چرا Call Of Duty Ghost به صورت 720P بر روی Xbox One اجرا میشود و 1080 بر روی PS4?

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت


هفته پیش مارک روبین گفت که نسخه Ghost بر روی Xbox ONE به صورت 720p و بر روی PS4 به صورت 1080 اجرا میشود. امروز روبین در مصاحبه ای با IGN در مورده این اختلافها توضیح داد :

شما میدونید وقتی که به این دو سیستم نگاه میکنید مقایسه بین انها هست. وقتی دیگری مشابه چیزی که گفته شده نیست این دلیل نمیشه که این مشکل بزرگی باشه. ما بهترین سعی خودمون رو کرده ایم تا بازی روی هر دو کنسول به بهترین شکل ممکنه اجرا بشه. ما بایستی اطمینان پیدا میکردیم که فریم 60 به صورت ثابت بر روی هر دو نسخه باشه و این هدفه اصلی ما بوده است.

در ادامه این مصاحبه روبین توضیح داد که چطوری دلیل قانع کننده ای بر برتر بودن یک نسخه به نسبت دیگری وجود ندارد
هیچ دلیل دقیقی وجود ندارد که چرا One روی 720p و Ps4 روی 1080 اجرا میشه. این به خاطره بهینه سازی هست که ما انجام داده ایم. برای نگه داشتن فریم ریت روان نسخه ONE رو روی 720p نگه داشتیم. با این حال این نسخه با استفاده از Upscale به 1080 روی TV شما تبدیل میشه و برای بیشتر قسمتهای بازی خیلی خوب هم به نظر میرسه. بعضی از مردم گفتن که حتی texture های روی XBOX شاید بهتر هم به نظر میرسه به نسبت PS4 . !. شما ایده های متفاوتی رو میشنوید اما اینها فقط ایده ها و نظرهای شخصی هستند.

IGN از وی پرسید ایا در اینده این سری شاهد 1080 شدن این بازی بر روی ONE خواهیم بود یا نه .

خیلی ممکن هست . ما technology جدید رو برای این بازی طراحی کرده ایم حتی قبل از داشتن کنسولها ها. برای همین هم ما ایده درستی از اینکه چگونه این موتور بر روی کنسولها جواب خواهد داشت نداشتیم. حالا که ما کنسولها رو داریم میتونیم شروع کنیم و بهینه سازیهای بیشتری روی اعمال کنیم. من تصور میکنم .... برای مثال اگر نگاهی به پیشترفت بین COD2 و COD4 بیندازید که بازی بعدی ما هم بود ( از infinity award) طبیعتا شما میتونید پیشترفت قابل ملاحظه ای رو ببینید.

وی همچنین اشاره کرد:
شباهتی که من در چند مصاحبه مختلفم گفتم این هست که این بازی مثل یک First Date روی این کنسول هست. خیلی عجیب به نظر میرسه اما این نحوی هست میاد بگیریم نقاط قوت هر کنسول در کجا هست. این پروسه ساخت یک بازی جدید روی یک کنسول هست.

دلیلی که روبین برای این اختلاف میده نا اشنایی تیم سازنده با سیستم ONe و بهینه سازی 60 فریم بر ثانیه بر روی این کنسول هست.
اما ایا اینکه واقعا این فرقه بسیاری رو بین این دو نسخه ایجاد میکنه روبین حرفه بیشتری نمیزنه اما با توجه به عکس العملها در مورده این خبر روبین قبول میکنه و میگه که به نظر میرسه این خیلی مهم باشه توی اینترنت :)

Source: http://au.ign.com/articles/2013/11/...-is-720p-on-xbox-one-and-1080p-on-playstation
 
آخرین ویرایش:
COD G الان بحث F5 اومد وسط گفتم به جای دعوا و کل کل شمارو به دیدن یکی از تریلرهای بازی که کاملا از گرافیک گیم پلی داخل بازی درست شده دعوت کنم :d
dynamic light reflection های روی بدنه ماشین خودش به تنهایی اندازه یه cod قدرت رندر میخواد!

ACTUAL IN GAME FOOTAGE

[video=aparat;L0N71]http://www.aparat.com/v/L0N71[/video]

کیفیت بالاتر:

ّforza 5
از لحاظ تکنیکی این تریلر هیچی نداشت جداً میگم به معنای واقعی کلمه هیچی . . . !! اولاً که این ویدئو کلاً کات سین بود پس ارزشی نداره حتی اگه کیفیتش در حد CG هم باشه باز ارزشی نداره اون ACTUAL IN GAME FOOTAGE بذار لبه کوزه آبش بخور این موارد فقط در مورد انحصاری های اژردها (1 و 2) قابل استناد به حساب میان . دوماً 60 فریم بودن واسه ریسینگی که قراره عنوان نسل بعدی رو یدک بکشه اونم بدون افت فریم بنظرت مورد قابل توجه و تأملی به حساب میاد؟ خیلی طبیعیه که 60 فریم باشه + اینکه اینم در نظر بگیر 99% عناوین ریسینگ در حال حاضر این مورد رو (60 فریم بودن ) به همین صورت بدون ذره ایی افت فریم دارن ارائه میدن جوری که اگه بهتر نباشن بدتر نیستن . سوماً اون فیزیک درپیت اتومبیل هاشم که فوق العاده طبیعی و رئالیستیک بنظر میاد باز بعید میدونم پردازش خاصی نیاز داشته باشه چون با دعا و روزه و دائم الذکر بودن سازنده هاش در این حد طبیعی شده که اینم کاره یه شب بی خوابی کشیدن و رازو نیازه که کاره شاقی نیست جوری که بگیم فقط Turn10 از پسش بر میاد پس این مورد هم از لحاظ تکنیکی ارزش زیادی نداره . تو باقی موارد هم مثل رفلکس های دینامیک و مدل سازی های فوق العاده ، جزییات و تکسچر های خوب و الی ماشاالله . . . خوبن نه اینکه بد باشن ولی اگه فرضاً یکی انحصاری های ps3 رو بازی کرده بودی اینا برات نوستالژی به حساب میامد.

پ.ن: تریلرهای Killzone :SF یا DC دیده بودی این حرفارو نمیزدی .
 
آخرین ویرایش:
COD G
الان بحث F5 اومد وسط گفتم به جای دعوا و کل کل شمارو به دیدن یکی از تریلرهای بازی که کاملا از گرافیک گیم پلی داخل بازی درست شده دعوت کنم :d

ACTUAL IN GAME FOOTAGE

[video=aparat;L0N71]http://www.aparat.com/v/L0N71[/video]

کیفیت بالاتر:

ّforza 5
 
Romell

سلام، خوبی؟

dynamic light reflection های روی بدنه ماشین خودش به تنهایی اندازه یه cod قدرت رندر میخواد!

پس این قابلیت که تو نسل حاضر هم تو خیلی از بازی ها دیده میشه، اینجا مافوق بشری شده. seems legit

kayne

اگه نمی تونی سوال رو جواب بدی برای در رفتن الکی سعی نکن sarcastic باشی، جواب نمیدهسوالم رو باز تکرار میکنم، چه چیزی باعث میشه که نسخه نسل جدید این بازی عظیم هم از نورپردازی baked (که شما متخصصش هستی) استفاده کنه و تغییرات روز و شب و آب و هوا نداشته باشه؟
 
از لحاظ تکنیکی این تریلر هیچی نداشت جداً میگم به معنای واقعی کلمه هیچی . . . !! اولاً که این ویدئو کلاً کات سین بود پس ارزشی نداره حتی اگه کیفیتش در حد CG هم باشه باز ارزشی نداره اون ACTUAL IN GAME FOOTAGE بذار لبه کوزه آبش بخور این موارد فقط در مورد انحصاری های اژردها (1 و 2) قابل استناد به حساب میان . دوماً 60 فریم بودن واسه ریسینگی که قراره عنوان نسل بعدی رو یدک بکشه اونم بدون افت فریم بنظرت مورد قابل توجه و تأملی به حساب میاد؟ خیلی طبیعیه که 60 فریم باشه + اینکه اینم در نظر بگیر 99% عناوین ریسینگ در حال حاضر این مورد رو (60 فریم بودن ) به همین صورت بدون ذره ایی افت فریم دارن ارائه میدن جوری که اگه بهتر نباشن بدتر نیستن . سوماً اون فیزیک درپیت اتومبیل هاشم که فوق العاده طبیعی و رئالیستیک بنظر میاد باز بعید میدونم پردازش خاصی نیاز داشته باشه چون با دعا و روزه و دائم الذکر بودن سازنده هاش در این حد طبیعی شده که اینم کاره یه شب بی خوابی کشیدن و رازو نیازه که کاره شاقی نیست جوری که بگیم فقط Turn10 از پسش بر میاد پس این مورد هم از لحاظ تکنیکی ارزش زیادی نداره . تو باقی موارد هم مثل رفلکس های دینامیک و مدل سازی های فوق العاده ، جزییات و تکسچر های خوب و الی ماشاالله . . . خوبن نه اینکه بد باشن ولی اگه فرضاً یکی انحصاری های ps3 رو بازی کرده بودی اینا برات نوستالژی به حساب میامد.

پ.ن: تریلرهای Killzone :SF یا DC دیده بودی این حرفارو نمیزدی .

فقط اون قسمتی که Bold کردم!
شما هم دعا کن و با خدا راز و نیاز کن ایشالا یه بازی خفن در حد Ryse که تو امضات هست میسازی!!
 
انصافا ترول کردن گرافیک Forza هنر میخواد که دوستان بازم ثابت کردن هنر نزد ایرانیان است و بس :))
والا من فکر میکردم بعد از دسامبر 2010 دیگه اسم فورتزا بیاد دوستان از 1 کیلومتریش رد نشن، ولی ظاهرا شجاع تر از این حرفان:دی
 
واقعا افت فریم خیلی روی اعصاب هست من که ترجیح میدم بازی رو روی 720p بدونم افت فریم بازی کنم تا با کلی افت فریم

همه هم این رو میدونید از فاصله 1/5 متری هیچ تفاوتی بینش 720p و 1080p وجود نداره
 
بدون شرح !



48500662371331820525.jpg
 
واقعا افت فریم خیلی روی اعصاب هست من که ترجیح میدم بازی رو روی 720p بدونم افت فریم بازی کنم تا با کلی افت فریم

همه هم این رو میدونید از فاصله 1/5 متری هیچ تفاوتی بینش 720p و 1080p وجود نداره
BF 4 نسخه PS4 با یه گونی برتری نسبت به نسخه X1 و رزولوشن بالاتر فریم ریت بهتری هم میداد . حالا شما بزار نقد نسخه X1 بیاد تا با معنایه افت فریم بیشتر اشنا بشی:d اگه از افت فریم خوشت نیاد BF 4 رو واسه X1 نگیر چون 30 فریم رو به اسم 60 میکنن تو پاچه ملت! والا !
 
انصافا ترول کردن گرافیک Forza هنر میخواد که دوستان بازم ثابت کردن هنر نزد ایرانیان است و بس :))
مگه forza 5 این چیزایی که آقای کیوان گفت رو دارن ؟ اگه دارن که گفته ایشون ترول حساب میشه اگه ندارن که دیگه به جاده خاکی نزنین که !

اگه میخاین بگین فورزا خیلی بزرگتر از اینه که با این ایرادای کوچیک خرابش کرد اونوقت GT5 حسابی سلام میرسونه ! :دی
 
آخرین ویرایش:
واقعا افت فریم خیلی روی اعصاب هست من که ترجیح میدم بازی رو روی 720p بدونم افت فریم بازی کنم تا با کلی افت فریم

همه هم این رو میدونید از فاصله 1/5 متری هیچ تفاوتی بینش 720p و 1080p وجود نداره

دقیقا . اصلا معلوم نیست سازنده ها چرا اینقدر تلاش می کنن بازی هاشون به 1080p برسه. 480p هم بزارن تفاوتی نداره.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or