نظر سنجي بهترين گرافيك كنسولي سال 2011

  • Thread starter Thread starter Soheil
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

بهترين گرافيك كنسولي سال 2011

  • RAGE

    رای‌ها: 59 13.1%
  • Crysis 2

    رای‌ها: 41 9.1%
  • Uncharted 3 : Drake's Decption

    رای‌ها: 192 42.8%
  • Gears Of War 3

    رای‌ها: 85 18.9%
  • Forza Motorsport 4

    رای‌ها: 20 4.5%
  • The Witcher 2

    رای‌ها: 2 0.4%
  • The Elder Scroll 5 : Skyrim

    رای‌ها: 4 0.9%
  • Battlefield 3

    رای‌ها: 46 10.2%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    449
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.
ببخشید دوستان شما فکر نمیکنید این نظر سنجی یکمی اشتباه هستش؟!!!!!
اخه هنوز خیلی از بازیهای توی نظر سنجی منتشر نشدن و تا زمان انتشار هم نمیشه
نظر قاطعانه داد.
به نظر من باید تا اخر سال صبر میکردید و بعد نظر سنجی میزاشتید.

ولی اگه قراره از روی تریلرهایی که منتشر شده نظر داد به نظر من بازی RAGE تا اینجای کار شاهکار کرده
و به احتمال زیاد بهترین گرافیک کنسولی میشه.
واقعا نورپردازی و انفجارهای توی محیط بینظیر هستش.
 
فرخ بخدا داری تلف میشی اینجا :lol: جالبه اعضای فروم بتسدا نمی فهمن بعد جنابعالی نشستی اینچا میفهمی :lol:
کارمک گفته میتونین با یه سندی بریج دقت کن یه سندی بریج مثه 2500 i5 بدون کارت گرافیک با تنظیمات کنسولی 30 فریم بگیرین . خب حالا دقت کن بازی چقد اوپتیمایز شدس که انقد رو فقط یه سندی بریج میگیره . تو E3 هم که دو ساعت زدی تو سر ِ PC گفتی به زور داره 30 فریم میده .
اون سندی بریج بوده و گرنه کارمک انقد پول داره بتونه یه سیستم ببنده حداقل 60 فریم بده .
خودش هم گفته کیفیت تکسچر ها تو PC قشنگ کنسولو میخوره . دقیقا گفته که دو برابر کنسول کیفیت تکسچر داره بازی .
نمیدونم چرا همیشه صحبت های تو باید درست باشه صحبت های بقیه غلط . منبع هم تو پروفایلت برات آوردم گفتی ناقصه :lol:
:lol: حتما جنابعالی که از رو باده معده حرف میزنی درسته ؟! :lol::دی
فرقه من با شما اینه که من روی مدرک دارم حرف میزنم ولی شما بر حسب باد معده :lol:
دارم حرفه سایت را میگم دارم حرفه بازیساز را میگم ! بازیساز میگه هیچ فرقی نداره ! سایته از نزدیک دیده میگه فرقی نداره !
کارمک وقتی میگه با یه سیستم این فریم را میگیره ربطی به گرافیک نداره ! اصلا تو با یه سیتم 120 فریم بگیر ولی گرافیکش بازم یکیه !
تو اخرین مصاحبه از e3 2011 هم سازندش 100 بار تکرار کردن فرقی نداره از سال 2007 دارن این حرف را میگن !
گذشته از اینها با تصویر هم براتون ثابت کردم گفتم شاید حرف کسی را قبول ندارید ولی شاید چشمتون را قبول دارید ؟! ولی ظاهر بازم نمیشه ؟!
پس الان بدون که چرا همیشه حرفه من درسته ولی ما تو غلط ! اگه دلیل قانع کننده و مدرک داری بفرما بیا حرفت را بگو ما قبول داریم در غیره این صورت مغلته میفرمایید .
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Biohazard
شدیدا منتظر عرضه Rage هستم:d
گرافیک فک انداز بازی بعد از عرضه مبنای درستی پستهای Gartall عزیز در آینده میباشد و بالعکس:d
 
:lol: حتما جنابعالی که از رو باده معده حرف میزنی درسته ؟! :lol::دی
فرقه من با شما اینه که من روی مدرک دارم حرف میزنم ولی شما بر حسب باد معده :lol:
دارم حرفه سایت را میگم دارم حرفه بازیساز را میگم ! بازیساز میگه هیچ فرقی نداره ! سایته از نزدیک دیده میگه فرقی نداره !
کارمک وقتی میگه با یه سیستم این فریم را میگیره ربطی به گرافیک نداره ! اصلا تو با یه سیتم 120 فریم بگیر ولی گرافیکش بازم یکیه !
تو اخرین مصاحبه از e3 2011 هم سازندش 100 بار تکرار کردن فرقی نداره از سال 2007 دارن این حرف را میگن !
گذشته از اینها با تصویر هم براتون ثابت کردم گفتم شاید حرف کسی را قبول ندارید ولی شاید چشمتون را قبول دارید ؟! ولی ظاهر بازم نمیشه ؟!
پس الان بدون که چرا همیشه حرفه من درسته ولی ما تو غلط ! اگه دلیل قانع کننده و مدرک داری بفرما بیا حرفت را بگو ما قبول داریم در غیره این صورت مغلته میفرمایید .


مال ِ تو همیشه درست بوده ؟ :دی آهان ! حرف های منم همیشه غلط بوده ؟ :lol: :دی
میدونم گرافیکش یکیه برادر من :دی اما جنابعالی میگی یه سیستم واقعا High End میخوای من میگم هر چه قدر هم تفاوتش باشه وقتی رو یه سندی بریج انقد میگیره سیستم واقعا های اند نمی خواد و یه سیستم مید به بالا بازی رو میتونه راحت تو 60 فریم اجرا کنه با آخرین تنظیمات . مثه سیستم آریا :دی حالا یه AA کمتر .
بعد تا حالا کارمک هر چی بازی ساخته نسخه PC ِش سرآمد بوده از لحاظ گرافیک . برای دوم 3 هم میگفتن ایکس باکسش خیلی بهتره . اما پی سی ـش رو خودت دیدی الحق و والانصاف با این که من از دوم میترسیدم اون موقع گرافیکش دیوانه کننده بود به صورتی که من یه نیم ساعتیش رو فقط مجذوب گرافیکش بودم :دی
 
مال ِ تو همیشه درست بوده ؟ :دی آهان ! حرف های منم همیشه غلط بوده ؟ :lol: :دی
میدونم گرافیکش یکیه برادر من :دی اما جنابعالی میگی یه سیستم واقعا High End میخوای من میگم هر چه قدر هم تفاوتش باشه وقتی رو یه سندی بریج انقد میگیره سیستم واقعا های اند نمی خواد و یه سیستم مید به بالا بازی رو میتونه راحت تو 60 فریم اجرا کنه با آخرین تنظیمات . مثه سیستم آریا :دی حالا یه AA کمتر .
بعد تا حالا کارمک هر چی بازی ساخته نسخه PC ِش سرآمد بوده از لحاظ گرافیک . برای دوم 3 هم میگفتن ایکس باکسش خیلی بهتره . اما پی سی ـش رو خودت دیدی الحق و والانصاف با این که من از دوم میترسیدم اون موقع گرافیکش دیوانه کننده بود به صورتی که من یه نیم ساعتیش رو فقط مجذوب گرافیکش بودم :دی

اخه مسئله اینه که خود کارمک گفته من بازی را بر مبنای قدرت کنسولی ساختم که اینطوری فرقی بین کنسول و pc نمیبیند که اونم فقط رزولیشن و aa هست .
ولی گفته doom4 فرق داره تماما بر حسب قدرت pc ساخته میشه ! اون زمون اگه تو بگی خیلی بهتره هم بهتره ما قبول داریم .
سیستم مورد نیاز را باید منتظر بود وگرنه به حرفه یه کاربر که تو فروم پست داده و تو هم رفتی نقل قولش کردی و معلوم نیست منبعش از کجاست که نشد دلیل :lol:

کارمک گفته

گفتم که لینک اصلیش را بزار نه حرفه یه کاربر که تو فروم حرف زده !:دی

لینک تو پروفایلت گذاشتم گفتی خبرت ناقصه :دی بیخیال تو به هیچ صراطی مستقیم نیستی :دی
منظورت همون لینک فروم rage که یه کاربری مثل تو همچین حرفی زده ؟! :lol: صلا من با فریم مشکل ندارم اصلا 200 فریم بگیره .

نه خیر جناب لینک خبر از سایت techpower یادت رفته ؟ :دی

اونجا را که برات گفتم سایته ناقص توضیح داده و در کل چیز خاصی نگفته :lol:
 
آخرین ویرایش:
من گفتم طبق این که خود ِ کارمک گفته با یه سندی بریج میتونین 30 فریم بگیرین میگم سیستم معمولی هم از پس بازی راحت بر میاد ! انقد سخته هضمش ؟ :دی نگفتم سیستم مورد نیاز بازی چیه و از این حرفا .
Batman : AA رو PC بازی می کردی این حرفا رو نمی زدی ! واقعا Smooth بود رو PC و خیلی نرم اجرا می شد !
حالا نشونت میده کارمک که بازی کنسول Based ـش هم چه جور رو PC می ترکونه . فقط صبر کن فرخ . صبر صبر صبر .

گفتم که لینک اصلیش را بزار نه حرفه یه کاربر که تو فروم حرف زده !:biggrin1:
لینک تو پروفایلت گذاشتم گفتی خبرت ناقصه :دی بیخیال تو به هیچ صراطی مستقیم نیستی :دی


منظورت همون لینک فروم rage که یه کاربری مثل تو همچین حرفی زده ؟! :lol: صلا من با فریم مشکل ندارم اصلا 200 فریم بگیره .

نه خیر جناب لینک خبر از سایت techpower یادت رفته ؟ :دی
 
آخرین ویرایش:
کارمک واقعا کارنامه کاری درخشانی داره ولی یک اشتباهی که کرد LEADپلتفرم RAGEرا PCنذاشت! نمی دونم خودشم به اشتباهش پی برده یا نه؟! اساسا یک بازی که پلتفرم اصلیش روی کنسول باشه نسخه PCهمون بازی تفاوتش جزAAوRESنیست که البته همین AAوRESبالا گرافیک بازی را تا حد زیادی بالا میبره اما در مجموع تفاوتشون زیاد نمیشه مگر اینکه کارمک بخواد نسخه پی سی جدا منتشر کنه و وقت جداگانه صرف توسعه گرافیک پی سی بزاره که با توجه زمان ساخت بسیار زیادی که این بازی داشته دیگه وقت برای پی سی احتمالا نمی ذاره!
---------------------------
به نظر من بحث کردن درباره بهترین گرافیک کنسولی نتیجه بخش نیست چون:
1-سخت افزار 360 و PS3تقریبا برابر هستن به عبارتی تفاوت زیادی ندارن!
2-از زمان انتشار این دو کنسول 5-6می گذره که اینقدر گرافیک بازی های این دو کنسول پیشرفت کرده که بازی حال حاضرشون نمی تونن تفاوت خیلی زیادی با بازی 1-2 سال قبلشون داشته باشن!و تفاوت اندک هستش و بحث کردن درباره اون تفاوت های جزئی وقت رو هدر میده!

--------------------
الان رای دادن مشکله چون چند تا بازی هستن که گرافیکشون خیلی به هم نزدیکه و تفاوت جزئی دارن و رای دادن مشکله! کاش می شد به 2-3 تا گزینه رای داد!
 
100درصد نه که انچارتد از قابلیت مگا تکسچر اجرا میکنه و رو فریم 120 اجرا میشه...
از حالا به بعد برای اینکه ببینیم یک بازی موفق بوده و یا نه باید ببینیم آیا حتما مگا تکسچر و 60 فریم هست یا نه؟! و اگر نبود یعنی با یک بازی شکست خورده طرفیم و هر بازی این دو عامل رو داشت حتما یک بازی موفق هست و صد در صد گرافیکش بیشتره !
این حرف شما رو سر لوحه کارم قرار میدم ممنون !:|
 
خب مگا تکسچر داشته باشه الانشم اگه رو 30 فریم نبود که دیگه میشد فاجعه اصلا نمیدونم چرا جوگیر شدین همه میگین ریج من که چیز بخصوصی ندیم تکسچرام زیاد قوی نیستن! مگا تکسچر داره!!=))
 
این فن های انچارتد منو کشتن یه مرتبه بیان بگین کراسیس2 با دایریکس11 هم ازش بهتره دیگه!!!
بعدشم بگین تکنیکای زیر همه مسخرن:
Minimum 2XAA set Total environmen

Big environment or more open World world

Fantastic Animation Design

Mega Textures Technology

Unheard environment Details
Dynamic Lighting Effects

بعدشم بگین کلا اصلا id Tech 5 engine به گرد موتوری مثل udk هم نمیرسه

کلا رو این نظر سنجی فن پلمب شده من از اول هم گفتم انچارتد و گیرز کمترین شاسو دارن سر حرفم هم هستم

مثل اینکه کلا شما موتور بازیسازی انجین تیچ رو دست کم گرفتین این متنو بخونید بد نیست توضیح کامل راجب این موتوره:

id Tech 5 is the latest proprietary game engine being developed by id Software, and follows its predecessors, id Tech 1, 2, 3 and 4. The engine was first demonstrated at the WWDC 2007 by John D. Carmack on an eight-core computer; however, the demo only used a single core with single-threaded OpenGL implementation running on a 512 MB 7000 class Quadro video card.[1] The technology is still in the development stage. Two games utilizing the engine, Rage and Doom 4, have been announced.
The engine was first shown privately to an audience of potential licensees at E3 2007. The first public demonstration took place at QuakeCon in the same year[2] during the annual keynote held by John Carmack. The game engine is being used in id's upcoming games, Rage and Doom 4.
An interview with John Carmack, the lead graphics engine developer at id, indicated that like its predecessors, id Tech 5 will eventually be released as open source. The move to open source will likely come many years after id Tech 5's release as a proprietary engine. At QuakeCon 2007, Carmack told LinuxGames that he would integrate as little proprietary software as possible into id Tech 5, as "eventually id Tech 5 is going to be open source also. This is still the law of the land at id, that the policy is that we’re not going to integrate stuff that’s going to make it impossible for us to do an eventual open source release."[3]
At QuakeCon 2010, id CEO Todd Hollenshead announced that while id Tech 5 will be licensed to third parties, games using the engine will be required to be published by id Software's parent company Bethesda Softworks.[4]


he development of id Tech 5 has centered predominantly on making the engine easier to use for developers. While the rendering quality of the engine will likely be best in class, demonstrations of id Tech 5 have so far focused more on the advantages to developers rather than players, which is directly opposite to past releases of id Tech, which focused more on players than developers. The initial demonstration of the engine featured 20 GB of texture data (using a more advanced MegaTexture approach called Virtual Texturing,[5] which supports textures with resolutions up to 128 000 x 128 000 pixels), and a completely dynamic and changeable world. This technique allows the engine to automatically stream textures into memory as needed, meaning that the developer need not concern themselves with memory restraints or texture limits. This has the advantage of simplifying the creation of content, by eliminating the need to adapt content for different platforms. The engine automatically optimizes resources for cross-platform development, making it possible to render the same models on different platforms, while only creating them for one platform, further simplifying cross-platform development.[6]
One of the visually evident features the renderer will include is a penumbra in the shadowing (soft edges), by using shadow maps. In contrast, id Tech 4, which featured volume-based shadows, had very sharply defined shadows. The engine will likely feature numerous other advanced graphical effects such as various materials for lighting, high dynamic range rendering-centric effects, bloom, crepuscular rays (volumetric lighting), radiosity,[7] soft particles, pixel shader effects, alpha to coverage, post processing, dynamic water surfaces, procedural animation, cloth simulation, depth of field, and motion blur. The engine will also support multi-threaded processing on the CPU for many of its tasks, including rendering, game logic, AI, physics, and sound processing.
The engine comes with a new content-creation tools package called id Studio, which is supposed to be much more user-friendly and polished than in earlier versions. Previously, content creation required artists to run various command line tools beyond the level editor's own tools, while id Tech 5 allows for all work to be done 'in-engine'.
While id Software will be using the engine solely for creating shooter games, the engine also has the capability to operate outside of this genre. Steve Nix from id Software stated that "Not only do we think people can make games outside the action-shooter space with our technology, we encourage it. We'd actually like to see those games made."[6]

بعد از نظر شما مگا تکسچر یک تکنیک معمولیه متن زیر رو بخونید تا بفهمین چیز کمی نیست و کلا میتونه محیط از نظر کیفیت 180 درجه تغییر بده:
http://strategywiki.org/wiki/Category:Id_Tech_5
 
ريج اگر گرافيكش بهترين هم نباشه علم و تكنولوژي درش به كار گرفته شده كه هيچ كدوم از گيم هاي ديگه ندارن !!
با اون كيفيت شصت فريم و كنسول و انجين مولتي پاتفورم و ....
واقعا شاهكاره !
 
عزیز به نظر من نباید بازی The Elder Scroll 5 : Skyrim با بازی های مثل COD : MW 3 یا BF 3 یا از این قبیل بازی ها مقایسه می کردی این بازی ها اکشن هستند ولی بازی The Elder Scroll 5 : Skyrim یه بازی بزرگ
و RPG است و حتی نباید
The Witcher 2 رو مقایسه می کردیند بحث بازی های Rpg جداست

چون بازی های از این قبیل بسیار بزرگ و پر جزییات هستند اصلا اینطوری نمیشه مقایسه کرد ..

ممنون
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or