نسخه ریمستر The Last of Us Part 2 معرفی شد

  • Thread starter Thread starter Bahram
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
استودیو «ناتی‌داگ» ساعاتی قبل خبر از ساخت نسخه ریمستر بازی The Last of Us Part 2 را داد. با ادامه خبر با سایت بازی‌سنتر همراه باشید.

قسمت دوم از عنوان تحسین شده The Last of Us در سال ۲۰۲۰ برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد. عنوانی که در نهایت در همان سال از دیدگاه بیش از ۳۰۰ سایت مختلف به عنوان بازی سال انتخاب شد و همچنین از سایت بازی‌سنتر نمره کامل ۱۰ را کسب کرد.
در قسمتی از نقد این بازی می‌خوانیم:
«تجربه The Last of Us Part 2 به ما ثابت می‌کند که هنوز با بالاترین حد از پتانسیل بازی‌های ویدئویی روبرو نشده‌ایم. شاخه‌ای از هنر که هر سال حرفی تازه برای گفتن دارد و راه تبدیل شدن به کامل‌ترین شکل آن را با سرعتی بی‌سابقه دنبال می‌کند. راهی که سینما و تلویزیون سال‌هاست به انتهای آن رسیده و دیگر توان رقابت با بازی‌های ویدئویی را ندارند. ساخته Naughty Dog به راحتی استانداردهای یک بازی ویدئویی را در تمامی بخش‌ها از جمله داستان، گیم‌پلی، گرافیک و صداگذاری ارتقا می‌دهد. اثری که ما را به دیدن آینده‌ای جذاب‌تر، زیبا‌تر و درگیرکننده‌تر از امروز امیدوار می‌کند.» نقد و بررسی کامل بازی را اینجا بخوانید.

حال نوبت به آن رسیده که شاهد عرضه این عنوان برای کنسول پلی استیشن ۵ باشیم.

tlo2.jpg

نسخه ریمستر The Last of Us Part 2 در تاریخ ۲۹ دی (۱۹ ژانویه سال ۲۰۲4) برای کنسول پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. این نسخه شامل این موارد می‌شود:

-امکان تجربه بازی با رزولوشن 4K همراه با بهبود های بصری
-کاهش زمان لودینگ بازی به لطف SSD کنسول پلی استیشن ۵
-پشتیبانی کامل از تمام قابلیت های کنترلر دوالسنس
- اضافه شدن مراحل جدید با نام «Lost Levels» (مراحلی که به نسخه دوم راه نیافته بودند)
- لباس‌های جدید برای شخصیت‌های بازی
-اضافه شدن مد «Guitar Free Play»
- یک مد Roguelike جدید
photo_2023-11-17_16-43-49.jpg

همچنین این عنوان برای دارندگان نسخه پلی‌استیشن ۴ با قیمت 10$ در دسترس خواهد بود. علاوه بر این بازی یک نسخه فیزیکی هم با نام WLF edition دریافت خواهد کرد که شامل استیل بوک، تریدینگ کارت، پین، پچ و نسخه فیزیکی بازی می‌شود.
 
آخرین ویرایش:
این تزهای روشنفکرانه! که فقط در تاپیک های سونی از جانب مایکروفن ها شاهد هستیم، اگر یک درصدش رو خرج مایکروسافت می کردن، نه 2022ـشون از عناوین AAAA! خالی بود، نه لازم بود برای مقایسه دست به دامن مولتی پلتفرم ها بشن، نه نیاز بود از سر ناچاری به موضوعات اینچنینی که برای خودزنی هم نمی شه بهش استناد کرد! چنگ بندازن، نه Game 2.0 و گوتی معنوی انتخاب می کردن! نه عناوینشون هر سال به سال بعدی دایورت می شد، نه نیاز بود استودیوهای خارجی بخاطر سومدیریت جور استودیوهای داخلی رو بکشن و..

ولی
مثل اخبار 20:30 نباید به موارد داخلی پرداخت چون همه چی گلوبلبله، بلکه به دژمن خارجی (سونی) و نجات صنعت (فن های سونی) باید پرداخته بشه..
 
هان مَشو نومید چون واقِف نِه‌ای از سِرِّ غیب
باشد اندر پرده بازی‌هایِ پنهان غم مخور
ای دل اَر سیلِ فنا بنیادِ هستی بَر کَنَد
چون تو را نوح است کشتیبان، ز طوفان غم مخور
ممنون که قوت قلب میدی.
اسپایدی در کیفیت خود بازی شک بود که اینسامنیاک با اون متا دهن همه دلواپس ها رو بست
اما اینجا نگرانی از نامعلومی و سردرگمی برنامه های آتیه ناتیه که تو تاریخچش انقدر اختلاف زمانی بین انتشار یک اثر تا معرفی اثر بعدی سابقه نداشته، و اتفاقیه که افتاده مثل آب ریخته شده که دیگه نمیشه جمعش کرد، انگار اسپایدی در عمل هم موفق نمیشد.
اما اینجا اون اختلاف زمانی دیگه از شک و تردید گذشته و عملا رخ داده وگرنه شک کردن در کیفیت بازی ناتی که منطقی نیست
با این حال همین طرز نگاه مثبت و نیمه پر لیوان رو دیدن باعث میشه، جنبه های تاریک و مجهول قضیه کمتر عامل ناراحتیم باشه، ممنون
 
ممنون که قوت قلب میدی.
اسپایدی در کیفیت خود بازی شک بود که اینسامنیاک با اون متا دهن همه دلواپس ها رو بست
اما اینجا نگرانی از نامعلومی و سردرگمی برنامه های آتیه ناتیه که تو تاریخچش انقدر اختلاف زمانی بین انتشار یک اثر تا معرفی اثر بعدی سابقه نداشته، و اتفاقیه که افتاده مثل آب ریخته شده که دیگه نمیشه جمعش کرد، انگار اسپایدی در عمل هم موفق نمیشد.
اما اینجا اون اختلاف زمانی دیگه از شک و تردید گذشته و عملا رخ داده وگرنه شک کردن در کیفیت بازی ناتی که منطقی نیست
با این حال همین طرز نگاه مثبت و نیمه پر لیوان رو دیدن باعث میشه، جنبه های تاریک و مجهول قضیه کمتر عامل ناراحتیم باشه، ممنون
علاقه ای به کوت کردن برخی فرومرها ندارم ولی دیدم این مورد رو گرفتی دستت و مرتب تکرار می کنی برای اطلاع: ND رسما اعلام کرد تاریخ معرفی و عرضه عناوینش مثل قدیم دیگه دور از هم نیست، برای پارت 1 همین اتفاق افتاد و 3ماه قبل از انتشار بازی رو معرفی کرد، برای ریمستر 2 همینکارو کرد. برای عنوان بعدیش هم همینگونه خواهد بود
 
علاقه ای به کوت کردن برخی فرومرها ندارم ولی دیدم این مورد رو گرفتی دستت و مرتب تکرار می کنی برای اطلاع: ND رسما اعلام کرد تاریخ معرفی و عرضه عناوینش مثل قدیم دیگه دور از هم نیست، برای پارت 1 همین اتفاق افتاد و 3ماه قبل از انتشار بازی رو معرفی کرد، برای ریمستر 2 همینکارو کرد. برای عنوان بعدیش هم همینگونه خواهد بود
درود بر کسی که امکان بلاک کردن تو این سایت رو فراهم کرد. من بلاک کردم راحت شدم. حالا هرچی دوست داره بگه.
 
علاقه ای به کوت کردن برخی فرومرها ندارم ولی دیدم این مورد رو گرفتی دستت و مرتب تکرار می کنی برای اطلاع: ND رسما اعلام کرد تاریخ معرفی و عرضه عناوینش مثل قدیم دیگه دور از هم نیست، برای پارت 1 همین اتفاق افتاد و 3ماه قبل از انتشار بازی رو معرفی کرد،، برای ریمستر 2 همینکارو کرد. برای عنوان بعدیش هم همینگونه خواهد بود
ابتدا پوزش میخوام باعث شدم پا رو علاقت بزاری
اینکه تصور میکنی بین معرفی و انتشار یک اثر اصلی و جدید قراره مثل ریمستر و ریمیک 3 ماه فاصله باشه که خوشخیالیه و خنده داره (بدون شوخی)، دیگه گفتم دید و انرژی مثبت اما نه در این حد. اصلا داری اسم ناتی رو کوچیک میبینی با این فرض.
قطعا در جریانید که این کار، بیزنسی هم صحیح نیست، با یک ip بی رسم و نشان که طرف نیستیم یا یک ریمستر و ریمیک که سریع معرفی و منتشر بشه، در این حد اسم و رسم، فرش قرمز میندازن، دادار دودور میکنن، شهر ها کلی تبلیغات محیطی دارن
دیگه راکستار که خیلی حساسه بین معرفی تا انتشار فاصله خیلی نیفته دیگه یکسال تا یکسال و نیم فاصله رو لحاظ میکنه که اونم تاخیر میخوره میشه 2 سال
اما عمق ماجرا در مورد ناتی اینجاست: رکورد و بیشترین فاصله بین دو بازیش 4 سال بوده، با این حال که dlc پر و پیمون uc4 هم اون وسط بوده، تا قبل از اون که دوسال یکبار بازی میدادن،
الان با توجه به اینکه استدیو بزرگتر شده، 3-4 تا تیم دارن گویا و ازون مهمتر فرد شایسته ای مثل دراکمن راس کار نشسته، اگر همین امروز بازی بعدی رونمایی بشه که میدونیم نمیشه، و در خوشبینانه ترین حالت 1 سال بعد هم منتشر بشه (که بازم بعیده) پس فاصله بین دو بازی میرسه به 4/5 سال که بی سابقست.
حالا اگر اشکالی در این حرف هست پاسخگو هستم
 
ابتدا پوزش میخوام باعث شدم پا رو علاقت بزاری
اینکه تصور میکنی بین معرفی و انتشار یک اثر اصلی و جدید قراره مثل ریمستر و ریمیک 3 ماه فاصله باشه که خوشخیالیه و خنده داره (بدون شوخی)، دیگه گفتم دید و انرژی مثبت اما نه در این حد. اصلا داری اسم ناتی رو کوچیک میبینی با این فرض.
قطعا در جریانید که این کار، بیزنسی هم صحیح نیست، با یک ip بی رسم و نشان که طرف نیستیم یا یک ریمستر و ریمیک که سریع معرفی و منتشر بشه، در این حد اسم و رسم، فرش قرمز میندازن، دادار دودور میکنن، شهر ها کلی تبلیغات محیطی دارن
دیگه راکستار که خیلی حساسه بین معرفی تا انتشار فاصله خیلی نیفته دیگه یکسال تا یکسال و نیم فاصله رو لحاظ میکنه که اونم تاخیر میخوره میشه 2 سال
اما عمق ماجرا در مورد ناتی اینجاست: رکورد و بیشترین فاصله بین دو بازیش 4 سال بوده، با این حال که dlc پر و پیمون uc4 هم اون وسط بوده، تا قبل از اون که دوسال یکبار بازی میدادن،
الان با توجه به اینکه استدیو بزرگتر شده، 3-4 تا تیم دارن گویا و ازون مهمتر فرد شایسته ای مثل دراکمن راس کار نشسته، اگر همین امروز بازی بعدی رونمایی بشه که میدونیم نمیشه، و در خوشبینانه ترین حالت 1 سال بعد هم منتشر بشه (که بازم بعیده) پس فاصله بین دو بازی میرسه به 4/5 سال که بی سابقست.
حالا اگر اشکالی در این حرف هست پاسخگو هستم
قرار نیست شما تعیین تکلیف کنی 3 ماه یا چقدر فاصله داشته باشه و پاسختو نقد گرفتی. چیزی که مشخصه ND بعد از خبری که بصورت رسمی ارائه داد داره عناوینشو نسبت به گذشته با فاصله کم از تاریخ انتشار معرفی می کنه و مثالی که زده شد نمونه آشکاریه که عنوان آیندش هم نسبت به معرفی های گذشته به لحاظ زمانی تفاوت خواهد داشت، به هر حال مثل بعضی شرکت ها قرار نیست هر زباله ای رو به اسم Game2.0 بعد از 4 5 سال یا بیشتر تحویل فن هاش بده که نگران کمیت ماجرا باشیم. سونی فقط ND نیست، کلی بازی تاپ استودیوهای سونی دارن که هر ساله همه رقمه تحسین می شن مثل SM2 که نامزد بهترین بازی ساله و کمبودی به لحاظ محتوا و کیفیت و همچنین استودیوها وجود نداره. شما این انرژی رو بهتره جای دیگه خرج کنی چون این حرفای پامنبری توی تاپیک های سونی جواب نیست
 
آخرین ویرایش:
داریم نقدهای فلسفی رو از طرف کسایی میبینیم که پیش بینیه متای +۹۰ برای ردفال و تقسیم تاریخ به قبل و بعد استارفیل رو داشتن 😂
دوست عزیز ما خافظمون میکشه که میگفتی پلی استیشن به درد نمیخوره چون استارفیلد نداره 😂 نمیخواد فاز نگران برداری برای اینکه چرا ناتی دیگه هر دو سال بازی نمیده 😂
 
قرار نیست شما تعیین تکلیف کنی 3 ماه یا چقدر فاصله داشته باشه و پاسختو نقد گرفتی. چیزی که مشخصه ND بعد از خبری که بصورت رسمی ارائه داد داره عناوینشو نسبت به گذشته با فاصله کم از تاریخ انتشار معرفی می کنه و مثالی که زده شد نمونه آشکاریه که عنوان آیندش هم نسبت به معرفی های گذشته به لحاظ زمانی تفاوت خواهد داشت، به هر حال مثل بعضی شرکت ها قرار نیست هر زباله ای رو به اسم Game2.0 بعد از 4 5 سال یا بیشتر تحویل فن هاش بده که نگران کمیت ماجرا باشیم. سونی فقط ND نیست، کلی بازی تاپ استودیوهای سونی دارن که هر ساله همه رقمه تحسین می شن مثل SM2 که نامزد بهترین بازی ساله و کمبودی به لحاظ محتوا و کیفیت و همچنین استودیوها وجود نداره. شما این انرژی رو بهتره جای دیگه خرج کنی چون این حرفای پامنبری توی تاپیک های سونی جواب نیست
من که تعیین نمیکنم، ولی از روی شواهد، محتمل ترین نتیجه رو تبیین میکنم
اما شما مثل اینکه تعیین میکنی، پس با این توصیف، امیدم بعد از دراکمن، خود شماست، که اصلا 3 ماه و 6 ماه رو که بیخیال کمدی و سختگیری هست، بگیریم تو یکساله آتی بازی معرفی و منتشر بشه که فاصله بین ریلیز ها انقدر تصاعدی نره بالا.
=========
*بدور از جر و بحث، رویایی ترین حالت بازی تا 6 ماه اینده معرفی و تا یکسال بعد از اون منتشر بشه که میشه 5 سال فاصله بین دو عنوان که رکورد رو میشکونه
اما اگر معقولانه نگاه کنیم با احتساب تاخیر حداقل 2 سال تا بازی بعدیشون از همین امروز فاصلست
 
آخرین ویرایش:
دوستان دقت کنید که دوست عزیزی بعد از گرفتن امتیاز منفی به خاطر توهین تو این تاپیک،الان تقیه پیشه کرده و جور دیگه ای داره برنامه رو پیش میبره .با یه ایگنور میتونید خوشحالش کنید
 
این قضیه خیلی با نمکه. افرادی که اینجا نگران ناتی داگ هستن، همون افرادی هستن که تا حداقل یک سال بعد از عرضه تلو ۲ (یا شاید هم تا همین لحظه) فکر می کردن/می‌گفتن ابی ترنسه. فقط امیدوارم اون بنده خدایی که نمی‌دونست اون تک تیرانداز تو بازی در واقع همون تامی هست و از بازی متنفر هم بود از شدت نگرانی برای ناتی‌داگ تب نکرده باشه.
 
اون کانتنت جدید رو از آپدیت گرافیکی جدا می کردن روش تگ 10 دلار میزدن و آپدیت گرافیکی رو رایگان می دادن همه این بحثا حل می شد...
 
  • Like
Reactions: s.snake2 and vaan 2
ساخت بازی اصلی جدید ناتی‌داگ با «سرعت کامل» در حال انجام است.

جردن میدلر از رسانه VGC گزارش داد که بازی جدید و اورجینال نیل دراکمن در استودیو ناتی‌داگ با سرعت مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد. فقط بعضی از افراد تازه استخدام‌شده در این استودیو روی نسخه PS5 بازی The Last of Us Part II (ریمستر) کار کردند.

پ.ن: همچنان به دنبال زیر بغل مار بگردید و وضعیت معمولی و اوکی استودیو های سونی رو بندازید گردن صهیونیسم و دراکمن و جیمبو و... یک وقت اعتراض نکنید به عدم نمایش گیم پلی هل بلید 2 یا بقیه CGI ها و تاریخ نداشتن بازی ها و متای پایین و سرور های ضعیف و مشکلات پالی گان و ... ها! اصلا کار خوبی نیست [-x
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or