نسخه PC عنوان Crysis 3 با ویژگی های کامل گرافیکی عرضه خواهد شد

Augustus

Caesar
کاربر سایت
Sep 22, 2009
2,224
نام
Мojtaba
02196585344981925888.jpg

عنوان Crysis 3 در زمان عرضه مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته گرافیکی و تکسچر های با کیفیت بالا بهره می برد. دارندگان این بازی قادر خواهند بود تا از مجموعه ای از ویژگی ها که در منوی این عنوان قرار گرفته است استفاده کنند. سایت pcgamer لیستی از این ویژگی های گرافیکی را که در بازی Crysis 3 شاهد خواهیم بود را معرفی کرده است که شامل تنظیم میزان سایه زنی، Motion Blur، تنظیم میزان کیفیت تکسچر ها، Anisotropic و تنظیم کیفیت آبجکت ها و عناصر محیطی در بازی می شود. مدیر فنی بخش طراحی بازی آقای Marco Corbetta گفته است عنوان Crysis 2 در زمان عرضه تمام آن ویژگی های گرافیکی را به همراه نداشت زیرا مراحل ساخت عنوان Crysis 2 برای کنسول ها بیشتر از چیزی که انتظار داشتیم زمان برده بود. او هم چنین می گوید: " تیم سازنده بازی از زمان عرضه Crysis 2 پیشرفت های قابل توجهی را بدست آورده است بخصوص در زمینه سیستم به کارگیری هوش مصنوعی، طراحی انیمیشن ها، طاحی آب ، طراحی مه ، طراحی سایه ابر ها، POM، AA، طراحی الیاف و پارچه ها، زندگی محیطی و گیاهی ، ذرات، چمن ها و lens flares کسب کرده است."
آقای Marco Corbetta در ادامه می گوید: "در سال گذشته وقت زیادی صرف بهینه سازی در جهت اجرای هر چه بهتر بازی و عملکرد بهتر حافظه شد و کار بر روی بخش های مختلف و پلتفرم های متفاوت صورت گرفت از جمله آن ها می توان به بخش رندر اشیا اشاره کرد."
وی می گوید: "یکی از مهمترین اهداف ما افزایش کیفیت تصویر بود و کار های بسیاری در زمینه ساخت هر چه بهتر نسخه PC بازی تحت DX11 و بخصوص در حیطه تکنیک های anti-aliasing صورت پذیرفت، در واقع اکنون بازیباز های می توانند علایق خود را از میان این ویژگی های مختلف گرافیکی برگزینند، که البته شامل یک سری از ویژگی های معوقه ای که در موتور بازی پیشتر استفاده نشده بود نیز می شود، چرا که شامل انتخاب تمام تکنیک ها و دسترسی به تمام ویژگی ها می شود و به نوعی برخلاف روش مرسوم پیشین یعنی 'انتخاب و جابجایی' است."
آقای Marco Corbetta در پایان می گوید: "در زمینه بهبود سیستم tessellation در بازی، ما استفاده از این تکنیک را بر روی کاراکتر ها و عناصر محیطی عرضه کردیم و از آن جایی که عملکرد tessellation هنوز به آن سطح مطلبوبی که ما خواهان آن بودیم نرسیده بود ما دست به تحیقیات در بخش های دیگری زدیم و قابلیتی را تحت عنوان 'Pixel Accurate Displacement Mapping' خلق کردیم که موجب می شد تا جزییات کوچک دارای سیستمی real-time و سایه پردازی خودکار باشند."
پیش از این نیز سیستم مورد نیاز برای اجرای عنوان Crysis 3 بر روی PC معرفی شده بود. عنوان Crysis 3 در فوریه 2013 عرضه خواهد شد.
منبع
 
آخرین ویرایش:

Saber

F.A.M.I.L.Y
Loyal Member
Jun 16, 2009
3,878
نام
صابر
گرافیک بالا خوبه نمیگم بده ها ولی اگه بتونه بهینه کنن ! باش سیستم ها خیلی بهتر میتونه جا باز کنه !
فردا میبینی میاد کلی پچ و مچ باید بدن !

اگه بتونن عین FarCry 3 بدون مشکل با یه گرافیک فوقلاده و بهینه عرضه کنن خیلی خوبه .
 

saeid72

کاربر سایت
Sep 12, 2010
907
گرافیک بالا خوبه نمیگم بده ها ولی اگه بتونه بهینه کنن ! باش سیستم ها خیلی بهتر میتونه جا باز کنه !
فردا میبینی میاد کلی پچ و مچ باید بدن !

اگه بتونن عین FarCry 3 بدون مشکل با یه گرافیک فوقلاده و بهینه عرضه کنن خیلی خوبه .
farcry3 با همون کرای انجین ساختن دیگه(البته همین الانشم از crysis 2 گرافیک ضعیفتری دار) دیگه اگه خود کرایتک با موتور خودش نتونه درست بازی بسازه باید درش تخته کنه:d
 

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
نسخه PC عنوان Crysis 3 با ویژگی های کامل گرافیکی عرضه خواهد شد

چه سخاوتمندانه! /:)
بعد از لانچ نکبت بار شماره دوم روی کامپیوتر باید هم با ویژگی کامل بازی رو عرضه کنن.
 

8030

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,445
نام
mohammad
در زمینه بهبود سیستم tessellation در بازی، ما استفاده از این تکنیک را بر روی کاراکتر ها و عناصر محیطی عرضه کردیم و از آن جایی که عملکرد tessellation هنوز به آن سطح مطلبوبی که ما خواهان آن بودیم نرسیده بود ما دست به تحیقیات در بخش های دیگری زدیم و قابلیتی را تحت عنوان 'Pixel Accurate Displacement Mapping' خلق کردیم که موجب می شد تا جزییات کوچک دارای سیستمی real-time و سایه پردازی خودکار باشند."
فقط باعث نشه فریم بیاد زیر 30 چاکرتیم هستیم.
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
گرافیک بالا خوبه نمیگم بده ها ولی اگه بتونه بهینه کنن ! باش سیستم ها خیلی بهتر میتونه جا باز کنه !
فردا میبینی میاد کلی پچ و مچ باید بدن !

اگه بتونن عین FarCry 3 بدون مشکل با یه گرافیک فوقلاده و بهینه عرضه کنن خیلی خوبه .
مسلما بهینه تر صابر جان تا الان هر نسخه ای که بیرون دادن نسبت به گرافیکش بهینه بوده همین کرایسیس 2 فریمش دهیش از metro بیشتر بود گرافیکشم بهتر بود این یعنی: بهینه دیگه در انجین سازی کرایتک هیچ شکی نیست
 

K3l!0$

کاربر سایت
Sep 11, 2012
628
نام
کیانوش
farcry3 با همون کرای انجین ساختن دیگه(البته همین الانشم از crysis 2 گرافیک ضعیفتری دار) دیگه اگه خود کرایتک با موتور خودش نتونه درست بازی بسازه باید درش تخته کنه:d

Far Cry 3 موتورش Dunia 2 هست که اصلا هیچ ربطی به CE نداره. فقط Far Cry 1 بود که موتورش CE بود. FC2 موتورش Dunia بود که کلا 5-10% از کد CE استفاده کرده بودن و Dunia 2 که کلا از پایه با CE فرق داره.
C2 رو هم برای این همون اول با قابلیت های کامل ندادن که تفاوت فاحشش روی کنسول ها و PC تابلو نباشه که مردم فکر کنن X360 یا PS3 دیگه ابر سیستمی هستن و از PC بهترن. دیگه الآن مردم به اون راحتی جیگر نمیشن:d
 

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
بعضی از دوستان تا متوجه شدن که تفاوت نسخه PC و کنسول خیلی زیاده که نمیشه چشم پوشی کرد,شروع کردن به ایراد گرفتن از گیم پلی بازی!!!;;)
باشد که به راه راست هدایت شوید!!:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر