نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

  • Thread starter Thread starter ke$ha
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:
ما حداقل مجبور نبودیم 6 تا Halo بازی کنیم!:دی (Halo 3, Halo 4, Halo Reach, Halo 1, Halo ODST, Halo Wars) تنوع ما بیشتر بود!:دی الان همتون قیافه هاتون شبیه Halo شده!:دی بس که چپ و راست تو هر نمایشگاه سورپرایز اول و آخرتون همین بوده!:دی الان شک نکنید سورپرایز نسل بعد مایکروسافت معرفی یه Halo جدید هست!:دی

کماکان اعلام میکنم کل کلم شوخی هست و برداشت جدی نکنید. وگرنه Halo خداست و بر منکرش هم لعنت.

ماکان چرا داری غیر منطقی حرف میزنی ! الان مایکروسافت کلی استادیو هم خریده و هم تاسیس کرده با هزینه های بسیار زیاد و کارمندای زیادی هم دارند . الان میگی اینها نسل بعد هم میشینن بشکن بشکن میزنن و مایکرو فقط هیلو میسازه ؟! نکنه این همه استادیو میشینن دست جمعی هیلو میسازن ؟!

اینم بگم سوپرایز نسل بعدی را میتونم سرش شرط ببندم :دی الان میگی سوپرایز نسل بعد مایکرو هیلو هست دیگه ؟!
 
معراج تو هم گیر دادی ها :دی به نظر من که کنفرانس خیلی خوبی بود، چند تا بازی جدید معرفی شد به علاوه دنباله چند تا بازی معروف. دیگه تو کنفرانس باید همین چیزها رو نمایش بدن، مثلا همون Deep Down اگه خالی بندی نباشه چیز خیلی محشری بود :دی تو بازی های جدید هم Knack خیلی عالی بود.
ببین من اصلا مشکلی با پی اس 4 ندارم! من هر دو کنسول رو تجربه کردم نسل قبل هرچند به 360 علاقه بیشتری دارم ولی برای نسل بعدی هرکدوم بهتر باشه اونو میگیرم. من انتقادم به نوع رونمایی از کنسول سونی بود. میتونستن بزارن همون E3 معرفی کنن....من انتقادم به اینه نگفتم کنفرانس بد بوده گفتم چرا کنسول نبوده؟ وگرنه من منتظرم کنسول بهتر رو بگیرم برای نسل بعد هم احتمال اینکه کنسول سونی رو بگیرم بیشتر از کنسول مایکروسافته! امیدوارم منظورم رو رسونده باشم:d
 
من از رو شواهد حرفم میزنم :دی
تاریخ آگهی: 3 روز پیش
عنوان شغل: Campaign Engineer
خلاصه ای از شغل مورد تقاضا:

سوابق شخصی که باید استخدام بشه:

بله ;;) :دی

اوهههههه پس یه خبرهایی هست :دی خو حالا شاید 2 تا تیم دارن یکی داره MMo میسازه :-" :دی

پ.ن: این ها هر روز آگهی استخدام میدن!؟/:)
2 تا با این جدیده .

نه دیگه HD ها هم حسابن SAGA رو هم حساب کنی میشه 12 تا :|
 
باز حداقل ما رو این سه تا کف کردیم:دی دوستاران Xbox که 6 تا Halo از سال 2007 تا الان زدن که دیگه باید خون بالا بیارن:دی(با اینکه یکیش سبکش فرق داشت و یکیش هم که بازسازی و این حرف ها بود!)

کلا رو این قضیه گیر ندین بهتره چون هر کنسولی یک سری بازی مطرح داره دیگه! البته Ratchet اوایل نسل خوب بود اما این اواخر مشکل دار شدش:دی Resistance و Uncharted هم که کلا 3 نسخه از هر کدوم منتشر شدش!

MSGS 4 کشکه دیگه ؟:دی یا موتوراستورم و اینفومس :دی و 2 تا GOW این نسل و چند تا دیگه مونده که هنوز نیمده ( حالا هوی رین و نگفتم چون همه پسند نبود ) !!! :دی
اگه به کل کله کل ما کله :دی
 
اوهههههه پس یه خبرهایی هست :دی خو حالا شاید 2 تا تیم دارن یکی داره MMo میسازه :-" :دی

پ.ن: این ها هر روز آگهی استخدام میدن!؟/:)


نه دیگه HD ها هم حسابن SAGA رو هم حساب کنی میشه 12 تا :|
تیم های تازه تاسیس همین جوری هستن :دی البته به نظر میاد الان بیشتر از 200 تا کارمند داشته باشن. حالا یه دونه بزرگتر از اینا هم وجود داره یعنی Microsoft Victoria که آگهی های استخدامشون آدمهای عجیب غریبی میخواست (10 سال سابقه ساخت بازی و تحصیل تو فلان دانشگاه درجه یک و اینا :دی)، احتمالا این Victoria به زودی اسمش عوض میشه و پروژه هاش مشخص میشن.
 
من که خیلی به مایکرو امید دارم تا سونی
مایکرو 100 درصد نسل بعد از سونی بهتره توی بازی های انحصاری
 
خب بحث رفت تو کل کل
biggrin1.gif
God of War Ultimate Saga Full HD Collection
yahoo_6.gif

زدی تو خال!:دی سونی که این نسل رسما دهن همه رو با کالکشن هایش سرویس کرد!:دی احتمالا نسل بعد میزنه تو خط Collection of Collecton!:دی بلوری 100 گیگی هم که داره، خراکه همین کاراس!:دی

چند تا GOW بازی کردی این نسل؟
biggrin1.gif

یدونه (GoW3)!:دی شما بیشتر بازی کردی؟:دی

نکنه این همه استادیو میشینن دست جمعی هیلو میسازن ؟!

نه اولش یه سری بازی مثل Too Human و PDZ و Kameo میسازه، بعد که دید این بازی ها بیشتر بدرد شوهر عمه بیل گیتس میخورن و ازشون پول در نمیاد میزنه تو خط Halo و GeoW!:دی نسل بعد مایکرو میخواد به رکورد 17 تا Halo برسه که تاسیس استدیوهای جدید هم در راستای رسیدن به همین طرح هست!:دی

الان میگی سوپرایز نسل بعد مایکرو هیلو هست دیگه ؟!

خوب سونی که همه انحصاری های 3rd Party ایش ته کشیده دیگه چیزی نداره مایکرو مولتی کنه بشه سورپرایز!:دی معرفی MGS:GZ هم که دیگه سورپرایز نیست چون قبلا خز شده (منظورم معرفی MGS:Rising خدا بیامرز تو کنفرانسش هست). به AW2 هم که نمیگن سورپرایز. در نتیجه بعله احتمالا همون Halo جدید هست!:دی

راستی فرخ شنیدم یکی از فانتزی هات اینه که رم Xbox جدید 12 گیگ باشه و وسط کنفرانس تو افق محو شی، آره؟:دی
 
آخرین ویرایش:
انحصاري هاي سوني اين نسل به لحاظ كميت*كيفيت بهتر بودن.نسل بعد بايد نشست وديد.

فقط نكته ي بدش اينكه كه ديگه آي پي Third Party انحصاري نمونده واسه نسل بد كه يكم دعوا سرش راه بيفته حال كنيم.البته همين مورد نسل قبل كلي انرژي مايكرو رو گرفت كه قطعا ميتونه اين نسل اون هزينه ها رو روي استديو هاي خودش بكنه.
 
هیچ تحولی تو کنسول سونی نبود امیدوارم حداقل ماکرو یک برنامه ریزی های کرده باشه..
:))
ماکروسافت ایشالا یه کنسول میزنه غذاتون و گرم میکنه در عین حال با بلوری هم میشه به عنوان یخچال ازش بهره برد
من پیشنهاد میکنم کلا بیخیال گیم شو
 
دوستاران Xbox که 6 تا Halo از سال 2007 تا الان زدن که دیگه باید خون بالا بیارن
فعلا که پر فروشترین عنوان انحصاری این نسل که هر قسمت جدیدش رکورد فروش عناوین انحصاری رو جا بجا میکنه.
فورزا 4 هم که بهترین ریسینگ این نسل و جزو 3 ریسینگ برتر تاریخ هست!
گیرز و Fable هم که هستن. خدا شاهده تو انحصاریا سال 2011 بود که سونی قاط زده بود کلی انحصاری داد! بقیه سالها 3-4 تا میدادن. دست گلشونم درد نکنه بازی خفن سال 2012 ندادن!
Twisted Metal هم با این که خوب بود اما در حد گذشته هاش نبود. ولی 2013 3 بازی خفن دارن!
کلا من فکر میکنم فن بازی اصلا به چه درد میخوره! من خودم Xbox رو بدون در نظر گرفتن عناوین انحصاری بیشتر دوست دار!
ولی یه حسی عظمت و با پرستیژی Play Station داره که باعث میشه جلوش تعظیم کنم!
من خودم نه هالو و نه گیرز دوست ندارم ولی عاشق آنچارتد و گاد اف وار و کیلزون و این فیمس هستم! همچنین هوی رین! ولی فورزا به نظرم صد برابر به بهتر GT بود!
دسته اکس باکس هم بهتر از سونی 3 هست!
ولی حالم از DVD 9 و تعویض دیسک وسط بازی به هم میخوره و بلو ری سونی 3 1000 برابر بهتره!
کلا نمیشه بگی این به طور مطلق بهتر از اونه هر دوشون به نظرم در کنار هم ترکیب عالی برای هر گیمری هست!
 
خدایی شماها هم کف کردید از بس یه سال درمیون Resistance و Ratchet & Clank و Uncharted زدید :biggrin1:.
آره به خدا :( خسته شدیم از بس به Infamous , ratchet,resistance,little big planet,uncharted,motorstorm,killzone,gran turismo,sly محدود شدیم.
 
Mr. Dante گل گفتی واقعا Play Station یه عظمتی داره که آدم میخواد جلوش تعظیم کنه ولی Xbox نمیدونم چرا دوست بداریه!
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or