هر سوال مطلبی در مورد PS4 [پست اول تاپیک حتما خوانده شود]

Lord Odin

کاربر سایت
Mar 19, 2013
2,014
20130905_project_phoenix-280x80.jpg


Project Phoenix confirmed for PlayStation 4, Vita

و

20130905_virtual_reality.jpg



[h=2]Sony VR headset due in autumn 2014, uses PlayStation Eye – rumour[/h]
 
آخرین ویرایش:

Lord Odin

کاربر سایت
Mar 19, 2013
2,014
اینو میدونم اکثر محصولات سونی گرون قیمت ان (تا قبل از ps4 البته) این یکی نمیتونه مستثنا باشه.
OR بسیار ارزونه، خودش هم Dev Kit ش. توی kickstarter کلی پشتیبان داره از نظر فنی خودشون غولن که هیچ جان کارمک و چند نفر دیگه از id هم ریختن اونجا :D.
1080p ساپورت میکنه یه سری چیزآ دارن بهش اضافه میکن (سخت و نرم افزاری) که میتونه تا حد قابل توجه ی از سردرد و سرگیجه جلو گیری کنه.

این محصول حتی مختص Ps4 ام باشه باز کاره سونی سخته. تنها نکته مثبتش و برتریش به OR همون Ps Eye خودمونه که توسط اون گیمر میتونه دست و پای خودش رو توی بازی ببینه که با OR نمیشه :D.
 
M

!_Meshki_!

کسی از کلاک پردازنده کنسول خبر نداره سونی هم اعلام نکرده ولی چیزی که هست کیت های تست کنسول کلاک 2.75 داشتند!ولی xbox one 1.75 هست!
من این احتمال رو میدم که سونی برای اینکه مایکرو دوباره ضربه بخوره از گفتن خودداری کرده!
منبع ؟ :-/
 

se7en sin

کاربر سایت
May 20, 2012
722
نام
︻デ═一︻デ═一
داداشای گل چند وفت پیش یه تیزر خیل ی خف دیدم ولی اسم بازی نداشت و آخرش نوشتblack tusck studioکسی نمی دونه جریانش چیه؟
 

Lord Odin

کاربر سایت
Mar 19, 2013
2,014
Resogun: Uses 50% of PS4's CPU; 8GB GDRR5 necessarya

We asked him how the 8GB of GDDR5 RAM and unified architecture of the PS4 is helping the game to run at a slick sixty frames per second and glorious 1080P resolution, to which he replied:
“It is not just helping, it is necessary. With unified architecture we can easily split up our memory usage the way we want and still have fast GPU access to the bits written by CPU. We are using more memory than PS3 has in total just for the flying cubes! The GPU and compute shaders are also being heavily utilized for a lot of things.

“For example, all of the geometry generation (for the cubes and levels), the physics and collisions for the cubes, the particle mayhem you unleash with your Overdrive or Bomb; all of that is being done in compute shaders. There is still plenty of CPU power left over (currently we’re cruising at around 50% CPU usage during gameplay), but with the GPU and compute shaders doing all the fireworks, we do not really even need it,” he added.
 

Eury

کاربر سایت
Jul 13, 2008
4,050
نام
Afshin
داداشای گل چند وفت پیش یه تیزر خیل ی خف دیدم ولی اسم بازی نداشت و آخرش نوشتblack tusck studioکسی نمی دونه جریانش چیه؟
ما هم تو کفشیم :d
احتمالا" خود بازی رو E3 2014 نشون میدن:d
 

kiya

کاربر سایت
Oct 30, 2006
3,332
نام
کیا
یوشیدا توییت کرده که کنفرانس tgs 2013 پخش زنده نخواهد داشت ولی کنفرانس 9 سپتامبر بصورت لایو پخش میشه که خودش و Andrew House تو مراسم حظور دارن



زمان کنفرانس ساعت 10:30 صبح دوشنبه به وقت تهران میشه
کجایید بیاید هایپ کنید دیگه :)) :d
 

kiya

کاربر سایت
Oct 30, 2006
3,332
نام
کیا
من 10.30 خوابم خوب:| همین دوشنبه؟ ببینیو کی گفتم یهویی یه ای پی بزرگو اگه معرفی نکردن :| تو همین 9م سپتامبر:|

همین دوشنبه!
كاز باشه منم هستم l-)



کاز هیرای از اون بالا داره کنترل میکنه فعلا مدیریت کل سونی دیگه وقت نداره بیاد تو کنفرانس E3 و tgs :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر