نیل دراکمن به عنوان رئیس ناتی داگ منصوب شد

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
500.jpg

با توجه به اخبار منتشر شده، استودیو ناتی‌ داگ، سازنده بازی The Last of Us Part II، تصمیم گرفته تغییراتی را در تیم مدیریت و ساخت بازی‌های خود به‌وجود بیاورد
در همین راستا، با توجه به موفقیت عظیم بازی The Last of Us Part II، مقام نیل دراکمن از نائب رئیس استودیو ناتی‌داگ به رئیس استودیو ارتقا پیدا کرد.
از امروز ایوان ولز و نیل دراکمن هر دو در بالاترین مقام مدیریتی شرکت، به کنترل استودیو بازی‌سازی Naughty Dog می‌پردازند.
نیل پیش از این سابقه ی فعالیت به عنوان طراح و کارگردان در سری Uncharted و The Last of Us و معاونت استودیو را در کارنامه خود داشته و بعد از موفقیت عظیم‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌ی ساخته شده ایشون و داشتن همچین کارنامه ی درخشانی ، ارتقای شغلی وی اصلا دور از انتظار نبود
منبع
 
اوان ولز دیگه نزدیک سن باز نشستگیه... این ریاست مشترک هم به نوعی دوره گذار از ولز به دراکمنه
....

من زیاد با این خبر حال نکردم ،، نیل باید داستان بنویسه و بازی بسازه تا مدیریت ...

ولی حداقل میشه مطمئنم بود بعداز ولز هم روح تیمی و شایسته سالاری تو ناتی داگ حفظ میشه
البته خود نیل گفته بود عملا تو ناتی داگ خیلی وقته بصورت غیر رسمی داره کارای مدیریتی رو انجام میده. الان رسمی شد.
فقط امیدوارم ریاست به بازیسازیش لطمه ای نزنه و کما فی السابق صنعت گیمو رو به جلو ببره
 
اوان ولز دیگه نزدیک سن باز نشستگیه... این ریاست مشترک هم به نوعی دوره گذار از ولز به دراکمنه
....

من زیاد با این خبر حال نکردم ،، نیل باید داستان بنویسه و بازی بسازه تا مدیریت ...

ولی حداقل میشه مطمئنم بود بعداز ولز هم روح تیمی و شایسته سالاری تو ناتی داگ حفظ میشه
ولز اصلاً برای من نماد ناتی داگه و حتی قیافه‌ش هم من رو یاد کرش و بازی‌های قدیمی میندازه! :D برای همین دوست دارم وقتی عصا دستش گرفت هم بشینه اونجا و خارج نشه! :D
یکی از خوبی‌های دراکمن همین قبول داشتن روحیه تیمی و کار دسته جمعی هست. توی TLoU1 با اینکه اصل داستان مال خودش بود، پیشنهادهای مختلف از طرف بروس و بقیه رو هم توش عملی کرد. توی TLoU2 هم می‌تونست شاخ‌بازی دربیاره و بگه کل داستان و کارگردانی رو خودم انجام میدم، ولی برای داستان رفت سراغ هلی گروس و از اون کمک گرفت. برای کارگردانی هم سراغ دو تا از بچه‌های خوب ناتی داگ رفت (آنتونی نیومن و کرت مارگنائو) و یه تیم سه نفره برای کارگردانی بازی تشکیل دادن، نه اینکه خودش تک و تنها بشینه همه کارها رو انجام بده. برای همین به قول خودت میشه امید داشت به روح تیمی توی کارهای آینده ناتی داگ.
 
من خیلی با شخصیتش حال نمیکنم راستش. بعضی از تفکراتش و مخصوصا اینکه عقایدشو سعی میکنه تو بازی هاش حتما دخیل کنه. (و کلا با این قضیه ایکون ساختن از یک فرد مخصوصا توی این صنعت مخالفم)
ولی شدیدا تحسینش میکنم. راس هرم چندی از بهترین بازی های 10-12 سال اخیر بوده. از شجاع ترین های صنعته. و همینطور از کاربلد ترین ها و سخت کوش ترین ها... واقعا اینکه از کجا به اینجا رسیده و در عرض چند سال از یک دیزاینر ساده رسیده به نویسنده یکی از بهترین بازیای نسل و بعد کارگردان یکی از مهمترین بازی های تاریخ و بعد نایب رئیس استدیو و الانم Co-PRESIDENT استدیو... واقعا کارش حرف نداره و واقعا دمش گرم... به امید موفقیت های بیشتر...
 
من خیلی با شخصیتش حال نمیکنم راستش. بعضی از تفکراتش و مخصوصا اینکه عقایدشو سعی میکنه تو بازی هاش حتما دخیل کنه. (و کلا با این قضیه ایکون ساختن از یک فرد مخصوصا توی این صنعت مخالفم)
ولی شدیدا تحسینش میکنم. راس هرم چندی از بهترین بازی های 10-12 سال اخیر بوده. از شجاع ترین های صنعته. و همینطور از کاربلد ترین ها و سخت کوش ترین ها... واقعا اینکه از کجا به اینجا رسیده و در عرض چند سال از یک دیزاینر ساده رسیده به نویسنده یکی از بهترین بازیای نسل و بعد کارگردان یکی از مهمترین بازی های تاریخ و بعد نایب رئیس استدیو و الانم Co-PRESIDENT استدیو... واقعا کارش حرف نداره و واقعا دمش گرم... به امید موفقیت های بیشتر...
قرار نیست بازیساز تفکرات و عقاید منو شما رو توی بازی هاش دخیل کنه، اگه چنین چیزی می خواست الان به قول خودت به این سطح از موفقیت نمی رسید. درضمن خودت توی توضیحاتت به آیکونیک بودنش اشاره کردی :D
 
سم‌ترین قضیه راجب یک نویسنده یا کارگردان اینه که بخواد ادا دربیاره و خودش نباشه و اونوقته که یک اثر از خالص بودن خودش خارج میشه. ما این همه کارگردان آتئیست و نسبتا بی‌اعتقاد داخل سینما داریم ولی کسی باهاشون مشکل نداره(قصدم این نیست که بگم اعتقادشون غلط یا مضره) نمیدونم چرا سر اعتقادات دراکمن، این همه داستان میشه همیشه.
 
سم‌ترین قضیه راجب یک نویسنده یا کارگردان اینه که بخواد ادا دربیاره و خودش نباشه و اونوقته که یک اثر از خالص بودن خودش خارج میشه. ما این همه کارگردان آتئیست و نسبتا بی‌اعتقاد داخل سینما داریم ولی کسی باهاشون مشکل نداره(قصدم این نیست که بگم اعتقادشون غلط یا مضره) نمیدونم چرا سر اعتقادات دراکمن، این همه داستان میشه همیشه.
بذار هر چی دلشون می خواد بگن، نیل داره بیشتر از هر کسی توی این صنعت تمجید می شه و موفقیت هاش تو دوره کاریش فراتر از تصورات بوده و بی نظیره، خود بازیکنا هم با رای بهترین بازی سال در 90 درصد رشته ها ثابتش کردن. حرفی باقی نمی مونه
 
از وقتی که خبر اومد اعضای شرکت رو به اضافه کاری اجباری مجبور کرده . دیدگاهم نسبت بهش تغییر کرده .
اینجا که 365 روز سال اضافه کاری اجباری مفتی (پولی که می دهند کم ارزش هست نسبت به وقتی که می گیرند) هست . مخصوصا شهرک های صنعتی . دیدگاهت در مورد اینجا چطوره؟
 
دو تا بازی بسازی ناب و داستان عالی هر دو بالای 90 بشوند و کلی هم دشمن برای خودت جمع کنی که نشان دهنده اینه راه درست رفته = فرد لایقی هستش

مبارکش باشه

سلام

بانظرت موافقم ، دارکمن مغز متفکر ،خلاقیت و نوآوری ناتی هست و اصلا دور از ذهن نبود که سکان رو در دست بگیرد، فقط امیدوارم به سرنوشت گروه اینفینتی گرفتار نشوند، البته دارکمن و ناتی با اکتیویژن زمین تا آسمان فرق سیاست دارند.
برایش آرزوی موفقیت و ظهور عنوان های بزرگ از این استودیو پر آوازه را دارم.
 
  • Like
Reactions: kamyy
حس دوگانه ای نسبت به خبر دارم. از لحاظ بازیسازی و گیم پلی و کلا ساختار بازی هرچی ازش بازی کردم واقعا راضی بودم. ولی از یک طرف از این یک سری جهت دهی هایی که توی ULL و TLOU2 اتفاق افتاد راضی نیستم. به صورت مشخص هم واقعا نمیدونم تاثیر این بنده خدا بوده یا کلیت جهت گیری استدیو به اون سمته . ولی هرچی هست امیدوارم از این قضیه بکشن بیرون. کلا تو بازی با این جور مسائل حال نمیکنم .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or