نسخه PC عنوان Crysis 3 با ویژگی های کامل گرافیکی عرضه خواهد شد

Augustus

Caesar
کاربر سایت
Sep 22, 2009
2,224
نام
Мojtaba
02196585344981925888.jpg

عنوان Crysis 3 در زمان عرضه مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته گرافیکی و تکسچر های با کیفیت بالا بهره می برد. دارندگان این بازی قادر خواهند بود تا از مجموعه ای از ویژگی ها که در منوی این عنوان قرار گرفته است استفاده کنند. سایت pcgamer لیستی از این ویژگی های گرافیکی را که در بازی Crysis 3 شاهد خواهیم بود را معرفی کرده است که شامل تنظیم میزان سایه زنی، Motion Blur، تنظیم میزان کیفیت تکسچر ها، Anisotropic و تنظیم کیفیت آبجکت ها و عناصر محیطی در بازی می شود. مدیر فنی بخش طراحی بازی آقای Marco Corbetta گفته است عنوان Crysis 2 در زمان عرضه تمام آن ویژگی های گرافیکی را به همراه نداشت زیرا مراحل ساخت عنوان Crysis 2 برای کنسول ها بیشتر از چیزی که انتظار داشتیم زمان برده بود. او هم چنین می گوید: " تیم سازنده بازی از زمان عرضه Crysis 2 پیشرفت های قابل توجهی را بدست آورده است بخصوص در زمینه سیستم به کارگیری هوش مصنوعی، طراحی انیمیشن ها، طاحی آب ، طراحی مه ، طراحی سایه ابر ها، POM، AA، طراحی الیاف و پارچه ها، زندگی محیطی و گیاهی ، ذرات، چمن ها و lens flares کسب کرده است."
آقای Marco Corbetta در ادامه می گوید: "در سال گذشته وقت زیادی صرف بهینه سازی در جهت اجرای هر چه بهتر بازی و عملکرد بهتر حافظه شد و کار بر روی بخش های مختلف و پلتفرم های متفاوت صورت گرفت از جمله آن ها می توان به بخش رندر اشیا اشاره کرد."
وی می گوید: "یکی از مهمترین اهداف ما افزایش کیفیت تصویر بود و کار های بسیاری در زمینه ساخت هر چه بهتر نسخه PC بازی تحت DX11 و بخصوص در حیطه تکنیک های anti-aliasing صورت پذیرفت، در واقع اکنون بازیباز های می توانند علایق خود را از میان این ویژگی های مختلف گرافیکی برگزینند، که البته شامل یک سری از ویژگی های معوقه ای که در موتور بازی پیشتر استفاده نشده بود نیز می شود، چرا که شامل انتخاب تمام تکنیک ها و دسترسی به تمام ویژگی ها می شود و به نوعی برخلاف روش مرسوم پیشین یعنی 'انتخاب و جابجایی' است."
آقای Marco Corbetta در پایان می گوید: "در زمینه بهبود سیستم tessellation در بازی، ما استفاده از این تکنیک را بر روی کاراکتر ها و عناصر محیطی عرضه کردیم و از آن جایی که عملکرد tessellation هنوز به آن سطح مطلبوبی که ما خواهان آن بودیم نرسیده بود ما دست به تحیقیات در بخش های دیگری زدیم و قابلیتی را تحت عنوان 'Pixel Accurate Displacement Mapping' خلق کردیم که موجب می شد تا جزییات کوچک دارای سیستمی real-time و سایه پردازی خودکار باشند."
پیش از این نیز سیستم مورد نیاز برای اجرای عنوان Crysis 3 بر روی PC معرفی شده بود. عنوان Crysis 3 در فوریه 2013 عرضه خواهد شد.
منبع
 
آخرین ویرایش:

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,286
نام
Afshin
بازی نیومده شما رو آخرین تنظیمات رفتی دیگه؟مشکلی ندارم و مشکلی نخواهم داشت!(ابته ظاهرا شما کرایسیس 1و2 منظورتون بوده که اگه اینطوره شاهکار کردید روی آخرین تنظیمات بازی کردید)
کرایسیس هم شد بهترین شوتر دهه ؟/:)(half life halo doom cod4 و.. کشک!)
گرافیک با جوانان معصوم چکار که نمیکنه
البته حق میدم! کسایی که با pc های اند پورت کنسولی بازی میکنن باید هم انقدر حرص و جوش بزنن سر این بازی

قــبل از این که حرف بزنید یه کم فکر کنید بد نیست
Half-Life 2 (گرچه من این بازی رو یه بازی میان نسلی میدونم ، زمانی که اومد و انحصاری PC هم بود ، به مراتب از بازی های کنسولی قوی تر بود) ، COD 4 و DOOM واسه PC هم عرضه شدن.
HL2 و DOOM3 که نسخه ی PCـشون کاملا ویژه بود و مقایسشون با نسخه ی کنسولی خنده داره.
حالا چرا باید کسی که High End PC داره "فقط" برای این بازی حرص و جوش بزنه در حالی که به اون بازیهای تاپی که خودت اشاره کردی دسترسی داره؟
خیالتو راحت کنم ، تمام کسایی که توی این تاپیک دارن از کرایسس دفاع میکنن از شما زودتر "جعبه ی مجهول از نوع 360ـش" رو تهیه کردن و بازیهای Halo رو هم قبل از شما تجربه کردن.فرقشون با شما اینه که هم میتونن Crysis I رو با بهترین کیفیت تجربه کنن ، هم عناوین کنسولی رو ، ولی شما هستید و یه "جعبه مجهول" ، پس طبیعیه که وقتی یه بازی روی PC در حد یک نسل از بازیهای کنسولی جلوتر باشه "حرص و جوش بزنید".
به نظر من به جز HL2 که بی رقیب بهترین شوتر اول شخص تاریخ هست ، توی این نسل کرایسس 1 ، COD 4 : MW و Halo Reach بهترین های این نسل هستن.
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
من واقعا نمی فهمم این جور طرفداری از یه پلتفرم خاص چه لذتی داره ، هیچ وقت نفهمیدم که چرا یه بازی رو بخاطر این که انحصاری 360 بوده ، یا اتحصاری PC یا PS3 باید توسط فن های رقیب کوبیده شه ، ببخشید این رو می گم ولی سعی کنین کمی بزرگتر فکر کنین اقلا می تونید از طیف وسیع تری از محصولات لذت ببرید .
 

LOST

کاربر سایت
Jun 27, 2008
3,122
نام
مهراد
یک لیوان آب خنک بخورید که انقدر خودتونو زیر سوال نبرید فعلا داغ هستید نمیدونید دارین چی میگین:)

x3352_Untitled.jpg
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,825
نام
نـــــــویـــــــــد
آقا گیم پلی کرایسیس 2 که خیلی خوب بود حالا زیادی راحت بود بازی هوش مصنوعی هم مسکل داشت اما شوتینگ خفنی داشت :d
 

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,286
نام
Afshin
آقا گیم پلی کرایسیس 2 که خیلی خوب بود حالا زیادی راحت بود بازی هوش مصنوعی هم مسکل داشت اما شوتینگ خفنی داشت :d

C2 دو تا مشکل داشت ، هوش مصنوعی بد ، خطی شدن بیش از حد بازی در مقایسه با نسخه ی اول . با این حال یه شوتر خیلی خوب محسوب میشه ، ولی نسخه ی اول فوق العده بود و چیزی کم نداشت .
 

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,940
نام
حسین
دوستان اگه بحث یا اظهار نظری هست سعی کنند حتی المقدور فکت بودن یا شخصی بودن اونو بنویسن ... واما قصه پر غصه کرایسیس 1 (پرفکت فکت) : کسانی که تو سال 2007 یا 2008 یه سیستم نسبتا قوی داشتن و تونستن این بازی رو بازی کنند متفق القول با 56 سایت و مجله با نمره های پازیتیو و متای 91 بازی هم رای هستن... بهترین شوتر دهه،بهترین گرافیک سال،بهترین صدا گذاری،تنوع و عدم خطی بودن ،این بازی را در زمره شاهکارهای همیشگی PC قرار داده.هنوزم که هنوزه هیچ بازی ای با این وسعت و بزرگی روی هیچ پلتفرمی نیومده (فکت).
بازی کرایسیس 2 از نظر شوتینگ، طراحی و گرافیک یه پسرفت اساسی نسبت به شماره اول بود (فکت).(البته از نظر گرافیکی با ارائه پچ دی ایکس 11 بالاترین گرافیک نسل تا الان دیده شد)(فکت).
اما از نظر عملکردی نسخه های کنسولی کرایسیس 1 و 2 : افت فریم های وحشتناک و لگ های بیشمار (فکت). فعلا آخر نسلی هم شرکت ها بدجوری دارن به پی سی حال میدن و از قابلیت های به روز آخرین کارت های گرافیکی استفاده میشود .(سری بازی های مترو،سری کرایسیس،هیتمن،اسسین کرید3،فارکرای 3،و درآینده نیز ریبوت تام رایدر ،اسنایپر گوست وریور 2،گرید 2 و بایوشاک اینفینیت). پس فعلا قحطی و از این جور چیزا روی PC وجود نداره!(فکت).
بین دوست عزیز من منظور این حرفتو نفهمیدم ... من نه فن PC هستم و نه کنسول ... تمامی پلتفرم های ممکنه رو دارم و تمامی بازی ها رو تا الان بازی کردم . اون چیزی رو که خودم دیدم و بهش ایمان دارم رو با استناد بر سایت ها و مجله های معتبر به عنوان فکت نوشتم ...
اگر میخوای ترول خودتو به عنوان یه اصل به خورد کاربران بدی که اون بحث جدا گونه ای رو میطلبه . Keep Going
متا رو ایجور موارد جوابگو نیست !
شما پولشو نداری نخر ، اونی که پولشو داره و 1 میلیون بابت گرافیک هزینه میکنه ، لذتشو میبره . بازی ای رو تجربه میکنه که از نظر گرافیکی به مراتب بهتر از نسخه ی کنسولی هست ، به جای 30 فریم با 60 فریم بازی میکنه (که بازی کردن یه FPS با فریم کمتر از 40 مثه عذاب روحی میمونه) ، از ماوس و کیبورد هم میتونه استفاده کنه و مجبور نیست با گیم پد FPS بازی کنه.
در ضمن کسی که 3 میلیون میده بابت سیستم ، مطمئن باش نسل بعد هم بیاد جز اولین نفراتی خواهد بود که کنسول رو تهیه میکنه،اگه این وسط بخوای واسه کسی دلسوزی کنی ، باید واسه خودت دلسوزی کنی که اون نسخه ی PC رو نمیتونی تجربه کنی.
دقیقا
یکی نیست بگه چرا فکر می کنید کسی که یک pcقوی داره نمیتونه یک کنسول داشته باشه !شک نکنید همه بازی های کنسول را تجربه کرده !
به قول وحید بای کسی که چندین میلیون پای 1 سیستم میده خریده ی کنسول براش مثل ی ابمیوه می مونه
گفت بهترین شوتر دهه ، نه تاریخ گیم
در ضمن چیزی که همه توی این تاپیک دیدن اینه که "یکی از دوستان گیم پد به دست" تحمل رو به رو شدن با حقیقت رو نداره ، هر کسی که کرایسیس 1 رو تجربه کرده باشه میدونه که به راحتی یکی از 3 تا شوتر برتر نسل هست ، به راحتی .

بازی نیومده شما رو آخرین تنظیمات رفتی دیگه؟مشکلی ندارم و مشکلی نخواهم داشت!(ابته ظاهرا شما کرایسیس 1و2 منظورتون بوده که اگه اینطوره شاهکار کردید روی آخرین تنظیمات بازی کردید)
کرایسیس هم شد بهترین شوتر دهه ؟/:)(half life halo doom cod4 و.. کشک!)
گرافیک با جوانان معصوم چکار که نمیکنه
البته حق میدم! کسایی که با pc های اند پورت کنسولی بازی میکنن باید هم انقدر حرص و جوش بزنن سر این بازی
منظور ایشون کرایسیس 1و 2 بود حالا شما می خوای ربطش بدی بهlf life و ....اون دیگه بحثش جداست
اقا بذار من صحبتت رو کامل کنم و خیال اون دوستمون رو هم راحت . تا با انرژِی بیشتری به حرکتشون ادامه بدند.
شوتر برتر نسل که هیچی .یکی از سه شوتر برتر کل تاریخ بازیهای کامپیوتری تا همین لحظه. ( عنوان بهتر داری از نظر سبک گیم پلی معرفی کنید تا ماهم تجربه کنیم)
چه کنیم با این جماعت کالاف باز .و ...........
این صحبت ما به فردا روز نرسید فوری یک از دوستان موس دوست به رشته تحریر درش اوردن..#:-s
شما نگران جماعت موس بدست نباش به فکر کنسول نسل بعدتون باشید ک چطورتهیه اش کنید
بحث تاپیک کاملا داره منحرف میشه !

یه سوال ..... ضعف گیم پلی کرایسیس چیه :-/ ؟ ! ما که نفهمیدیم !
ضعف . گیم پلی که بهونه هست عزیزدل اگه می تونستند شک نکن که به گرافیک باز یهم گیر می دادند


یک لیوان آب خنک بخورید که انقدر خودتونو زیر سوال نبرید فعلا داغ هستید نمیدونید دارین چی میگین:)

x3352_Untitled.jpg
تو این جور موارد لیوان اب جوابگو نیست مهراد
آقا گیم پلی کرایسیس 2 که خیلی خوب بود حالا زیادی راحت بود بازی هوش مصنوعی هم مسکل داشت اما شوتینگ خفنی داشت :d
2 اره ول یشماره ی که بحث اصلی بچه ها بود یکی از بینظیر ترین هوش مصنوعی های تاریخ بود به نظرم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر