چرا PS3 خریدید ؟ دلیلتون چی بود ؟

Mini3oy

WikiVB سابق
کاربر سایت
Aug 9, 2011
1,052
نام
Mostafa
خوب من چون به گیم خیلی علاقه دارم از بچگی همه کنسولها داشتم چون سونی با درست کردن پلی استیشن صنعت بازی دگرگون کرد و کنسول اولش یعنی ps1 بود که تجربه های جدید به یک گیمر منتقل کرد من هم از بازی کردن کنسول سونی لذت بردم همیشه دوست داشتم فقط با کنسول سونی بازی کنم {فقط سونی}برینم سر سوال اصلی چرا ps3 انتخاب کردید
اول از همه قدرت فوق العاده این کنسول که واقعا شگفت انگیز هست از هر نظر مثل فناوری sell که با اون موشکهای به فضا پرتاب میکنن.
دوم تجربه بسیار خوب از ps2
سوم امکانات خوب از نظیر انلاین مجانی گالری عکس گوش دادن موسیقی و گرفتن تصویر hd به وسیله hdmi که در نبوع خود اون موقعه بی نظیر بود{بقیه شرکتها یکی دو سال بعد این فناوری را روی دستگاهشان عرضه کردن}
و چهار بازیهای انحصاری بسیار جذاب که همه برایشان دست و پا میشکونن البته برایم فرقی نمیکنه چون همه بازیها را روی بهترین کنسول دنیا بازی میکنم .
من 4 سال پیش یعنی درست زمستان 86 خریدم شاید باورتان نشود . روز یکشنبه عازم بودم به سربازی که باید ساعت 2 میرفتم حدود ساعت 12 دوستم زنگ زد گفت یکی داره میره انگیلیس و نمیتونه کنسولشو ببره میخوای برات بخرم قیمت خوبی میده {اون موقعه اکبندش 900 هزار تومن بود}و هم بدون اینکه درنگ کنم به مبلغ 460 هزار تومن خریدم . بعد رفتم سربازی توی این دوماه فقط به فکر یک ساعت بازی کردن با ps3 بودم که بعد از برگشتن از اموزشی ای بابا پول کو که اون موقعه pes 2008 حدود 120 هزار تومن بود و هم بعد از چهار ماه حقوق تمام سربازی بردم من یک بازی خریدم فکر کنم دیول مای کرای 4 بود..
همیشه سعی کردم بازی اورجینال بازی کنم و یک لحضه به فکر هک کردن نبود چون مخالف سرسخت هک هستم از قدیم هم گفتن اون چیزی که به سختی به دست بیاد لذت بخش تر از اون چیزی که مفت به دست بیاد.
در اخر یک لحضه بازی اورجینال را به همه کپی نمیدم>:d
جمع جمع بود گل کم بود که به سبزه نیز آراسته شد . بلاخره اعجوبه این بخش هم اومدن . پیش کسوت خوش اومدی >:d
 

Heart Broken

کاربر سایت
Feb 22, 2011
2,418
نام
Ali
دلیل اصلیم بازی‌های انحصاری باکیفیتش بود.داشتم دیوونه Uncharted میشدم، واسه همین رفتم سراغ کنسول سونی.وگرنه از هرچی کنسوله بدم میاد:-&:d.
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,659
عشق شدید الظیم ! یه سونی و پلی استیشن + بازیهای انحصاری مخصوصا متال گیر
به ژاپنی ایمیل زدم به سونی گفتم تو خاورمیانه اگه بدخواه داشتی خبر کن :d
 

happypooya

کاربر سایت
Jun 27, 2011
754
نام
پویا
شاید چند دلیل داشت. اول از همه، خیلی بازی ها رو کنسول میاد که رو PC نمیاد. خوب اکثر بازی های 360 برای کامپیوتر هم میاد و این مشکل با 360 کمتره، ولی PS3 بازی غیر مشترک و همچنین اختصاصی زیاد داره که منو ترغیب کرد این کنسول رو بخرم. نمی دونستم هک شده، می خواستم بازی ارویجینال بخرم. ولی فهمیدم هک شده و خوب کلی هم خوشحال شدم.

دوم اینکه کامپیوتر توی اتاقمه و مونیتور هم 22 هست (که خوب خیلی بزرگ نیست) ولی کنسول رو جلوی تلوزیون توی هال گذاشتیم که بزرگتره و همه می تونن بازی کنن، خصوصا با موو که الان پیر و جوون توی خونه ی ما می شینن پاش و توی مهمونی های خونوادگی، خوب خوش می گذره، ازین که همه جلوی تلوزیون و فارسی 1 خوابشون ببره خیلی بهتره. واقعا همه سر حال میان. والیبال، تنیس، پینگ پونگ، می پرن، می زنن، موو می خوره به بغلی، هیجان داره، می خندیم، واقعا عالیه. من برام خیلی مهم بود حتی مادرم هم بتونه بازی کنه و الان واقعا توی فرزتر شدن و کلا همه چی ایشون تاثیر گذاشته. خوب چیه هی یا تو آشپزخونن یا جوی تلوزیون، این مغز بلااستقاده می مونه و زودتر پیر و بیمار میشن. این هدف دومم از اولی هم برای من مهم تر بود و الان PS3 شده وسیله ای که بیشتر برای خانوادست تا خودم و من هم خیلی ازین قضیه لذت می برم.
 

game.fun

کاربر سایت
Dec 13, 2009
945
PS3 خریدم بازی کنم!
360 هم خریدم بازی کنم!
کلا کنسول خریدم بازی کنم!
تنها دلیلش همینه! :d
PC هم پولشو ندارم والا اونم ارتقاء میدادم که بازی هم بتونم بکنم! :d
 

angrybird

کاربر سایت
Aug 2, 2011
188
بخاطر heavy rain
میخواستم توی محیط درام باشم کتاب ارضام نکرد مجبور شدم واسه تجربش کنسول بخرم :D
البته اگه هک نشه دیگه حس بی حس پولم رو لازم دارم نمیتونم ارجینال بخرم :D
البته سایلنت هیل هم واقعا لذت داشت توی کنسول
 

POPO X

کاربر سایت
Aug 20, 2011
276
نام
پوریا
این پردازنده ی cell چی میکنه که در برابر 360 شاخه!!!
لطفا اون هایی که 360 و ps3 رو با هم دارند بگن بهتره؟
 

Quantic Dream

کاربر سایت
May 31, 2010
1,432
فقط و فقط بخاطر Heavy Rain! من از اون اول قصد داشتم Wii بگیرم اما هر روز که یه تریلر جدید از HR میومد منو شیفته خودش میکرد تا اینکه یه هفته قبل از عرضش رفتم یکی گرفتم و تنها بازی های ارجینالی هم که خودم با رضایت خودم خریدم Heavy Rain و Catherine بودن و الان حتی اگه برای هرکدوم 100 هزار تومن بهم بدن به کسی نمیدمشون! یه LBP که موقع خرید کنسول فروشنده گفت باید بزور برداری، GOW III رو هم موقعی که PS3 رو به دوستم قرض داده بودم اون گرفت. از وقتی هم که هک شده بازی های خیلی زیادی رو روش تجربه کردم و ویدئو و موزیک هم زیاد باش میبینم و میشنوم! درکل کنسول خوبیه ولی نظر خودم رو بخوام بگم هیچ چیز رو با یه PC High-End عوض نمیکنم!
در آینده هم فقط و فقط منتظر بازی The Last Guardian هستم و علاقه ای به بقیه انحصاری هاش ندارم.
 

***Aria***

کاربر سایت
Sep 17, 2011
55
نام
محمد
در ابتدا چونکه کلا" ps1 & 2 داشتم و باهاشون حال کردم و میخواستم ps3 بگیرم ولی قدرت خرید بازی اوریج نداشتم و اینکه فکر و ذکر GOW3 هم عین خوره افتاد به جونم...برای همین تا کپی خور شد امونش ندادم و گرفتمش:d
الانم که uncharted3 بیچارم کرده:-s
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر