نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

  • Thread starter Thread starter ke$ha
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:
این نسل دیگه تموم شد ولی برای نسل بعد به نظر میاد مایکروسافت برنامه های عظیمی برای ساخت IP های انحصاری جدید داره :biggrin1:

این نسل که هنوز تموم نشده ، منتظر GOW II این نسل باید بود :>

بعد هم این سرمایه گذاری که ماکرو داره میکنه IP های انحصاریش قشنگ فکر کنم 3 برابر بشه! فقط اگه رفتن به سمت MMO ... :-w
از طرفی یه سری از IP های این نسلش هم ممکنه از دست بده که باید جای خالی اون ها رو هم پر کنه
 
ببخشید این حرف شما مثل اینکه که ما بیایم بگیم چرا مایکرو سافت داره دوباره کینکت میده و هیچ نواوری نداره ...؟؟؟

خوب هر دو شرکت موو و کینکت رو ارتقاء دادن ...

ببخشید نمیدونستم که شما خیلی راحتی وقتی یه فیلمی رو دانلود میکردید ... با شروع دانلود مینشستید تماشاش میکردید .... این توانایی که سونی نشون داد هنوز هیچ گوشه کنار دنیای تکنولوژی دیده نشده ...

ببخشید این که بازیت رو با دیگران به اشتراک بزاری از دست اورد های نی نی تندو و مایکرو سافت اعظم بوده و 3 نسل پیش این توانایی رو داشتن ... ببخشید که اولین کنترل دارای صفحه نمایش خود ویتا و تعاملش با ps3 بود ... ولی میدونم یک سال قبل از عرضه وی یو این رو از روی نی نی تندو اسکی کرده بود ...

نو اوری گیم دیگه به عهده بازی سازاست یه شرکت فقط سخت افزار ارائه میده که این امکانات رو داره ... همون چیزی که دیدم مدیا مولکول چقدر خوب انجام داره بود ...

من واقعا نمیدونم بفهمم از نظر شما یه کنترلر جدید یعنی نو اوری ؟؟؟؟؟

آره به نظر من یک کنترل میتونه نو آوری باشه.. نو آوری برای شروع نسل خیلی مهمه مثلا سیستم آنلاین یک نو آوری خیلی عالی بود..من نمیگم کنسول سونی ضعیف هست اتفاقا اعتقاد دارم حداقل تو قسمت رم امکان نداره ماکرو به سونی برسه من دارم در مورد نو آوری و تحول حرف میزنم که یک سیستمی باشه که تجربه تازه ای رو به ما بده..
یک سری چیزها هست مثلا همین سیستم شیر ولی اینها یک نو آوری ریز محسوب میشن و چندان تاثیر ندارن..

من نظرم رو گفتم شاید ماکرو هم هیچ نو آوری رو نداشته باشه و فقط کینکت رو ارتقاع بده..
 
بخاطر خودتون هم که شده آرزومندیم مایکرو دوتا IP بدرد بخور جدید معرفی کنه. خداییش کف کردید از بس یه سال درمیون Halo و GeoW زدید!:دی
خدایی شماها هم کف کردید از بس یه سال درمیون Resistance و Ratchet & Clank و Uncharted زدید :دی.


Sent from my MT25i

---------- نوشته در 07:18 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 07:15 PM ارسال شده بود ----------



xbox_720_new_xbox.jpg



به احتمال بسیار زیاد مایکروسافت قصد دارد در آوریل امسال از کنسول نسل بعدی خود موسوم به XBOX 720 رونمایی کند.
با رونمایی سونی از PS4 , گزارش های مایکروسافت هاکی از آن است که این کمپانی قصد دارد در نشستی که آوریل بر پا میکند رسما از کنسول نسل بعدی خود یعنی XBOX 720 رونمایی کند.

مایکروسافت هنوز به این شایعه که احتمال واقعی بودنش بسیار زیاد است واکنشی نشان نداده است.


منبع


For heaven saker just don't fncked it up.

Sent from my MT25i
 
خدایی شماها هم کف کردید از بس یه سال درمیون Resistance و Ratchet & Clank و Uncharted زدید :دی.


Sent from my MT25i
خوب اونا یه بخشی بود و کل ماجرا به اونا ختم نمیشه .

For heaven saker just don't fncked it up
خوب وقتی وقتی x720 معرفی بشه همه اینجا تعریف خواهند ولی فعلا باید , آره دیگه .... :دی
 
آخرین ویرایش:
بعد هم این سرمایه گذاری که ماکرو داره میکنه IP های انحصاریش قشنگ فکر کنم 3 برابر بشه! فقط اگه رفتن به سمت MMO ... :-w
از طرفی یه سری از IP های این نسلش هم ممکنه از دست بده که باید جای خالی اون ها رو هم پر کنه
همشون که MMO نمیسازن، من کل آگهی های Microsoft Studio رو دنبال میکم (:دی)، فعلا ساخت MMO توسط Lionhead خیلی محتمله (البته به نظر میاد همین Lionhead به دو تا تیم تقسیم شده و تیم اصلی داره روی بازی مورد علاقه من کار میکنه :دی) وگرنه بازی Black Tusk Studio طبق آگهی ها تمرکز زیادی روی Single Player داره. یا مثلا Rare داره روی 2 تا بازی جدید کار میکنه که یکیش قطعا واسه کینکت نیست :دی
 
خدایی شماها هم کف کردید از بس یه سال درمیون Resistance و Ratchet & Clank و Uncharted زدید :دی.
باز حداقل ما رو این سه تا کف کردیم:دی دوستاران Xbox که 6 تا Halo از سال 2007 تا الان زدن که دیگه باید خون بالا بیارن:دی(با اینکه یکیش سبکش فرق داشت و یکیش هم که بازسازی و این حرف ها بود!)

کلا رو این قضیه گیر ندین بهتره چون هر کنسولی یک سری بازی مطرح داره دیگه! البته Ratchet اوایل نسل خوب بود اما این اواخر مشکل دار شدش:دی Resistance و Uncharted هم که کلا 3 نسخه از هر کدوم منتشر شدش!
 
خدایی شماها هم کف کردید از بس یه سال درمیون Resistance و Ratchet & Clank و Uncharted زدید :biggrin1:.

ما حداقل مجبور نبودیم 6 تا Halo بازی کنیم!:دی (Halo 3, Halo 4, Halo Reach, Halo 1, Halo ODST, Halo Wars) تنوع ما بیشتر بود!:دی الان همتون قیافه هاتون شبیه Halo شده!:دی بس که چپ و راست تو هر نمایشگاه سورپرایز اول و آخرتون همین بوده!:دی الان شک نکنید سورپرایز نسل بعد مایکروسافت معرفی یه Halo جدید هست!:دی

کماکان اعلام میکنم کل کلم شوخی هست و برداشت جدی نکنید. وگرنه Halo خداست و بر منکرش هم لعنت.
 
امیدوارم تو این کنفرانس یه دسته مینی هم معرفی بشه!
شما هیچ کدومتون یا خواهر برادر خیلی کوچیک ندارین یا اگه دارین بازیشون نمیدین!
خداییش هر دو دسته کنسول ها(البته از سونی یکم کمتر!)برای یه بچه 5 تا 6 سال خیلی بزرگه وحشتناک بچه اذیت میشه یه نیمچه دسته یا مینی هم عرضه کنند تا ما هم دعاشون کنیم!
___________________________________________________________________
مشخصات کینکت دو که لورفته رزولوشن 1920 در 1080 و تاخیر 60 میلی ثانیه!
با تمام احترامی که برای همه قائلم و مخصوصا برای سونی!ولی کینکت 2 و هولوگرافیک به نظر من بازی رو بر هم میزنه و برنده نسل بعد احتمال زیاد مایکروسافت هست!
همون طور که در این نسل فروش wii خیلی زیاد بود احتمالا در نسل بعد فروش مایکرو بیشتر از بقیه باشه!
امیدوارم تو مراسمشون زیاد روی سخت افزار تاکید نکنن بیشتر روی ایده ای نوعی مانند کینکت 2 و هولوگرافیک تمرکز کنند هر چند بعید میدونم نسل بعد هم هولو گرافیک داشته باشه!
 
باز حداقل ما رو این سه تا کف کردیم:دی دوستاران Xbox که 6 تا Halo از سال 2007 تا الان زدن که دیگه باید خون بالا بیارن:دی(با اینکه یکیش سبکش فرق داشت و یکیش هم که بازسازی و این حرف ها بود!)

کلا رو این قضیه گیر ندین بهتره چون هر کنسولی یک سری بازی مطرح داره دیگه! البته Ratchet اوایل نسل خوب بود اما این اواخر مشکل دار شدش:دی Resistance و Uncharted هم که کلا 3 نسخه از هر کدوم منتشر شدش!
خب بحث رفت تو کل کل :دی God of War Ultimate Saga Full HD Collection >:d<

پ.ن: اینا در راستای همون شوخی و عوض کردن فضای بحث هست :دی
 
خوب اونا یه بخشی بود و کل ماجرا به اونا ختم نمیشه .

ببین تو 2013 مثلاً TLOU , GOW:A & Beyond که میان همه زیر مجموعه uncharted & Ratchet و .... هستن دیگه:)
2 تا از این 3 تا اصلاً IP جدیدن که...;))
همشون که MMO نمیسازن، من کل آگهی های Microsoft Studio رو دنبال میکم (:دی)، فعلا ساخت MMO توسط Lionhead خیلی محتمله (البته به نظر میاد همین Lionhead به دو تا تیم تقسیم شده و تیم اصلی داره روی بازی مورد علاقه من کار میکنه :دی) وگرنه بازی Black Tusk Studio طبق آگهی ها تمرکز زیادی روی Single Player داره. یا مثلا Rare داره روی 2 تا بازی جدید کار میکنه که یکیش قطعا واسه کینکت نیست :دی

Rare که هیچی،حرفی توش نیست :دی باید هم دید بازی غیر کینکتیشون چی میشه :-?
ولی BTS احتمال 197% داره MMO میسازه (حس قلبیم میگه نه از روی آگهی و این حرف ها :دی )
کلاً تو نسل جدید احساس میکنم بسیار زیاد انحصاری خواهیم داشت :دی
 
آره به نظر من یک کنترل میتونه نو آوری باشه.. نو آوری برای شروع نسل خیلی مهمه مثلا سیستم آنلاین یک نو آوری خیلی عالی بود..من نمیگم کنسول سونی ضعیف هست اتفاقا اعتقاد دارم حداقل تو قسمت رم امکان نداره ماکرو به سونی برسه من دارم در مورد نو آوری و تحول حرف میزنم که یک سیستمی باشه که تجربه تازه ای رو به ما بده..
یک سری چیزها هست مثلا همین سیستم شیر ولی اینها یک نو آوری ریز محسوب میشن و چندان تاثیر ندارن..

من نظرم رو گفتم شاید ماکرو هم هیچ نو آوری رو نداشته باشه و فقط کینکت رو ارتقاع بده..

اینکه کینکت رو ارتقا بده نوآوری های جدیدی رو ایجاد نمیکنه؟سونی که اومد احمقانه همون موو رو معرفی کرد بدون هیچ تغییر نسبت به پی اس ۳ ماکروسافت با معرفی اتاق جنگ صنعت گیم رو دگرگون خواهد کرد

Sent from my ST18i using Tapatalk 2
 
آخرین ویرایش:
عجب e3ـی بشه ؟ فقط باید یه فکر اساسی واسه این لگ بکنم :دی

اون لینکی که بچه ها گذاشتن از ign پخش میکرد روی 240p اصلا لگ نمیزد سرعتی خوب بود :دی البته نیم ساعت اولش لگ داشت ولی بعدش دیگه خوب بود واسه من
 
فکر نمیکنم ماکرو دیگه کلا چراغ طراحی کنه برای کنسول تجربه جالبی نداره.همون داستان 3چراغ و 2چراغ و 1چراغ
در مورد دسته هم همینکه باتری قلمی رو حذف کنه نواوری کرده
و یه بلوری پلیر بذاره
این 3تارو انجام بده تازه نزدیک میشه به ps3
 
ولی BTS احتمال 197% داره MMO میسازه (حس قلبیم میگه نه از روی آگهی و این حرف ها :biggrin1: )
من از رو شواهد حرفم میزنم :دی
تاریخ آگهی: 3 روز پیش
عنوان شغل: Campaign Engineer
خلاصه ای از شغل مورد تقاضا:
This opportunity is best suited for an experienced engineer with a background working closely with Design to create outstanding single-player experiences in a core AAA game
سوابق شخصی که باید استخدام بشه:
Must have 4-6+ years of experience in video games
بله ;;) :دی
 
فکر نمیکنم ماکرو دیگه کلا چراغ طراحی کنه برای کنسول تجربه جالبی نداره.همون داستان 3چراغ و 2چراغ و 1چراغ
در مورد دسته هم همینکه باتری قلمی رو حذف کنه نواوری کرده
و یه بلوری پلیر بذاره
این 3تارو انجام بده تازه نزدیک میشه به ps3
اتاق جنگ!تکنولوژی هلوگرافیک!کینکت 2!
اگه همه بیاد رسما سونی شکست میخوره!مایکروسافت داره روی هولوگرافیک کار میکنه به نظر من ممکنه دیر کنسولش رو بده بیرون ولی خیلی باحاله اگه داشته باشه!
تکنولوژی هولوگرافیک یعنی ایجاد تصاویر بر روی فضا!(یه چیزی مانند اون دختره که در هالو با مستر چیف صحبت میکنه!)
فکرش رو بکن مثلا بازی رو انجام بدی بعد ایست رو بزنی بری پشت یارو که داری میکشی رو ببینی هر چند این حرف تخیل محضه و تا سال 2020 این طور چیزی بعیده!
ولی چه معلوم همون طور که کینکت رو خیلی ها بعید میدونستن!
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or