کلیف بلینسکی اعضا تیم خود را معرفی کرد

Mr. Worldwide

کاربر سایت
BossKey-2.jpg


Cliff Bleszinski موسس استدیو تازه تاسیس Boss Key Productions به تازگی اعضا تیم اصلی استدیو خود را معرفی کرده است در این بین افراد سرشناسی حضور دارند.

Chris Mielke به عنوان تهیه کننده ارشد از کارهای او می توان به تهیه کنندگی عناوین( F.E.A.R, Fortnite, Gears of War: Judgment, Infinity Blade III, و سه گانه Gears of War اشاره کرد). Joshua Parker با سمت برنامه نویس ارشد گیم پلی سابقه (Ghost Recon: Future Soldier, Far Cry 4, The Division) .
Chris Wells در سمت طراح ارشد کاراکتر سوابق( سه گانه Gears of Warو Fortnite,Unreal Tournament 3, Rainbow Six Lockdown ) آقا Shane Smith در مقام مسئول بخش تکنولوژی سوابق ( ,Gears of War 3,Grand Theft Auto V, Bioshock Infinite) آقا David Rose طراح رابطه کاربری و UI سوابق( Guitar Hero 5 , 6, Call of Duty: Ghosts) اقا Ryan Palser طراح ارشد انیمیشن سوابق( Call of Duty: Advanced Warfare Ghosts,Guitar Hero 5) اقا James Hawkins در سمت طراح ارشد تصاویر مفهومی سوابق ( Gears of War Trilogy, Unreal Tournament 3 ) خانم Sarah Asby در نقش دستیار تهیه کننده سوابق( (Gears of War Trilogy, Unreal Tournament 3)

در آخر مرد سرشناس و موسس دیگر استدیو Arjan Brussee در سمت مدیر عملیات اجرائی استدیو سوابق موسس و مدیر توسعه Guerrilla Games از سوابق او می توان به تهیه کنندگی عناوین( Battlefield Hardline,Jazz Jackrabbit,Jazz Jackrabbit,Killzone 2و تمام عناوین Killzone نام برد.)

Boss Key استدیو در حال حاضر اولین عنوان خود یعنی BlueStreak که اسم رمز بازی در سبک شوتر free-to-play را توسعه می دهد. این استدیو برای ساخت این بازی با Nexon ناشر بازی های آنلاین کره ای همکاری می کند.

منبع
 
راستش نه! خوب طرف چندین ساله تو این صنعت بوده و تجربه کار با خیلی چیزا رو داره. شما که اینهمه قبولش داری پس بهش اعتماد کن.

- - -ویرایش - - -



توهین خاصی نکردم بهت بر خورد. بعد هم این رو بخون:
After being brought aboard, his next game was Dare to Dream, a point-and-click adventure, released in 1993. One of Epic's first multi-person projects brought Bleszinski's talents to bear on 1994's Jazz Jackrabbit and then 1998's Jazz Jackrabbit 2. He would help develop many of the spin off games such as Jazz Jackrabbit: Holiday Hare. It was with his involvement in designing the first-person shooter Unreal, though, that Bleszinski began the work for which he is best known today

هر چیزی با اطلاعات محدود خودت مقایسه نکن خواهشا، حالا شما با gears اومدی تو دنیای بازی دلیل نمیشه. فکر کردی مخشون معیوب بود اومدن پروژه gears به اون گندگی رو دادن دست کسی که قبلش تو بازی خاصی دست نداشته؟ یا فکر کردی gears یهو اومد افتاد وسط تو مخ کلیف بدون تجربه قبلی؟

من با گییرز اومدم توی دنیای بازی؟ کاری به این تلاش تو برای کوچک کردن گیرز و کلیف ندارم اینم قبول دارم که کلیف از خیلی از بازی ساز ها الهام گرفته اما شرمنده هستم کل دنیا داره این میگه کلیف خالق گیرز هست و گیرز هم یک بازی انقلابی یا دیگه خیلی بخوایم کوچیکش کنیم تکان دهنده که سبک اکشن سوم شخص رو یک تکون حسابی داد
با شما دیگه بحث نمیکنم تو این تاپیک دیگه خیلی ها جوابتون دادن
 
حالا یه جور کلیف کلیف میکنید انگار بازی رو یه نفری ساخته و بقیه داشتن فقط به این آب و غذا میدادن تا بازی ساخته بشه!
 
حالا یه جور کلیف کلیف میکنید انگار بازی رو یه نفری ساخته و بقیه داشتن فقط به این آب و غذا میدادن تا بازی ساخته بشه!

اسم اونا رو هم دوست داری بیاریم؟ هیشکی نمیگه متال با کمک کسی ساخته شده کوجیما رو زبون هاست چون خالقش بوده
 
اسم اونا رو هم دوست داری بیاریم؟ هیشکی نمیگه متال با کمک کسی ساخته شده کوجیما رو زبون هاست چون خالقش بوده

بزرگ دونستن آدم ها هم یه حدی داره و کار ایشون هم قابل تحسین مثل خیلی های دیگه از جمله سم لیک یا کوجیما و ... ولی زیاده روی که اتفاق بیفته انگار داریم به یه فرد تقدّس میدیم!
 
حالا دعوا نشه ولی:
-resident evil 4
-max payne

این به معنی نیست که دارم میگم gears کار خاصی نکرده شاکی نشی ها!
ایشون منظورش از دهه نسل بود:دی منم راجع به نسل هفتم داشتم حرف می زدم. وگرنه فن سینه چاک مکس پین های رمدیم:دی
 
ایشون منظورش از دهه نسل بود:دی منم راجع به نسل هفتم داشتم حرف می زدم. وگرنه فن سینه چاک مکس پین های رمدیم:دی

ببین برادر اصلا بیخود من و شما و چند تای دیگه داریم ادامه میدیم، کسی منکر کارهایی که gears کرد و تاثیر هایی که گذاشت نیست. همه این حرفا بازم میگم سر این شروع شد که یه بابایی اومد گفت پایه گذار فلان چیزا کلیف بود ، اشاره شد که نه اینجور نبوده. حالا این معنیش این نیست که gears of war عنوان کوچیکی هست یا کلیف ادم خاصی نیست. والا برخلاف این دوستمون من اون موقع که Unreal و Unreal Tornoument اومد اسم کلیف اومد وسط واسم و فهمیدم کارش درسته ولی نمیام الکی کارهایی که نکرده بهش ربط بدم یا بیخود بیش از حد بزرگش کنم.
 
بزرگ دونستن آدم ها هم یه حدی داره و کار ایشون هم قابل تحسین مثل خیلی های دیگه از جمله سم لیک یا کوجیما و ... ولی زیاده روی که اتفاق بیفته انگار داریم به یه فرد تقدّس میدیم!

ما زیاده روی ای نکردیم بعضی ها باعث میشن ادم به سمت زیاده روی پیش بره

- - -ویرایش - - -

ببین برادر اصلا بیخود من و شما و چند تای دیگه داریم ادامه میدیم، کسی منکر کارهایی که gears کرد و تاثیر هایی که گذاشت نیست. همه این حرفا بازم میگم سر این شروع شد که یه بابایی اومد گفت پایه گذار فلان چیزا کلیف بود ، اشاره شد که نه اینجور نبوده. حالا این معنیش این نیست که gears of war عنوان کوچیکی هست یا کلیف ادم خاصی نیست. والا برخلاف این دوستمون من اون موقع که Unreal و Unreal Tornoument اومد اسم کلیف اومد وسط واسم و فهمیدم کارش درسته ولی نمیام الکی کارهایی که نکرده بهش ربط بدم یا بیخود بیش از حد بزرگش کنم.

ما گفتیم یه خالقه بازی هست و ستایشش کردیم نه گفتیم جهان را خلق کرده و نه گفتیم کاشف قاره امریکا بوده
 
حالا کی گفته بازی F2P نمیتونه بزرگ و موفق بشه؟ :دی در حد بلاک باسترای AAA نمیشه ولی باز میتونه موفق بشه. اینم که به دنبال پول هست پس چه چیزی بهتر از F2P :دی

پون:بازم گیرز :دی انقلاب نکرد بعضی چیزا مثل کاور و غیره رو کامل تر و دلچسب تر کرد. البته کار فوق العاده مهمی هست که اپیک یا کلیف تونست انجامش بده ولی انتقلاب یه چیز دیگست :دی
 
ما زیاده روی ای نکردیم بعضی ها باعث میشن ادم به سمت زیاده روی پیش بره

- - -ویرایش - - -



ما گفتیم یه خالقه بازی هست و ستایشش کردیم نه گفتیم جهان را خلق کرده و نه گفتیم کاشف قاره امریکا بوده

برادر عزیز، شما تو پستت دقیقا از کاور و دوربین نام بردی. این کار که شما میای میگی kill switch مثلا حساب نیست کم لطفی در حق سازنده هاشه. حالا چون خود بازیش اونقدر ها خوب نبود ما بیایم منکر این بشیم که سیستم کاور گیری تو اون بازی اومد؟ یکی از طراحان kill switch به گروه سازنده های gears ملحق شد، به نظرت داشت کنار کلیف تنبک میزد؟ خب ۱۰۰ درصد واسه کار رو سیستم کاور استخدام شده بود و حتما هم توسط خود کلیف. اصلا به احتمال 90% اگر kill switch نبود gears هم شاید وجود نداشت یا حداقل اینجوری وجود نداشت. در مورد سیستم دوربین هم خوب re4 اومد و اون سیستم رو پیاده کرد تو gears. حالا اینا یعنی بازی gears خوب نیست یا کلیف طراح بازی خوبی نیست؟ خیر.
 
همیشه کسی که یه چیزی رو پایه گذاری میکنه موفق نمیشه , معمولا کسی که درست ازش استفاده میکنه اسمش موندگار میشه ...
کلیف هم همینکار رو کرد , تا زمان گیرز اینقدر کاور گیری شایع نبود بنظرم , و تا اونجایی که من یادم میاد!! بعد از اینکه گیرز چنین المانهایی رو پیاده کرد خیلی های دیگه هم ازش استفاده کردن ... به طبع کار بزرگی بود, در سطح تحول و انقلاب , کارایی که عنوانای دووم و ولفنشتاین با صنعت گیم کردن نیست طبیعتا ولی در نوع خودش قابل ستایشِ ...
 
برادر عزیز، شما تو پستت دقیقا از کاور و دوربین نام بردی. این کار که شما میای میگی kill switch مثلا حساب نیست کم لطفی در حق سازنده هاشه. حالا چون خود بازیش اونقدر ها خوب نبود ما بیایم منکر این بشیم که سیستم کاور گیری تو اون بازی اومد؟ یکی از طراحان kill switch به گروه سازنده های gears ملحق شد، به نظرت داشت کنار کلیف تنبک میزد؟ خب ۱۰۰ درصد واسه کار رو سیستم کاور استخدام شده بود و حتما هم توسط خود کلیف. اصلا به احتمال 90% اگر kill switch نبود gears هم شاید وجود نداشت یا حداقل اینجوری وجود نداشت. در مورد سیستم دوربین هم خوب re4 اومد و اون سیستم رو پیاده کرد تو gears. حالا اینا یعنی بازی gears خوب نیست یا کلیف طراح بازی خوبی نیست؟ خیر.

دوست عزیز ببخشید که تو بحثتون دخالت می کنم

بحث سر این نیست که کی اول اختراع/ابداع کرده بحث سر اینه که کی تو نسته بصورت کامل و نسبت به زمان اون اخترع/ابداع و جا بندازه..یعنی تیمی (به رهبری کلیف) که گیرز و ساخت تونست این سبک و دوربین و غیره رو جا بندازه..خیلی مثال ها هست که جریانشونو شما شاید بهتر و دقیق تر بدونی

خیلی مثال دیگه میشه زد که تو این شرایط هستن و شما بهتر بدونی......تو صنعت گیم میشه god of war رو مثال زد که خیلی ها (به اشتباه) فک می کنن که صاحب سبک (h&s) هست ولی این سبک قبلا بوده مهمترین نمونش dmc 1 تو 2001 ریلیز شده در صورتی که god of war تو 2005 اومد.

توصنعت هم میشه اولین تبلت که بعضی ها فک می کنن که ipad هست
 
تو صنعت گیم میشه god of war رو مثال زد که خیلی ها (به اشتباه) فک می کنن که صاحب سبک (h&s) هست
حالا نمیخوام دعوا راه بندازم، ولی فکر نکنم کسی همچین فکری کنه ها:|
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or