نظر سازندگان Mass Effect در مورد عنوان جدید سری.

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی

به نظر می رسد نظر سازندگان سری Mass Effect در مورد عنوان بعدی از این نام بسیار مثبت بوده به طوری که تهیه کننده اجرایی بازی Casey Hudson در توییتر اعلام کرد: "بازی بعدی از این سری بسیار بزرگ,سرگرم کننده,جاه طلبانه و مس افکتی است."دستیار طراح بازی Aidan Scanlan نیز این گونه احساسات خود را ابراز کرد: "به تازگی نمایش اولیه بازی را دیدم,خوب شد شما آنجا نبودید زیرا مطمئنا ذوق مرگ می شدید!"
Jessica Merizan نیز گفت: "نمایش کاملا خیره کننده ای از تیم سازنده مس افکت دیدم,واقعا گروه با استعداد و پر ذوقی هستند و به شخصه برای نمایشهای بیشتر نمیتوانم صبر کنم!"
در ماه جولای نیز Ken Thain از تیم سازنده پیشرفت بازی را بسیار خوب و امیدوارنه توصیف کرده و گفته بود فنهای بازی در مورد داستان بازی بسیار هیجان زده خواهند شد.
با همه اینها تا نمایش عمومی بازی زمان زیادی مانده است و Yanick Roy از سوی BioWare Montreal اعلام کرده که "متاسفانه تا زمان عمومی شدن همه چیز هنوز مانده است."
Bioware در ماه سپتامبر سال گذشته عنوان جدیدی از سری Mass Effect را معرفی نمود و گفته شد که داستان پیرامون شخصیت اصلی سه گانه Commander Shepard نخواهد بود زیرا داستان وی در سه گانه اصلی بسته شده است.همچنین این بازی همانند عنوان دیگر Bioware یعنی Dragon Age Inquisition از انجین Frostbite 3 استفاده می کند.

منبع
 

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
البته من یه مسأله ای رو در مورد Reaper ها یادم رفته بود ! هرچند توی پایان بازی توضیح داده نمیشه و میشه اون رو یکی از ایرادات پایان محسوب کرد ، ولی توی DLC Leviathan توضیحات خوبی داده میشه :
اونجا Leviathan ها میگن Catalyst خودش تصمیم گرفته که از این روش اقدام کنه ! :biggrin1: یعنی Leviathan ها قصد این کار (اعزام Reaper ها برای کشتن نژادهای پیشرفته) رو نداشتن و Catalyst رو طراحی کردن که فکری به حال این معضل بکنه. اون هم به این نتیجه میرسه که Reaper ها رو درست کنه و اولین Reaper یعنی Harbinger هم خودش از Leviathan ها درست میشه. این طوری به نظرم مشکلی نیست و میشه به طرز فکر یه هوش مصنوعی ارتباطش داد ! :biggrin1: یعنی Catalyst پیش خودش فکر کرده این بهترین راه هست ، در حالی که لزوماً بهترین راه نبوده و شاید راه خیلی اشتباهی هم بوده !
پستی که در مورد DLC Leviathan زدم و خوندنش به همه پیشنهاد میشه. در مجموع اگه این DLC داخل خود بازی بود ، خیلی بهتر بود.

خدا لعنت کنه این بایوور و EA که این همه DLCپرست هستن!:biggrin1:
اگه این DLCها تو خود بازی بود این همه مکافات نداشتیم!:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر