کلیف بلینسکی اعضا تیم خود را معرفی کرد

Mr. Worldwide

کاربر سایت
BossKey-2.jpg


Cliff Bleszinski موسس استدیو تازه تاسیس Boss Key Productions به تازگی اعضا تیم اصلی استدیو خود را معرفی کرده است در این بین افراد سرشناسی حضور دارند.

Chris Mielke به عنوان تهیه کننده ارشد از کارهای او می توان به تهیه کنندگی عناوین( F.E.A.R, Fortnite, Gears of War: Judgment, Infinity Blade III, و سه گانه Gears of War اشاره کرد). Joshua Parker با سمت برنامه نویس ارشد گیم پلی سابقه (Ghost Recon: Future Soldier, Far Cry 4, The Division) .
Chris Wells در سمت طراح ارشد کاراکتر سوابق( سه گانه Gears of Warو Fortnite,Unreal Tournament 3, Rainbow Six Lockdown ) آقا Shane Smith در مقام مسئول بخش تکنولوژی سوابق ( ,Gears of War 3,Grand Theft Auto V, Bioshock Infinite) آقا David Rose طراح رابطه کاربری و UI سوابق( Guitar Hero 5 , 6, Call of Duty: Ghosts) اقا Ryan Palser طراح ارشد انیمیشن سوابق( Call of Duty: Advanced Warfare Ghosts,Guitar Hero 5) اقا James Hawkins در سمت طراح ارشد تصاویر مفهومی سوابق ( Gears of War Trilogy, Unreal Tournament 3 ) خانم Sarah Asby در نقش دستیار تهیه کننده سوابق( (Gears of War Trilogy, Unreal Tournament 3)

در آخر مرد سرشناس و موسس دیگر استدیو Arjan Brussee در سمت مدیر عملیات اجرائی استدیو سوابق موسس و مدیر توسعه Guerrilla Games از سوابق او می توان به تهیه کنندگی عناوین( Battlefield Hardline,Jazz Jackrabbit,Jazz Jackrabbit,Killzone 2و تمام عناوین Killzone نام برد.)

Boss Key استدیو در حال حاضر اولین عنوان خود یعنی BlueStreak که اسم رمز بازی در سبک شوتر free-to-play را توسعه می دهد. این استدیو برای ساخت این بازی با Nexon ناشر بازی های آنلاین کره ای همکاری می کند.

منبع
 
نه داداش من همچین چیزی نگفتم. میگه انقلاب اصلا انقلابی نبوده! تاکید میگنم کاورگیری که قبلا بوده را تبدیل کرد به یک استاندارد. تازه خود کلیفی بارها گفته ما بخشی از بازیمون را از رزیدنت 4 الهام گرفتیم!که منظورش زاویه دوربین و شکل گیم پلی هست. حالا من امضام میکامی هست فکر بد نکن!:d

- - -ویرایش - - -


1- کدام انقلاب؟ اقا انقلاب یعنی دگرگونی و... حالا تو زمینه بازی یعنی چیزی که دیده نشده! در صورتی که کاورکیری قبلا بوده!
2- کدام المان جدید؟!:-/

میدونی که دوربین روی شونه توی سری SC بوده؟
کدام انقلاب؟ اقا انقلاب یعنی دگرگونی و... حالا تو زمینه بازی یعنی چیزی که دیده نشده و برای اولین بار یک بازیساز تو یک بازی ان المان را میاره. جدا از نتایح خوب و بدش!! در صورتی که کاورگیری قبلا بوده!
یعنی چی؟
یعنی چون یک چیزی بوده نمیشه Redefine ـش کرد و بهش دوباره معنا داد؟ کاورگیری قبلاً بوده در سری SC هم کاورگیری بوده، ولی مکانیزم موفق کاورگیری توی GeoW کجا و مکانیزم بازی های قبلیش کجا. به این میگن انقلاب و نوآوری. من زیاد فن GeoW نیستم، ولی نمیشه واقعیات رو منکر شد.
 
آخرین ویرایش:
میدونی که دوربین روی شونه توی سری SC بوده؟

یعنی چی؟
یعنی چون یک چیزی بوده نمیشه Redefine ـش کرد و بهش دوباره معنا داد؟ کاورگیری قبلاً بوده در سری SC هم کاورگیری بوده، ولی مکانیزم موفق کاورگیری توی GeoW کجا و مکانیزم بازی های قبلیش کجا. به این میگن انقلاب و نوآوری. من زیاد فن GeoW نیستم، ولی نمیشه واقعیات رو منکر شد.
بله حق با شماست! :) از این نظر ما تو این دهه ده ها یا صدها بازی انقلابی داریم!
 
Gears شايد بعضي المانهاشو از بازيهاي ديگه گرفت ولي مهم اينه اين المانها رو به طور كاملا موثر و بهينه اي به كار برد و در مجموع بازي ساخت كه نگيم انقلاب , يه تحول بود و تو سبك خودش هم جريان ساز شد.......
و گرنه اگه نگاه كنيد نه kill switch نه sc تو اون مواردي كه ازشون Gears الهام گرفت اونقدري كه Gears موفق شد نشدن و علتش تركيب خيلي عالي اين موارد و اضافه كردن چاشني هاي هوشمندانه بهشون بود كه Gears رو گيرز كرد.

ولي خوب اگر منظور دوستان از تحول و انقلاب و. ...يه چيزي در حد خلق doom و halflife و portal باشه(يعني خلق ساختار از ريشه و اساس)اونوقت بايد اينو گفت كه تقريبا 99 درصد بازيهاي نسل 7 تحولي توشون نبود كه صحيح نيست(چون جنس و شدت تحول تو نسلهاي جديد با قديما فرق كرده چون ديگه خيلي از Base ها و انقلاباي اوليه خلق شده و حالا بحث سر همين كاربرد بهينه و تركيب موثر)

.
 
آخرین ویرایش:
Gears شايد بعضي المانهاشو از بازيهاي ديگه گرفت ولي مهم اينه اين المانها رو به طور كاملا موثر و بهينه اي به كار برد و در مجموع بازي ساخت كه نگيم انقلاب , يه تحول بود و تو سبك خودش هم جريان ساز شد.......
و گرنه اگه نگاه كنيد نه kill switch نه sc تو اون مواردي كه ازشون Gears الهام گرفت اونقدري كه Gears موفق شد نشدن و علتش تركيب خيلي عالي اين موارد و اضافه كردن چاشني هاي هوشمندانه بهشون بود كه Gears رو گيرز كرد.

ولي خوب اگر منظور دوستان از تحول و انقلاب و. ...يه چيزي در حد خلق doom و halflife و portal باشه(يعني خلق ساختار از ريشه و اساس)اونوقت بايد اينو گفت كه تقريبا 99 درصد بازيهاي نسل 7 تحولي توشون نبود كه صحيح نيست(چون جنس و شدت تحول تو نسلهاي جديد با قديما فرق كرده چون ديگه خيلي از Base ها و انقلاباي اوليه خلق شده و حالا بحث سر همين كاربرد بهينه و تركيب موثر)

.
هر چیز را نمونش را میتونی در امثال قدیمش پیدا کنی ! این مهم نیست مهم چیزیه که چه کسی بتونه اون را به تکامل برسونه و اونقدر خوب عمل کنه که به استاندارد تبدیل بشه و یه برند ازش بوجود بیاد . گیرز دقیقا همین کار را کرد معنی و مفهوم کاورگیری را شناسوند به قدری که یه نسل را تحت تاثیر خودش قرار داد . متاسفانه درک این مطلب واسه بعضی ها دشواره چون نمیخواند قبول کنند .

این مثال هم جاش نیست ولی
دقیقا همین حرف من را میزنه مرحوم خواننده مایکل جکسون هم حرکت مون واک را اختراع نکرده و این حرکت به دست شخصی بنام Bill Bailey ابدا شده و تو یه فیلم بسیار قدیمی به نمایش گذاشته شده ولی این حرکت بعدها بنام مایکل ثبت شده و تبدیل شده به امضاء هنری مایکل جکسون یعنی تمام دنیا این حرکت را با مایکل جکسون شناختند دلیلش خیلی واضحه زمان Bill Bailey کسی این چنین تحت تاثیر قرار نگرفته بوده ولی وقتی مایکل جکسون این حرکت را انجام میده به قدری بی نقص و کامل بوده که هر جنبنده ای با دیدنش چشماش 4 تا میشده ! و در نتیجه رقص moonwalk را بنام مایکل جکسون هم ثبت کردند . یه سرچ کوچیک تو اینترنت لطفا ! کسی هم واقعیت را نمیتونه عوض کنه ! همون کاری که گیرز با کاورگیری و دوربین بازی و ....... کرده حالا یه عده نخوان قبول کنند مهم نیست چون سیستم کاورگیری مدیون بازیه گیرز هست و قشنگ میراث بازیه گیرز به حساب میاد .
 
آخرین ویرایش:
وقتی چشم بسته سخن میگی ، استاد ادبیات هم بیاد جلوت صحبت کنه حرف هاش رو باور نمیکنی. گیرز انقلابی توی سبک اکشن سوم شخص به وجود اورد و علاوه بر المان های جدید ، بسیاری از ویژگی های بازی های اکسن سوم شخص قدیمی را به یک استاندارد تبدیل کرد کاری که کمتر بازی میتونست انجامش بده. اگه گیرز و کلیف واسه تو کشکه واسه ما افسانه هست.

کشک این حرفای شماس که سر و ته نداره. اون موقع که من با unreal شناختم این کلیف و دار و دسته epic رو کجا بودی حالا شدی جان فدای کلیف؟ حالا هی چپ برو راست بیا هی بگو المان خوبه یه کلمه یاد گرفتی.
 
بله حق با شماست! :) از این نظر ما تو این دهه ده ها یا صدها بازی انقلابی داریم!

الان کدوم بازی این دهه تونسته استانداردسازی بکنه به اندازه GeoW ؟
سبک کاورگیری ـی که Geow معرفی کرده به یک استاندارد تبدیل شده و کاورگیری چیزی بوده که قبلاً استاندارد نبوده، پس میتونیم GeoW رو به عنوان یک پیشرو توی تحول بسیار مهمی توی بازی های TPS بدونیم.
 
هر چیز را نمونش را میتونی در امثال قدیمش پیدا کنی ! این مهم نیست مهم چیزیه که چه کسی بتونه اون را به تکامل برسونه و اونقدر خوب عمل کنه که به استاندارد تبدیل بشه و یه برند ازش بوجود بیاد . گیرز دقیقا همین کار را کرد معنی و مفهوم کاورگیری را شناسوند به قدری که یه نسل را تحت تاثیر خودش قرار داد . متاسفانه درک این مطلب واسه بعضی ها دشواره چون نمیخواند قبول کنند .

این مثال هم جاش نیست ولی
داداش اولا این حرفت معنی نمیده، خب معلومه هر چیزی نمونه قدیمی داره خب از یه جا شروع شده یا نه؟! بعد هم این بحث ها سر این نیست که Gears بازی خوبی بود و یا سیستم کاور گیری رو همه گیر کرد، سر اینه اون بابا بلند کرد گفت نواوری کرد تو بازی های سوم شخص بعد مثلا از دوربین یا کاور اسم برد که اشاره شد این حرکتش نواوری نبوده، بهینه کردن بوده. اگر جا های دیگه بازی gears به این خوبی نبود و این همه موفق نمیشد شاید سیستم کاور گیری همه گیر نمیشد. بعد هم اینکه اصل یه قضیه از کجا اومده خیلی مهمه چون بدون اون کسانی که اومدن و ایده گرفتن بهینه کردن از کجا الهام میگرفتن؟ این حرفای شما مثل اینه که بگیم world of warcraft پایه گذار بازی های mmo بوده!
 
با رسم شکل توضیح بده چرا:d
آدم واسه ساخت F2P زیاده، کلیفی باید یه بازی بزرگ با بخش داستانی خفن و مولتی پلیر خفن تر بسازه :دی طرف یه نسل Gears of War ساخت و کاملا هم موفق بود، انتظار میره بازم بره سراغ پروژه های بزرگی در همین حد :دی
 
الان کدوم بازی این دهه تونسته استانداردسازی بکنه به اندازه GeoW ؟
سبک کاورگیری ـی که Geow معرفی کرده به یک استاندارد تبدیل شده و کاورگیری چیزی بوده که قبلاً استاندارد نبوده، پس میتونیم GeoW رو به عنوان یک پیشرو توی تحول بسیار مهمی توی بازی های TPS بدونیم.

حالا دعوا نشه ولی:
-resident evil 4
-max payne

این به معنی نیست که دارم میگم gears کار خاصی نکرده شاکی نشی ها!

- - -ویرایش - - -

آدم واسه ساخت F2P زیاده، کلیفی باید یه بازی بزرگ با بخش داستانی خفن و مولتی پلیر خفن تر بسازه :دی طرف یه نسل Gears of War ساخت و کاملا هم موفق بود، انتظار میره بازم بره سراغ پروژه های بزرگی در همین حد :دی
خوشم میاد شماها از خودش بیشتر به قدرت هاش و کارهایی که باید کنه وافق هستید! بابا بعد از اینهمه سال عقلش میرسه حالیش هست داره چکار میکنه.
 
کشک این حرفای شماس که سر و ته نداره. اون موقع که من با unreal شناختم این کلیف و دار و دسته epic رو کجا بودی حالا شدی جان فدای کلیف؟ حالا هی چپ برو راست بیا هی بگو المان خوبه یه کلمه یاد گرفتی.

1-لظف کن یاد بگیرید درست صحبت کنید 2- حرف بی ربط نزنید unreal و دار و دسته اپیک چه ربطی داره به کلیف کلیف خالق اصلی گیرز هستش. بحث رو از کجا میکشونی کجا؟
 
خوشم میاد شماها از خودش بیشتر به قدرت هاش و کارهایی که باید کنه وافق هستید! بابا بعد از اینهمه سال عقلش میرسه حالیش هست داره چکار میکنه.
یعنی تو این صنعت هر کسی هر کاری کنه، کسی نمیتونه در مورد کارش نظر بده؟ به نظر من کلیفی باید بره سراغ پروژه هایی مثل Gears، حالا خودش دلش میخواد F2P بسازه دلیل نمیشه حتما بهترین کار ممکن رو داره انجام میده.
 
یعنی تو این صنعت هر کسی هر کاری کنه، کسی نمیتونه در مورد کارش نظر بده؟ به نظر من کلیفی باید بره سراغ پروژه هایی مثل Gears، حالا خودش دلش میخواد F2P بسازه دلیل نمیشه حتما بهترین کار ممکن رو داره انجام میده.

راستش نه! خوب طرف چندین ساله تو این صنعت بوده و تجربه کار با خیلی چیزا رو داره. شما که اینهمه قبولش داری پس بهش اعتماد کن.

- - -ویرایش - - -

1-لظف کن یاد بگیرید درست صحبت کنید 2- حرف بی ربط نزنید unreal و دار و دسته اپیک چه ربطی داره به کلیف کلیف خالق اصلی گیرز هستش. بحث رو از کجا میکشونی کجا؟

توهین خاصی نکردم بهت بر خورد. بعد هم این رو بخون:
After being brought aboard, his next game was Dare to Dream, a point-and-click adventure, released in 1993. One of Epic's first multi-person projects brought Bleszinski's talents to bear on 1994's Jazz Jackrabbit and then 1998's Jazz Jackrabbit 2. He would help develop many of the spin off games such as Jazz Jackrabbit: Holiday Hare. It was with his involvement in designing the first-person shooter Unreal, though, that Bleszinski began the work for which he is best known today

هر چیزی با اطلاعات محدود خودت مقایسه نکن خواهشا، حالا شما با gears اومدی تو دنیای بازی دلیل نمیشه. فکر کردی مخشون معیوب بود اومدن پروژه gears به اون گندگی رو دادن دست کسی که قبلش تو بازی خاصی دست نداشته؟ یا فکر کردی gears یهو اومد افتاد وسط تو مخ کلیف بدون تجربه قبلی؟ اینم تو گوگل بزن ببین اسم کی رو میاره واست:
unreal game designer
اگه طرفدار هایی مثل شما داره، واقعا واسش متاسفم این کلیف بدبخت!
 
آدم واسه ساخت F2P زیاده، کلیفی باید یه بازی بزرگ با بخش داستانی خفن و مولتی پلیر خفن تر بسازه :دی طرف یه نسل Gears of War ساخت و کاملا هم موفق بود، انتظار میره بازم بره سراغ پروژه های بزرگی در همین حد :دی
آره زیاده ولی تجربه پشتشون نیست و اسمشون موندگار نمیشه و توی یه مقطع شناخته میشن و به همون سرعت ناپدید میشن:biggrin1: البته من خودم زیاد با F2P حال نمیکنم ولی انصافا بعضیاشون وحشتناک فوق العاده هستن:biggrin1: اگر کلیف بتونه همچین کاری بکنه واقعا عالی میشه:biggrin1: من میفهمم تو چی مگی و خودم با حرفت موافقم ولی خب حالا زده تو این خط و کاریش نمیشه کرد:biggrin1:
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or