نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

  • Thread starter Thread starter ke$ha
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:
به به. بی صبرانه منتظریم:دی
با این تفاسیر، دیگه 100% Ryse رو باید یه عنوان نسل بعدی [هم] در نظر بگیریم:دی امیدوارم در حد رقابت با عنوان رقیب باشه که جاش به شدت رو کنسول مایکروسافت خالی بود این نسل.
از AW2 هم به شدت استقبال میشه.
آقا این امش که 720 نمیشه دیگه.
360 یعنی از ایکس باکس اوریجینال یه دور چرخیدن متفاوت شده و اینا.
اگه اسمشو 720 بذارن که یعنی دو دور چرخیده برگشته سر جای اولش:d
اطلاعات هندسی شما واقعا منو تحت تاثیر قرار داد دوست من!:دی :دی
 
من نمیدونم این تحلیل اینکه الآن مشخصات PS4 رو ماکرو دیده (البته یه سری چیزی هاش مثل قیمت و... رو نگفتن) دستش بازتره هرکاری بخواد بکنه میتونه از کجا میاد :-/

نمیاد (چون به شدت هزینه داره براش) یهو کل و یوم کنسولش رو عوض کنه که! تا الآن هم بیکار نبوده که چیزی آماده نکرده باشه



HALO رو میگذارن برای وقتی که یه 20-30 میلیون تا کنسول فروخته شده ، الآن بدن که همه چی سوخت میشه
360 که نوامبر 2005 اومد هیلو 3 رو سپتامبر 2007 دادن 2 سال بعد از لانچ کنسول

پس چطور همین سیاست تو بازی ای مثل Kill Zone Shadow Fall نکردن؟؟؟!

Halo 5 و لانچ تایتل؟ احتمالش زیر صفره :دی Geow 4 هم خیلی خیلی بعیده لانچ تایتل بشه، من حدس میزنم Alan Wake 2 (اگه هنوز انحصاری باشه) و PGR5 در کنار چند تا IP جدید از Rare و Black Tusk مهم ترین بازی های لانچش باشن.

منم حدس میزنم همین PGR باشه به نظر میاد خیلی وقته که دارن روش کار میکنن... مثل موقع عرضه XBOX360 که PGR3 اومد
 
دوستان PS فن لطفا توجه کنید(خودم هم هستم:d)
باید انتقام اون تاپیک گرفته بشه:d
قوانین به این شکله
1- نشت ماکرو اصلا بزرگ نیست
2- هر بازی که معرفی کردن همه در حد همین نسل هست
3- هیچ کدوم از بازی ها انتطارات شما رو برآورده نمیکنه
4- اگه کنترلر جدید معرفی کرد میگید اصلا قشنگ نیست
5- اگه کنترلر جدید معرفی نکرد میگید ماکرو تو عهد بوق زندگی میکنه
6- اگه کنسول رو نشون ندادن ابراز تاسف کنید
7- اگه کنسول رو نشون داد میگید خیلی زشته
8- کلا هیچ چیز نباید شما رو راضی کنه
9- تمام هایپ های ماکرو رو شناسایی کنید و از نطفه خفه کنید
10- بعد از اتمام نمایش،ضعیف ترین بازی معرفی شده برای xbox جدید رو با کرایسیس3 نسخه PC (با بالاترین جزئیات) مقایسه کنید(ترجیحا تاپیک جدید بزنید)
11- با لایک دادن خودتون عملیات تخریب رو قوی تر کنید
مثل بلایی که ماکرو فن ها سر اون یکی تاپیک آوردن....:|
البته اگه ماکرو Alan Wake 2 رو معرفی کنه،خودم عملیات تخریبیم رو کاهش میدم

مرسی ... یه هفته بود انقدر نخندیده بودم ...

اگه واقعا این موضوع حقیقت داشته باشه ... کنفرانس سونی همونی بوده که من فکر میکردم و یه تنگنا و غافلگیری به وجود اورده ....

برای معرفی کنسول مایکرو قبل از هرچیز باید این موضوع متصل بودن به اینترنت برای بازی مشخص بشه ... اگه حقیقت داشته باشه و اجرا بشه اصلا دیگه نیازی نیست سونی فن ها هیچ کدوم از کارهای بالا رو انجام بدن ...

مسئله دیگه روی محبوبیت کنسول نسل بعد مایکرو به خصوص تو ایران مسئله کپی خور بودنشه ... باید ببینیم چی پیش میاد ...

بازی بازی و بازی ... خیلی از کسایی که کنسول نسل بعد مایکرو رو خواهند خرید دلشون نمیخواد شرایط مثل این نسل باشه و مرتبا خبر بازی های انحصاری رقیب رو بشنون ...

دسته و دسته ... واقعا جدا از طراحی دسته که خیلی ها راضی بودن ...

نمیدونم چقدر برای مایکرو هزینه داشت که یه ریویژن برای دسته بزنه و همراه با اسلیم دسته هایی بده که باطری داخلی داشته باشه ... ؟؟؟ الان بعد یه نسل باید این کار رو کنه ؟؟؟

جنس دسته رو هم باید تغییر بده و به خصوص استایل اون جهت ها که به این شکل فعلی برای خیلی از بازی ها بلا استفاده بود و خیلی زود هم خراب میشد ... نزدیک تر کردن اون جهت ها و انالوگ راست به شصت .. والا همه دست هاششون اونقدر گنده نی ... سبک تر کردن دسته که با برداشتن باطری ها احتمالا محقق میشه ...

شبکه انلاین .... مایکرو تا الان هیچ اقدام و تلاشی جهت سیستم ابری نکرده (یا رو نکرده) توی جنگ کنسولی هم گفتم که رقابت xbl با گایکای مثل مسابقه منچستر یونایتد و کریستال پالاسه ... اگه مایکرو فکر و برنامه ای برای سیستم ابری نداشته باشه ... لطمه بدی میخوره ...

این نسل رو کنترل های حرکتی پیش بردن ... نسل بعد شاید به جرات بگم کوچکترین سهمی تو موفقیت کنسول نداشته باشن .... و نمیشه روشون برای مولفه ای برای موفقیت کنسول حساب کرد به خصوص از اونجا که نسل قبل به هیچ گیمر ها حس خوبی بهشون ندارن و توقعاتشون براورده نشد ...

نسل بعد جنگ بازی های انحصاری و امکانات انلاین بیشتر و ارزان تره ... به خصوص که احتمالا قدرت دو کنسول به یک اندازه است ...
 
هیچ تحولی تو کنسول سونی نبود امیدوارم حداقل ماکرو یک برنامه ریزی های کرده باشه..
100% !!! نه تنها تحولی نبود بلکه میخوان همین PS3 رو با DualShock 4 در باندل های جدید عرضه کنن. در واقع این کنفرانس فقط برای معارفه ی DualShock 4 بود و بقیه اش حاشیه بودن و گفتن گیمینگ میتونه در آینده اینطوری باشه و کلی هایپ راه انداختن با این حرکاتشون. David Cage هم اومد در مورد تعداد polygonهایی که تو کارکترهاش بکار برده حرف زد.به نظر من کار بیخودی بود.اصلا کیج نباید بازی بسازه.چون بازیساز نیست ولی walking Dead باید GOTY بشه !!! GG یه تریلر ضعیف نمایش داد که رو PS3 هم اجرا میشه و Deep Down هم اصلا real time نبود ! فقط نمیدونم این 8GB GDDR5 واسه چی بود این وسط !!! اصلا کلا هرچی فکر کنم نه تنها کنسول تحول و پیشرفت نداشته بلکه پسرفت کرده !!! فقط الان چشم میلیون ها گیمر به مایکرو دوخته شده که بیاد و تحولی در گیم ایجاد کنه و همگان انگشت به دهان بمونن چون واقعا ما ، جامعه ی گیمری از این سیاست های سونی خسته شده ایم و منتظر مایکرو با بازیهای خوب و سرگزم کننده اش برای kinect 2.0 هستیم و امیدوار به اینکه مایکرو بتونه اون شعارهای الکی ای که سونی داد رو عملی کنه ! مثلا ما بتونیم یه بازیو در حین اینکه دانلود میکنیم بازی کنیم. واقعا از الان چیزی که مشخصه اینه که فاتح نسل بعد مایکروسافت کبیر و فن های محترمش هستن.
 
آخرین ویرایش:
پس چطور همین سیاست تو بازی ای مثل Kill Zone Shadow Fall نکردن؟؟؟!

برا اینکه اولاً اون KZ 4 نیست!!
ثانیاً KZ بازی نیست که قرار باشه 15 میلیون نسخه بفروشه

الآن سونی هم نمیاد Uncharted & GOW , GT رو بگذاره برای لانچ
 
هیچ تحولی تو کنسول سونی نبود امیدوارم حداقل ماکرو یک برنامه ریزی های کرده باشه..

اگه تحولی نداره و منتظر ماکرو هستی پس چرا این رو گفتی!؟
پیشنهاد میکنم ماکروسافت کنسول نسل بعدی رو ول کنه و به شغل شریف سبزی فروشی رو بیاره..

=============

8GB GDDR5
اصلا قابل هضم نیست این رم به تنهای کنسول رو به یک چیز افسانه ای تبدیل میکنه واقعا ایول داره سونی..
 
پس چطور همین سیاست تو بازی ای مثل Kill Zone Shadow Fall نکردن؟؟؟!
سونی چنتا انحصاری داره ؟ و مایکرو چنتا ؟ با یه نگاه ساده میشه به جواب سوالت برسی.لازم به لیست کردن نیست ولی مایکرو کلا همین 2-3تا تایتل رو داره که عمرا بزاره واسه لانچ.همین الان سونی 3-4 تا انحصاری واسه لانچ داره ولی مایکرو :))
 
شبکه انلاین .... مایکرو تا الان هیچ اقدام و تلاشی جهت سیستم ابری نکرده (یا رو نکرده) توی جنگ کنسولی هم گفتم که رقابت xbl با گایکای مثل مسابقه منچستر یونایتد و کریستال پالاسه ... اگه مایکرو فکر و برنامه ای برای سیستم ابری نداشته باشه ... لطمه بدی میخوره ...
مایکروسافت خیلی وقته رو سیستم ابری سرمایه گذاری کرده، مطمئنا موقع معرفی کنسولش به صورت کامل این سیستم رو معرفی میکنه :دی حتی استودیو Lift London (همین ماه گذشته فیل هریسون اعلام کرد که اسم استودیو از Microsoft London به Lift London تغییر کرده) رو سال گذشته به همین منظور تاسیس کرده. به نظر میاد مایکروسافت تو هر بخشی کم بیاره تو بخش آنلاین قوی تر از رقبا ظاهر بشه :دی
سونی چنتا انحصاری داره ؟ و مایکرو چنتا ؟ با یه نگاه ساده میشه به جواب سوالت برسی.لازم به لیست کردن نیست ولی مایکرو کلا همین 2-3تا تایتل رو داره که عمرا بزاره واسه لانچ.همین الان سونی 3-4 تا انحصاری واسه لانچ داره ولی مایکرو
X360 تو این نسل هر کجا ضعیف بود، حداقل تو لانچ تایتل ها بهتر از PS3 کار کرد :دی
===
به نظر میاد یه سری از دوستان خبر ندارن مایکروسافت 5-4 استودیو جدید جهت ساخت بازی انحصاری تاسیس کرده، و مسلما واسه نسل بعد بازی های انحصاری خیلی بیشتری نسبت به این نسل خواهد داشت.
 
آخرین ویرایش:
مایکروسافت خیلی وقته رو سیستم ابری سرمایه گذاری کرده، مطمئنا موقع معرفی کنسولش به صورت کامل این سیستم رو معرفی میکنه :دی حتی استودیو Lift London (همین ماه گذشته فیل هریسون اعلام کرد که اسم استودیو از Microsoft London به Lift London تغییر کرده) رو سال گذشته به همین منظور تاسیس کرده. به نظر میاد مایکروسافت تو هر بخشی کم بیاره تو بخش آنلاین قوی تر از رقبا ظاهر شد :دی

X360 تو این نسل هر کجا ضعیف بود، حداقل تو لانچ تایتل ها بهتر از PS3 کار کرد :دی

منم اشاره کردم که شاید رو نکرده ... توی نسل قبلی هم فکر کنم قابلیت سیو بازی ها روی سیستم ابری رو داشت ... ولی هنوز چیزی از مایکرو که نشون بده برنامه ای مثل اون چیزی که سونی نشون داد، داره، ندیدیم .

باید منتظر کنفرانس مایکرو باشیم
 
X360 تو این نسل هر کجا ضعیف بود، حداقل تو لانچ تایتل ها بهتر از PS3 کار کرد :دی
===
به نظر میاد یه سری از دوستان خبر ندارن مایکروسافت 5-4 استودیو جدید جهت ساخت بازی انحصاری تاسیس کرده، و مسلما واسه نسل بعد بازی های انحصاری خیلی بیشتری نسبت به این نسل خواهد داشت.
کاملا قبول دارم که مایکرو اوایل نسل قبل که کم هم نبود زمانش از سونی بهتر عمل کرد و نتیجه اش رو همه میدونیم ولی باید نگاه منطقی داشت. شما میگی مایکرو 3-4تا استودیو خریده ! قبول ولی برای من و خیلی های دیگه کیفیت مهمتر از کمیت هست و کاملا مشخصه که سونی تو انحصاری ها سرتره. من نمیگم Halo یا Geow بده ولی روی هم رفته شما وقتی عناوین رو مقایسه میکنی به همین نتیجه میرسی که واقعا سونی تو عناوین انحصاری بهتره
 
خیلی حال میده هر چند ماه یبار از این داستانا داشته باشیم شب زنده داری کنیم!:دی
 
کاملا قبول دارم که مایکرو اوایل نسل قبل که کم هم نبود زمانش از سونی بهتر عمل کرد و نتیجه اش رو همه میدونیم ولی باید نگاه منطقی داشت. شما میگی مایکرو 3-4تا استودیو خریده ! قبول ولی برای من و خیلی های دیگه کیفیت مهمتر از کمیت هست و کاملا مشخصه که سونی تو انحصاری ها سرتره. من نمیگم Halo یا Geow بده ولی روی هم رفته شما وقتی عناوین رو مقایسه میکنی به همین نتیجه میرسی که واقعا سونی تو عناوین انحصاری بهتره
گفتم که واسه نسل بعد برنامه های خیلی بهتری داره. مسلما این چند تا استودیو جدیدی که تاسیس کرده دارن بازی جدید میسازن. مثلا Black Tusk Studios الان بیشتر از 200 تا کارمند داره و قطعا بازیشون رو تو E3 امسال معرفی میکنن. این نسل دیگه تموم شد ولی برای نسل بعد به نظر میاد مایکروسافت برنامه های عظیمی برای ساخت IP های انحصاری جدید داره :دی
 
خدایا من را از دست فن های سونی به راه کج و جهنم سوزان هدایت بفرما..

شما فقط پیشرفت رو تو قدرت بیشتر رزولیشن بیشتر و فریم بیشتر و... میبینید در حالی که من منظورم از تحول یک چیز عمیق تری بود مثلا کنترل حرکتی برای Wii یک تحول بود یا کینکت برای ماکرو ولی PS4 همون Move رو نمایش داد تحول دیگری نبودیم..

حالا اگر منظورم رو فهمیدین که هیچ نفهمیدین هم خیالی نیست دوباره پست های من رو نقل قول کنید و هی از ما انتقاد کنید دیگه آب از سر من گذشته..
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or