نیل دراکمن به عنوان رئیس ناتی داگ منصوب شد

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
500.jpg

با توجه به اخبار منتشر شده، استودیو ناتی‌ داگ، سازنده بازی The Last of Us Part II، تصمیم گرفته تغییراتی را در تیم مدیریت و ساخت بازی‌های خود به‌وجود بیاورد
در همین راستا، با توجه به موفقیت عظیم بازی The Last of Us Part II، مقام نیل دراکمن از نائب رئیس استودیو ناتی‌داگ به رئیس استودیو ارتقا پیدا کرد.
از امروز ایوان ولز و نیل دراکمن هر دو در بالاترین مقام مدیریتی شرکت، به کنترل استودیو بازی‌سازی Naughty Dog می‌پردازند.
نیل پیش از این سابقه ی فعالیت به عنوان طراح و کارگردان در سری Uncharted و The Last of Us و معاونت استودیو را در کارنامه خود داشته و بعد از موفقیت عظیم‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌ی ساخته شده ایشون و داشتن همچین کارنامه ی درخشانی ، ارتقای شغلی وی اصلا دور از انتظار نبود
منبع
 
من نمیفهمم این چه حرف مسخره ایه که میزنید که نویسنده و کارگردان نباید عقایدشونو در محصولشون وارد کنن. اصلا از قدیم الایام وقتی میخواستن یه نفرو بشناسن یا با طرز تفکرش آشنا بشن میرفتن آثارشو بررسی میکردن. کسی که میاد فیلم میسازه، یا گیم و سریال، یا نویسنده ی کتاب و نمایشنامه، قطعا میاد نظرات خودش و دیدگاهش نسبت به مسائلو وارد اون محصول میکنه. اگه اون نگرش و دیگاه نبود که اون محصول به اینجایی که الان هست نمیرسید. عقاید کسی رو دوست ندارید میتونید اون محصولو نخرید یا استفاده نکنید، نمیتونید بیاید از دستش شاکی بشید که چرا همچین حرفیو داره میزنه یا براش خط مشی تعیین کنید که محصول بعدیش اینجوری باشه. نهایت میتونید نقدش کنید.
 
نیل چند سال پیش گفته بود ناتی داگ همیشه قراره بازی خطی داستان‌محور بسازه...حالا با این ارتقا بیشتر امیدوار شدم که این روند قراره ادامه داشته باشه و در آینده توی همون چارچوبی قراره بازی بسازن که توش بهترین هستن.
خطی و متمرکز بودن بازی واسم خیلی مهمه چون بشدت کمیاب شده این روزا و حتی Part II هم قرار بوده خیلی گسترده‌تر باشه که خوشبختانه بیخیالش شدن و اثراتش هم توی بازی هست. آخرین چیزی که میخوام اینه که ناتی داگ هم مثل اکثر استدیوهای بزرگ بره سراغ OW ساختن.
 
آقا بازیه خودشه اعتقاد خودشه هرچی میخواد توش میریزه دلیل این هیتا چیه؟ :D
اینکه که قسمت اول این شکلی نبوده و یسری از فنها رو ناراحت کرده قبول خودشم گفت یسری بدشون میاد دیگه چی بگه؟ :|
باور خودش بوده دیدگاه خودش بوده تو بازی گذاشته دیگه گناه کرده مگه؟
هر کارگردانی میاد ایده و باورهای خودش تو بازیش میزاره کسیم نمیتونه بهش بگه بالا چشمت ابرو اصلا کار غیر ممکنیه!

امیدوارم این طوری نشه! :|
امی هنیگ که متأسفانه از دست رفت، ولی من هنوز نیمچه امیدی دارم که بروس یه روزی برگرده در آغوش ناتی داگ. :D
این وسط اون دو تا کارگردان دیگه TLoU2 هم استعدادهای خیلی خفنی به نظر میرسن و باید هر جوری شده حفظشون کرد. ولی انقدر رفت و آمد توی پلی استیشن زیاد شده که بعید نیست دو روز دیگه اونا هم برن. :|
واقعا باورم نمیشه که سونی چطور اجازه داد امی هنینگ یکی از بزرگ ترین کارگردانای صنعت به این راحتی از ND بره و الان اینجوری بیکار بمونه!
البته یه مسئله ای هست اونم اینه که بنظرم سازنده هایی که 50 رد میکنن نمیتونن با استانداردای جدید صنعت سازگار شن و افولشون شروع میشه
ولی خب شما کسی که سزیه legacy of kain و jak3 کارگردانی کرده و از همه مهم تر یکی از پول ساز ترین ipهات که آنچارتد باشه رو خلق کرده اینجوری بزاری بره خیلی حرفه :|
 
  • Like
Reactions: Dinosaur
دلم برای اونایی میسوزه که میگفتن بعد Tlou 2 نیل باید از استودیو جدا بشه!چه حالی دارن الان :))
امیدوارم کارای بعدیشون هرچی بیشتر جاه طلبانه باشه و الان که به این سمت رسیده قطعا دیگه بیشتر دستشون بازه که داستانی از Tlou 2 هم حتی فراتر برن.
و امیدوارمم که گوتی رو بازیشون ببره که تکمیل بشه همه چی.واقعا حقشونه!
 
به نکته های مهم امسال اشاره کنم
بعضیا ریختن سر بازی ای که هنوز نیومده ولی بازی با دریافت بالاترین نمره 10 از جانب منتقدین به کارش پایان داد، اومدن به نیل بی احترامی کردنو گفتن موفقیت بازی در اثر جوگیری منتقدینه! گلدن جوی استیک اومد رای های مردمو جمع کردو در 90 درصد رشته ها مردم برنده اعلام کردنش، TIGA هم بعدیش بود، جوی که هیترها براش درست کرده بودن از جمله جیسون شریر، گفتن امیدی به جوایز پایان سالش نیست، در همه رشته های TGA بالاترین نامزدی رو داره و در تاپیک GOTY اکثر آرا رو در اختیار داره، گفتن نیل نباید بازی بسازه، شد مدیر استودیو. همه اینا در مجموع پاسخی شده که هیترا تا عمر دارن نمی تونن جلوی نیل کمر راست کنن :D
 
نیل چند سال پیش گفته بود ناتی داگ همیشه قراره بازی خطی داستان‌محور بسازه...حالا با این ارتقا بیشتر امیدوار شدم که این روند قراره ادامه داشته باشه و در آینده توی همون چارچوبی قراره بازی بسازن که توش بهترین هستن.
خطی و متمرکز بودن بازی واسم خیلی مهمه چون بشدت کمیاب شده این روزا و حتی Part II هم قرار بوده خیلی گسترده‌تر باشه که خوشبختانه بیخیالش شدن و اثراتش هم توی بازی هست. آخرین چیزی که میخوام اینه که ناتی داگ هم مثل اکثر استدیوهای بزرگ بره سراغ OW ساختن.
نظر دوستان محترم ولی مخالفم! ND زمانی که ow مد نبود ow میساخت و با جک نشون داد که چقدر کارش تو ساخت جهان باز خوبه اون کدهای goal که نابغه ای مثل اندی گاوین طراحی کرده بود واقعا حرف نداشت
ND در وهله اول برای این به ساخت بازیه خطی رو آورد چونکه اندی گاوین و جیسون روبین اون زمان رفتن و با معماریه عجیب غریب ps3 تنهاشون گذاشتن
حتی آنچارتد هم اول محیط های بزرگ داشت یا اون پروژه کنسل شدشون کاملا مشخصه که جهان باز بوده

در کل تغییر فرمول به بازیه خطی اون موقع بهترین تصمیم بوده ولی الان بنظرم وقتشه که برن سراغ جهان باز چرا که هم کل صنعت و خواسته ملت به طرف جهان باز و آزادیه بیشتر رفته هم اینکه خودشون تو هیمن محیط های بزرگ tlou2 فرمول باز رو امتحان کردن کاملا مشخصه که دنبالشن
 
  • Sad
  • Like
Reactions: kamyy and gintoki
به نکته های مهم امسال اشاره کنم
بعضیا ریختن سر بازی ای که هنوز نیومده ولی بازی با دریافت بالاترین نمره 10 از جانب منتقدین به کارش پایان داد، اومدن به نیل بی احترامی کردنو گفتن موفقیت بازی در اثر جوگیری منتقدینه! گلدن جوی استیک اومد رای های مردمو جمع کردو در 90 درصد رشته ها مردم برنده اعلام کردنش، TIGA هم بعدیش بود، جوی که هیترها براش درست کرده بودن از جمله جیسون شریر، گفتن امیدی به جوایز پایان سالش نیست، در همه رشته های TGA بالاترین نامزدی رو داره و در تاپیک GOTY اکثر آرا رو در اختیار داره، گفتن نیل نباید بازی بسازه، شد مدیر استودیو. همه اینا در مجموع پاسخی شده که هیترا تا عمر دارن نمی تونن جلوی نیل کمر راست کنن :D
این داغ باید با اسید شست=))
 
  • Like
Reactions: vaan 2 and .Amirone

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or