نیل دراکمن به عنوان رئیس ناتی داگ منصوب شد

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
500.jpg

با توجه به اخبار منتشر شده، استودیو ناتی‌ داگ، سازنده بازی The Last of Us Part II، تصمیم گرفته تغییراتی را در تیم مدیریت و ساخت بازی‌های خود به‌وجود بیاورد
در همین راستا، با توجه به موفقیت عظیم بازی The Last of Us Part II، مقام نیل دراکمن از نائب رئیس استودیو ناتی‌داگ به رئیس استودیو ارتقا پیدا کرد.
از امروز ایوان ولز و نیل دراکمن هر دو در بالاترین مقام مدیریتی شرکت، به کنترل استودیو بازی‌سازی Naughty Dog می‌پردازند.
نیل پیش از این سابقه ی فعالیت به عنوان طراح و کارگردان در سری Uncharted و The Last of Us و معاونت استودیو را در کارنامه خود داشته و بعد از موفقیت عظیم‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌ی ساخته شده ایشون و داشتن همچین کارنامه ی درخشانی ، ارتقای شغلی وی اصلا دور از انتظار نبود
منبع
 
نیل چند سال پیش گفته بود ناتی داگ همیشه قراره بازی خطی داستان‌محور بسازه...حالا با این ارتقا بیشتر امیدوار شدم که این روند قراره ادامه داشته باشه و در آینده توی همون چارچوبی قراره بازی بسازن که توش بهترین هستن.
خطی و متمرکز بودن بازی واسم خیلی مهمه چون بشدت کمیاب شده این روزا و حتی Part II هم قرار بوده خیلی گسترده‌تر باشه که خوشبختانه بیخیالش شدن و اثراتش هم توی بازی هست. آخرین چیزی که میخوام اینه که ناتی داگ هم مثل اکثر استدیوهای بزرگ بره سراغ OW ساختن.
بهترین بازی های خطی که اینروزها متاسفانه کمیاب شده استودیو ناتی داگ در بالاترین شرایط فنی و ... می سازه . امیدوار هستم که از این مسیر به بیراهه هیچ وقت نرود
 
  • Like
Reactions: FUTURE
شما وقتی رمان یه نویسنده امریکای لاتین رو میخوونی کلی رفرنس میده به نحوه زندگی تو امریکای لاتین و عقاید مردم اونجا و ساختمونای اونجا(مثه مارکز یا بورخس و ...)
یا مثلا وقتی فیلمای یه کارگردان ژاپنی یا اروپایی و آمریکایی رو می بینی کلی رفرنس میده به شخصیتای کشور خودش یا اتفاقات کشور خودش(مثه کوروساوا و اسپیلبرگ و ....)
این مساله تو موسیقی و نقاشی و تئاتر و معماری و ........ هم رخ میده
حالا وقتی نویسنده یه بازی بخواد رفرنس بده به عقاید و فرهنگ خودش میشه آدم بد و ........... ؟؟

مساله اینه کلا این چیزا تو صنعت بازی جدیده و 90 درصد گیمرا عادت کردن به بازیها و کرکترها و داستانی که صرفا ساخته شده برای پریدن و ترکوندن و ..... و وقتی یه بازی با محتوای داستانی میاد هم انتظار دارن همینطوری بمونه بازی(که لزومی نداره واقعا)

+

من خودم هم قبل tlou2 حس تحسین نداشتم نسبت به دراکمن و فکر می کردم موفقیتش رو اکثرا مدیون دور و بریاشه ولی با وجود tlou2 تحسینش میکنم و اونو آدمی می بینم که میخواد خارج از کلیشه حرکت کنه و با وجود هزینه های احتمالی که باید بده ردپای خودشو تو صنعت بازی به جا بذاره

.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or