نسخه ریمستر The Last of Us Part 2 معرفی شد

  • Thread starter Thread starter Bahram
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
استودیو «ناتی‌داگ» ساعاتی قبل خبر از ساخت نسخه ریمستر بازی The Last of Us Part 2 را داد. با ادامه خبر با سایت بازی‌سنتر همراه باشید.

قسمت دوم از عنوان تحسین شده The Last of Us در سال ۲۰۲۰ برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد. عنوانی که در نهایت در همان سال از دیدگاه بیش از ۳۰۰ سایت مختلف به عنوان بازی سال انتخاب شد و همچنین از سایت بازی‌سنتر نمره کامل ۱۰ را کسب کرد.
در قسمتی از نقد این بازی می‌خوانیم:
«تجربه The Last of Us Part 2 به ما ثابت می‌کند که هنوز با بالاترین حد از پتانسیل بازی‌های ویدئویی روبرو نشده‌ایم. شاخه‌ای از هنر که هر سال حرفی تازه برای گفتن دارد و راه تبدیل شدن به کامل‌ترین شکل آن را با سرعتی بی‌سابقه دنبال می‌کند. راهی که سینما و تلویزیون سال‌هاست به انتهای آن رسیده و دیگر توان رقابت با بازی‌های ویدئویی را ندارند. ساخته Naughty Dog به راحتی استانداردهای یک بازی ویدئویی را در تمامی بخش‌ها از جمله داستان، گیم‌پلی، گرافیک و صداگذاری ارتقا می‌دهد. اثری که ما را به دیدن آینده‌ای جذاب‌تر، زیبا‌تر و درگیرکننده‌تر از امروز امیدوار می‌کند.» نقد و بررسی کامل بازی را اینجا بخوانید.

حال نوبت به آن رسیده که شاهد عرضه این عنوان برای کنسول پلی استیشن ۵ باشیم.

tlo2.jpg

نسخه ریمستر The Last of Us Part 2 در تاریخ ۲۹ دی (۱۹ ژانویه سال ۲۰۲4) برای کنسول پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. این نسخه شامل این موارد می‌شود:

-امکان تجربه بازی با رزولوشن 4K همراه با بهبود های بصری
-کاهش زمان لودینگ بازی به لطف SSD کنسول پلی استیشن ۵
-پشتیبانی کامل از تمام قابلیت های کنترلر دوالسنس
- اضافه شدن مراحل جدید با نام «Lost Levels» (مراحلی که به نسخه دوم راه نیافته بودند)
- لباس‌های جدید برای شخصیت‌های بازی
-اضافه شدن مد «Guitar Free Play»
- یک مد Roguelike جدید
photo_2023-11-17_16-43-49.jpg

همچنین این عنوان برای دارندگان نسخه پلی‌استیشن ۴ با قیمت 10$ در دسترس خواهد بود. علاوه بر این بازی یک نسخه فیزیکی هم با نام WLF edition دریافت خواهد کرد که شامل استیل بوک، تریدینگ کارت، پین، پچ و نسخه فیزیکی بازی می‌شود.
 
آخرین ویرایش:
از نظر من ۱۰ دلار خیلی قیمت منصفانه ای به حساب میاد و با کمال میل این مبلغ رو پرداخت میکنم.
من انتظار قیمت ۲۰ دلاری داشتم.
محتوایی هم که به بازی اضافه شده هم خوبه. ۳ تا مرحله جدید و بخش‌های جدید به بازی که خودش حکم یه DLC رو داره.
تو کل این صنعت مگه چند تا شرکت مثل ناتی داگ و راکستار و تیم چری و ... وجود داره که با چنین وسواسی بازی بسازن؟(هرچند سر تأخیرSilk song حسابی شاکی هستم ولی همون هم بخاطر اینه که یه بازی درست حسابی تحویل مخاطب بده نه آشغال)
ماه بعد اگه مشخص بشه بازی جدید GTA قیمت ۱۲۰ دلاری داره بنظرم کاملاً حقشه و با کمال میل پرداخت میکنم چون میدونم حداقل ۵۰۰ ساعت قراره بازیش کنم.
یک سری بازی اصلا بازی نیستن و خود زندگین! و ساخته های راکستار و ناتی داگ برای من و خیلی های دیگه چنین حکمی رو دارند.
همه افرادی که تو این تاپیک هستن و شماره یک و دو رو بازی کردن دوباره ده سال یا بیست سال بعد همین بازی ها رو تجربه میکنن.
منی که بخاطر سن و مشغله زندگی دیگه حوصله تکرار مجدد ۹۹ درصد بازی ها رو ندارم نسخه ۱ رو تا الان از یکسال پیش ۳ بار تموم کردم. نسخه دوم رو ۲ بار.
Hollow Knights رو فکر کنم یه ۴ بار ۱۱۲ درصد کردم🥴
برای من کاملاً قابل قبول و منطقی هست که از ناتی داگز حمایت کنم.
همین الان ناتی داگز بازی بعدیش رو که حتی نه اسمش و نه هیچی ازش نمیدونم رو پیش فروش بزاره با قیمت ۱۰۰ دلار پیش خرید میکنم چون میدونم چیزی که تحویل میگیرم ارزشش رو داره.
 
آخرین ویرایش:
جا داره برای بار صدم بگم که من کلاً مخالف تولید TLoUP1 توسط خود ناتی داگ بودم و ترجیح می‌دادم همون وقت و انرژی (حتی اگه اصلاً در حد تولید یه بازی جدید نبوده) رو صرف کارهای دیگه کنن، ولی موضوع اینه که فاصله بین بازی‌های ناتی داگ، چیز عجیبی نیست و انقدر نمونه زیاده که می‌شه یه شاهنامه در موردشون نوشت. ولی دیگه سعی کردم قضیه رو فقط توی استودیوهای سونی و مایکروسافت خلاصه کنم و سراغ بقیه موارد نرم.

آریا همه حرف هات که صد در صد درسته و آمار عددی به خوبی نشون میده باقی استدیوها (غیر Ins) همه وضعیت مشابه دارن. کما اینکه مثلا کوآلشن یحتمل بازی بعدیش 26 میاد طبق شایعات و حالا دلیل کرونا بود یا هرچی، همه مدت هاست درگیر پروژه هاشون بودن و هستن. نمونش راک استدی که ظاهرا 7 ساله در حال تولید SS هستن. در نتیجه اینکه انتظار داشته باشیم ND دو سال دو سال بازی بده بیرون و همشون هم تو اسکوپ و کوآلیتی TLoU2 باشن نا به جاست، اما من سر این جمله آخر یه حرفی دارم و به نظرم نباید مغفول بمونه. اونم اینه که الزاما تولید ریمیک TLoUP1 نه تنها به ضرر ND نبوده و نمیشه گفت باعث شده ریسورس های تولیدیشون هدر بره که بنا به گفته های خود ND به نفع استدیو هم بوده.

اولین نکته این قسمت به نفع استدیو بودنه. نسل قبل خودشون میگفتن TLoUR کمک کرد به واسطه این پروژه کوچیک تولزها و خود انجینشون رو با کنسول نسل بعدی تطبیق بدن و از منظر تکنولوژی تغییر نسل داده بشه تو استدیو و این تجربه و آزمون خطا تولزها چه بسا باعث شد UC4 رو ببینیم. این نکته الانم صدق میکنه و Remake شاید ساخته شد تا تجربه استدیو با سخت افزار بیشتر بشه و سر بازی اصلی تست نشه همه چیز. نکته دوم که بسیار مهم تره و من میخواستم بهش اشاره کنم اینه که بازی بعدی ND یحتمل 25 میاد درست؟ یعنی به وضوح این IP جدید سه سال پیش تو مرحله پیش تولید بوده و داشتن تازه در میاوردن بازی باید چی باشه و .... اون یکی تیم هم که در گیر در آوردن ساختار مالتی پلیر بوده، در نتیجه اصل تیم تولید که مسوول ساختن محتوا هست، یعنی از آرتیست ها تا انیماتورها و تیم صدا و ... تو این پروسه بیکار میمونن و اینکه بتونی همیشه برای همه تیم کار داشته باشی تا مجبور به اخراج و بعد نیرو گرفتن مجدد نباشی یه مساله اساسی برای همه استدیوهاست. حتا ما هم تو تیم 25 نفره خودمون این مساله رو داریم و از چند ماه دیگه تولید آرت و انیمیشن ها تموم میشه، اما کار تولید تا چند ماه بعد ادامه داره و تو این مدت یا باید بدنه تیم رو اخراج کنیم یا یه چیز دیگه بدیم دستشون. ولو یه پروژه کم اهمیت تر تا تیم کار داشته باشه و مجبور به اخراج یا حقوق دادن الکی نباشیم.

در نتیجه ساخت ریمیک برای ND اتفاق بدی نبود، هم بهشون اجازه میداد تا پروژه بعدی از مرحله پیش تولید بیرون میاد بخش عمده نیروها سرگرم یه چیز دیگه باشن، هم به واسطه این پروژه تکنولوژی هاشون رو ارتقا بدن و برن به نسل بعد و هم اینکه بالاخره یه درآمدی داشته باشن بهشون اجازه بده با خیال راحت رو ساخت یه بازی بزرگ و باکیفیت تمرکز کنن.

مساله نهایی اینه که ساخت یه بازی آوانگارد خیلی خفن بالاخره برای همه هزینه هایی داره. نمیشه انتظار داشت ND هر دو سال سه سال یبار بازی بده بیرون و کیفیتش مثل TLoU2 باشه! باید زمان لازم رو صرف ساختش بکنن و زیر ساخت ها آماده بشه تا چیزی بسازن که وقت معرفی فک همه رو میندازه و این مستلزم زمان و هزینه است و باید یجوری درآمد هم داشته باشن. نمیشه بازی خوب ساخت و در عین حال مجانی داد بیرون. مفت گذاشت رو سرویس. این انتظار از کجا میاد؟ ND زمان میزاره و بازی خوب میسازه، ما هم پول میدیم، میخریم، مالکش هستیم و هرچقدر بخوایم بازی میکنیمش یا به هر کی میخوایم قرض میدیم و یا میفروشیشم! این مدلی هست که خروجیش چنین بازی هایی هست و نمیشه قوانین بازی رو تغییر داد و کماکان انتظار یه چیز با کیفیت بود!

الان دو سه تا استدیو هستن که اینجوری بازی میسازن و استاندارد تعریف میکنن. بزرگ ترینش راک استاره دیگه. ان سال از GTAV گذشته و تازه میخواد GTAVI رو معرفی کنه و شاید 25 عرضه بشه. یا اواخر 24. نمیدانم. اطلاعی ندارم. No Information. به وضوح GTAVI هر وقت بیاد استانداردهای بازی سازی رو اساسا جا به جا میکنه، اوکی؟ اما به قیمت اینکه دو میلیارد دلار سرمایه گزاری کنن، +10 سال صرف ساختش بشه با چند هزار نفر نیرو متخصص درجه یک. میشه به راک استار گفت 4 سال یبار GTA بده بیرون با همین کیفیت، آپدیت هم دادی مفت باشه و پول نگیر و .... چون فولان ناشر فولان آپدیت شخمی رو برای فولان بازی شخمی تر مجانی داده... نه دیگه نمیشه. دلیل من برای استقبال از این چیزها اینه. چون پول میدم، 10 دلار ناقابل که حتا با استانداردهای ایران هم عدد بزرگی نیست، اما چند ساعت سرگرم میشم و یه چیز خیلی خفن و دست نیافتنی رو تجربه میکنم. چرا باید غر بزنم و شاکی باشم؟ فلذا شل کنید و لذت ببرید:D
 
شما فکر میکنی یه دیوار بزرگ بین ps و xbox وجود داره و فقط افراد برگزیده میتونن ps5 بخرن و بازیهاشو تجربه کنن. این تفکریه که در فن بیس این کنسول نهادینه شده. به همین دلیل هم اون مدیر سبز رنگ میگفت xbox فن ها پول ندارن بازی بخرن رفتن xbox خریدن.
این رو چطور از تو نوشته من دراوردی😐
اونم منی که این نسل اول xbox خریدم😁

در کل اگه شما فکر میکنی ps مرجع تقلید بقیه هست و همه ازش الگو میگیرن امیدوارم تو تموم موارد که مهمترینش هم بازی باکیفیت هست ازش الگو برداری کنن.
دو طرف نوشته هامون رو نوشتیم و قبلا هم گفتم دیدگاه من اینه که محصولی رو که بهش علاقه ندارم دنبال نمیکنم و برامم مهم نیست چی رو چه مدلی میفروشه.
من علاقه هام مشخصه و براشونم هزینه میکنم.
ولی اینکه شما میخوای ملاک ارزش گذاری بقیه رو تعیین کنی تو دنیای امروز جایی نداره.
واضح نوشتم هر موقع طالب محصولی بودی و اون گرون شد میتونی بری و اعتراض کنی نه موردی که بنظرت ارزش یه سنت هم نداره.
 
یه بار دیدم بازی تخفیف خورده شده 10 دلار اشتباه کردم نخریدم اگه خریده بودم با 10دلار دیگه نسخه ریمستر رو میگرفتم. جمعا 20 دلار میشد که ارزشش رو داشت
روی پلاس هم 2021 اومده بود و اگه اون زمان به لیست عناوینت اضافه می کردیش همون 10چوق هم نمی خواست بدی :D
 
این رو چطور از تو نوشته من دراوردی😐
اونم منی که این نسل اول xbox خریدم😁

در کل اگه شما فکر میکنی ps مرجع تقلید بقیه هست و همه ازش الگو میگیرن امیدوارم تو تموم موارد که مهمترینش هم بازی باکیفیت هست ازش الگو برداری کنن.
دو طرف نوشته هامون رو نوشتیم و قبلا هم گفتم دیدگاه من اینه که محصولی رو که بهش علاقه ندارم دنبال نمیکنم و برامم مهم نیست چی رو چه مدلی میفروشه.
من علاقه هام مشخصه و براشونم هزینه میکنم.
ولی اینکه شما میخوای ملاک ارزش گذاری بقیه رو تعیین کنی تو دنیای امروز جایی نداره.
واضح نوشتم هر موقع طالب محصولی بودی و اون گرون شد میتونی بری و اعتراض کنی نه موردی که بنظرت ارزش یه سنت هم نداره.
اینو که میدونستم اول نسل xbox خریدی. منظورم کلی بود. در ادامه هم مثال اون بنده خدا رو زدم که سو تفاهم پیش نیاد.
خب وقتی که میگی من با 70 دلار مشکل ندارم یعنی اینکه فکر میکنی اعتراض من به خاطر اون عددس. همین الانم دوباره صحبت های قبلیت رو تکرار کردی و الان ما وارد یه لوپ بی پایان شدیم ))

بزرگوار، اینکاری که سونی داره نهادینه میکنه اشتباهه. االان بخام دوباره بگم که فایده نداره. تکرار مکررات میشه.
پرواضحه تاثیری که سیاست های سونی روی صنعت و گیمرها میزاره با مثلن ea (خود واقعیش) که آلردی منفوره، خیلی تفاوت داره!

واقعن دیدگاهت اینه که هر موقع برای من مستقیمن مشکل پیش اومد باید اعتراض کنم؟؟
الان مثلن اگر بگم من عاشق تلو2 هستم، و با 10 دلار مشکل دارم. اونوقت بهم اجازه اعتراض کردن رو میدی؟))))
همین شده که الان ما اینیم، اونا اونن!
بیخیال.
موفق باشی
 
View attachment 319125
۴۴ هزار نفر قطعا با بازی مشکل دارن به خاطر داستان. در حقیقت همه فن ها راضین ۱۰ دلار بدن.
خدایی دیگه این دیسلایک ها امضای تلو۲ هست ، از اول بوده تا الان و هر محتوایی در مورد تلو۲ باشه و بیاد از این دیسلایک ها مطمئنن خواهد بود . زمان عرضه تو متا یوزر اسکور رو ترکوندن و ریختن نمره ۰ دادن ولی در نهایت سریع ترین فروش تاریخ پلی استیشن رو بدست آورد و بیشترین جوایز تاریخ صنعت بازی . در کل میخوام بگم این دیسلایک ها اهمیتی نداره.
یادمه سر رقابت کالاف و بتل توی یک برهه زمانی ، کالاف بیشترین دیسلایک تاریخ رو گرفته بود و بتل بیشترین لایک تاریخ ، اون زمان میگفتن کار کالاف تموم شده و بتل از روش رد شد و از این به بعد بتل قدرتنمایی خواهد کرد ، اما الان چی شد ؟ بتل کجاست و کالاف کجاست
 
ریسک به ریوارد صنعت گیم هم بالاتره دیگه :D فیلم های موفق هر سال که بتونن هزینه خودشون در بیارن به اندازه انگشت های 2 دست نمیرسن (حالا فیلم های خاص که نام های بزرگ پشتشونه ی بحث دیگه ان)
من فک نمیکنم اینطور باشه و فک میکنم ریسک به ریوارد ها تقریبا برابر باشه
یکم سرچ کردم چیز دقیقی پیدا نکردم
یه گرن توریسمو رو سرچ کردم که بودجش رو گفته بودن ۶۰ میلیون فروشش هم ۱۲۰ میلیون بود
چند وقت پیش هم five night fredy یه خبری اومد که با بودجه ۲۵ فروش ۱۰۰ میلیونی داشته
 
دقیقاً!
من یه بار اومدم لیست بازی‌های بقیه استودیوها رو بنویسم و توی بحث‌های تاپیک PS5 بذارم، ولی دیدم طولانی می‌شه و بی‌خیال شدم. :D ولی از اونجایی که این بحث هنوز ادامه داره، دیگه ردیفش کردم که ببینیم ناتی داگ همچین جنایت خاصی هم نکرده و این قضیه به خاطر ساز و کار متفاوت صنعت بازی نسبت به قدیم، یه چیز تقریباً عادی هست.
الآن سراغ بقیه استودیوهای سونی که بریم، اکثراً همین شکلی هستن و اگه نسخه‌های جانبی رو در نظر نگیریم (که معمولاً تولید اون‌ها همزمان با نسخه اصلی پیش می‌ره و چیز کاملاً جداگانه‌ای نیستن)، اکثر استودیوها در حد ناتی داگ یا حتی بیشتر فاصله افتاده بین بازی‌هاشون.

گریلا گیمز:
Horizon Zero Dawn: ۲۰۱۷
پروژه بعدی: Horizon Forbidden West بعد از ۵ سال

پولی فونی دیجیتال:
Gran Turismo Sport: ۲۰۱۷
پروژه بعدی: Gran Turismo 7 بعد از ۵ سال

سانتا مونیکا:
God of War: ۲۰۱۸
پروژه بعدی: God of War Ragnarok بعد از ۴ سال
پروژه بعدی از تیمی که God of War رو ساخت: بعد از ۵ سال هنوز معرفی نشده

بِند:
Days Gone: ۲۰۱۹
پروژه بعدی: بعد از ۴ سال هنوز معرفی نشده

لندن:
Blood and Truth: ۲۰۱۹
پروژه بعدی: بعد از ۴ سال هنوز معرفی نشده

مدیا مولکول:
Dreams: ۲۰۲۰
پروژه بعدی: بعد از ۳ سال هنوز معرفی نشده

ساکرپانچ:
Ghost of Tsushima: ۲۰۲۰
پروژه بعدی: بعد از ۳ سال هنوز معرفی نشده

تیم اسوبی:
Astro's Playroom: ۲۰۲۰
پروژه بعدی: بعد از ۳ سال هنوز معرفی نشده

بلوپوینت:
Demon's Souls: ۲۰۲۰
پروژه بعدی: بعد از ۳ سال هنوز معرفی نشده

کوجیما پروداکشنز رو هم به عنوان اشانتیون اضافه کنیم! :D استودیو مال سونی نیست، ولی در حالی داره روی Death Stranding 2 کار می‌کنه که اگه سال بعد بیاد، می‌شه ۵ سال فاصله نسبت به بازی قبلی.
یعنی به جز اینسامنیاک که کلاً توی یه فاز دیگه‌ای هست و خیلی سریع عمل می‌کنن و همین‌طور سن‌دیگو که ورزشی‌ساز هست، بقیه استودیوها تفاوت خاصی در زمینه عرضه بازی‌هاشون نسبت به ناتی داگ ندارن.
فقط استودیوهای سونی هم نیستن. مثلاً 343Industries که یه زمانی ۳ سال فاصله بین Halo 4,5 بود، این دفعه ۶ سال فاصله افتاد تا Halo Infinite.
T10 که یه زمانی یه سال درمیون Forza Motorsport می‌ساخت، این دفعه ۶ بار طول کشید تا نسخه جدیدش بیاد.
The Coalition رو آخرین بار سال ۲۰۲۰ با بازی Gears 5: Hivebusters دیدیم که یه چیز جمع و جور ۳ ساعته بود و بازی بزرگ‌شون Gears 5 بود که ۴ سال از اومدنش می‌گذره.
بازی جدید Compulsion Games بعد از ۵ سال هنوز نیومده.
Hellblade 2 در حالی هنوز منتشر نشده که بازی قبلی نینجا تئوری یعنی Bleeding Edge قبل از TLoU2 اومده بود.
از زمان انتشار بازی Wasteland 3 هم بیشتر از ۳ سال می‌گذره و بازی جدید inXile نیومده.
به زودی به ۶ سالگی عرضه Sea of Thieves می‌رسیم و هنوز خبری از Everwild نیست.
۵ سال هم از اومدن State of Decay 2 می‌گذره و هنوز نسخه سوم منتشر نشده.
جا داره برای بار صدم بگم که من کلاً مخالف تولید TLoUP1 توسط خود ناتی داگ بودم و ترجیح می‌دادم همون وقت و انرژی (حتی اگه اصلاً در حد تولید یه بازی جدید نبوده) رو صرف کارهای دیگه کنن، ولی موضوع اینه که فاصله بین بازی‌های ناتی داگ، چیز عجیبی نیست و انقدر نمونه زیاده که می‌شه یه شاهنامه در موردشون نوشت. ولی دیگه سعی کردم قضیه رو فقط توی استودیوهای سونی و مایکروسافت خلاصه کنم و سراغ بقیه موارد نرم. :D
آریا جان تعداد خیلی کمی استودیو هستن که تو لول ناتی داگ قرار میگیرن. بین اینایی که اسم بردی یه سانتامونیکا هست که بازی آخرشون سال پیش اومد و اخبار خوبی از روند پروژه بارلوگ به گوش میرسه. تو چهار سال اخیر دقیقا چه خبر مثبتی از ناتی داگ بیرون اومده؟ افرادی که ازش اومدن بیرون، ریمیک و ریمسترهای به شدت غیرضروری که میدن، دراکمن که عملا تایم زیادی رو برای سریال صرف کرد، بازیی که کنسل شده. بازی هایی که هنوز معرفی نشدن یعنی همین امروز معرفی بشن حداقل یک سال دیگه عرضه میشن و ما اواسط نسلیم! همه ی اینا نشونه های خوبی نیست برای این شرکت.
برای مثال کوجیما پروداکشن به نظر من به شدت ضعیف عمل کرده تو این چند سال. یعنی بازیی که عملا یه سال از معرفیش میگذره هیچ خبری ازش نیست و پروداکشنش عملا از اواسط دوره کرونا شروع شده یعنی اینا دو سال ول معطل بودن. متاسفانه یا خوشبختانه صنعت گیم به شدت صنعت رقابتی هست و قطعا فشار خیلی روی سازنده ها زیاده. اگر نتونن این فشار رو به درستی مدیریت کنن به راحتی جا میمونن از این صنعت. بنابراین باید حق بدی اگر یه نفر راجع به این مسئله ابراز نگرانی کنه.
 
بازی که از روز اول دیسلایک خورش ملس بوده، ملت داستانش رو همه جا اسپویل میکردن واسه بقیه، میرفتن تو متا امتیاز یک و دو میدادن تا یوزر اسکور بیاد پایین، همچنان به دیسلایک استناد میشه :D بله حتما ۴۴هزار دیسلایک واسه ۱۰دلار اضافیه!
 
اینجاش خنده‌داره که بعضیا واسه کوبیدن بازی‌های سونی مجبورن دست به دامن مولتی‌پلتفرم‌ها بشن اونم سایبرپانک که اگه تا ده سال دیگه هم محتوای رایگان بدن باعث شسته شدن گندشون نمیشه :-"
تلو هم آپدیت نسل نهمش رو گرفته و رایگان هم بوده. حالا اگه کسی محتویات اضافه می‌خواد میتونه ده دلار رو خرج کنه. مگرنه دلیل داغ کردن دلواپسان رو همه میدونیم :D
 
بی خیال بابا
تعصب واقعا چه ها که با ادم نمیکنه ....از طرز صحبت گرفته تا جهان بینی اون فرد رو تحت تاثیر قرار میده.
یه مد مرسنریز جدید + 3 مرحله جدید ارائه کردن ( بهبود بصری و بقیه چیزا هم گیریم رایگان دادن) که همینش تو خیلی از بازیا اسم dlc به خودش میگیره و 10 دلار بابتش از ملت پول میگیرن......تو خیلی از بازیها برای یه اسکین معمولی 40..50 دلار هم از ادم پول می گیرن
هر چقدر قیمت ریمیک tlou1 بنظر من غیر منطقی و زیاد بود قیمت ریمستر tlou2 منطقیه و فروش خوبی رو هم بنظرم تجربه خواهد کرد ( البته اون کسایی که با داستان بازی حال نمیکردن بهرحال اینم نمیخرن و بحث اونا جداست)

.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or