کدام API برای کدام Console ?!

ovis

کاربر سایت
Sep 8, 2006
140
اقاي lich king من نگفتم كه xbox360 با بروز رساني نرم افزار ميتونه از directx10 استفاده كنه . من كي و كجا گفتم؟
من هم مثل شما ميگم شايد از اول طوري طراحي شده كه ميتونه از directx10 استفاده ميكنه .

و دوما شما از كجا ميگيد كه كد كارت گرافيك xbox360 از سري R500 است . نه كدام سايت اين حرف احمقانه را گفته . مگه اصلا امكان داره كه بگه . مگه شما نميبينيد كه اسم رمز XENON را روش گذاشته پس چطور روش كد ميزلريد.مثل پردازش گرافيكي PS3 كه اسم رمز RSX را روش گذاشتن و كدي بهش ندادن اصلا امكان نداره.

و خواهش ميكنم كه شك نكن XBOX360 بتونه از 1080P پشتيباني كنه . شما كه داريد به همه چي شك ميكنيد .يعني شما ميگيد پردازنده ي گرافيكي XBOX360 اين قدرت را نداره .
يعني قدرت پردازش XENON در حد RSX نيست. از هر جهت XENON را با RSX مقايسه كني XENON برتري داره .
از نظر حافظه درون ساخت 10 مگابايت از نظر حافظه ي بيشتر 512 مگابايت از نظر شادر هاي مشترك يك فن اوري برتر كه تعداد پردازش مثلثات را بيشتر ميكنه .

PS3 كه اين همه دم از گرافيك ميزنه يه بازي نشون بده كه در حد GERARS OF WAR داشته باشه .
و در ضمن اجله نكن به تدريج بازي هاي 1080P براي XBOX360 ساخته ميشه. هنوز قضاوت را زود اغاز كردي اين خبر همش دو هفته است .
 

!AtMoSpHeRe

کاربر سایت
Nov 19, 2005
2,424
اقاي Ali_Amini شما گفتين كه هر ادم عاقلي ميدونه كه مايكروسافت روي xbox ضرر كرده . لابد فكر ميكنيد من عاقل نيستم و ديوانه هستم . اقا جان حداقل من اينجا صد جلد كتاب و هزاران روزنامه در مورد كنسولها خوندم ودر ضمن كتاب هاي كامپيوتري كه من خوندم حداقل 20 سال دارن تو ايران منتشر ميشن و كاملا تخصصي هستند كه يكي از اونها مجله ي علم الكترونيك است .
وقتي شما ميرين از سايت هاي درپيتي اطلاعات كسب ميكني من اين ماه نامه ها را ميخونم كه تمام اخبار اونها داراي سند است .
دوست عزیز , من اصلا همچین حرفی نزدم که شما فکر میکنی خدای نکرده منظور بدی روی شما داشتم چون از طرز حرف زدنتون مشخصه که اطلاعات دارید ولی باید مشخص بشه که این اطلاعاتی که شما داری از کجا بدست آوردی باید معلوم بشه که اون اطلاعات شما صحیح هست یا غلط.
منم رک و پوست کنده بهت بگم که این اطلاعاتی که شما داری تا تعدادیش درسته تعدادیش هم غلط...خوب این برمیگرده به اون مجلاتی که شما خوندی...
تا جایی هم که منو خیلی های دیگه اطلاع داریم اینگونه مجلاتی که در ایران پخش میشه مثل مجلات خارجی نیست که شما فکر میکنی خیلی سرشار از اطلاعاته ! مجلات خارجی مستقیم میرن خبرهای روز و دست اول رو از خود شرکت ها میگیرن و با قیمت های متعادلی میفروشن.بسیاری از خبرهایی هم که درشون هست از سایت هایی از قبیل گیم اسپات و غیره هم بروز تره و با چند روز تاخیر میره توی سایت ها !!!
شما فکر نکن مجلات ایرانی هم اینگونه هست.نویسنده هاشون که عاشق چش وابروی ماها نیستند که بخوان خبرهای درست و بروز شده رو به ما برسونن که...اوناها پول واسشون مهمه و کسی هم نیست که جلوشون رو بگیره.پس میان با خیال راحت حرف شخصی خودشون رو میارن توی مجله کسی هم کاری به کارشون نداره.
ضمنا,شما تنها فردی هم نیستی توی این سایت که میگی منبع من مجلات ایرانیه !!! اشخاص زیادی تا حالا بودن.اعضای این سایت هر روز خبر های دست اول رو از سایت های معتبر مرور میکنن و اصلا هم نیازی ندارن که برن مجلاتی بخرن که خبرهاش ماله یک قرن پیشه.
بعدم شما اولین نفری هستی توی دنیا که میگی سایتی مثل GamesPot درپیته !!! :eek:
پس از این به بعد مجلات رو ملاک منبع قرار ندید چون 1% هم من قبولشون ندارم من خودم با چشم خودم دیدم که بعضی از کسانی که مثلا مجله نویس هستند حتی به خودشون زحمت هم نمیدن که برن از سایت های خارجی ترجمه کنن بزارن توی مجله! مستقیم میان توی همین سایت های خودمون نقد های آماده خبرهای آماده رو کپی پیست میکنن توی مجلات درپیتشون.
منم دیگه از این به بعد با کسی که میگه منبع من مجله هست اصلا بحث نمیکنم.
سوني يه روز اعلام كرد كه ما در هر دو مودل كنسول خود كابل HDMI را قرار ميدم و روز بعذ اومد گفت كابل HDMI از مدل 20 گيگابايت حذف شد و الان نميدونم چه بلايي به سرش اومده .
يه روز مياد ميگه قيمت مدل 20 گيگابايت 499 دلار خواهد شد روز ديگه مياد ميگه 20 درصد كاهش قيمت خورد .
يه روز مياد ميگه ما در هنگام عرضه كنسول PS3 در بازار 6 ميليون عدد موجودي خواهيم داشت و روز ديگه مياد ميگه 4 ميليون عدد و حالا اومده ميگه فقط 500 هزار دستگاه پخش ميكنيم .

يه روز مياد ميگه كنسول را سال 2005 وارد بازار ميكنيم و حالا با انبوهي مشكلات مياد ميگه به سال 2006 موكول شد و هي داره با تاخير ميده .

يه روز سوني مياد مايكروسافت را مسخره ميكنه . ميگه چرا مايكروسافت در 2 مدل كنسول خودش را وارد بازار اين باعث ميشه كه مردم گيج بشن و نتونن مدل بهتر را انتخاب كنند ولي حالا خودش اومده در 2 مدل وارد بازار ميكنه
سونی اگه این کارو کرده بخاطر اینه که هنوز کنسولش عرضه نشده و تا وقتی کنسولش رو عرضه نکرده هر کاری که دلش خواست میتونه بکنه.میتونه قیمت رو پایین و بالا ببره و یا حتی میتونه سیستم کنسولش رو به کلی تغییر بده و اسم کنسولش رو بزاره مثلا PS4 !
این موارد واسه کنسولی که هنوز عرضه نشده یک امتیازه ولی موقعی که دیگه عرضه شد نمیتونن بگن آقا کنسول PS3 از این به بعد باید DX11 ساپورت کنه.
شما میگی کنسول 360 با یک بروز رسانی تونسته رزولوشن 1080p رو ساپورت کنه,خوب این به نظر من اتفاق خاصی نیوفتاده و زیاد با 1080i تفاوت نداره و اتفاقی هم توی قدرت و عملکرد سیستم رخ نداده ! ولی اینی که میگی میتونه DX10 رو با یک بروز رسانی ساپورت کنه شاید اگه حتی به پیتر مور هم این حرفو بزنی خندش بگیره ! چون DX10 با رزولوشن دستگاه از زمین تا آسمون با هم فرق دارن و از همه مهمتر ربطی به هم ندارن !
مایکروسافت برای استفاده از DX10 یک کار میتونه بکنه (که البته با عقل جور در میاد) اونم اینه که کنسول های جدیدی رو که به بازار عرضه میکنه از این امکان استفاده کنه که اینم از نظر من شدنی نیست چون خیلی ها از قبل خریداری کردن.
در ضمن,حالا اینا دندشون نرم یه چیزی گفتن از طریق بروز رسانی میشه خیلی کارا کرد شما هم سری چسپیدین به DX10 ! اصلا DX10 خودش یک نسل به حساب میاد اونوقت شما میخوای با یک بروز رسانی اینترنتی یک نسل بپری جلو !!!
 

farzadlion

کاربر سایت
Sep 30, 2005
2,085
ایشون مثالی را زده که مقایسه بین 2 کارت گرافیک از 1 نسل (DX9) هستش

ر مورد مقایسه فرزاد جان هم البته من زبان ایشون نیستم و در صورت نیاز خودشون جواب می دن ولی فکر کنم منظور ایشون این بود که 4600 اصلا در رده 5200 نیست و این کارت باید با هم رده خودش در نسل بعدش مقایسه بشه. حالا اینکه باز از هم رده خودش کمی بالاتره یه بحث دیگس!

اشکان جان دقیقا منظور من را توضیح داد...

برای اینکه روشن تر بشه بزار یک مثال دیگه بزنم

اگر فرض کنیم Nvidia سری کارت های آینده اش را بصورت 8XXX نامگذاری کنه ..این درست نیست که قدرت کارت 8200 را با 7600 مقایسه کنیم چون مشخصه که قدرت کارت 7600 بمراتب بیشتر هست....

گمان کنم این مثالم دیگه مربوط به مقایسه بین دو نسل کارت بود ...

وقتي شما ميرين از سايت هاي درپيتي اطلاعات كسب ميكني من اين ماه نامه ها را ميخونم كه تمام اخبار اونها داراي سند است

جدی !!! :D پس جدیدا گیم اسپات درپیتی شده و مجله های ایرانی معتبر :D :D

------------------------

من هم مثل شما ميگم شايد از اول طوري طراحي شده كه ميتونه از directx10 استفاده ميكنه .

من از این کلمه ی شاید در این جملت خیلی خوشم اومده :D

اما در پایان دوباره میگم با وجود تکذیب کمپانی ATI در ارتباط با پشتیبانی Xbox 360 از دایرکس 10 هیچکس نه تنها در این سایت بلکه در هیچ کجای دیگه ی دنیا و با هر گونه دلیل و مدرکی نمی تونه و قادر نیست که پشتیبانی Xbox 360 از دایرکس 10 را ثابت کنه...
مگر اینکه مایکروسافت و یا ATI رسما این مطلب را تایید کنند ...

پس تا قبل از تایید این دو کمپانی تمامی حرف ها و حدس و گمان هایی که در این زمینه مطرح میشه بر باد هواست و خواب و خیالی بیش نیست..
 
آخرین ویرایش:

Lich King

Administrator
Sep 22, 2005
5,901
نام
اشکان
و دوما شما از كجا ميگيد كه كد كارت گرافيك xbox360 از سري R500 است . نه كدام سايت اين حرف احمقانه را گفته . مگه اصلا امكان داره كه بگه . مگه شما نميبينيد كه اسم رمز XENON را روش گذاشته پس چطور روش كد ميزلريد.مثل پردازش گرافيكي PS3 كه اسم رمز RSX را روش گذاشتن و كدي بهش ندادن اصلا امكان نداره.
Custom ATI R500 Based GPU "Xenos"
http://xbox360faq.com/about-xbox-360.php
http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=24566
http://www.beyond3d.com/articles/xenos/index.php?p=02
برای ادامه هم خودت برو تو google سرچ کن تا منابع بیشتری پیدا کنی!

البته کلا برای کد نیم 360 از سه نام مختلف: Xenos - R500 - C1 استفاده می شه که نام xenos توسط خود Ati تایید شده و سعی می کنه بیشتر از اون استفاده کنه. این نکته رو هم بگم که این کارت از لحاظ ساختاری با سری R520 (X1000) تفاوت داره ولی با توجه به اینکه همگی در سری 500 می باشند می شه آنها را در یک سری قرار داد!
و خواهش ميكنم كه شك نكن XBOX360 بتونه از 1080P پشتيباني كنه . شما كه داريد به همه چي شك ميكنيد .يعني شما ميگيد پردازنده ي گرافيكي XBOX360 اين قدرت را نداره .
من اصلا در این زمینه که 360 می تونه 1080p را ساپرت کنه شکی نمی کنم چون اصلا همانطور که گفتم و شما اشتباه برداشت کردید اینکه xenos 1080p را ساپرت کنه هنر نیست و قطعا هم بوده ولی نخواستن به قول معروف راش بندازن! حرفی که من زدم اینکه 360 از hdmi پشتیبانی نمی کنه و در حال حاضر فقط می شه کابل component بهش وصل کرد و کابل component هم رزولوشن 1080p را ساپرت نمی کنه! این اصلا ربطی به سخت افزار 360 نداره! این به نوع کابل هایی که بهش می خوره ربط داره!
 

ovis

کاربر سایت
Sep 8, 2006
140
اقا حالا ديديد كه من دارم حرفام را به ديوار ميگم . براي دومين بار ميگم من كي و كجا گفتم كه با يك بروز رساني نرم افزار ميشه xbox360 از directc10 استفاده كنه . اگه من همچنين حرفي زدم بگيد من برم از اين سايت گم بشم .اقا براي چي الكي روي من مارك ميچسبونيد.

شما دارين با حرفهاتون خودتون را محكوم ميكنيد .

خوب حالا يك سوال كه شايد از مكن بپرسين كه چگونه مايكروسافت از directx10 در xbox360 استفاده كنه ؟

اقا اين دفعه جون من يا هركس ديگه اي كه دوست دارين به حرفام خوب گوش بديد كه مشكل به وجود نياد.

اقاي lick king و اقاي ali amini شما دارين رزوليشن 1080p را شوخي ميگيريد . مگه اين رزوليشن كشگ كه اين طوري ميگيد كه استفاده از اون هنر نيست .

پس اگه اين طوري ميگيد اگه كسي در pc كارت گرافيكي داشته باشه كه از 1080p پشتيباني نكنه با يك بروز رساني نرم افزاري ميتونه از اين رزوليشن استفاده كنه . به هر كي بگيد به اين حرفتون دو روز ميخندند .

اقاي ali amini اصلا شما ميدونيد كه فرق 1080i با 1080p چي هست كه اين حرفو ميزنيد .
شما بريد دوتا تلويزيون بگيريد كه از دو رزوليشن 1080p و 1080i پشتيباني كنند .شايذ از نظر بصري باهم فرق نداشته باشند ولي در صحنه ها بسيار شلوغ و سرعتي فرق اين دو اشكار ميشود .
و كلا صفحه ي نمايش اين تلويزيون ها باهم فرق دارن.بيخود نيست كه تلويزيوني كه از 1080p پشتيباني ميكنه 300 تا 400 هزار تومان گرانتر است .

حالا شما اومديد ميگيد كه پشتيبتني كردن از اون هنر نيست .
خوب همان گونه كه رزوليشن 1080p به سخت افزار كنسول ربط داره directx10 هم به سخت افزار ربط داره .

و طبق گفته اقاي lich king كه فرمودند قطعا امكان استفاده ي xenon از 1080p بوده ولي نخواستن راش بندازند . خوب من هم ميگم قطعا امكان استفاده ي xenon از directx10 است ولي نخواستن راش بندازند كه در اينده راش ميندازند .
ببينيد من اينجا صحبت از نرم افزار نكردم كه خداي نكرده باز مشكل به وجود بياد .

خوب همانگونه كه گفتم رزوليشن 1080p به سخت افزار پردازنده ي گرافيكي ربط داره directx10 هم به سخت افزار پردازنده گرافيكي مربوط ميشه .

حالا ممكنه سوال شما از من اين باشه كه xbox360 چگونه ميتئنه از directx10 استفاده كنه ؟

جواب: همان طور كه ديديد با يك بروز رساني نرم افزار مايكروسافت تونست از رزوليشن 1080p استفاده كنه براي directx10 هم اين كار را ميكنه .چگونه براتون توضيح ميدم .

حالا شما در نظر بگيريد كه xenon قدرت پشتيباني از directx10 را داره و تا حالا نخواسته از ان استفاده كنه .

من براتون يك مثال ساده ميزنم كه بهتر متوجه حرفام بشيد .شايد اين مثال خنده دار باشه ولي خيلي خوبه .
شما كارت گرافيك xbox360 را سه تا لوله در نظر بگيريد و فرض كنيد كه از سه تا لوله دو تا را با سيمان پر كرديم و راه انها رو بسته ايم و فرض كنيد كه اين دو لوله يكي مربوط به directx10 است و ديگري مربوط به رزوليشن 1080p است . خوب حالا نقش نرم افزار در اين ميان اين هست كه راه اين دو لوله را كه با سيمان بستيم انها را باز كند . شما ديديد كه مايكروسافت با يك بروز رساني نرم افزار تونست اين كار بكنه . پس نتيجه ميگيريم كه از قبل xenon قابليت استفاده از رزوليشن 1080p را داشته است ولي نخواسته از ان استفاده كنه و حالا ممكنه براي directx10 هم اين نقشه را داشته باشه و صبر ميكنه تا ps3 بياد بيرون و بعد اين خبر را اعلام كنه . چون اگه مايكروسافت بخواد الان اين را اعلام كنه هنوز ps3 وارد بازار نشده و سوني با شنيدن اين خبر كلي تغيرات را در ps3 به وجود بياره كه در مقابل xbox360 كم نياره . و شايد مثلا شركت سازنده را تحت فشار و با همكاري و سرمايه گذاري دست به ساخت API OPENGL3 ميكردند كه حداقل در مقابل DIRECTX10 حرفي براي گفتن داشته باشند . ولي الان چون هيچ خبري از اين كه XBOX360 حتما از DIRECTX10 استفاده خواهد كرد نيست لزومي براي انجام اين كار براي سوني وجود نداره .
خوب حالا حتما ميگيد كه مگه بچه بازي كه سوني بره به شركت سازنده بگه كه OPENGL3 را براش بسازن به همين راحتي هم قبول كنه؟
همين طور كه ميبينيد سوني در ساخت پردازنده ي CELL با IBM همكاري كرد توان اين كار را داره .اگه اخبارا 3 سال پيش را داشته باشيد IBM هيچ تصميمي براي همكاري با سوني را نداشت . چون اين پردازنده طرح خود سوني بود و مربوط به IBM نكيشد ولي سوني با پشتكار زياد تونست كه IBM را راضي كنه تا اين پردازنده را براش بسازن . پس قطعن هم ميتونه اين كار را در مورد OPENGL بكنه . همانگونه كه PS3 داره از API OPENGL استفاده ميكنه .

ولي من نميدونم چرا شما اين طور چيزها را نميدونيد و براي حرفاتون استراتژي بكار نميبريد .شايد من بهتر بود يك كارشناس بودم . ولي شما مياييد با مداركي حرف ميزنيد كه پايه و اساس ندارن و طبق مشاهده ي همه هي در حال تغيير هستند . يك خبري دارن ميدن و روز بعد اون را تكذيب ميكنند و باز روز ديگه از صحت اون صحبت ميكنند و يا ميگند در اينده ميخواييم استفاده كنيم . بابا يكي نيست كه بگه اينها سياست كاري هستند . من كه تا حالا هر چيزي را ديدم شايعه ميشه به حقيقت ميپيونده .

اقا من باز اينجا ميگم تمام حرفام بر فرض بوده . ولي الان باز شما اين حرفها را روي من مارك ميكنيد.

حالا ميخوام جواب هاي منطقي بهتون بدم .

اقاي ali amini من
نگفتم كه تمام سايتها درپيتي هست .

شما گفتين كه همين مجله هاي ايراني ادمايي مثل منو شما هستند كه استخدام ميكنند و خبر ميزارند .
ايا به نظر شما اين مجله ها ميرن از سايت گيم اسپات خبر ميارن و تو مجله چاپ ميكنند .
منكه تا حالا هر مطلبي از مجله ها خوندم حتي جزئي از اونه تو سايت گيم اسپات نيست . پس شما چطور اين حرف را ميزنيد

اصلا منظور شما از من و شما چي هست . شما فكر ميكنيد كه مثلا ادمها توي گيم اسپات خيلي حاليشونه يا پرفسور هستند و يا دانشمند . مثلا ما ايراني ها دسته كمي از اونها داريم .

و لطفا حرف از كپي برداري نزنيد . اگه سايتهاي ايراني از گيم اسپات كپي برداري ميكنند پس گيم اسپات از كجا خبر ها را مياره .نكنه فكر ميكني خبرها براي كيم اسپات وحي ميشه!!!!!!!!!!!!

همين گيم اسپات ميره از مجله هاي خارجي كه بروزترين خبرها را ميدن كپي ميكنه .

وبايد بگم كه همين مجله هاي ايراني تمام خبرها را از مجله هاي خارجي كپي ميكنند كه 10 برابر گيم اسپات اطالاع دارند .مجله اي كه 20 سال به طور تخصصي در ايران به چاپ ميرسه هيچ نيازي نداره بره از سايتها كپي برداري كنه . من اين را خودم ثابت ميكنم بيا من هزاران مطلب از همين مجله ها در بيارم كه حتي يكي از اونها را نتوني تو گيم اسپات پيدا كني .
پس حرف ميزني فكر كن بعد .

و اقاي lich king بايد بگم كه اين لينك ها كه دادي هيچ كدام به درد نميخوره .اصلا هيچ كدي نميتوني به پردازنده ي xenon بدي و پا فشاري نكن . منظور من از درپيتي همين لينكها كه تو دادي .
خبري معتبر هست كه ان خبر از طرف خود شركت و در سايت خود به ثبت برسه . دقت كنيد گفتم در سايت خودش .
منظورم اينه كه اگه ميكيد كد xenon از نوع R500 است به من لينكي از خود سايت XBOX و ATI بده كه اين مطلب را نوشته باشند .
و در ضمن گفتي كه XBOX360 كابل HDMI نداره . خوب عذيزم چرا عجله ميكني كمي صبر كن بعدا كابلش را هم ميدن . اگه تا حالا ندادن علتش اينه كه هيچ بازي كه از رزوليشن 1080P استفاده كنه براي XBOX360 ساخته نشده .

و اقاي farzadlion همان طور كه گفتي هيچ سايتي و هيچ كجاي دنيا نميتونن ثابت كنن كه xbox360 ميتونه از directx10 استفاده كنه . خوب من هم عكس اين را ميگم كه هيچ سايتي و هيچ كجاي دنيا نميتونن ثابت كنند كه xbox360 نميتونه از DIRECTX10 استفاده نكنه .

در ضمن گفتي مگر اينكه از سوي خود مايكروسافت و ATI اعلام بشه. احسنت به اين حرفت من هم كل دعوام سر همين بود اقا همين حرف اقاي FARZADLION را گوش كنيد.
من به خاطر همينه كه همه ميان با دلايل الكي و بيخود ثابت ميمنند كه XBOX360 نميتونه از DIRECTX10 استفاده منه .

اقا در اخر من نميخوام كه بگم ميتونه از DIRECTX10 استفاده كنه . نه من و نه شما ميتونيد دليل و مدرك بياريد . پس بايد منتظر خبر از طرف مايكروسافت بود . اصل كار خود مايكروسافت هست كه بايد خبر استفاده و يا استفاده نكردن اون را اعلام كنه نه شركت ديگه .

پس اقا اين موضوع را تو اينجا نكته كنيد و فقط به خبر ها ادامه بديد .شرمنده كه سرتون را بدرد اوردم .
 

Lich King

Administrator
Sep 22, 2005
5,901
نام
اشکان
خوب انگار خیلی هم نباید با افراد با زبان خوش صحبت کرد جون یجورایی سوار آدم می شن! شما که انقدر ادعا می کنی خیلی واردی بهتره اول طرف حساب خودتو بشناسی بعد اینجا انقدر با صراحت جواب دیگران بدی! اینجا مثل سایت هایی از قبیل دارینوس نیست که یارو هر چی شب خواب می بینه فردا میاد برای دیگران می نویسه!
اقاي lick king و اقاي ali amini شما دارين رزوليشن 1080p را شوخي ميگيريد . مگه اين رزوليشن كشگ كه اين طوري ميگيد كه استفاده از اون هنر نيست .
رزولوشن 1080p شوخی نیست ولی چیز خارق العاده ای هم نیست! و استفاده از این تکنولوژی از همان زمانی که HDMI معرفی شد به صورت رسمی به وجود آمد! اون موقع که خیلی ها نمی دونستن اصلا تلویزوین HD یعنی چی من کلیپ های HD و TV شو داشتم. شما نمی خواد به من یاد بدی که 1080p کشکه یا نیست!
پس اگه اين طوري ميگيد اگه كسي در pc كارت گرافيكي داشته باشه كه از 1080p پشتيباني نكنه با يك بروز رساني نرم افزاري ميتونه از اين رزوليشن استفاده كنه . به هر كي بگيد به اين حرفتون دو روز ميخندند .
خیلی جالبه حرفی که علی به شما زده را دوباره همون حرفو خودت به ما برمی گردونی و می گی خنده داره؟!:)
حالا ممكنه سوال شما از من اين باشه كه xbox360 چگونه ميتئنه از directx10 استفاده كنه ؟
خیر ما اصلا همچین سوالی از شما نداریم چون اطلاعات و فرضیات شما به درد ما نمی خوره!
اقا من باز اينجا ميگم تمام حرفام بر فرض بوده . ولي الان باز شما اين حرفها را روي من مارك ميكنيد.
و من باز هم به شما می گم که ما با فرضیات شما هیچ کاری نداریم و اصلا لزومی نداره که شما اینها رو اینا بنویسید اگه مطلب با مدرک داری بیا بنویس نداری لازم نیست اینجا چیزی بنویسی!
ولي من نميدونم چرا شما اين طور چيزها را نميدونيد و براي حرفاتون استراتژي بكار نميبريد .شايد من بهتر بود يك كارشناس بودم .
البته اگر کارشناس هم بودید فرق زیادی نداشت چون از اطلاعاتی که می دین می شه یسری از موضوعات را حدس زد!
نكنه فكر ميكني خبرها براي كيم اسپات وحي ميشه!!!!!!!!!!!!
به گیم اسپات وحی نمی شه ولی اونا مثل ما ها نیستن! کلی خبر نگار برای خودشون دارن که می رن به صورت شخصی و مستقیم با شرکت ها و سازندگان بازی ها صحبت می کنند! نه تنها گیم اسپات بلکه تمام سایت های مهم خبری دنیا این چنین هستند!
وبايد بگم كه همين مجله هاي ايراني تمام خبرها را از مجله هاي خارجي كپي ميكنند كه 10 برابر گيم اسپات اطالاع دارند .مجله اي كه 20 سال به طور تخصصي در ايران به چاپ ميرسه هيچ نيازي نداره بره از سايتها كپي برداري كنه . من اين را خودم ثابت ميكنم بيا من هزاران مطلب از همين مجله ها در بيارم كه حتي يكي از اونها را نتوني تو گيم اسپات پيدا كني .
الان دیگه اینو یه بچه هم تشخصی می ده که جدیدترین و بروزترین خبر ها در هر زمینه ای را اول می تونه در اینترنت پیدا کنه بعد در مجلات معتبر! شما هنوز در دوران 10 سال پیش زندگی می کنی فکر کنم!
و اقاي lich king بايد بگم كه اين لينك ها كه دادي هيچ كدام به درد نميخوره .اصلا هيچ كدي نميتوني به پردازنده ي xenon بدي و پا فشاري نكن . منظور من از درپيتي همين لينكها كه تو دادي .
خبري معتبر هست كه ان خبر از طرف خود شركت و در سايت خود به ثبت برسه . دقت كنيد گفتم در سايت خودش .
:laughing: :laughing: :laughing:
جدیدا سایت های مثل theinquirer و Beyond3D به درد نمی خورن و در پیت هستند:). البته از کسی که می گه گیم اسپات معتبر نیست خوب معلومه بقیش چیه دیگه! شما فکر کنم هیچ گونه اطلاعاتی در زمین ها سایت های معتبر نداری و فقط مجله می خونی! در مورد این اسم رمز R500 هم من مثل شما از روی فرضیات صحبت نمی کنم. من دارم می گم که فعلا این اسم در بعضی جاها براش گفته شده حالا راست یا دروغ به من ربطی پیدا نمی کنه و پا فشاری هم در این زمینه نکردم! در ضمن لازم نیست حتما در سایت رسمی یک چیز، مطلبی نوشته بشه تا بشه 100% بهش اطمینان حاصل کرد. در همه وسائل خیلی خبر ها هستن که سازندگان اصلی ترجیح می دن درج نشه ولی خبر گزاران باب میل سازندگان کار نمی کنند و هر خبری که به دسشون برسه را در دنیا پخش می کنند!
و در ضمن گفتي كه XBOX360 كابل HDMI نداره . خوب عذيزم چرا عجله ميكني كمي صبر كن بعدا كابلش را هم ميدن . اگه تا حالا ندادن علتش اينه كه هيچ بازي كه از رزوليشن 1080P استفاده كنه براي XBOX360 ساخته نشده .
اصلا شما HDMI می دونی چیه؟ فکر نکنم!
اقا در اخر من نميخوام كه بگم ميتونه از DIRECTX10 استفاده كنه . نه من و نه شما ميتونيد دليل و مدرك بياريد . پس بايد منتظر خبر از طرف مايكروسافت بود . اصل كار خود مايكروسافت هست كه بايد خبر استفاده و يا استفاده نكردن اون را اعلام كنه نه شركت ديگه .
حرف ما هم همینه پس تا زمانی که مایکروسافت چیزی در این مورد نگفته لازم نیست شما بیای اینجا و در رابطه با Dx10 معرکه گیری کنی!

در ضمن این آخرین پست من در رابطه با این بحث بود چون حوصله سر و کله زدن با کسایی که فکر می کنن خیلی واردن را ندارم!
 

!AtMoSpHeRe

کاربر سایت
Nov 19, 2005
2,424
من كي و كجا گفتم كه با يك بروز رساني نرم افزار ميشه xbox360 از directc10 استفاده كنه
ای بابا !!!
توی هر پستت نزدیک به 10 بار تکرار کردی میگی با بروز رسانی نرم افزاری میشه dx10 ! اونوقت 5 دقیقه بعدش یادت میره که همچین حرفی زدی !!! اگه میشه پست های قبلیتو مرور کن خودت میفهمی.
اصلا ببینم تو که میگی از طریق نرم افزاری نمیشه (که واقا هم نمیشه!) پس از طریق بروز رسانی سخت افزاری میشه !!!؟؟؟ جلل خالق !!!!!!!!!!!
یعنی از طریق اینترنت سخت افزار دانلود بشه بیاد توی کنسول ؟؟؟!!! :eek: :)
اقاي lick king و اقاي ali amini شما دارين رزوليشن 1080p را شوخي ميگيريد . مگه اين رزوليشن كشگ كه اين طوري ميگيد كه استفاده از اون هنر نيست .
متاسفانه هنوز یاد نگرفتی توی پستهات اسم کسی رو نبری...
من هنوزم میگم این دو رزولوشن زیاد یا هم تفاوت ندارن فقط 1080p یه مقدار بهتر از 1080i هستش که خیلی جزئی هستش و منم بهت قول که تا عمر داری نتونی کیفیت واقعی این دو رو ببینی ! پس بحث بیخودی راه ننداز.
پس اگه اين طوري ميگيد اگه كسي در pc كارت گرافيكي داشته باشه كه از 1080p پشتيباني نكنه با يك بروز رساني نرم افزاري ميتونه از اين رزوليشن استفاده كنه . به هر كي بگيد به اين حرفتون دو روز ميخندند .
:)
خودتم نمیفهمی داری چی میگی !!!
قاي ali amini اصلا شما ميدونيد كه فرق 1080i با 1080p چي هست كه اين حرفو ميزنيد .
لابد توقع داری واسه شخصی مثل تو که مخش با مجلات ایرانی پر شده بشینم 10 سطر توضیح بدم !
حالا ممكنه سوال شما از من اين باشه كه xbox360 چگونه ميتئنه از directx10 استفاده كنه ؟
پسر خوب , همینطور که اشکان گفت ما سوالی از شما نپرسیدیم که شما میخوای جواب بدی !!!
بشین واسه دیوار حرف بزن بهتره...
ولي شما مياييد با مداركي حرف ميزنيد كه پايه و اساس ندارن
حرفهای شما خیلی پایه اساس داره نه ؟!!! عجب !!!
چند بار توضیح بدم آقا جون مجله ها رو ملاک قرار نده من توی این مملکت هیچ چی رو قبول ندارم اونوقت مجله تریپتیه شما رو قبول کنم ! باشه ارزونی خودت بشین اینقدر اونا رو بخون تا واسه خودت اطلاعات جمع کنی فقط کاری به کسی نداشته باش.
منكه تا حالا هر مطلبي از مجله ها خوندم حتي جزئي از اونه تو سايت گيم اسپات نيست . پس شما چطور اين حرف را ميزنيد
:)
ببین این همون حرفیه که من دیشب زدم ! اگه میبینی مطلبی توی گیم اسپات نیست و توی مجله شما تشریف داره دقیقا همون حرفهایی هست که نویسنده هاش از خودشون (رو هوا) زدن.همون حرفهایی که وقتی میگن عشق میکنن.
نگفتم كه تمام سايتها درپيتي هست
پس بگو یا ما اینجا هممون دیوونه هستیم یا هم چشمامون مشکل داره و شما هم طبق معمول خیلی های دیگه دکتر یا کارشناس هستی !!!
حالا خوبه که پستت هنوز هست !
پس اقا اين موضوع را تو اينجا نكته كنيد و فقط به خبر ها ادامه بديد
خدا رو شکر...:praying:
 

ovis

کاربر سایت
Sep 8, 2006
140
اقا جان مگه من با شما دعوا دارم يا با شما بد حرف زدم كه دارين اين طوري به من جواب ميدين .
اقاي ali amini حالا كه شما ميگيد من در هر تاپيك 10 باز گفتم كه با يك بروز رساني ميشه از directx10 استفاده كرد خوب ميشه لطف كني به من هم نشون بدي كه ببينم !!!!!!!!!!!!!!!
در ضمن هيچ وقت تو تاپيك هات از كلمه مخ استفاده نكن .اين كلمه به نوعي بي احترامي به حساب مياد .
و من تمام اطالاعات را از مجله ها به دست نميارم تو سايت ها هم خبر جمع ميكنم . ولي اون طور كه تجربه ي من نشون ميده اخبار مجله بهتره و اين مربوط به خودم ميشه و لازم نيست كه بگيد من چيكار كنم .

و اقاي lich king تمام جواب هايي كه به دادي در حقيقت خودت را محكوم كردي .
لارم نيست به من كابل hdmi را ياد بدي .
گفتي كه لازم نيست كه لازم نيست تو يك سايت رسمي مطلبي را اعلام كرد كه بشه به ان صددرصد اطمينان حاصل كرد .
خوب منم ميگم بله رسمي نيستند پس درپيتي هستند و اگه رسمي نباشه پس درپيتي هست ديگه .
هر وقت تونستي اين خبر را كه ميگي كد xenon از نوع R500 است از سايت مايكروسافت يا ATI پيدا كني اون وقت من به حرفت ايمان ميارم .

در ضمن پس شما هم تا زماني كه مايكروسافت اعلام نكنه كه XBOX360 نميتونه از DIRECTX10 استفاده كنه پس اينجا نيا به همه بگي كه توان اين كار را نداره .

و اقاي ali amini لازم نيست كه بگي من به ايران اطامينان ندارم پس به خودت هم كه ايراني هستي اطامينان نداشته باش . حالا يه سوال دارم . تا حالا مجله بازي رايانه را خوندي
پس با شما باشه تمام مطالب اين مجله كشگه و همش را از خودشون در ميارن . ولي تمام عالم زمان ميدونه بهترين مجاه اي است كه در زمينه بازي ها تخصصي مينويسه .

اقاي lich king لازم نيست ه بچه هاي سايت دارينوس را مسخره كني . تمام مطالب اونجا همشون منبع دارن . اگه ميخواي بيا اونجا بحس را ادامه بديم.

براي بقيه حرفهايي كه به من گفتين اگه بهشون جواب بدم تكراري ميشه چون من هرچي ميگم فايده اي نداره . پس ارزش جواب دادن را نداره .
 

Behzad

Come on it's time to go
Administrator
Sep 22, 2005
5,824
نام
بهزاد
حالا يه سوال دارم . تا حالا مجله بازي رايانه را خوندي
پس با شما باشه تمام مطالب اين مجله كشگه و همش را از خودشون در ميارن . ولي تمام عالم زمان ميدونه بهترين مجاه اي است كه در زمينه بازي ها تخصصي مينويسه .

نه فقط شما اسمشو شنیدی !
من خودم از نویسنده های مجله ی بازیرایانه هستم
مطالب این مجله هم کشک نیست و البته هیچکدوم از مطالبش ربطی به صحبتهای شما نداره و تا حالا هم توش نوشته نشده که X360 میتونه از Dx10 پشتیبانی کنه

همونطور که اشکان گفت از این به بعد اگر مدرکی برای حرفات داشتی میتونی بیای اینجا پست کنی در غیر این صورت پستت پاک میشه ... حدسها و گمانها و نظرات شما هم با اینکه برای خودتون محترمه ولی تا وقتی که منبع معتبر همراهش نباشه ارزشمند نیست و جاش هم توی این سایت نیست
 

ovis

کاربر سایت
Sep 8, 2006
140
خوب اقاي behzad چرا به من عصباني ميشه من كه نگفتم مطالب اين مجله كشگه برو به دوستان عذيزتون بگو كه در مورد اين داره يك جنگ ميوفته . من كه دارم از مجلات دفاع ميكنم ولي نميزارن و هي تو سرم ميكوبن . من نميدونم چرا من هرچي ميگم همه اشتباه متوجه ميشن؟
 

farzadlion

کاربر سایت
Sep 30, 2005
2,085
سلام

من امیدوار بودم که بحث به اینجا نکشه

حالا باز خوبه که خود اشکان ، علی و بهزاد از طرفداران کنسول Xbox 360 هستند .... مگر نه اونوقت دیگه شما چیکار می کردید :cheesygri

میدونی دوست عزیز آقای ovis خوشبختانه اطلاعات بچه های این سایت در مورد کنسول های نسل بعد انقدر بالا هست که فکر نکنم نیازی باشه شما خودتون را زیاد نگران کنید

خوب من هم عكس اين را ميگم كه هيچ سايتي و هيچ كجاي دنيا نميتونن ثابت كنند كه xbox360 نميتونه از DIRECTX10 استفاده نكنه .

میدونی این حرف شما مثل چی میمونه

مثل اینکه من بیام بگم کنسول مورد علاقم PS3 از OpenGL 5 و PS 5 پشتیبانی میکنه...حالا اگه راست میگید بیایید ثابت کنید نمی کنه :D
ما اینجا داریم بر اساس دلیل و مدرک صحبت میکنیم مگر نه همینجوری که میشه هر حرفی را زد

من خودم طرفدار کنسول Xbox 360 نیستم و بیشتر به PS3 گرایش دارم اما مطمعن باش اگر روزی این خبر که کنسول Xbox 360 قادر به پشتیبانی از DX10 هست تایید بشه من اولین نفری خواهم بود که در این سایت این خبر را اعلام خواهم کرد ...خیلی زود تر از اون مجله های بسیار معتبری که شما میخونی :D

البته من با شناختی که از شما پیدا کردم فکر نکنم این حرفا تاثیری داشته باشه...کلا این حرفا آب در هونگ کوبیدنه ..;)

همين گيم اسپات ميره از مجله هاي خارجي كه بروزترين خبرها را ميدن كپي ميكنه .

وبايد بگم كه همين مجله هاي ايراني تمام خبرها را از مجله هاي خارجي كپي ميكنند كه 10 برابر گيم اسپات اطالاع دارند .

امیدوارم این حرف شما صرفا شوخی بوده باشه :cheesygri

چون اگه مايكروسافت بخواد الان اين را اعلام كنه هنوز ps3 وارد بازار نشده و سوني با شنيدن اين خبر كلي تغيرات را در ps3 به وجود بياره كه در مقابل xbox360 كم نياره . و شايد مثلا شركت سازنده را تحت فشار و با همكاري و سرمايه گذاري دست به ساخت API OPENGL3 ميكردند كه حداقل در مقابل DIRECTX10 حرفي براي گفتن داشته باشند . ولي الان چون هيچ خبري از اين كه XBOX360 حتما از DIRECTX10 استفاده خواهد كرد نيست لزومي براي انجام اين كار براي سوني وجود نداره .

واقعا تئوری بسیار بسیار فوق العاده ایه....:D
من که دارم یواش یواش فکر میکنم یا قوه ی تخیلت خیلی قویه و یا اینجا همه را گذاشتی سر کار :cheesygri

یعنی پروسه ی تولید یک کنسول انقدر الکیه
خداییش یک بار دیگه خودت بخون بعد هم حتما یادت نره صد در صد برو بده همون مجله ی معتبری که میخونی چاپش کنه که اگر ندی از دستشون رفته ... با این فرضیه هات حقا که دست نیوتن و انیشتین را پشت بستی :D

میدونی ما دو جور فرد داریم ....

1) آنکه نمی داند و میداند که نمی داند

2) آنکه نمی داند و نمی داند که نمی داند...

سر کله زدن با اولی مشکلی نداره اما نفر دومی را خدا نصیب هیچکس نکنه ...

ما که از صحبت ها و اطلاعات شما حسابی استفاده کردیم اما پیشنهاد می کنم تا قبل از تایید مایکروسافت و ATI ( البته اگر تاییدی باشد ) دیگه فرضیه های خودتون را در جایی اعلام نکنید چون خدای نکرده رقبا در کمین اند و ممکنه شما را بدزدند و ببرند :D

من خودم از نویسنده های مجله ی بازیرایانه هستم
مطالب این مجله هم کشک نیست و البته هیچکدوم از مطالبش ربطی به صحبتهای شما نداره و تا حالا هم توش نوشته نشده که X360 میتونه از Dx10 پشتیبانی کنه
البته بهزاد جان ایشون گویا در اون قسمت حرفش قصد دفاع از مجله ی بازیرایانه را داشت اما منظورش را خوب بیان نکرد ;)

بهتره دیگه بحث در همین جا خاتمه پیدا کنه..

موفق باشید ;)
 
آخرین ویرایش:

ovis

کاربر سایت
Sep 8, 2006
140
اقاي farzad lion تمام حرفاتون را زديد ولي من نميدونم يا من مطلب را درست نمينويسم يا شما اشتباه متوجه ميشين . بابا من صد بار گفتم و در اخر مطالب گفتم كه تمام اينها بر فرض است . يعني كلمه ممكن را به كار بردم . اخه چرا رو من مارك ميچسبودنيد .
 

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,796
نام
امین
اقاي farzad lion تمام حرفاتون را زديد ولي من نميدونم يا من مطلب را درست نمينويسم يا شما اشتباه متوجه ميشين . بابا من صد بار گفتم و در اخر مطالب گفتم كه تمام اينها بر فرض است . يعني كلمه ممكن را به كار بردم . اخه چرا رو من مارك ميچسبودنيد .
خب منظور فرزاد اینه که فرضیات مهم نیست باید همه چیز به طور رسمی اعلام بشه;)
 

Nemesis

کاربر ویژه
کاربر سایت
Apr 9, 2006
398
نام
محمد مهدی حاجی اسمعیلی
خداییش عجب چیز شیر تو شیر , کشک تو کشک , ماست تو ماست , چیز تو چیز , پنیر تو.....
هان ! چی شد ؟! آهان ! من یک لحظه قات زدم.....
این چند صفحه رو که دنبال کردم متوجه شدم که توی هر صفحه میزان ادب داره بصورت تصاعدی پایین میاد (البته اصلا به من مربوط نیست...)...فقط میخواستم که از آقای Ovis خواهش کنم که کوتاه بیان...تمام مطالب صفحات قبل تشکیل شده از کل کل های پشت سر هم و بی نتیجه...
شما که میبینین طرف مقابلتون بیخیال نمیشه , حالا نمیشه لطف کنین و بیخیال طرف مقابل بشید....مطمئنا تمام اعضای سایت تا حالا فهمیدن که بدون دلیل و سند و مدرک حرف کسی ارزش چندانی نداره...پس میخواستم خواهش کنن که به این بحثهای فرعی خاتمه بدن و دنباله کار رو با دلیل و مدرک ادامه بدن....یک خواهش دیگه هم راجع به نظرهای شخصی داشتم : خواهش میکنم از دادن نظرهای شخصیتون خودداری کنین...مثلا من خودم طرفدار PS3 هستم ولی این موضوع هیچ تاثیری در جانب گیری از این کنسول نداره...حتی در بیشتر اوقات مجبور شدم که اقرار به ضعیف عمل کردن Sony دربرابر Microsoft تا بحال بکنم و به هیچ وجه از این عمل شرمنده و یا ناراحت نیستم....بعضی حقیقتها ممکنه تلخ باشند ولی دلیل موجهی برای پشت کردن به آنها نیستن....
باز هم از تمام بروبچ با منطق سایت تمام تشکر رو دارم و میخواستم بگم که تمامی این مزخرفات نوشته شده توسط من در مورد فرد خاصی نیست...برای بچه بدهای همسایه بقلیه !!!!

متشکرم....Nemesis
 

Esikhafan

کاربر سایت
Jul 5, 2006
1,353
نام
احسان
من اینجا سر میزدم اما حرفی کلا نداشتم
اما الان که باز هم نگاه کردم یه چیزی خیلی بهم زور اومد
اینکه یه نفری بگه یه مجله یه خبری رو میزنه که تا دو سه روز بعد حتی تو گیم اسپات هم نیست!!!!
به قول یه نفری امیدوارم صرفا شوخی باشه!!!!
اولا اخبار بازی ها عین سیاست جند ساعتی هستش و بعدش قدیمی میشه
حالا بیا شما به ما بگو که کدوم مجله روزانه چاپ میشه برای بازی؟
من که یادم نمیاد روزنامه بازی دیدم باشم
اکثر مجله های بازی ماهانه هستن
حالا فقط سر ماه خبر بازی منتشر میشه؟
مجله های بزرگی مثل famitsu (درست نوشتم؟) یا pc gamer هستن که اخبار رو دارن توشون ولی اکثرا مصاحبه هستش که بعدا منجر به پخش شدن شایعه میشن:D
مثل همین این قضیه bioshock ;)
واقعا جالبه هستش که یه همچین حرفی زده بشه
بعدش شما خودت هم میگی که از مجله هایی که تو ایران از روی اون مجله های خارجی کپ میزنن(البته من تو ایران مجله نخوندم و نمیتونم در این مورد چیزی بگم) میخونی
و اما مشکل....
1-هیچ موقع کپی برابر اصل پیدا نمیکنی
در ضمن هر کسی الان میگه که من رفتم تو دکه روزنامه فروشی هر چی مجله بازی بود خریدم همش رو خوندم دی وی دی (یا سی دی) رو هم نگاه کردم
حوب پس الان من همه اخبار بازی دستمه دیگه!!
چرا که نه!
چون اخبار دست اول یک ماه قبل یه مجله معروف خارجی توش کپی شده من هم خوندمش دیگه
تازه کلی هم پاش پول دادم!!!
جالبه
نیست؟!

پ.ن ببخشید که یه کم بی ربط و درپیت بود مطلب
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر