کلیف بلینسکی اعضا تیم خود را معرفی کرد

Mr. Worldwide

کاربر سایت
BossKey-2.jpg


Cliff Bleszinski موسس استدیو تازه تاسیس Boss Key Productions به تازگی اعضا تیم اصلی استدیو خود را معرفی کرده است در این بین افراد سرشناسی حضور دارند.

Chris Mielke به عنوان تهیه کننده ارشد از کارهای او می توان به تهیه کنندگی عناوین( F.E.A.R, Fortnite, Gears of War: Judgment, Infinity Blade III, و سه گانه Gears of War اشاره کرد). Joshua Parker با سمت برنامه نویس ارشد گیم پلی سابقه (Ghost Recon: Future Soldier, Far Cry 4, The Division) .
Chris Wells در سمت طراح ارشد کاراکتر سوابق( سه گانه Gears of Warو Fortnite,Unreal Tournament 3, Rainbow Six Lockdown ) آقا Shane Smith در مقام مسئول بخش تکنولوژی سوابق ( ,Gears of War 3,Grand Theft Auto V, Bioshock Infinite) آقا David Rose طراح رابطه کاربری و UI سوابق( Guitar Hero 5 , 6, Call of Duty: Ghosts) اقا Ryan Palser طراح ارشد انیمیشن سوابق( Call of Duty: Advanced Warfare Ghosts,Guitar Hero 5) اقا James Hawkins در سمت طراح ارشد تصاویر مفهومی سوابق ( Gears of War Trilogy, Unreal Tournament 3 ) خانم Sarah Asby در نقش دستیار تهیه کننده سوابق( (Gears of War Trilogy, Unreal Tournament 3)

در آخر مرد سرشناس و موسس دیگر استدیو Arjan Brussee در سمت مدیر عملیات اجرائی استدیو سوابق موسس و مدیر توسعه Guerrilla Games از سوابق او می توان به تهیه کنندگی عناوین( Battlefield Hardline,Jazz Jackrabbit,Jazz Jackrabbit,Killzone 2و تمام عناوین Killzone نام برد.)

Boss Key استدیو در حال حاضر اولین عنوان خود یعنی BlueStreak که اسم رمز بازی در سبک شوتر free-to-play را توسعه می دهد. این استدیو برای ساخت این بازی با Nexon ناشر بازی های آنلاین کره ای همکاری می کند.

منبع
 
اسم kill switch اومد نتونستم کامنت نزارم و واقعا اولین شوتر سوم شخص بود که منو مجبور کرد بیشتر از ۵-۶ بار بازی تموم کنم و روی Ps2 هم یادمه عالی بود!
 
کدام بازی سازان؟
سیستم کاور گیری قبلا هم بود منتهی این بازی تبدیل به یک استاندارد کرد
دوربین بازی هم متاثر از رزیدنت اویل 4 بود. وگرنه گرزی وجود نداشت! البته کلیفی همیشه به استاد میکامی ادای دین کرده! در قسمت سوم و ان مرحله ای که موجودات شبیه به زامبی بود را میتوان ادای دین این شاگرد به استاد خود دانست!
البته یک نفر با ساخت یک بازی ( درهم شکستن) نقره داغش کرد و اکشن را از نو تعریف کرد!!!!:p

من بهترین بازی که توی کل زندگیم بازی کردم و باهاش کلی خاطره دارم همین RE4 بود. اما از نظر تو 95 درصد بازیها از RE4 و استاندار های میکامی کپی برداری کردن ! :دی
نمیشه که همچین چیزی ! :دی
 
PC Gamer جماعت که از این بازیها به شرط داشتن کیفیت درست حسابی و p2win نبودن خیلی لذت میبره ، مشکل دوستان کنسول گیمر رو واقعا با Free to Play متوجه نمیشم :|
همین Dota 2 و Tf2 از خیلی بازیهای 60 دلاری ارزش بیشتری به لحاظ محتوا دارند...
دقیقا منم اصلا متوجه نمیشم مشکل دوستان با f2p چی هست :| نه دلیلی و نه چیزی،فقط میگن f2p بده :|
 
همینش مهمه ... تو هم خو فقط همه مسائل رو به اویل ربط بده / بیش از 50% المان های Warhammer 40,000 از گیرز قرض گرفته شده یه بازی دیگه هم بود فاجعه شد کپی گیرز خیلی بازی بود که از روی المان های اصلی گیرز ساختن حالا شما نمخیواد روی اون بازی های شاخ با بازی سازان افسانه ای زوووم کنید:x:d

holly mother of hell, یعنی ادم اینهمه بی اطلاعات هم میشه؟

Warhammer 40,000 (informally known as Warhammer 40K, WH40K or simply 40K) is a tabletop miniature wargame produced by Games Workshop, set in a dystopian science-fantasy universe. Warhammer 40,000 was created by Rick Priestley in 1987 as the futuristic companion to Warhammer Fantasy Battle, sharing many game mechanics

من مرده اون 50% تو هستم. ضرر نداره قبل از پروندن یه مقدار تحقیق کنی.
 
این سونی فن ها دوباره پیداشون شد
یعنی عشقی که اینها به کیل سویچ دارن مادر به فرزندش نداره :d

تو چی میگی این وسط؟ بازی روی xbox هم اومد. خوشم میاد جدیدا کلی خودت رو کنترل میکنی پستهای بی ربط ندی ولی از دستت در میره چند وقت یه بار...خود کلیف گفته از اون بازی الهام گرفته و از سیستم کاورگیری اون بازی استفاده کرده بعد شما فن های گرامی میگین نه؟! بابا منطق رو خوردید یه اب هم روش ها

- - -ویرایش - - -

من بهترین بازی که توی کل زندگیم بازی کردم و باهاش کلی خاطره دارم همین RE4 بود. اما از نظر تو 95 درصد بازیها از RE4 و استاندار های میکامی کپی برداری کردن ! :دی
نمیشه که همچین چیزی ! :دی

در این که ایشون هم زیادی شلوغ میکنه شکی نیست ولی وجدانا این سیستم دوربین سوم شخص از اون بازی پایه گذاری شد ولی اون قضیه زامبی ها دیگه منم قبول دارم ربطی نداشت ایشون گفت.
 
این سونی فن ها دوباره پیداشون شد
یعنی عشقی که اینها به کیل سویچ دارن مادر به فرزندش نداره :d

اگه منظورت به منه که باید بگم من طرفدار نینتندو هستم و بعد از اون هم بیشتر با بازی های ماکروسافت حال میکنم ولی عاشق بعضی بازیهای سونی هم هستم!

پس منطقی صحبت کنید!
 
اینقد دلیلا و منطق بعضیا آبکی و پوشالی آدم دلش نمیاد جواب بده :|
نمیفهمم انحصاری پی سی بودن و در عین حال میشه مجانی ام بازیش کرد اینقدر درد داره!؟ :دی کام داون گایز :دی
 
holly mother of hell, یعنی ادم اینهمه بی اطلاعات هم میشه؟

Warhammer 40,000 (informally known as Warhammer 40K, WH40K or simply 40K) is a tabletop miniature wargame produced by Games Workshop, set in a dystopian science-fantasy universe. Warhammer 40,000 was created by Rick Priestley in 1987 as the futuristic companion to Warhammer Fantasy Battle, sharing many game mechanics

من مرده اون 50% تو هستم. ضرر نداره قبل از پروندن یه مقدار تحقیق کنی.

مرد حسابی چرا رو هوا حرف می زنی :|
منظورش warhammer 40k :space marine هست که اصلا زمین تا آسمون با اینی که تو متن بهش اشاره شده فرق داره...
بعد جالبه خودت کوه اطلاعات هستی ملت رو هم به بی اطلاعی متهم می کنی :lol:
 
آخرین ویرایش:
مرد حسابی چرا رو هوا حرف می زنی :|
منظورش warhammer 40k :space marine هست که اصلا زمین تا آسمون با اینی که تو متن بهش اشاره شده فرق داره...
بعد جالبه خودت کوه اطلاعات هستی ملت رو هم به بی اطلاعی متهم می کنی :lol:

اولا من از کجا بدونم ایشون منظورش دقیقا کدوم بازی هست؟ اون همه warhammer 40k داریم. بعد هم اومدی جمش کنی بدتر شد، اون بازی اصلا سیستم کاورگیری نداره که اصلا!! زمین تا اسمون فرق داره با gears of war، در این حد که حتی تو نقد ها بهش اشاره شده هی میگن unlike gears of war! حالا باز از اون شکلک ها بذار بخند. در پایان اینها اطلاعات خاصی نیست بهش افتخار کنم کار 5 دقیقه تحقیق و مطا لعه هست که انگار همینش هم واسه شما سخته.
 
اولا من از کجا بدونم ایشون منظورش دقیقا کدوم بازی هست؟ اون همه warhammer 40k داریم. بعد هم اومدی جمش کنی بدتر شد، اون بازی اصلا سیستم کاورگیری نداره که اصلا!! زمین تا اسمون فرق داره با gears of war، در این حد که حتی تو نقد ها بهش اشاره شده هی میگن unlike gears of war! حالا باز از اون شکلک ها بذار بخند. در پایان اینها اطلاعات خاصی نیست بهش افتخار کنم کار 5 دقیقه تحقیق و مطا لعه هست که انگار همینش هم واسه شما سخته.

دوست عزیز حالا سوختن نداره نسخه Warhammer 40,000: Space Marine شبیه گیرز نبود این نسخه کپی گیرز بود و اون چیزی که ماله هزار سال پیش بود از زمین تا اسمون فرق داره مگه گیرز فقط سیستم کاور گیری بود؟
 
دوست عزیز حالا سوختن نداره نسخه Warhammer 40,000: Space Marine شبیه گیرز نبود این نسخه کپی گیرز بود و اون چیزی که ماله هزار سال پیش بود از زمین تا اسمون فرق داره مگه گیرز فقط سیستم کاور گیری بود؟

من که متوجه نمیشم چی میگی فقط فهمیدم من سوختم ، یه کم جمله بندی درست کن نقطه اینا بذار مفهوم باشه حرفت نه اینکه کل حرفت رو تو یه جمله بزن. یه جوری مینویسی انگار همه تو ذهنت هستن دقیقا میدونن منظورت چیه. این اون بود اون این بود که نشد طرز نوشتن!
 
من که متوجه نمیشم چی میگی فقط فهمیدم من سوختم ، یه کم جمله بندی درست کن نقطه اینا بذار مفهوم باشه حرفت نه اینکه کل حرفت رو تو یه جمله بزن. یه جوری مینویسی انگار همه تو ذهنت هستن دقیقا میدونن منظورت چیه. این اون بود اون این بود که نشد طرز نوشتن!

وقتی چشم بسته سخن میگی ، استاد ادبیات هم بیاد جلوت صحبت کنه حرف هاش رو باور نمیکنی. گیرز انقلابی توی سبک اکشن سوم شخص به وجود اورد و علاوه بر المان های جدید ، بسیاری از ویژگی های بازی های اکسن سوم شخص قدیمی را به یک استاندارد تبدیل کرد کاری که کمتر بازی میتونست انجامش بده. اگه گیرز و کلیف واسه تو کشکه واسه ما افسانه هست.
 
من بهترین بازی که توی کل زندگیم بازی کردم و باهاش کلی خاطره دارم همین RE4 بود. اما از نظر تو 95 درصد بازیها از RE4 و استاندار های میکامی کپی برداری کردن ! :دی
نمیشه که همچین چیزی ! :دی
نه داداش من همچین چیزی نگفتم. میگه انقلاب اصلا انقلابی نبوده! تاکید میگنم کاورگیری که قبلا بوده را تبدیل کرد به یک استاندارد. تازه خود کلیفی بارها گفته ما بخشی از بازیمون را از رزیدنت 4 الهام گرفتیم!که منظورش زاویه دوربین و شکل گیم پلی هست. حالا من امضام میکامی هست فکر بد نکن!:d

- - -ویرایش - - -

وقتی چشم بسته سخن میگی ، استاد ادبیات هم بیاد جلوت صحبت کنه حرف هاش رو باور نمیکنی. گیرز انقلابی توی سبک اکشن سوم شخص به وجود اورد و علاوه بر المان های جدید ، بسیاری از ویژگی های بازی های اکسن سوم شخص قدیمی را به یک استاندارد تبدیل کرد کاری که کمتر بازی میتونست انجامش بده. اگه گیرز و کلیف واسه تو کشکه واسه ما افسانه هست.
1- کدام انقلاب؟ اقا انقلاب یعنی دگرگونی و... حالا تو زمینه بازی یعنی چیزی که دیده نشده و برای اولین بار یک بازیساز تو یک بازی ان المان را میاره. جدا از نتایح خوب و بدش!! در صورتی که کاورگیری قبلا بوده!
2- کدام المان جدید؟!:-/
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or