همه چیز درباره Xbox One (پست اول تاپیک حتما خوانده شود)

Good :دی
مقایسه ای نیست,وقتی دوتا رو ریختم رو هم به اون نرسیده یعنی اینکه در حد مقایسه نیستن با هم :دی

Black Tusk Studios May Be Using Frostbite Or Unreal Engine 4 On New Xbox IP - iGame Responsibly
این خبر از فراست بایتش معلومه چرته.فراست بایت انحصاری استودیوهای داخلی EA مثل idtech برا بتزدا.
ولی اگه بخوان از یه انجین خارجی استفاده کنن زیاد امیدتونو بالا نبرید.
اینا از نسل قبل درس نگرفتن؟یه انجین داخلی برا FPها باید بسازن :|

استفاده از Frostbite به نظر من حرفه خیلی چرتیه . حداقل خدا کنه اینطوری نشه ! اصلا از این انجین خوشم نمیاد . هرچند این اخبار به صورت شایعست و هیچ چیزی تائید نشده ولی اگر بخوان از انجین دیگه استفاده کنند همون UE4 هست هم منطقی تر هست و هم کاملا مشخصه انجین به مراتب قوی تریه و ثابت شدست که انعطاف پذیری فوق العاده ای داره این انجین .
از طرفی همین استودیوی LIONHEAD قبل خبرش اومد که برای یه عنوان که در دست ساخت دارند انجین UE4 را لایسنس کردند دلیل نداره که دیگه مایکرو انجین دیگه لایسنس کنه از طرفی دومین احتمال قوی به نظر من انجین CE هست .
 
یعنی حالم از این حرکت های مسخره ی مایکروسافت به هم میخوره !!! داره کینکت رو به زور میچپونه تو پاچه ی مردم اونوقت حاضر نیست یه مینی USB همراهش بده ؟؟؟!!!!!

برای اکس باکس 360 هم شارژر رو باید جدا میخریدیم ! خیلی پررو هستن به خدا ... فقط میخاد پول بیشتر بگیره . خب این همه زور میزنی یه مینی USB همراهش بزار دیگه :|

تو پلی استیشن 3 کسی نمیدونه USB همراهش بود یا نه ؟؟؟:d
بله usb داشت .
 
یعنی حالم از این حرکت های مسخره ی مایکروسافت به هم میخوره !!! داره کینکت رو به زور میچپونه تو پاچه ی مردم اونوقت حاضر نیست یه مینی USB همراهش بده ؟؟؟!!!!!

برای اکس باکس 360 هم شارژر رو باید جدا میخریدیم ! خیلی پررو هستن به خدا ... فقط میخاد پول بیشتر بگیره . خب این همه زور میزنی یه مینی USB همراهش بزار دیگه :|

تو پلی استیشن 3 کسی نمیدونه USB همراهش بود یا نه ؟؟؟:d

اینکه USB توی جعبه PS3 و PS4 باشه کاملاً طبیعیه وگرنه مردم چجوری دستشون رو شارژ کنن؟
 
یعنی حالم از این حرکت های مسخره ی مایکروسافت به هم میخوره !!! داره کینکت رو به زور میچپونه تو پاچه ی مردم اونوقت حاضر نیست یه مینی USB همراهش بده ؟؟؟!!!!!

برای اکس باکس 360 هم شارژر رو باید جدا میخریدیم ! خیلی پررو هستن به خدا ... فقط میخاد پول بیشتر بگیره . خب این همه زور میزنی یه مینی USB همراهش بزار دیگه :|

تو پلی استیشن 3 کسی نمیدونه USB همراهش بود یا نه ؟؟؟:d
آره حرکت ناجوری و تنفر برانگیزی بوده این کار!:d
خوشبختانه من یه دوجین از این mini usb دارم.
 
کاری به فن بازی و این حرفا ندارم ولی انصافا استفاده از باتری قلمی واقعاً دیگه مسخره است واسه یه کنسول نسل بعدی... حداقل کتابی می کردنش که اگه کسی خواست باطری خشک هم بندازه دوومش بیشتر از قلمی باشه...
 
کاری به فن بازی و این حرفا ندارم ولی انصافا استفاده از باتری قلمی واقعاً دیگه مسخره است واسه یه کنسول نسل بعدی... حداقل کتابی می کردنش که اگه کسی خواست باطری خشک هم بندازه دوومش بیشتر از قلمی باشه...
خوب برو باطری شارژی دسته که بصورت جدا عرضه میشه رو بخر. 200 تومن پول بازی وقتی میتونی بدی مطمئنا پول اون باطری شارژی رو هم میتونی بدی:d
 
باوا کاری نداره آدم میره 4 تا باطری شارژی میخره. تازه می تونی در حال بازی کردن باطری رو بذاری شارژ و بعدش اگه شارژ تموم شد فوری عوضش کنی بدون اینکه نیازی باشه سیمی رو به دسته ات وصل کنی. تازه اگه باطریت هم بعد یه مدت ضعیف شد می تونی عوضش کنی. البته من شخصاً خیلی دوست داشتم دسته دیگه باطری نخواد یا حداقل Play & Charge توی جعبه خود کنسول باشه اما حالا که می خواد خیلی هم مشکل بزرگی نیست.
 
بی خیال باو ! باطری چیه آخه روش بحث می کنید؟شما این همه امکانات بی نظیر Xbox one رو کنار گذاشتید دارید روی باطری بحث می کنید؟:d یعنی این کنسول برترین سرگرمی دنیاست شکی روش نیست.بحث هم نکنید دیگه تمام:d
 
Creative Director بازیTomb Raider 2013 به همراه برنامه‌نویس گیم پلی و نویسنده Bioshock Infinite به ۳۴۳ Industries پیوستند

یروز در خبری اعلام شد اعضا برجسته ۳۴۳ Industries این استدیو را ترک کردند ولی حال این استدیو افراد جدیدی و خوبی را جذب خود کرده است. Timothy Longo که وظیفه رهبری کل تیم طراحان بازی‌ Tomb Raider 2013 را Crystal Dynamics و Star Wars: First Assault را در LucasArts بر عهده داشته است با حفظ مقام خود با همین درجه به استدیو ۳۴۳ Industries پیوست.
Kristina Drzaic نویسنده و طراح بازی Bioshock Infinite در استدیو Irrational Games که سابقه کار برروی بازی X-com و BioShock 2 را داشته است به استدیو ۳۴۳ Industries به عنوان روایتگر اصلی داستان پیوسته است.
همچنین Matthew Helbig که وظیفه برنامه نویسی گیم پلی در استدیو Irrational Games را برای بازی Bioshock Infinite در قسمت سلاح‌ها vigor‌ها و skyline را بر عهده داشته به عنوان برنامه نویس و طراح کننده گیم پلی به استدیو ۳۴۳ Industries پیوست.
این در حالی است که Veronica Peshterianu دستیار تهیه کننده بازی‌های Halo: Combat Evolved Anniversary و Halo 4 به عنوان تهیه کننده به استدیو PopCap Games پیوسته است او سابقه کار برروی Sims 2 را نیز دارا است.
آیا این انتقالات اجباری هستند؟ آیا این رفت و آمد‌ها برروی Halo جدید تاثیر خواهند گذاشت؟

صنعت بازی هم شده عین فوتبال مثل اینکه الان تو فصل نقل و انتقالاتیم!:d
 
به به دو نفر از تیم های ساخت دو تا از بهترین بازی های عمرم اومدن 343 :x
این نقل و انتقالا هم به نظر من خیلی مفید هستن و باعث رد و بدل شدن تجربه بین استدیو ها میشه
 
Not Good =خوب نبود!
لول؟با متا و فروش خدمت میرسیم:d


خب این خبر میگه عضوی خواستن که با UE یا F کار کنه حالا این گفته شاید داره با این انجین ها بازی میسازه :d شاید EA داره FB رو لایسنس میکنه؟
شاید هم انجینشون شبیه UE و FBـه؟:whistling:

فروش و متا رو بزار دم کوزه آبشو بخور :دی
متن رو نخوندم ,از رو تیتر گفتم :دی چون تیترش هم خیلی چرته :دی
EA هر چی میخواد روش مانور بده ولی بازم انجین بدردنخوریه :|
استفاده از Frostbite به نظر من حرفه خیلی چرتیه . حداقل خدا کنه اینطوری نشه ! اصلا از این انجین خوشم نمیاد . هرچند این اخبار به صورت شایعست و هیچ چیزی تائید نشده ولی اگر بخوان از انجین دیگه استفاده کنند همون UE4 هست هم منطقی تر هست و هم کاملا مشخصه انجین به مراتب قوی تریه و ثابت شدست که انعطاف پذیری فوق العاده ای داره این انجین .
از طرفی همین استودیوی LIONHEAD قبل خبرش اومد که برای یه عنوان که در دست ساخت دارند انجین UE4 را لایسنس کردند دلیل نداره که دیگه مایکرو انجین دیگه لایسنس کنه از طرفی دومین احتمال قوی به نظر من انجین CE هست .
فقط خود EA از این انجین خوشش میاد :دی
UE4 و CE خوبن ولی باید برن سراغ انجین اختصاصی تا از توان کنسول استفاده کنن مسلما یه انجین مولتی پلتفورم نمیتونه اون بازده رو داشته باشه.
این همه به قول خودشون نابغه استخدام کردن برا چی؟:دی برن انجین مولتی پلتفورم لایسنس کنن؟:دی
به نظرم 343 رو میتونن بزارن برا ساخت یه انجین خیلی خفن تا همه استودیوهای مایکروسافت ازش استفاده کنن.
لاین هد که برا فیبل لجندز لایسنس کرده و ربطی نداره به استودیوهای دیگه.لایسنس برا یه بازیه.
 
"It's never going to be the Unreal Engine because we're never going to let anyone use it," Nilsson told Pocket-lint in a one-to-one interview.
Frostbite will never be Unreal Engine because EA won't let others use it, says exec - Pocket-lint
از FB که استفاده نمیکنن پس! Unreal هم به درد همون امثال فیبل میخوره در نتیجه انجینشون اختصاصیه:d

فروش و متا رو بزار دم کوزه آبشو بخور
:biggrin1:
باشه اینارو میزارم در کوزه ولی بازی که اومد میشینم ایراداتشو لیست میکنم :d
 
Creative Director بازیTomb Raider 2013 به همراه برنامه‌نویس گیم پلی و نویسنده Bioshock Infinite به ۳۴۳ Industries پیوستند

یروز در خبری اعلام شد اعضا برجسته ۳۴۳ Industries این استدیو را ترک کردند ولی حال این استدیو افراد جدیدی و خوبی را جذب خود کرده است. Timothy Longo که وظیفه رهبری کل تیم طراحان بازی‌ Tomb Raider 2013 را Crystal Dynamics و Star Wars: First Assault را در LucasArts بر عهده داشته است با حفظ مقام خود با همین درجه به استدیو ۳۴۳ Industries پیوست.
Kristina Drzaic نویسنده و طراح بازی Bioshock Infinite در استدیو Irrational Games که سابقه کار برروی بازی X-com و BioShock 2 را داشته است به استدیو ۳۴۳ Industries به عنوان روایتگر اصلی داستان پیوسته است.
همچنین Matthew Helbig که وظیفه برنامه نویسی گیم پلی در استدیو Irrational Games را برای بازی Bioshock Infinite در قسمت سلاح‌ها vigor‌ها و skyline را بر عهده داشته به عنوان برنامه نویس و طراح کننده گیم پلی به استدیو ۳۴۳ Industries پیوست.
این در حالی است که Veronica Peshterianu دستیار تهیه کننده بازی‌های Halo: Combat Evolved Anniversary و Halo 4 به عنوان تهیه کننده به استدیو PopCap Games پیوسته است او سابقه کار برروی Sims 2 را نیز دارا است.
آیا این انتقالات اجباری هستند؟ آیا این رفت و آمد‌ها برروی Halo جدید تاثیر خواهند گذاشت؟

صنعت بازی هم شده عین فوتبال مثل اینکه الان تو فصل نقل و انتقالاتیم!:d
این رو به خودِ زننده ی خبر هم تو یاهو گفتم اینجا هم بگم :-" :دی این نقل و انتقالات مالِ می هستن الآن نوامبریم :دی

ایشون یه 0.1 فوت کوزه‌گری و فن آخر استاد رو از Ken Levine هم یاد گرفته باشه بد چیز هیولایی باید باشه :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or