موارد امنیتی جدید در آپدیت پاییزی 2010 اضافه شده است؟

ولش کن جواب سوالای قبلی رو که ندادین،حد اقل بگین +lt کی میاد؟اگه با نصب داشبورد جدید fable3 رو اجرا کنیم حتما شناسایی(وبن)می شیم؟اگه آپدیت کنیم اما fable3 بازی نکنیم چی؟بازیهای دیگرو میشه آنلاین بازی کرد؟
بی زحمت همونطور مه دوستمون گفتن دلیل اومدن LT+ و کاری که می کنه رو بگید
 
راست می گه سینا!دوستان یعنی باید برای بازی با کینکت حداقل تا دی صبر کنیم؟
ش کن جواب سوالای قبلی رو که ندادین،حد اقل بگین +lt کی میاد؟اگه با نصب داشبورد جدید fable3 رو اجرا کنیم حتما شناسایی(وبن)می شیم؟اگه آپدیت کنیم اما fable3 بازی نکنیم چی؟بازیهای دیگرو میشه آنلاین بازی کرد؟
بی زحمت همونطور مه دوستمون گفتن دلیل اومدن LT+ و کاری که می کنه رو بگید
آقا شما یه کاریک ن.ببین کدوم یک از دو حالت زیر هستی,خودت همون کار را بکن:
1-یا نمی خوای الان به لایو وصل شی و بازی کردن بازی های جدید برات مهمه,که در این صورت فعلا سمت آپ تو دیت نرو.درسته COD را می خونه ولی هیچ تضمینی برای بازی های بعدی نیست.
2-می خوای وصل شی لایو,در نتیجه باید آپ تو دیت کنی.ولی نمی تونی فیبل 3 را اجرا کنی.(اصلا با خطر بن و من کاری ندارم!اصلا نمی تونی اجراش کنی)و در ضمن خطر بن شدن در بن ویو احتمال را هم دارید.
LT+ هم فریمور جدیده که تا اونجا که من اطلاع دارم اون فایل AP2.5 را چک نمی کنه!یا حالا به صورتی که شده بازی هایی مثل فیبل 3 را با اپ تو دیت جدید اجرا می کنه.که حداقل دی ماه میاد.
 
من فکر کنم فعلا بازی هایی که مخصوصه کینکت و برای xbox هست تو داشبورد جدید نشه بازی کرد
ممنون حداقل شما جواب مارو دادید.
پس اگه بخوام هم لایو بازی کنم هم بازی های جدید رو باید تا اومدن فریمور جدید صبر کنم؟
اگه میوای لایو بازی کنی الان میتونی آپدیت کنی ولی دور fable 3 و احتمالا چند بازی دیگه که بخواد بیاد رو باید خط بکشی
اما اگه لایو برات اهمیت نداره صبر کن و فعلا cod و fable 3 رو بازی کن
البته فکر کنم بازی های بعد cod همه به آپدیت جدید نیاز دارن
 
پس با این وضعیت کینکت هم کنسل شد دیگه؟! چون بازی های اونم AP2.5 هستن دیگه؟
تا جایی که من میدونم رو خوده Kinect بازی Kinect Adventure و دموی یه سری بازی های دیگه هست پس چون اونها اوریجینال هستن بدون مشکل میشه بازی کرد همونطور که دوستان گفتن اگه بازی های اوریجینال بگیرید مشکلی پیش نمیاد به نظر میرسه
 
ms گویا خیلی داشبور جدید کینکت رو سفت و سخت گرفته و یک Anti-Piracy 2.5 میخواد بزاره که یک سیستم امنیتی هست برای کسایی به صورت خلاف میخوان کار کنن گویا
AP2.5 نیز قرار روی درایورهای
Hitachi و BENQ و Lite-on اعمال بشه
 
تا جایی که من میدونم رو خوده Kinect بازی Kinect Adventure و دموی یه سری بازی های دیگه هست پس چون اونها اوریجینال هستن بدون مشکل میشه بازی کرد همونطور که دوستان گفتن اگه بازی های اوریجینال بگیرید مشکلی پیش نمیاد به نظر میرسه

اون دیسک اورجینال که مثل بقیه چیزا فکر نمیکنم فروشنده های با انصاف ...... /:)

ولی آدم که نمیتونه کل 16 تا بازی رو اورجینال بخره!!

پ.ن: لعنت! میدونستم ماکرو میخواد سر این کینکت یه مسخره بازی در بیاره ها!!
 
بابا ps3 به اون عظمت بالاخره هک شد
اینم یه راهی باسش پیدا میشه
چون فعلا 3 روز از عرضه اپدیت گذشته ...

یا قوتن افرادن هکر... امین
 
اشکان اگر بنا را بذاریم به صحت نظریه شما پس بجای یه LT دیگه نباید دنبال یه روش جدید (پچ جدید) از ایمیج گرفتن از دیسک اورجینال باشیم ؟

یه سوال دیگه یعنی الان بدون مشکل میتونم آپدیت کنم و به طور مثال FIFA11 آنلاین بشم؟

در مجموع اگر توی 2-3 خط دلیل انتشار LT+ رو توضیح بدید ممنون میشم.
روش های ایمیج گیری و استخراج فایل های امنیتی خودش یه پروسه جداگونه داره. برای اینکه بشه از بازی ها SSV3 رو گرفت و در ایمیج استفاده کرد باید یک فیرموری نوشته بشه که ap25 رو ساپرت کنه. همانطور که برای گرفتن ایمیج SSV2 فقط باید از فیرمور iXtreme 1.6 0800 که مخصوص ایمیج گرفتن از دیسک های اورجینال هست استفاده کرد.
LT+ هم اینطور که از گفته c4eva برداشت می شه فرقش فقط ساپرت کردن ssv3 و ap25 هست چون فیرمور LT فعلی نمی تونه ssv3 رو بشناسه یعنی حتی اگر ایمیج هم ssv3 باشه فیرمور قادر به تشخیص نیست. SSV2 یا SSV3 اسامیی هستن که هکر ها خودشون درست کردن برای اینکه تفاوت در نوع استخراج ss رو نشون بدن و اینطوری نیست که مثلاً در دیسک fable چیزی به نام security sector v3 وجود داشته باشه. ixtreme های قدیمی هم ssv2 رو ساپرت نمی کردن و از ورژن 1.6 بحثش وسط اومد.

در مورد سوال دومت c4eva در آخرین صحبت های خودش گفته خود آپدیت که مشکلی نداره اصلاً و شما اگر بازی های قدیمی که AP25 رو ساپرت نمی کنن رو در محیط لایو با آپدیت جدید بازی کنید مشکلی وجود نداره.
البته یک مسئله ای که هست AP25 اولین بار در FIFA 09 پیدا شد که البته غیر فعال هست و c4 گفته تا این لحظه logی در ارتباط با ap25 این بازی ثبت نشده. به طور کلی یعنی یکسری از بازی های قدیمی هم AP25 رو داشتن ولی غیر فعال بوده و معلوم نیست که مایکروسافت بخواد با دادن آپدیتی چک AP25 در اون بازی ها رو هم فعال بکنه یا کلاً اونا برای آزمایش بودن و استفاده ای ندارن.

در ضمن c4eva صریحتاً ذکر کرده که شما حتی اگر آفلاین هم بازی های AP25 رو اجرا کنید (مثل Fable III) باز شناسایی می شید. به دلیل اینکه اگر درایو در چک ap25 دچار مشکل بشه یا وجود نداشته باشه، محتوای فایل secdata.bin رو تغییر می ده. برای همین برای بعضی از دوستان بعد از اجرای بازی fable3 در داشبورد جدید برنامه xval جمله Failed AP25 Challenge رو نمایش می ده.

در آخر هم گفته اجرای بازی های اورجینال AP25 با فیرمور LT در حال حاضر مشکل خاصی نداره و می شه استفاده کرد.
 
  • Like
Reactions: vahid1400
در ضمن c4eva صریحتاً ذکر کرده که شما حتی اگر آفلاین هم بازی های AP25 رو بازی کنید (مثل Fable III) باز شناسایی می شید. به دلیل اینکه اگر درایو در چک ap25 دچار مشکل بشه یا وجود نداشته باشه، محتوای فایل secdata.bin رو تغییر می ده. برای همین برای بعضی از دوستان بعد از اجرای بازی fable3 در داشبورد جدید برنامه xval جمله Failed AP25 Challenge رو نمایش می ده.
اشکان جان شرمنده،هیچ وقت نخواستم پست الکی بدم ولی الان واقعا ضروری شد، به هر حال معذرت میخوام که پست دادم اما:
من این آپدیت جدید رو ریخته بودم، Fable 3 هم بالا نیومد؛ حالا این صحبتی که الان کردی وصف حال من هم میشه و بن میشم؟ در ضمن من دیگه Live هم نمیرم،مگه بن برای Live نیست فقط؟یعنی اینطوری دستگاه کلا بن میشه و آفلاین هم نمیشه بازی کرد؟
 
اشکان جان شرمنده،هیچ وقت نخواستم پست الکی بدم ولی الان واقعا ضروری شد، به هر حال معذرت میخوام که پست دادم اما:
من این آپدیت جدید رو ریخته بودم، Fable 3 هم بالا نیومد؛ حالا این صحبتی که الان کردی وصف حال من هم میشه و بن میشم؟ در ضمن من دیگه Live هم نمیرم
شما با برنامه xval چک کن کنسولتو اگر نوشت Failed AP25 Challenge و اگر بر این مبنا بگذاریم که c4eva 100% درست گفته! متاسفانه یعنی شما شناسایی شدی/می شی.
مگه بن برای Live نیست فقط؟یعنی اینطوری دستگاه کلا بن میشه و آفلاین هم نمیشه بازی کرد؟
بن فقط مربوط به لایو هست و ربطی به آفلاین بازی کردن نداره. البته اگر شما وصل شی به لایو و پیغام بن رو بگیری قابلیت کپی کردن بازی روی هارد رو هم از دست می دی.
من از 2009 بن ویو به بعد کانکت نشدم. الان میگه Secdata is Clean ینی ممکنه بن نشده باشم؟
ربطی نداره. شما اگر قبل از بن ویو 2009 آنلاین بازی می کردی که بالای 95% شناسایی شدی و اگر هم شناسایی شده باشی در اولین فرصت که وصل شی با پیغام بن مواجه می شی.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or