مقایسه کامل و تخصصی ps3 و xbox 360

نه بابا.این حرفا چیه!!ناشی گری کجا بود.بلاخره شما زحمت کشیدید.به هر حال ممنون بابته مقاله ای که نوشتی.در کل به نظر من زوده که در مورد اینکه کدوم کنسول دارای قدرت برته الان نتیجه گیری کنیم.


زود نیست . 5 سال گذشته .
در ضمن ps3 یک سال دیر تر اومد . پس باید خیلی بهتر باشه . اما در کمال تعجب میبینی که نیست . فقط 10 % . اگه مقاله رو خوب خونده باشی دلیل بهتر نبودن ps3 رو نوشتم .
بازم میگم : چون فرکانس کاری پردازنده رو از 4 گیگاهرتز ، اوردن روی 3.2 گیگاهرتز ( یعنی کردنش هم فرکانس پردازنده ایکس باکس 360 ) . اما بازم قویتره !!
 
در مورد بلوری هم حق با شماست . اما چه فایده وقتی نمیتونه از دایرکت x پشتیبانی کنه
بعضی موقعها حتی فقط یک جمله میتونه عمق تخصص رو نشون بده !!! آخه این چیه نوشتید دوست عزیز.
اینقدر راحت کلمه تخصصی رو بکار نبرید... face palm
 
خیلی جالبه قدرت ps3 دو برابر 360 هست یعنی یه چیزی مثل تفاوت wii و 360
ادامه بدید داره به اطلاعاتمون افزوده میشه

:))
من یکی که نمیتون کامنتهای بعضیارو ببینم هیچی نگم که خرابکار نشه
چه کنم خو:d


بله بر طبق این مقایسه قدرت پی اس تیری چهار برابر ایکس باکسه



Triangle Setup
Xbox 360 - 500 Million Triangles/sec
PS3 - 250 Million Triangles/sec

Vertex Shader Processing
Xbox 360 - 6.0 Billion Vertices/sec (using all 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 2.0 Billion Vertices/sec (using only 16 of the 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 1.5 Billion Vertices/sec (using only 12 of the 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 1.0 Billion Vertices/sec (using only 8 of the 48 Unified Pipelines)
PS3 - 1.0 Billion Vertices/sec

******ed Texture Fetch
Xbox 360 - 8.0 Billion Texels/sec
PS3 - 12.0 Billion Texels/sec

Vertex Texture Fetch
Xbox 360 - 8.0 Billion Texels/sec
PS3 - 4.0 Billion Texels/sec

Pixel Shader Processing with 16 ******ed Texels Per Cycle (Pixel ALU x Clock)
Xbox 360 - 24.0 Billion Pixels/sec (using all 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 20.0 Billion Pixels/sec (using 40 of the 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 18.0 Billion Pixels/sec (using 36 of the 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 16.0 Billion Pixels/sec (using 32 of the 48 Unified Pipelines)
PS3 - 16.0 Billion Pixels/sec

Pixel Shader Processing without Textures (Pixel ALU x Clock)
Xbox 360 - 24.0 Billion Pixels/sec (using all 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 20.0 Billion Pixels/sec (using 40 of the 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 18.0 Billion Pixels/sec (using 36 of the 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 16.0 Billion Pixels/sec (using 32 of the 48 Unified Pipelines)
PS3 - 24.0 Billion Pixels/sec

Multisampled Fill Rate
Xbox 360 - 16.0 Billion Samples/sec (8 ROPS x 4 Samples x 500MHz)
PS3 - 8.0 Billion Samples/sec (8 ROPS x 2 Samples x 500MHz)

Pixel Fill Rate with 4x Multisampled Anti-Aliasing
Xbox 360 - 4.0 Billion Pixels/sec (8 ROPS x 4 Samples x 500MHz / 4)
PS3 - 2.0 Billion Pixels/sec (8 ROPS x 2 Samples x 500MHz / 4)

Pixel Fill Rate without Anti-Aliasing
Xbox 360 - 4.0 Billion Pixels/sec (8 ROPS x 500MHz)
PS3 - 4.0 Billion Pixels/sec (8 ROPS x 500MHz)

Frame Buffer Bandwidth
Xbox 360 - 256.0 GB/sec (dedicated for frame buffer rendering)
PS3 - 20.8 GB/sec (shared with other graphics data: textures and vertices)
PS3 - 10.8 GB/sec (with 10.0 GB/sec subtracted for textures and vertices)
PS3 - 8.4 GB/sec (with 12.4 GB/sec subtracted for textures and vertices)

Texture/Vertex Memory Bandwidth
Xbox 360 - 22.4 GB/sec (shared with CPU)
Xbox 360 - 14.4 GB/sec (with 8.0 GB/sec subtracted for CPU)
Xbox 360 - 12.4 GB/sec (with 10.0 GB/sec subtracted for CPU)
PS3 - 20.8 GB/sec (shared with frame buffer)
PS3 - 10.8 GB/sec (with 10.0 GB/sec subtracted for frame buffer)
PS3 - 8.4 GB/sec (with 12.4 GB/sec subtracted for frame buffer)

Shader Model
Xbox 360 - Shader Model 3.0+ / Unified Shader Architecture
PS3 - Shader Model 3.0 / Discrete Shader Architecture​
 
آخرین ویرایش:
:))
من یکی که نمیتون کامنتهای بعضیارو ببینم هیچی نگم که خرابکار نشه
چه کنم خو:d


بله بر طبق این مقایسه قدرت پی اس تیری چهار برابر ایکس باکسه



Triangle Setup
Xbox 360 - 500 Million Triangles/sec
PS3 - 250 Million Triangles/sec

Vertex Shader Processing
Xbox 360 - 6.0 Billion Vertices/sec (using all 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 2.0 Billion Vertices/sec (using only 16 of the 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 1.5 Billion Vertices/sec (using only 12 of the 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 1.0 Billion Vertices/sec (using only 8 of the 48 Unified Pipelines)
PS3 - 1.0 Billion Vertices/sec

******ed Texture Fetch
Xbox 360 - 8.0 Billion Texels/sec
PS3 - 12.0 Billion Texels/sec

Vertex Texture Fetch
Xbox 360 - 8.0 Billion Texels/sec
PS3 - 4.0 Billion Texels/sec

Pixel Shader Processing with 16 ******ed Texels Per Cycle (Pixel ALU x Clock)
Xbox 360 - 24.0 Billion Pixels/sec (using all 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 20.0 Billion Pixels/sec (using 40 of the 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 18.0 Billion Pixels/sec (using 36 of the 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 16.0 Billion Pixels/sec (using 32 of the 48 Unified Pipelines)
PS3 - 16.0 Billion Pixels/sec

Pixel Shader Processing without Textures (Pixel ALU x Clock)
Xbox 360 - 24.0 Billion Pixels/sec (using all 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 20.0 Billion Pixels/sec (using 40 of the 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 18.0 Billion Pixels/sec (using 36 of the 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 16.0 Billion Pixels/sec (using 32 of the 48 Unified Pipelines)
PS3 - 24.0 Billion Pixels/sec

Multisampled Fill Rate
Xbox 360 - 16.0 Billion Samples/sec (8 ROPS x 4 Samples x 500MHz)
PS3 - 8.0 Billion Samples/sec (8 ROPS x 2 Samples x 500MHz)

Pixel Fill Rate with 4x Multisampled Anti-Aliasing
Xbox 360 - 4.0 Billion Pixels/sec (8 ROPS x 4 Samples x 500MHz / 4)
PS3 - 2.0 Billion Pixels/sec (8 ROPS x 2 Samples x 500MHz / 4)

Pixel Fill Rate without Anti-Aliasing
Xbox 360 - 4.0 Billion Pixels/sec (8 ROPS x 500MHz)
PS3 - 4.0 Billion Pixels/sec (8 ROPS x 500MHz)

Frame Buffer Bandwidth
Xbox 360 - 256.0 GB/sec (dedicated for frame buffer rendering)
PS3 - 20.8 GB/sec (shared with other graphics data: textures and vertices)
PS3 - 10.8 GB/sec (with 10.0 GB/sec subtracted for textures and vertices)
PS3 - 8.4 GB/sec (with 12.4 GB/sec subtracted for textures and vertices)

Texture/Vertex Memory Bandwidth
Xbox 360 - 22.4 GB/sec (shared with CPU)
Xbox 360 - 14.4 GB/sec (with 8.0 GB/sec subtracted for CPU)
Xbox 360 - 12.4 GB/sec (with 10.0 GB/sec subtracted for CPU)
PS3 - 20.8 GB/sec (shared with frame buffer)
PS3 - 10.8 GB/sec (with 10.0 GB/sec subtracted for frame buffer)
PS3 - 8.4 GB/sec (with 12.4 GB/sec subtracted for frame buffer)

Shader Model
Xbox 360 - Shader Model 3.0+ / Unified Shader Architecture
PS3 - Shader Model 3.0 / Discrete Shader Architecture​



منبع

اولا که برای منبع باید خود اون صفحه رو بدی نه سرچی که تو گوگل کردی! :)
دوما، من اولین سایت رو سر زدم! والا اون سایت رو اولین باره که تو عمرم میبینم! هیچ منبعی هم داده نشده توش! فقط یه فروم هستش و یه کاربر هم تو اون اطلاعات رو زده!
اگه این جور فرومی میتونه منبع معتبر حساب شه منم میتونم همینجا یه تاپیک درست کنم و همه این اعداد رو برعکس کنم! :)
اگه منبع معتبر و درست و درمونی داری بده!
 
  • Like
Reactions: ston cold
خیلی جالبه قدرت ps3 دو برابر 360 هست یعنی یه چیزی مثل تفاوت wii و 360
ادامه بدید داره به اطلاعاتمون افزوده میشه

اولن 360دو برابر wiiقدرت نداره بلکه اگر بخوایم سر انگشتی حساب کنیم سخت افزار wiiهمون گیم کیوبه که کلاکش رو افزایش دادن با 64مگابایت حافظه بیشتر اگرم بخوایم رو اعداد ریاضی حساب کنیم سرو ته wiiهمش 20گیگ بیشتر محاسبات شناور نداره با cpuوgpuواین در حالیکه 360سی پی یوش99گیگا محاسبات شناور داره وgpu240گیگا خوب این از نظر تو میشه دو برابر !!!!!یا16برابر
ولی در مقایسه ps3سی پی یوش که cellباشه 240گیگا محاسبات شناور داره وrsxکه همون 7800جی تی ایکس 550مگاهرتز خودمونه 340گیگا محاسبات شناور داره حالا اگه ریاضی خوندی یه جمعی ببندیم 240بعلاوه340میشه580در مقابل360سی پی یوش که همون xenonهست99گیگابعلاوه 240xenosمیشه رندش میکنیم میشه 340تا خوب حالا 580رو منهای 340که کنیم میشه 240تا پس نصف 340تا رو رد کردیم یعنی یک ونیم برابر درست در اومد:dولی دو برابر هم نشد :d
میشه تقریبا روی کاغذبه درصد 580 تقسیم بر 340مساویه با 1.7یعنی ps3 یک و هفت دهم قویتر از 360هست دیدی دروغ نگفتم :dبروسلی جون دیدی خالی نبستم:d
دیدی ps3هفتاد درصد قویتر از 360حالا هی بگو 10درصد
 
اولا که برای منبع باید خود اون صفحه رو بدی نه سرچی که تو گوگل کردی! :)
دوما، من اولین سایت رو سر زدم! والا اون سایت رو اولین باره که تو عمرم میبینم! هیچ منبعی هم داده نشده توش! فقط یه فروم هستش و یه کاربر هم تو اون اطلاعات رو زده!
اگه این جور فرومی میتونه منبع معتبر حساب شه منم میتونم همینجا یه تاپیک درست کنم و همه این اعداد رو برعکس کنم! :)
اگه منبع معتبر و درست و درمونی داری بده!

عزیزم شما به خودت زحمت ندادی دوسه تا سایت بعدیرو ویزیت کنی
من منبع کلی واست قرار دادم
 
اولن 360دو برابر wiiقدرت نداره بلکه اگر بخوایم سر انگشتی حساب کنیم سخت افزار wiiهمون گیم کیوبه که کلاکش رو افزایش دادن با 64مگابایت حافظه بیشتر اگرم بخوایم رو اعداد ریاضی حساب کنیم سرو ته wiiهمش 20گیگ بیشتر محاسبات شناور نداره با cpuوgpuواین در حالیکه 360سی پی یوش99گیگا محاسبات شناور داره وgpu240گیگا خوب این از نظر تو میشه دو برابر !!!!!یا16برابر
ولی در مقایسه ps3سی پی یوش که cellباشه 240گیگا محاسبات شناور داره وrsxکه همون 7800جی تی ایکس 550مگاهرتز خودمونه 340گیگا محاسبات شناور داره حالا اگه ریاضی خوندی یه جمعی ببندیم 240بعلاوه340میشه580در مقابل360سی پی یوش که همون xenonهست99گیگابعلاوه 240xenosمیشه رندش میکنیم میشه 340تا خوب حالا 580رو منهای 340که کنیم میشه 240تا پس نصف 340تا رو رد کردیم یعنی یک ونیم برابر درست در اومد:dولی دو برابر هم نشد :d
میشه تقریبا روی کاغذبه درصد 580 تقسیم بر 340مساویه با 1.7یعنی ps3 یک و هفت دهم قویتر از 360هست دیدی دروغ نگفتم :dبروسلی جون دیدی خالی نبستم:d
دیدی ps3هفتاد درصد قویتر از 360حالا هی بگو 10درصد

اولن 360دو برابر wiiقدرت نداره بلکه اگر بخوایم سر انگشتی حساب کنیم سخت افزار wiiهمون گیم کیوبه که کلاکش رو افزایش دادن با 64مگابایت حافظه بیشتر اگرم بخوایم رو اعداد ریاضی حساب کنیم سرو ته wiiهمش 20گیگ بیشتر محاسبات شناور نداره با cpuوgpuواین در حالیکه 360سی پی یوش99گیگا محاسبات شناور داره وgpu240گیگا خوب این از نظر تو میشه دو برابر !!!!!یا16برابر
ولی در مقایسه ps3سی پی یوش که cellباشه 240گیگا محاسبات شناور داره وrsxکه همون 7800جی تی ایکس 550مگاهرتز خودمونه 340گیگا محاسبات شناور داره حالا اگه ریاضی خوندی یه جمعی ببندیم 240بعلاوه340میشه580در مقابل360سی پی یوش که همون xenonهست99گیگابعلاوه 240xenosمیشه رندش میکنیم میشه 340تا خوب حالا 580رو منهای 340که کنیم میشه 240تا پس نصف 340تا رو رد کردیم یعنی یک ونیم برابر درست در اومد:dولی دو برابر هم نشد :d
میشه تقریبا روی کاغذبه درصد 580 تقسیم بر 340مساویه با 1.7یعنی ps3 یک و هفت دهم قویتر از 360هست دیدی دروغ نگفتم :dبروسلی جون دیدی خالی نبستم:d
دیدی ps3هفتاد درصد قویتر از 360حالا هی بگو 10درصد
جلل حالق :|
 
عزیزم شما به خودت زحمت ندادی دوسه تا سایت بعدیرو ویزیت کنی
من منبع کلی واست قرار دادم
اتفاقا چند تا سایت بعدی رو هم دیدم ولی تنها سایتی که مطلب شما توش بود همون اولی بود! :)
شما یه مطلب خاص گذاشتی بعد میگی منبع کلی؟ :)
شما کلا معنی منبع رو درک نکردی!
کسی مجبورتون نکرده حرف بی منبع بزنید! :)
شما یه منبع معتبر (نه کلی) بده، من قبول میکنم! یکی باشه ولی معتبر باشه!
 
جلل حالق :|

دلانگیز من این اعداد رو از تو باغچه که نیوردم اینا منبع داره اکثر این اعداد هم تو ویکی پدیا نوشته کافی اون اسمای انگلیسی رو تو سرچرش بزنی تمام اطلاعات مربوطه رو بهت میده مطمئن باش همه اینها درسته بروسلی جون هم برات تایید کنه بد نیست:d
 
آخرین ویرایش:
بعضی موقعها حتی فقط یک جمله میتونه عمق تخصص رو نشون بده !!! آخه این چیه نوشتید دوست عزیز.
اینقدر راحت کلمه تخصصی رو بکار نبرید... face palm


شما خوب متوجه نشدی !!! من در مورد بلوری به اون دوستمون توضیح دادم . و به عنوان مطلب اضافه گفتم که پلی استیشن 3 از دایرکت ایکس پشتیبانی نمیکنه که شما این مطلب رو با بلوری قاطی کردی !!


اولن 360دو برابر wiiقدرت نداره بلکه اگر بخوایم سر انگشتی حساب کنیم سخت افزار wiiهمون گیم کیوبه که کلاکش رو افزایش دادن با 64مگابایت حافظه بیشتر اگرم بخوایم رو اعداد ریاضی حساب کنیم سرو ته wiiهمش 20گیگ بیشتر محاسبات شناور نداره با cpuوgpuواین در حالیکه 360سی پی یوش99گیگا محاسبات شناور داره وgpu240گیگا خوب این از نظر تو میشه دو برابر !!!!!یا16برابر
ولی در مقایسه ps3سی پی یوش که cellباشه 240گیگا محاسبات شناور داره وrsxکه همون 7800جی تی ایکس 550مگاهرتز خودمونه 340گیگا محاسبات شناور داره حالا اگه ریاضی خوندی یه جمعی ببندیم 240بعلاوه340میشه580در مقابل360سی پی یوش که همون xenonهست99گیگابعلاوه 240xenosمیشه رندش میکنیم میشه 340تا خوب حالا 580رو منهای 340که کنیم میشه 240تا پس نصف 340تا رو رد کردیم یعنی یک ونیم برابر درست در اومد:dولی دو برابر هم نشد :d
میشه تقریبا روی کاغذبه درصد 580 تقسیم بر 340مساویه با 1.7یعنی ps3 یک و هفت دهم قویتر از 360هست دیدی دروغ نگفتم :dبروسلی جون دیدی خالی نبستم:d
دیدی ps3هفتاد درصد قویتر از 360حالا هی بگو 10درصد


شما داری اشتباه حساب میکنی .
خودم به زودی روش محاسبه رو میزارم تا اینقدر تو ویکی پدیا نری .
ویکی پدیا چیه ؟؟؟ اون کلی مینویسه .
ps3 فقط و فقط 10 % قویتره ( شایدم شما قدرت کامل رو حساب کردی !!!! یعنی همون cpu اولیه که 4 گیگاهرتز بود !!! ) . اگه اینطور باشه ک معلومه اشتباه کردی .
 
شما خوب متوجه نشدی !!! من در مورد بلوری به اون دوستمون توضیح دادم . و به عنوان مطلب اضافه گفتم که پلی استیشن 3 از دایرکت ایکس پشتیبانی نمیکنه که شما این مطلب رو با بلوری قاطی کردی !!





شما داری اشتباه حساب میکنی .
خودم به زودی روش محاسبه رو میزارم تا اینقدر تو ویکی پدیا نری .
ویکی پدیا چیه ؟؟؟ اون کلی مینویسه .
ps3 فقط و فقط 10 % قویتره ( شایدم شما قدرت کامل رو حساب کردی !!!! یعنی همون cpu اولیه که 4 گیگاهرتز بود !!! ) . اگه اینطور باشه ک معلومه اشتباه کردی .

شما حساب کن ببینیم چطور حساب میکنی:d
اگه اشتباه بنده رو هم بگید ممنون میشم:d
تازه من cellرو رو حساب 7تا speو فرکانس3.2حساب کردم
در مورد xenos..xenon...cellکه خودتون هم تو مقاله تون همین اعداد رو داده بودید یعنی
cell.240
xenon.99
xenos.240
فقط میمونه rsxکه اونم خودتون زحمتشو بکشید:d
اینم یادم رفت بگم منبع مت فقط ویکی پدیا نیست چند تا سایت دیگه هم شامل میشه از جمله سایت خود ibm
goodluck
 
آخرین ویرایش:
همه پست ها رو خوندم تو یکی از پست ها دیدم که گفته شده سخت افزار ps3 با 360 تفاوت آنچنانی ندارند #:-s
این جمله کاملا غلط سخت افزار و کد نویسی های این دو کنسول کاملا با هم متفاوتن اما نکته اینجاست که بازده تقریبا برابری دارند ! یعنی وقتی شما داری تو 360 و ps3 آی وی بازی میکنی مطمن باش هیچیشون در باطن شبیه نیست

در آینده تنها برگ برنده 360 کینکت هست که اونم اگه بازی هاش در آینده بخواد در این حد باشه ( پرت کردن توپ :d ) مطمن باشید مشتری های میان زیر 12 سال که این ...
درسته PS3 move از نظر تکنیکی ضعیف تر از کینکت هست اما بازی هایی رو که ساپورت میکنه این ضعف رو پوشش می ده !

امکان بازی کردن بازی به طور 3D - استفاده از بلوری ( با قیمت کم ) - بازی های انحصاری و سخت افزاری که قدرت مانور دادن بازی سازان روش خیلی بیشتر از اون چیزی که الان می بینیم ps3 رو در آینده برتر از 360 نشون میده !

انواع 360 ها هم نشون میده جریان از چه قراره مطمن باشید 360 داره کم میاره که مایکروسافت داره هر روز یه 360 جدید وارد بازار میکنه از فالکن بگیرید تا Slim

اما چیزی که تا الان 360 رو نگه داشته مشتری هاش هست ! 360 به خاطر کپی خور شدنش و هزینه کمتری که نسبت به ps3 داره و بازی های زیاد خوراک خوره های آرکید هست که فقط دوست دارن بازی بگیرن و تمومش کنن که این افراد کم نیستن
 
آخرین ویرایش:
Heavy Rain رو اشتباه نوشتی داداش


حالا شما هم گیر دادی به یه غلط املایی !!!

همه پست ها رو خوندم تو یکی از پست ها دیدم که گفته شده سخت افزار ps3 با 360 تفاوت آنچنانی ندارند #:-s
این جمله کاملا غلط سخت افزار و کد نویسی های این دو کنسول کاملا با هم متفاوتن اما نکته اینجاست که بازده تقریبا برابری دارند ! یعنی وقتی شما داری تو 360 و ps3 آی وی بازی میکنی مطمن باش هیچیشون در باطن شبیه نیست

در آینده تنها برگ برنده 360 کینکت هست که اونم اگه بازی هاش در آینده بخواد در این حد باشه ( پرت کردن توپ :d ) مطمن باشید مشتری های میان زیر 12 سال که این ...
درسته PS3 move از نظر تکنیکی ضعیف تر از کینکت هست اما بازی هایی رو که ساپورت میکنه این ضعف رو پوشش می ده !

امکان بازی کردن بازی به طور 3D - استفاده از بلوری ( با قیمت کم ) - بازی های انحصاری و سخت افزاری که قدرت مانور دادن بازی سازان روش خیلی بیشتر از اون چیزی که الان می بینیم ps3 رو در آینده برتر از 360 نشون میده !

انواع 360 ها هم نشون میده جریان از چه قراره مطمن باشید 360 داره کم میاره که مایکروسافت داره هر روز یه 360 جدید وارد بازار میکنه از فالکن بگیرید تا Slim

اما چیزی که تا الان 360 رو نگه داشته مشتری هاش هست ! 360 به خاطر کپی خور شدنش و هزینه کمتری که نسبت به ps3 داره و بازی های زیاد خوراک خوره های آرکید هست که فقط دوست دارن بازی بگیرن و تمومش کنن که این افراد کم نیستن


اشتباه خوندی و اشتباه هم متوجه شدی دوست عزیز .
کسی نگفت تفاوت انچنانی وجود نداره . برو یه بار دیگه مطلب رو کامل بخون .
تفاوت انچنانی بین دو کنسول بنا بر شرایطی وجود نداره و اصلا قابل حس نیست که اون شرایط تو مقاله نوشته شده .

شما حساب کن ببینیم چطور حساب میکنی:d
اگه اشتباه بنده رو هم بگید ممنون میشم:d
تازه من cellرو رو حساب 7تا speو فرکانس3.2حساب کردم
در مورد xenos..xenon...cellکه خودتون هم تو مقاله تون همین اعداد رو داده بودید یعنی
cell.240
xenon.99
xenos.240
فقط میمونه rsxکه اونم خودتون زحمتشو بکشید:d
اینم یادم رفت بگم منبع مت فقط ویکی پدیا نیست چند تا سایت دیگه هم شامل میشه از جمله سایت خود ibm
goodluck

میگم اون عدد ها کجای مقاله هست !!! نکنه از خودت در اوردی ؟؟؟

من به زودی مقاله رو دوباره ویرایش میکنم و نکته های تخصصی تر و همینطور روش محاسبه ریاضی رو هم میگم تا شما مشکلت حل بشه .
این نکته رو هم در نظر بگیر :

برای اینکه بتوانید قدرت cell را حساب کنید باید تعداد spe ها رو در 128 ضرب کنیم که میشود 1024 ، که در نهایت پردازنده cell میتواند 1024 بیت را در هر سیکل پردازش کند .

واقعا میگم : مقاله رو خوندی ؟؟
 
آخرین ویرایش:
ضمن تشکر از دوست عزیز که این تاپیک رو زده.
اما نظر بنده اینه که انتخاب کنسول امری حسی و دل بخواهی هست + در نظر گرفتن شرایط مختلف فردی !
حالا فرض کنیم که تمام سایت ها و مراجع بیان بگن برید ایکس باکس بخرید بهتره باحالتره قویتره ...
آیا باز منی که می خوام انحصاری های سونی رو بازی کنم و برام ارجحیت داره این حرف رو گوش می کنم ؟ برای من که متال گیر کیلزون و گاد اف وار 2 رو روی پلی 2 بازی کردم مهمه که ادامه اش رو روی پلی 3 بازی کنم. یا دیگر انحصاری هارو بنا به سلیقه ی هر فرد.
بنابرین حس می کنم این نوع بحث های سخت افزاری و نرم افزاری برای همه ملاک تعیین کننده نیست و نمیشه بنا به یک نظری ولو اینکه درست هم باشه بیایم و همه رو متقاعد کنیم که این کنسول یا آن کنسول بهتره یا برتره.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or