همه چیز درباره ی Xbox Live

من 3 تا سوال دارم
1.با هر پروفایل که بسازیم 1ماه گلد مجانی میدن؟
2.فرق این حالتهای pro یا underground تو چیه؟مثلا تو فوتبال اگه pro باشیم فقط با pro ها میتونیم بازی کنیم؟
3.بعضی چیزها رو نمیذاره دانلود کنیم مثل موزیک ویدئوها که میگه ماله منطقه شما نیست؟چرا و از کجا بفهمیم که از کجاها میشه دان کرد؟
1. نه ... از شماره سريال كنسول بهت يه ماه گلد ميدن نه از رو پروفايل.
2. Pro يعني شما خدايه بازي هستي ... بازي مي كني كه زندگي كني و زندگي مي كني كه بازي كني ... Underground يعني شما بد حرف مي زني و اعتقاد داري بازي كردن ماله بچه مچه ها نيست ... چون اون Ranked Match هستش ... يعني شما فقط با هم سطح خودتون مي تونيد بازي كنيد ... من فوتبال آنلاين نزدم :confused:
3. بعضي چيزا تو لايو به گيمر تگ بستگي داره ... مثلا Family Guy رو فقط با گيمرتگ آمريكا ميشه دان كرد ... ولي يه چيزايي IP رو هم چك مي كنه مثه Mortal Kombat يا بعضي Video ها ... تا وقتي كه دانلود رو نزني نمي فهمي بهت اجازه ميده يا نه ;)
موفق باشي...;)
 
من هم از همین راه کد رو وارد کردم، کار نکرد.
از سایت xbox هم میشه وارد کرد اون هم کار نمیکنه.
شاید این 2 تا کدی که من دارم مشکل دارن. در کل این 48 ساعته ها بدرد من نمیخوره. یه 1 ماهه یا 3 ماهه میخوام. پول اضافی هم ندارم واسه کارت 20 دلاری 40-50 تومن بدم :)
بهترين راه خريد با كرديت كارته ...
من بابام رو شير كردم يه يه ساله با كرديت كارت گرفتم :laughing:
ديشب بعد از 4 ساعت تنهايي در لايو شما اومدي ولي اينقدر حالم گرفته شد كه رفتم خودم رو گم و گور كردم ...:((
 
دیروز یک Fast Ethernet Adaptor D-LINK خریدم به این امید که در این دو روز پایانی هفته ، گیمرتگ م را بسازم و Live بازی کنم.من این به اصطلاح کارت شبکه را در Slot کناری مودم نصب کردم.فقط چون CD درایورهایش خش بدجوری داشت و اصلا" CD-WR نمی خوندش دیگه درایورهایش رو نصب نکردم و به همون Add New Hardware بسنده کردم.البته این را هم بگم که یک تکه کابل دو سر که شامل 3 سیم سیاه ، سبز و قرمز می شود را چون نمی دانستم باید کجا وصل کنم کاری بهش نداشتم.هر سر این کابل 3 سوزنی است و یک سر که مشخص است در همان پورت کناری کارت شبکه فرو می رود.
بعد از نصب آداپتور و کابل اترنت ، هر چند بار که در حالت اتوماتیک Test X Live Connection رو میزنم قسمت اول رو Wired میزنه ( مربوط به آداپتور ) و در قسمت بعدی که IP آدرس هست Faild می شود.در حالت منوال کارهای Metal Gear عزیز رو انجام دادم ولی هیچ توفیری نکرد.
نمی دانم مشکل از کجاست !؟ مطلب NIK جان هم در مورد Shared Connection بطور کامل انجام می دهم ولی اون علامت دست کنار کانکشن اصلی ام ظاهر نمی شود بعد از تمامی کارها.مطمئنم مشکل از کارت شبکه نیست چون به محض اینکه کابل اترنت رو بهش وصل می کنم چراغش سبز می شود و شروع به کار می کند.
 
با سلام به شما دوست عزیز و با تشکر از اینکه نوشته من را مطالعه فرمودید.
والا برای حل این طور مشکلات معمولا باید فردی که اطلاع کامل از این مسائل دارد در مکان باشد تا دقیقا بفهمد موضوع از چه قرار است. اما خوب حالا اول یک تست ساده انجام می دهیم. شما بر روی کانکشنی (اینترنت) که قرار است Share شود مراحل زیر را انجام دهید:
Right Click -> Properties -> Advanced -> Allow Other Network users to
این رو تیک بزن اصلا ببینیم اون علامت دست میاد زیر کانکشن یا نه؟؟
 
با سلام
مشکل ظاهر شدن دست حل شد.حواسم نبود که Theme , Icons ویندوزم را عوض کرده ام.درحالت عادی Icon کانکشن ، آن دست ظاهر شد.مشخص شد که مشکل از Share نیست.آن دو روش هم تست کردم ولی باز هم سر IP Address گیر کرد.
دیگه کاری نبوده که نکرده باشم.فقط یک تکه سیم دو سر سوکت را روی MB تست می کنم ببینم چی میشه.بازم از راهنمایی تون ممنون.;)
 
والا دوست عزیز
من برای یکی از فامیل ها مون هم خواستم شبکه وصل کنم و کارت شبکش هم همون D-Link بود. بعد از دوساعت ور رفتن فهمیدیم که کارتش خرابه:)
به نظر من بهتره اگر شما یک لپ تاپ یا کامپیوتر دیگه دارید روی اونها تست کنید اگر جواب داد یعنی کارت سالمه.
 
دوستان عزيز سوالي داشتم از خدمتون به اين شرح:
اگر مايكروسافت مثلا كنسول من رو بخاطر هر دليلي بن بكنه و اگر من يه كنسول جديد بخرم و هارد كنسول قبلي رو بذارم روش پروفايل و گيمر اسكورم ميممونه يا همه چيز با بن شدن به 0 تبديل ميشه؟
 
نمی دانم چرا با وجود همه کارها هنوز Local Area Connection م در حالت Unplugged است.کابل Ethernet هم متصل است.

دوست عزیز احتملا مشکل شما از اینه که درایور کارت شبکتون رو نصب نکردید ( خودتون گفتین CDش خش داشته و درایو نتوسته بخوندش )...حتی اگر کارت شبکتون OnBoard هم بود ، باز به همراه مادربورد یک درایور کارت شبکه هم هست...پس شما نباید به این روشی استفاده کردی اکتفا کنی...
شما می تونید درایورش رو از سایت خود D-Link پیدا کنید...
من رو کامپیوتر خودم 2 تا کارت شبکه D-Link دارم ، یکی هم پسر عمه ام داره همه براحتی کار می کنند...
 
دوستان عزيز سوالي داشتم از خدمتون به اين شرح:
اگر مايكروسافت مثلا كنسول من رو بخاطر هر دليلي بن بكنه و اگر من يه كنسول جديد بخرم و هارد كنسول قبلي رو بذارم روش پروفايل و گيمر اسكورم ميممونه يا همه چيز با بن شدن به 0 تبديل ميشه؟
وقتی کنسول بن می شه دسترسی اون کنسول به live قطع می شه ولی این موضوع هیچ ربطی به گیمر تگ شما پیدا نمی کنه و شما می تونید با گذاشتن هارد خود روی یه کنسول جدید با همون گیمر تگ قبلی به بازی کردن ادامه بدید. هیچ تغییری هم در پروفایل ایجاد نمی شه.
 
من برای یکی از فامیل ها مون هم خواستم شبکه وصل کنم و کارت شبکش هم همون D-Link بود. بعد از دوساعت ور رفتن فهمیدیم که کارتش خرابه
خب خود شما از چه کارت شبکه ای استفاده می کنید ؟
من تا حدود زیادی مطمئنم این کارت که دارم درست است.مثلا" اگر خراب بود سر همون Test X Live Connection بر روی گزینه Network Adaptor واژه Wired رو نمی زد.
خوبه شما دو ساعت ور رفتید و فهمیدید مشکل از کجاست من الان دو روز تمام برای حل کردن این مشکل وقت صرف کردم که البته هنوز هم حل نشده است.برای مثال از 1 تا 5 بامداد امروز آنلاین بودم و جستجو می کردم برای حل این مشکل.دوستان هم راهنمایی می کردند ولی فایده ای نداشت.هر چیزی که مربوط به NetWork می شد از روی CD مادربورد ّم روی PC ریختم.دیگه عقلم به جایی قد نمی دهد.هنوز هم علامت ضربدر قرمز روی Local Area Connection است و در گوشه نوار ابزار ویندوز ، آیکون دو مانیتور قرمز رنگ رو می بینم.

دوست عزیز احتملا مشکل شما از اینه که درایور کارت شبکتون رو نصب نکردید
تنها کاری که از بُعد نرم افزاری انجام ندادم همینه اونم بخاطر خش CD درایور.
من برای همین پنجشنبه و جمعه ای که الان تمام شده است می توانستم دسترسی به Live داشته باشم.حالا کی دوباره میتونم ازش استفاده کنم مشخص نیست.
خیلی هم بخاطر این موضوع CD درایورها ناراحت هستم.کاش همون پنجشنبه متوجه می شدم و می رفتم عوضش می کردم.به هر حال میرم CD رو عوض کنم.

از تمام دوستانی که منو راهنمایی کردند ممنونم.;)
 
من اگه الان بخام يه كارت شبكه بخرم تا اينترنت Dial-Up امو با 360 Share كنم كه بتونم فقط يه پروفايل انلاين بسزام(بازي نه ها) بهترين مارك چيه و چنده البته قيمتش اصلا مهم نيست فقط يه چيزي باشه مشكل نداشته باشه كار مارو راه بندازه!!!؟
 
من اگه الان بخام يه كارت شبكه بخرم تا اينترنت Dial-Up امو با 360 Share كنم كه بتونم فقط يه پروفايل انلاين بسزام(بازي نه ها) بهترين مارك چيه و چنده البته قيمتش اصلا مهم نيست فقط يه چيزي باشه مشكل نداشته باشه كار مارو راه بندازه!!!؟
خوب من خودم الان D-Link DEF-530TX دارم مشکلی هم باهاش نداشتم و باهاش حتی بازی هم میکنم.قیمتش هم 7000 تومان هست.کلا کارت شبکه خیلی مهم نیست.زیاد روش وسواس به خرج نده. حواست هم باشه مثل این دوستمون سی دی مربوط به Driver خراب نباشه ;)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or