نسخه‌ رایگان فورتزا 6 در راه ویندوز 10

  • Thread starter Thread starter Bahram
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
هفته گذشته شرکت «مایکروسافت» همایشی را شهر سن‌فرانسیسکو برای معرفی برنامه‌هایش در خصوص Xbox و ویندوز 10 برگذار کرد. همایشی که همراه بود با محدودیت چند روزه برای رسانه‌های خبری در خصوص نشر اخبار آن. البته این محدودیت تا ساعاتی دیگر به پایان می‌رسد. اما به نظر می‌رسد سایت «The Seattle Times» به اشتباه قبل از به پایان رسیدن این محدودیت‌ها اقدام به انتشار خبری در خصوص این همایش کرده‌است. در ادامه خبر با سایت بازی‌سنتر همراه باشید.

awkwe5y6o6dqovhnd15l.jpg

سایت The Seattle Timesساعاتی قبل خبری را منتشر کرد که البته بالافاصله هم از روی این وبسایت حذف شد. اما کش باقی‌ مانده این سایت در گوگل همچنان باقی‌است. خبر منتشر شده نشان دهنده ادامه سیاستی است که شرکت مایکروسافت برای عناوین اخیرش در نظر گرفته‌است. عرضه عناوین انحصاری کنسول Xbox One بر روی ویندوز 10. قابل ذکر است که در متن خبر عنوان شده که تمام عناوین انحصاری کنسول Xbox One یک نسخه مخصوص به ویندوز را خواهند داشت. در بین این عناوین هم عنوان «Forza Motorsport 6: Apex» در همایش سن‌فرانسیسکو برای ویندوز 10 معرفی شد. نسخه کوچک و رایگان از فورتزا 6 که بهار امسال برای ویندوز 10 منتشر خواهد شد.
Apex قصد دارد پتانسیل موجود بر روی سخت‌افزار های جدید را در زمینه‌های بصری نشان دهد. همان کاری که نسخه کنسولی فورتزا 6 برای نشان دادن قدرت کنسول Xbox One انجام داد.

برای خواندن اخبار بیشتر در خصوص همایش سن‌فرانسیسکو با بازی‌سنتر همراه باشید.

منبع
 
آخرین ویرایش:
اکس باکس هم یک پی سی یک میلیون تومانی بی دردسر هست که توسط ماکرو اسمبل شده، همراه با ویندوز ده و هنوزم بهترین گزینه برا گیم است
 
دمش گرم، کلا متحول شده:دی حالا که اینطوره اصلا اکوسیستم رو روی پلی4 هم گسترش بده:دی
البته از شواهد پیداست که دیر یا زود این اتفاقم میوفته:))
In ecosystem we trust :دی
تحولی در کار نیست اسپنسر کلا از همون اول با دید گیمر با طرف مقابلش صحبت کرده تا مدیر بخش Xbox و همیشه هم همون چیزی رو که باید میگفته گفته ، به دور از هیچ گونه طرفداریی الانم خیلی عادی جواب طرفو داده ;)
 
آخرین ویرایش:
تحولی در کار نیست اسپنسر کلا از همون اول با دید گیمر با طرف مقابلش صحبت کرده تا مدیر بخش گیمینگ Xbox و همیشه هم همون چیزی رو که باید میگفته گفته ، به دور از هیچ گونه طرفداریی الانم خیلی عادی جواب طرفو داده ;)
متحولم نشده باشه بنا به قاعده Money talks احتمالا اکوسیستم رو سمت ما هم میاره:دی
این حرفا بیشتر یه نوع چراغ سبزه تا گیمری و این حرفا، چون داره از زبون یه مدیر درمیاد که با $ سروکار داره:دی
دوستان هم اذعان میکنن وان یه دستگاهه که بازیای ویندوز رو اجرا میکنه، خب دیگه الان ما و شما نداریم:دی با هم از اکوسیستم بهره مند شیم دوره همی:دی
 
تخمین‌های مایکروسافت؟ تخمینهای مایکروسافت چی بوده برای XB1؟ فروش XB1 از 360 در مدت زمان مشابه خیلی بهتر بوده اونم در حضور پلتفرمی که داره به خوبی PS2 میفروشه. بعد از کی تا حالا فروش 20 میلیونی در طول 2 سال موفقیت آمیز به حساب نمیاد؟ هر دو کنسول PS3 و 360 در طول دو سال همین مقدار یا کمتر تونستن بفروشن. در مورد هیلو هم باز دارید اشتباه میکنید. هیلو هم مثل هر بازی دیگه‌ای باید خوب باشه و موفق باشه تا خریداری بشه. و هیلو 5 هم کاملاً انتظارات طرفدارها رو برآورده کرده (بجز اون تعدادی که با داستانش مشکل داشتن) و روز به روز هم داره بهتر میشه. در زمینه فروش هم که باز گفتم توی گزارش مالی هم حتی بهش اشاره کردن.

در مورد سیاست مایکروسافت هم بهتره به شعارشون در زمان عرضه Xbox Original توجه کنید که بازی کردن عناوین PC روی کنسول بود. به اسم Xbox که مخفف DirectXBox هست. یا به این رونمایی از Live Everywhere که شباهتهای زیادی با قابلیتهای امروزی Xbox app داره (هدفی که مایکروسافت نتونست نسل پیش بهش برسه):


[video=aparat;lMWqz]http://www.aparat.com/v/lMWqz[/video]
Microsoft Live Everywhere Vision

این هم که نقشه راه مایکروسافت از سال 2010 و اوج دوران 360 هست که برای عملی کردن این کار در سال 2015 برنامه ریزی کرده بودن. ستون آخر رو بخونید نوشته بازیهای Xbox رو روی کنسول یا بدون آپگرید و روی وسیله‌ای که الان در اختیار دارید (منظور PC) بازی کنید:

Xbox720%20Roadmap.PNG
Microsoft's (old) Xbox 720 roadmap through 2015 leaked online [Updated] | Windows Central

از همون سال 2013 هم که GFWL رو تعطیل کردن اسپنسر (که فقط مسئول بخش بازیها بود) گفت ما به PC Gaming تعهد داریم و اواخر 2013 مدیر بخش بازاریابی Steam رو استخدام کردن و ... کاملاً مشخصه مایکروسافت توی چه مسیری حرکت میکرده.

اطلاعات جالبیه.
اما چیزی که متوجه نیستی اینه که اینجا آمار موفقیت شده سنجیدن هر چیزی با کارهای سونی و کنسول PS4.
چیزی به نام آمار دقیق یا آینده نگری مایکرو وجود نداره و بهتره بگیم اهمیت نداره واسشون :دی
به نظر من با این روش سودش چند برابر هم میشه با توجه به بیس بالای ویندوز 10
در مورد عرضه بازیها روی پی سی هم که ما که تواناییش رو نداریم سیستم خوب جمع کنیم با همین کنسول خوش میگذرونیم.
امیدواریم ماکان و دوستان بتونن با سیستم خوب و دسترسی به اینترنت بالا بازی هارو از تورنت بگیرن و لذت ببرن.
 
آخرین ویرایش:
ایول. همون بازی ای که از مایکرو میخواستم. :)

اگه 63 تا ماشین جلوی 450 تا همونه - و تمامی بخش های رو داره همونه ! بله همونه ! اما این بیشتر به نظرم شبیه به Forza MS 6 lite plus f2p edition هست !
شما از این بیشتر به عنوان یک بنچمارک میتونید استفاده کنید به نظرم .
 
آخرین ویرایش:
موفقیت Xbox با فروش XB1 رابطه مستقیم نداره. XB1 یا هر کنسول دیگه ای یک واسط برای فروش بازی یا نرم فزار و سرویس هستن که در این زمینه Xbox موفقیتهای زیادی داشته و داره و اختلاف درآمد کلیش هم 15-20% هست با Playstation. این به هیچ وجه اسمش شکست نیست. هدف از ورود به این بازار هم کسب حداکثر مشتری و نگه داشتنشون هست که مایکروسافت بهتر از نسل قبل خودش عمل کرده و الان هم کنار نکشیدن.

شما دبیر تحریریه هستی ولی متأسفانه حتی سعی نمیکنی لینکها و مطالبی رو که براتون میذارم رو بخونید و معلوم نیست روی چه معیاری دارید نظر میدید. یعنی اصلاً نخوندی چی نوشتم. از سال 2006 (کمتر از یکسال بعد از عرضه 360) این برنامه رو داشتن، ولی زمینش مهیا نشده. یا مقاله‎ای که لینک دادم درباره صحبتهای اسپنسر رو اصلاً نخوندید.

چیزی که مشخصه اینه که تعریفی که من از شکست دارم با تعریفی که شما داری فرق داره. از نظر من 1-0 یا 2-1 هم جزو شکست هست. ولی شما ظاهرا تا اختلاف دورقمی نشه و هر بازیکنی حتی دروازبان هم یه دور هتریک نکنه کلمه شکست واستون تداعی نمیشه.
من دقیقا نمدونم چطوری توضیح بدم ولی برادر من اگر مایکروسافت هدفش از ساخت X1 پدیده‌ای به اسم اکوسیستم بود تو کنفرانس E3 عوض اینکه هی بگن TV،TV،TV،TV میگفتن اکوسیستم، اکوسیستم، اکوسیستم! همچین روش‌کاری رو از اول اعلام میکنن و کلی هم روش تبلیغ میکنن. خط مشی‌ای که مایکروسافت رو به ادغام دو پلتفرم میکشونه چیزی نیست که اواسط نسل بگن! اینا اومدن کلی سر بازی‌های انحصاریشون تبلیغ کردن و ملت رو به خرید کنسول تشویق کردن الان دارن همون ابزاری رو که باهاش جلوی پلی‌استیشن علم کرده بودن به PC منتقل میکنن!
در ضمن این آمار و ارقامی که شما میگی بهش میگن نقطه‌ای! برای رسیدن به یک نتیجه دقیق باید منتظر شد نسل تموم بشه و همه انحصاری‌ها منتشر بشه.
یه مورد دیگه ...
شما فرض کن 2 تا کنسول داریم یکی پلی‌استیشن با سخت افزار فعلیش و حمایت سونی و یه X1 با سخت افزار فعلیش و حمایت مایکروسافت. PS4 کلی انحصاری داره که در کنار سخت‌افزار خوبش این امکان رو به بازی ساز‌نده‌ها میده که با زرولوشن 1080 واسه این کنسول بازی بسازن. اگر کسی کنسول پلی استیشن رو بگیره میتونه جداقل 5 سال (نظرشخصی) با کنسول حال کنه بدون اینکه سخت‌افزار اذیتش کنه و مزمئن هست بازی‌های انحصاریش هیج جای دیگه نیستن و با خیال راحت‌تری کنسول رو میخره. ولی اگر بخواد بره طرف مایکروسافت 2 تا انتخاب داره. PC با سخت‌افزار نامحدود و X1 با سختافزار محدود. اگر کسی X1 رو بخره تجربه Full HD همیشه براش در دسترس نیست و همه عناوین انحصاریش رو PC هم هست. در کنار اینها خود PC سرشار از بازی‌های استراتژی هست که تجربش تقریبا تو کنسول بعید هست. خب به نظر شما یک کنسول‌باز کدوم رو انتخاب میکنه؟ در ضمن دوباره تاکید میکنم اگر مایکروسافت همچین سیاستی رو میخواست با X1 پیاده کنه سخت‌افزاری به مراتب بهتر ارائه میداد و اوایل کار هم قیمت رو هم میاورد پایین و همون اوایل برای اینکه بازار رو به دست بگیره ضرر هم میداد تا طرحش رو عملی کنه! ولی بجای این کارا چیکار کرد؟ اومد یه کینکت بدردنخور تو کنسولش گذاشت که قیمت کنسولش رو الکی بالا برد و سونی رو بیش‌ از پیش جلو انداخت. یه شرکتی که همچین هدفی داره نمیاد در این سطح اشتباه کته روش کاریش با عملکرد فعلیش خیلی فرق میکنه.

در ضمن عزیز اینی که میگی چرا نخوندی دلیل داره! دلایلی که شما برای حرفت میاری با صحبت‌هایی که میکنی تناقض داره. شما اولش میگی مایکروسافت از اول میخواسته تا کنسول رو به طرف PC بکشه. ولی بعدش با لینک‌هایی که میدین میگین که مایکروسافت میخواسته PC رو توی کنسول جا بده. خب اگر مایکروسافت میخواسته یه PC جفت و جور شده رو به شکل کنسول بسازه الان که داره PC رو به طرف کنسول میکشه آخه! این یعنی دقیقا یعنی برعکس حرفی که شما میزنی. در نهایت اینکه مایکروسافتی که دخل و خرج همه این مباخث به اون ختم میشه خودش با تصمیماتی که گرفته قشنگ ثابت میکنه که از اشتباهش درس گرفته ولی شما به عنوان یک مصرف‌کننده و طرفدار نمیخوای اینو قبول کنی!
 
آخرین ویرایش:
اگه 63 تا ماشین جلوی 450 تا همونه - و تمامی بخش های رو داره همونه ! بله همونه ! اما این بیشتر به نظرم شبیه به Forza MS 6 lite plus f2p edition هست !
شما از این بیشتر به عنوان یک بنچمارک میتونید استفاده کنید به نظرم .

بیشتربه نظرم یک قدرت نمایی ساده ازطرف مایکرو هستش
شمافکرکن این بازی رو باکیفیت اولترا و رزولوشن 4kبانرخ فریم60 اجرا کنی روpc
به شدت وحشتناک خواهد بودهمچین صحنه یی!
شاید فیل اسپنسر به کازوهیرایی میخوادبگه :سلام!این دستاوردماست
 
چیزی که مشخصه اینه که تعریفی که من از شکست دارم با تعریفی که شما داری فرق داره. از نظر من 1-0 یا 2-1 هم جزو شکست هست. ولی شما ظاهرا تا اختلاف دورقمی نشه و هر بازیکنی حتی دروازبان هم یه دور هتریک نکنه کلمه شکست واستون تداعی نمیشه.
من دقیقا نمدونم چطوری توضیح بدم ولی برادر من اگر مایکروسافت هدفش از ساخت X1 پدیده‌ای به اسم اکوسیستم بود تو کنفرانس E3 عوض اینکه هی بگن TV،TV،TV،TV میگفتن اکوسیستم، اکوسیستم، اکوسیستم! همچین روش‌کاری رو از اول اعلام میکنن و کلی هم روش تبلیغ میکنن. خط مشی‌ای که مایکروسافت رو به ادغام دو پلتفرم میکشونه چیزی نیست که اواسط نسل بگن! اینا اومدن کلی سر بازی‌های انحصاریشون تبلیغ کردن و ملت رو به خرید کنسول تشویق کردن الان دارن همون ابزاری رو که باهاش جلوی پلی‌استیشن علم کرده بودن به PC منتقل میکنن!
در ضمن این آمار و ارقامی که شما میگی بهش میگن نقطه‌ای! برای رسیدن به یک نتیجه دقیق باید منتظر شد نسل تموم بشه و همه انحصاری‌ها منتشر بشه.
یه مورد دیگه ...

بازی فوتبال که نیست بگیم 1-2 برده یا باخته، تجارته. توی تجارت هم کسی به صرف کمتر بودن فروشش نسبت به رقبا شکست خورده به حساب نمیاد. بازیسازها و ... نگاه میکنن میبینن بازیها روی کدوم پلتفرمها فروش بهتری داره و بازیشون رو روی اونها میسازن. یعنی در واقع تعداد مصرف کنندگان فعال (خریدارها) براشون مهمه نه فروش کلی کنسولها و ... .

شما دقیقاً داری ظاهر قضیه رو میبینی. XB1 از بیس طوری طراحی شده بود (یعنی از سال 2010-2011 که طراحی کنسول شروع شد) که بتونن در ادامه نسل و بعد از عرضه تغییرات بنیادین توی سیستم عامل (3 تا سیستم عامل جداگانه) و APIـش و ... ایجاد کنن. در صورتی که PS4 یا هر کنسول دیگه‌ای با یک چنین رویه‌ای طراحی نشدن. چون چنین برنامه ریزی‌ای براشون نشده بوده. اگر غیر از این بود اصلاً امکان نداشت بتونن سیستم عامل رو عوض کنن (از W8 برن روی W10) و چنین چیزی توی دنیای کنسولها اتفاق نیافتاده بود تا به امروز. ضمن اینکه هیچ شرکتی برنامه های بلند مدتش رو که هنوز محقق نشدن یا در آستانه تحقق نیستن معرفی نمیکنه. شما چطوری انتظار داری مایکروسافت یک چنین چیزی رو که سال 2016 داره اتفاق میافته در سال 2013 مطرح کنه؟ هر چند Road-Map لیک شده از همین برنامه ها رو برای شما گذاشتم و حتی اون رو هم نخوندید (پستی که بالاتر نقل قول شده به همراه ویدئو).

این آمار و اطلاعات هم نقطه‌ای نیستن. از گزارشهای مالی سه ماهه شرکتها میتونید این اطلاعات رو ببینید (برای سال‌های متوالی) و برای بررسی نتایج و تصمیم گیری هم هیچ شرکتی/سهامداری/مدیری و ... 5 سال صبر نمیکنه.

شما فرض کن 2 تا کنسول داریم یکی پلی‌استیشن با سخت افزار فعلیش و حمایت سونی و یه X1 با سخت افزار فعلیش و حمایت مایکروسافت. PS4 کلی انحصاری داره که در کنار سخت‌افزار خوبش این امکان رو به بازی ساز‌نده‌ها میده که با زرولوشن 1080 واسه این کنسول بازی بسازن. اگر کسی کنسول پلی استیشن رو بگیره میتونه جداقل 5 سال (نظرشخصی) با کنسول حال کنه بدون اینکه سخت‌افزار اذیتش کنه و مزمئن هست بازی‌های انحصاریش هیج جای دیگه نیستن و با خیال راحت‌تری کنسول رو میخره. ولی اگر بخواد بره طرف مایکروسافت 2 تا انتخاب داره. PC با سخت‌افزار نامحدود و X1 با سختافزار محدود. اگر کسی X1 رو بخره تجربه Full HD همیشه براش در دسترس نیست و همه عناوین انحصاریش رو PC هم هست. در کنار اینها خود PC سرشار از بازی‌های استراتژی هست که تجربش تقریبا تو کنسول بعید هست. خب به نظر شما یک کنسول‌باز کدوم رو انتخاب میکنه؟ در ضمن دوباره تاکید میکنم اگر مایکروسافت همچین سیاستی رو میخواست با X1 پیاده کنه سخت‌افزاری به مراتب بهتر ارائه میداد و اوایل کار هم قیمت رو هم میاورد پایین و همون اوایل برای اینکه بازار رو به دست بگیره ضرر هم میداد تا طرحش رو عملی کنه! ولی بجای این کارا چیکار کرد؟ اومد یه کینکت بدردنخور تو کنسولش گذاشت که قیمت کنسولش رو الکی بالا برد و سونی رو بیش‌ از پیش جلو انداخت. یه شرکتی که همچین هدفی داره نمیاد در این سطح اشتباه کته روش کاریش با عملکرد فعلیش خیلی فرق میکنه.

کنسول باز کنسول رو انتخاب میکنه. سخت افزار XB1 هم نمیدونم شما چی در موردش فکر میکنی ولی عناوینی مثل QB و Forza 6 و ... دارن با کیفیت خیلی بالا روش اجرا میشن. یعنی کسی که XB1 داره هم به راحتی میتونه تا چند سال کیفیت مطلوبی رو برای بازیهاش شاهد باشه. اگر بازی غیر Full HD هم شاهد باشن میشه مشابه همون رو روی PS4 هم دید. هیچ کدوم این کنسولها اونقدری که شما فکر میکنید قوی نیستن و اختلاف قدرتشون هم انقدری نیست که تصور میکنید. XB1 نهایتاً همون بازیها رو با همون افکتها با رزلوشن کمتر اجرا میکنه.

اگر مایکروسافت کاری رو میکرد که شما میگی الان ورشکست شده بودن. اصلاً این سیاست به افزایش فروش XB1 ربطی نداره و بهش وابسته نیست. اشتباهاتش در مورد نوع معرفی و عرضه کنسول هم که فکر نمیکنم ربطی به این قضایا داشته باشه.

در ضمن عزیز اینی که میگی چرا نخوندی دلیل داره! دلایلی که شما برای حرفت میاری با صحبت‌هایی که میکنی تناقض داره. شما اولش میگی مایکروسافت از اول میخواسته تا کنسول رو به طرف PC بکشه. ولی بعدش با لینک‌هایی که میدین میگین که مایکروسافت میخواسته PC رو توی کنسول جا بده. خب اگر مایکروسافت میخواسته یه PC جفت و جور شده رو به شکل کنسول بسازه الان که داره PC رو به طرف کنسول میکشه آخه! این یعنی دقیقا یعنی برعکس حرفی که شما میزنی. در نهایت اینکه مایکروسافتی که دخل و خرج همه این مباخث به اون ختم میشه خودش با تصمیماتی که گرفته قشنگ ثابت میکنه که از اشتباهش درس گرفته ولی شما به عنوان یک مصرف‌کننده و طرفدار نمیخوای اینو قبول کنی!

من گفتم مایکروسافت از سال 2006 دنبال این بوده که سیستم عامل و سرویسهای کنسول و PC و گوشی و ... رو یکپارچه کنه. لینکهایی هم که دادم در مورد همین قضیه هست منتهی با تمرکز روی بازیها. الان هم با توجه به اینکه شما علاقه‌ای به تحقیق بیشتر نداری و صرفاً دوست داری خودت نتیجه گیری کنی بحث بی فایدست. و الا خود لینکهایی که گذاشتم (صحبت های اسپنسر) خیلی خوب اینها رو توضیح داده. در نهایت هم مایکروسافت خودش داره میگه من دنبال یک هدف بزرگتر هستم که اصلاً ربطی به چیزهایی که شما میگید نداره ولی شمایی که نه مصرف کنندش هستی و نه اخبارش رو دنبال میکنی میخوای من رو به چیزی متقاعد کنی که اصلاً در سیاست های شرکتی به بزرگی مایکروسافت جایی نداره. من نمیدونم تو ذهن شما چی میگذره ولی این چیزی هست که مایکروسافت میخواد بهش برسه و اسپنسر هم گفته برای بازیها از این به بعد تمرکزشون روی UWP هست که توی این تصویر بطور مختصر توضیح داده شده. حالا شما اسم این رو میذاری درس گرفتن از نمیدونم اشتباهات و ... نمیدونم:


14455280730896.png

 
بیشتربه نظرم یک قدرت نمایی ساده ازطرف مایکرو هستش
شمافکرکن این بازی رو باکیفیت اولترا و رزولوشن 4kبانرخ فریم60 اجرا کنی روpc
به شدت وحشتناک خواهد بودهمچین صحنه یی!
شاید فیل اسپنسر به کازوهیرایی میخوادبگه :سلام!این دستاوردماست

واقعا چه دستاورد ارزونیه! :)). هیچ کارتی ( حتی تایتان ایکس در حالت SLI) نیز توان خروجی 4K 60FPs رو نداره . کواد SLI شاید .خخخخخخخخ:-j .

با این بازی هم اسم فورتزا رو خراب کردن و تنها یه دمو یا بنچمارک با یک هفتم محتویات تحویل میدن و هم اینکه وجهه اکس باکس رو دارن به قهقرا میکشونن .

به نظرم پست های چند روز اخیرت برای خودت نیست و سلطان هک و اکانت بن کُن سایت داره کوچینگت میکنه./:)
 
خب ظاهرا این شروع یه سری حرکتها از طرف مایکروسافت روی Win 10 هست و گفته شده شماره ی بعدی Forza روی XO , PC بطور همزمان توسعه داده میشه. بازی قراره از قدرت DX12 روی PC استفاده کنه که هم باعث میشه بازی بهینه اجرا بشه و هم با کیفیت خیلی بالاتر از نسخه ی روی کنسول.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or