Fortnite, Gears of War: Judgment, Infinity Blade III, و سه گانه Gears of War اشاره کرد). Joshua Parker با سمت برنامه نویس ارشد گیم پلی سابقه (Ghost Recon: Future Soldier, Far Cry 4, The Division) .
Chris Wells در سمت طراح ارشد کاراکتر سوابق( سه گانه Gears of Warو Fortnite,Unreal Tournament 3, Rainbow Six Lockdown ) آقا Shane Smith در مقام مسئول بخش تکنولوژی سوابق ( ,Gears of War 3,Grand Theft Auto V, Bioshock Infinite) آقا David Rose طراح رابطه کاربری و UI سوابق( Guitar Hero 5 , 6, Call of Duty: Ghosts) اقا Ryan Palser طراح ارشد انیمیشن سوابق( Call of Duty: Advanced Warfare Ghosts,Guitar Hero 5) اقا James Hawkins در سمت طراح ارشد تصاویر مفهومی سوابق ( Gears of War Trilogy, Unreal Tournament 3 ) خانم Sarah Asby در نقش دستیار تهیه کننده سوابق( (Gears of War Trilogy, Unreal Tournament 3)

در آخر مرد سرشناس و موسس دیگر استدیو Arjan Brussee در سمت مدیر عملیات اجرائی استدیو سوابق موسس و مدیر توسعه Guerrilla Games از سوابق او می توان به تهیه کنندگی عناوین( Battlefield Hardline,Jazz Jackrabbit,Jazz Jackrabbit,Killzone 2و تمام عناوین Killzone نام برد.)

Boss Key استدیو در حال حاضر اولین عنوان خود یعنی BlueStreak که اسم رمز بازی در سبک شوتر free-to-play را توسعه می دهد. این استدیو برای ساخت این بازی با Nexon ناشر بازی های آنلاین کره ای همکاری می کند.

منبع
 

Sorena Asadi

کاربر سایت
Jan 23, 2014
1,041
کلیف نبود گیرز وجود نداشت گیرزی که تک تک نسخه هاش مرجع تقلیدی برای بسیاری از بازی سازان بود . از سیستم کاور گیری گرفته تا دوربین بازی بعد گیرز این سیستم ها رو تو خیلی از بازی ها پیاده کردن. تو همیشه به عنوان یک بازی ساز افسانه ای در یاد ها خواهی ماند کلیف بزرگ ! :X

w7y06evcx0f5r7aeegni.png
 

susha

کاربر سایت
Jun 11, 2011
3,009
نام
مجید
بعضی از این افراد روی بازی هایی کار کردند که هنوز منتشر نشده .. سوالم این هست که روی بازی قبلیشون دیگه کار نمیکنند یا 2 شغله شدند ؟
 

ravi

کاربر سایت
Nov 20, 2008
2,794
امیدوارم از f2P بکشن بیرون و برن سراغ انحصاری شاخ!
فرقی هم نمیکنه واسه کدوم کنسول باشه و همین که انحصاری میشه خیال آدم ازنظر کیفیت راحت میشه!

عجب اسمی هم داره!
 

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
کلیف نبود گیرز وجود نداشت گیرزی که تک تک نسخه هاش مرجع تقلیدی برای بسیاری از بازی سازان بود . از سیستم کاور گیری گرفته تا دوربین بازی بعد گیرز این سیستم ها رو تو خیلی از بازی ها پیاده کردن. تو همیشه به عنوان یک بازی ساز افسانه ای در یاد ها خواهی ماند کلیف بزرگ ! :X

w7y06evcx0f5r7aeegni.png

کدام بازی سازان؟
سیستم کاور گیری قبلا هم بود منتهی این بازی تبدیل به یک استاندارد کرد
دوربین بازی هم متاثر از رزیدنت اویل 4 بود. وگرنه گرزی وجود نداشت! البته کلیفی همیشه به استاد میکامی ادای دین کرده! در قسمت سوم و ان مرحله ای که موجودات شبیه به زامبی بود را میتوان ادای دین این شاگرد به استاد خود دانست!
البته یک نفر با ساخت یک بازی ( درهم شکستن) نقره داغش کرد و اکشن را از نو تعریف کرد!!!!:p
 

YAKUZA_2

کاربر سایت
Nov 3, 2008
1,387
کلیف نبود گیرز وجود نداشت گیرزی که تک تک نسخه هاش مرجع تقلیدی برای بسیاری از بازی سازان بود . از سیستم کاور گیری گرفته تا دوربین بازی بعد گیرز این سیستم ها رو تو خیلی از بازی ها پیاده کردن. تو همیشه به عنوان یک بازی ساز افسانه ای در یاد ها خواهی ماند کلیف بزرگ ! :X

w7y06evcx0f5r7aeegni.png
خدا رحمتش کنه=((:dبقیه مطلب رو خود کلیف هم قبول نداره;)در آخر تو هم همیشه بعنوان یه فکت ساز افسانه ای در یادها خواهی ماند . حیفم اومد اینو لایک نکنم

به یاد کلیف 1 ساعتو 10 دقیقه سکوت:

2-1-201443018532.jpg
 
آخرین ویرایش:

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
کلیف نبود گیرز وجود نداشت گیرزی که تک تک نسخه هاش مرجع تقلیدی برای بسیاری از بازی سازان بود . از سیستم کاور گیری گرفته تا دوربین بازی بعد گیرز این سیستم ها رو تو خیلی از بازی ها پیاده کردن. تو همیشه به عنوان یک بازی ساز افسانه ای در یاد ها خواهی ماند کلیف بزرگ ! :X

در تایید حرف دوستمون:
Kill Switch is best remembered for being the first third-person shooter to feature the cover system as its core game mechanic,[SUP][5][/SUP] and for introducing the blind fire mechanic to the cover system.[SUP][6][/SUP] Several shooters took inspiration from Kill Switch and implemented similar cover systems. In the design of Gears of War, lead developer Cliff Bleszinski of Epic Games credits Kill Switch's cover system as one of the influences they put into the game's design,[SUP][14][/SUP] as Kill Switch's lead designer Chris Esaki was employed by Epic Games and was involved in the development of Gears of War.[SUP][1][/SUP]

کلیف اومد این سیستم دوربین و کاور گیری رو بهبود بخشید نه اینکه پایه گذاری.
 

Sorena Asadi

کاربر سایت
Jan 23, 2014
1,041
کدام بازی سازان؟
سیستم کاور گیری قبلا هم بود منتهی این بازی تبدیل به یک استاندارد کرد
دوربین بازی هم متاثر از رزیدنت اویل 4 بود. وگرنه گرزی وجود نداشت! البته کلیفی همیشه به استاد میکامی ادای دین کرده! در قسمت سوم و ان مرحله ای که موجودات شبیه به زامبی بود را میتوان ادای دین این شاگرد به استاد خود دانست!
البته یک نفر با ساخت یک بازی ( درهم شکستن) نقره داغش کرد و اکشن را از نو تعریف کرد!!!!:p

همینش مهمه ... تو هم خو فقط همه مسائل رو به اویل ربط بده / بیش از 50% المان های Warhammer 40,000 از گیرز قرض گرفته شده یه بازی دیگه هم بود فاجعه شد کپی گیرز خیلی بازی بود که از روی المان های اصلی گیرز ساختن حالا شما نمخیواد روی اون بازی های شاخ با بازی سازان افسانه ای زوووم کنید:x:d
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر