معرفی سریالهای پرطرفدار جهان

serialcenter

کاربر سایت
Jan 8, 2008
116
خوب پس بالای تاپیک یا جای دیگه لینک معرفی هر سریال بذارید تا کمی بهتر بشه!! ممکنه این تاپیک 5 صفحه داشته باشه حالا بیا و باقلی بار کن طرف تا کی بیاد این همه صفحه رو ورق بزنه تا سریالی پیدا کنه!!
چشم شاید مباحث رو بردم یه تاپیک دیگه . اینجا خلوت شه
 

serialcenter

کاربر سایت
Jan 8, 2008
116
رای گیری برای Prison Break

دوباره سلام
از اونجایی که دوستان خیلی تمایلی نشون ندادن واسه مشارکت در بحث در این تاپیک ، من اینبار یه سریال بسیار معروف رو برای بحث پیشنهاد میکنم . اونایی که تمایل دارن در بحث مربوط به این سریال شرکت کنن با زدن دکمه ی تشکر اعلام آمادگی کنن (بعدا هم پاکش کنن اگه خواستن ) اما اگه اینبار هم استقبال نشه به کل بحث تو این تاپیک رو بیخیال میشم و فقط هفته ای یه بار یه سریال رو معرفی میکنم .
سریال انتخابی جهت شروع بحث سریال
Prison Break

اگه مایلین تو بحث شرکت کنین رای بدین . حداقل 5 رای برای شروع بحث لازمه

با توجه به استقبال بی نظیر از تاپیک لاست (300 بازدید در دو روز ) من تمام توجهم رو اون تاپیکه .اگه واقعا ببینم زیاد اشتیاقی برای دنبال کردن بحث در این تاپیک ندارین و فقط میخواین متنای من رو بخونین طبق میل شما عمل میکنم و هفته ای یه متن میدم و والسلام
 

s01id_sn4ke

کاربر ویژه
کاربر سایت
Sep 23, 2005
721
نام
فرهنگ
به سلامتی Episode دوم Lost هم اومد.:)داستان تازه داره جالب ميشه.اين قسمت با بازيگر های جديد آشنا ميشيد و اينکه هدف اين گروه واقعاً چيه.
بايد بگم پايان واقعاً کوبنده اي داشت.;)
 

s01id_sn4ke

کاربر ویژه
کاربر سایت
Sep 23, 2005
721
نام
فرهنگ
منم هر يه هفته يه بار ميام يه چيزی ميگم...:biggrin1:
قسمت جديد Lost نکته ی خيلی مهمی رو درباره ی جزيره فاش ميکنه.من خودم در اون لحظه يه کم خشک شدم.;)
Flash-Forward های اين دفعه هم قابل توجه بود و مثل هميشه آخر داستان آدم رو ميخکوب ميکنه.
 

serialcenter

کاربر سایت
Jan 8, 2008
116
منم هر يه هفته يه بار ميام يه چيزی ميگم...:biggrin1:
قسمت جديد Lost نکته ی خيلی مهمی رو درباره ی جزيره فاش ميکنه.من خودم در اون لحظه يه کم خشک شدم.;)
Flash-Forward های اين دفعه هم قابل توجه بود و مثل هميشه آخر داستان آدم رو ميخکوب ميکنه.
آقا دستت درد نکنه ولی قرار شد تو تاپیک لاست بگی اینارو . اینجا هم من خیلی سعی کردم مثل اون تاپیک interactive باشه اما نشد بنابراین کلیه ی فعالیت های جانبی این تاپیک از این به بعد تعطیل میشه و فقط اینجا مثل اولا سریال معرفی میکنم . البته ببخشید که وقت ندارم بیشتر از هفته ای یه سریال معرفی کنم . اولیشم امشب یا فردا میفرستم . دوباره این تاپیکم فعال میشه .;)
 

serialcenter

کاربر سایت
Jan 8, 2008
116
24

سلام به همه ی دوستان
اول یه عذرخواهی غلیظ به خاطر اینکه یه مدتی این تاپیک رو خیلی پیش نبردم . دلیلشم هم مشغله ی شخصی بود و هم اینکه تاپیک لاست استقبال خیلی خوبی ازش شد و ترجیح دادم یه کم اونجارو سروسامون بدم و تو بحثای اونجا شرکت کنم که خودمم یه چیزی از دوستای دیگه یاد بگیرم . اما خوب اینجا خونه ی اول ما بوده و ولش نمیکنم . پس رو هفته ای یه معرفی سریال از طرف من میتونین حساب کنین .
واسه سریال این هفته اول میخواستم Alias شاهکار دیگه ای از J.J.Abrams رو معرفی کنم که تو یکی دو هفته ی اخیر چند بار دوستان اقدام به خریدش کردن . اما چون خیلی وقت از زمانی که دیدمش میگذره گفتم یه بازبینی کنم بعدش یه معرفی بهتری از اون داشته باشم . بعدش قرار شد O.C رو معرفی کنم که خودم این شبا یه کله دارم اونو نیگا میکنم اما خوب چون چند تا از دوستان تقاضای معرفی 24 رو داشتن ، این سریال رو هم به هفته های بعد موکول میکنم تا امروز یکی از معروفترین سریال های چند دهه ی اخیر دنیا رو براتون معرفی کنم . سریالی با عنوان : 24

**************************

000-1AAOFFICIAL%2024%20SITE.jpg


قبل از اینکه به معرفی این سریال بپردازم میخوام یه دسته بندی کلی از سریالا داشته باشم ( البته از نظر فرم پیش رفتن داستان )
دسته ی اول از سریال ها ، اون دسته از سریال ها هستند که فقط یک تم و شمای کلی از کلیت داستان در ذهن نویسنده ها بوده و این داستان کلی بسیار کند پیش میره و اونچه که مهمه جزئیات قسمت به قسمت در اینگونه سریال هاست . در این قبیل سریالها هر قسمت یک داستان جدید داره و شاید هر چند قسمت یا حتی هر سیزن یه کوچولو داستان کلی سریال تعیین میشه . بیشتر سریالای کمدی این سبک رو به خودشون میگیرن چرا که میتونن با یه ایده ی کلی چندین سیزن داستان رو حفظ کرده و فقط در هر قسمت یک موضوع جدید رو واسه خنده مطرح کنن :biggrin1: سریال هایی مثل Friends ، Everybody Loves Raymond و ... جزو این دسته از سریالا هستند . معمولا این سریالا ملت رو تو کف نمیذارن و اکثرا هر وقت اضافی که پیدا کنن یکی دو قسمت از اونارو میبینن .
دسته ی دوم از سریال ها ، اون دسته از سریالا هستن که در یک برهه ی خاص از زمان یک داستان خاص رو پیگیری میکنن . مثلا در یک سیزن یک داستان در اونها دیده میشه و البته داستان کلی سریال هم به صورت کند پیش میره ولی خوبی این دسته از سریالا اینه که وقتی یک سیزن تموم میشه ، داستان هم باهاش تمام شده هست و انتظار رو تو تماشاگر ایجاد نمیکنه . 24 که قراره امروز بحثش رو داشته باشیم جزو این گروه میشه .
آخرین دسته هم سریالای دنباله داری هستند که اصلا داستان کلی حد و مرزی نداره و هر قسمت یک جنبه ای از داستان مطرح میشه و داستان در هر قسمت پیش میره . این دسته از سریالا معمولا عادت به اندر کف گذاشتن تماشاگر دارن . هم آخر هر قسمت یه جایی داستان تموم میشه که حتما قسمت بعد رو بخواین ببینین و بدتر از اون اکثرا آخر هر سیزن حساسترین جای داستان به صورت مبهم باقی میمونه . حالا شمایی که سریالارو به صورت کامل از من میگیرین و یه سره میشینین پاش شاید عمق فاجعه رو درک نکنین اما اونایی که 6 ماه واسه لاست ، Prison Break یا سریالای مشابه صبر کردن میدونن که خیلی زور داره .

خوب بگذریم بریم سر بحث خودمون . ای FOX . ای نفس . تو چه کردی با دل ما . هر چیزی که این شبکه ی Fox دست میذاره روش طلا از آب در میاد . یکی از بهترین اونا هم همین 24 بوده . در سال 2001 این سریال سیزن اولش پخش شد . داستان یک داستان استثنایی و ایده یک ایده ی بدیع بود .

24-345%7E24-Jack-Bauer-Posters.jpg


داستان در این سریال از این قراره که فردی با عنوان Jack Baur که رئیس یکی از سازمان های ضد جاسوسی در امریکا با عنوان CTU هست در هر سیزن با آنچه در زبان انگلیسی بهش Chaos میگن ( یعنی یه جور بحران و هرج و مرج ناگهانی ) روبرو میشه و باید اون بحران رو رفع کنه . سازمانی که جک در اون کار میکنه از اولویت بالایی در زمان بحران برخورداره و اقدامات اونا رابطه مستقیمی با امنیت ملی داره بنابراین در طول سریال ارتباطات بسیار زیادی بین جک و همکارانش با مقامات ارشد ایالات متحده از جمله رئیس جمهور دیده میشه . این سریال در نگاه اول یک سریال پلیسی جالب به چشم میاد اما اون چه که 24 رو از بقیه ی آثار مشابهش جدا میکنه نحوه ی روایت داستان در این سریاله . هر سیزن این سریال به صورت Real Time در 24 ساعت پیاپی به وقوع میپیونده . بدین معنا که مثلا در سیزن اول یک عملیات تروریستی قراره اتفاق بیفته و جک رو نصفه شب از خواب بیدار میکنن و به اداره فرامیخونن . مثلا قسمت اول از ساعت 12 شب تا 1 شب هست . قسمت دوم ادامه ی اون داستان از ساعت 1 شب تا 2 شب هست و الی آخر . یعنی کل 24 قسمت یک سیزن که به هنگام پخشش از تلویزیون شش ماه طول میکشه حوادث یک شبانه روز رو نشون میده ! نکته ی جالب اینه که حوادثی که در هر قسمت به تصویر کشیده میشه ، از نظر زمانی هم معقول به نظر میرسه . مثلا هر قسمت 42 دقیقه ای که قراره حوادث یک ساعت رو به تصویر بکشه طوری طراحی شده که با حذف صحنه های رفت و آمد و صحنه های جابجایی به صورت معقولی یه سری اتفاق در طولش به تصویر کشیده شده . این محدودیت زمانی باعث شد که یه ابتکار دیگه هم در این سریال ببینیم و اون نشان دادن همزمان چند حادثه در یک زمان هست . در طول هر قسمت این سریال چندین بار ساعت نشون داده میشه و با فواصل گوناگون اتفاقاتی که به داستان ربط دارن و در یک زمان اما در چند مکان مختلف در حال رخ دادن هستن رو هم بررسی میکنن که اینم در نوع خودش کار قشنگی بوده . بنابراین در هر سیزن یک داستان که کلا در طول یک شبانه روز رخ داده رو با شیوه ای که در بالا توضیح دادم ، در طول یک سیزن میبینین . حتی کسی که این سریال رو ندیده باشه هم میتونه حدث بزنه که درسته این ایده بسیار زیباست ولی ناگزیر سبب میشه که :arrowd: نویسنده ها مجبور میشن در هر قسمت به نوعی یک اتفاق و یه بلایی سر بازیگرا بیارن تا داستان پیش بره . این همون ایرادی بود که پیشتر به Prison Break گرفتم و اینجا دیگه به عینه میشه اونو مشاهده کرد . مثلا بعد از 10 قسمت از سریال مسئله داره کاملا حل میشه که ییهو یه خنگی یه کار احمقانه ای میکنه و همه رو تو هچل میندازه . اینجاست که حرستون در میاد . خلاصه میتونم بگم که با هیچ منطقی جور در نمیاد که این همه بلا در یک شبانه روز سر یه نفر بیاد ولی خوب به هر حال یه جوری باید یه داستان کوچیک رو شش ماه کش بدن دیگه :biggrin1:

نکته دیگه ای که در مورد داستان این سریال جالبه اینه که برخلاف خیلی سریالای داستانی دیگه سیزن های 24 پشت سر هم نیستن . مثلا سیزن 2 یه چیزی تو مایه های 2 سال بعد از سیزن یک اتفاق میفته و تو این مدت اتفاقاتی هم برای شخصیت های سریال ممکنه افتاده باشه که جالبه بگم حوادث بین برخی سیزن ها ( فکر کنم بین سیزن 2 و 3 ) در قالب یه بازی که بازی نسبتا قشنگی هم هست بیرون اومد تا حتی اون چیزایی که تو سریالم بحش پرداخته نشده ، برای هوادارا روشن بشه . اینم در نوع خودش جالبه .
این نوع داستان نویسی سبب میشه که اگه کسی اصلا چیزی از 24 ندیده باشه و اتفاقی از یک سیزن بالاتر شروع به دیدن کنه باز هم بتونه از سریال لذت ببره . راستی یادم رفت بگم ، این سریال هم یه جورایی مثل لاست معتاد کننده هست . مخصوصا سیزن اول سریال که شاهکاری فراموش نشدنیست و کسی که DVD کامل اونو داشته باشه شاید یه شبانه روز پا به پای جک با داستان پیش بره :laughing:

یکی از بزرگترین مشکلات این سریال :arrowd: تک قهرمان بودن سریال هست . این قضیه شاید در 24 از بقیه ی سریالا واضح تر به چشم بیاد چرا که در این سریال یک کشور رو یه نفر یعنی جک باور نجات میده و بقیه فقط وسایلی هستن که اونو در رسیدن به این مهم کمک میکنن . این قضیه در سیزن های بالاتر بسیار بیشتر به چشم میخوره چرا که چندین تن از شخصیت های مکمل سریال که اتفاقا بسیار پرطرفدار هم بودن به تدریج از سریال بیرون میرن و در سیزن های آخر خود جک هست و یه کشور واسه نجات :cheesygri

24_split_clock_screenshot.jpg


این سریال کلکسیونی از جوایز رو در کارنامه ی خود داره . بهتر بگم جامعه ی سینما و تلویزیون امریکا هیچ سریالی رو به اندازه ی 24 تحویل نگرفتن و هر سال حتی وقتی سریال در بدترین شرایطش هم هست ، بازم چند تا جایزه واسه 24 رزرو شده . بازیگر نقش جک ، Kiefer Sutherland هست که پسر بازیگر معروف هالیوود Donald Sutherland هست . این بازیگر توانا شاید مناسبترین بازیگر برای این نقش بوده و البته جزو سرمایه گذاران و تهیه کنندگان این سریال هم هست . میشه گفت سریال به نام کیفر ثبت شده و نمیشه انتظار داشت یه روزی قهرمان دیگه ای جایگزین اون بشه . بازیگرای دیگه هم بازیگرای خوبی هستن و شاید معروفترین اونا دختر جک در سریال هست که Elisha Cuthbert نقش اونو بازی میکنه . کسی که بازی فوق العادش در فیلم Girl Next Door معرف خیلی از دوستان هست :cheesygri جالب اینجاست که در سیزن های بالاتر " شهره آغداشلو " هم به سریال اضافه میشه !

میشه گفت این سریال اولین انتخاب برای طرفدارای سریالای اکشن و پلیسی است و حتما از دیدن اون لذت میبرین .

البته با توجه به زندونی شدن کیفر به دلیل مصرف الکل یه مدتی شروع سیزن 7 به تعویق افتاده پس فعلا 6 سیزن از 24 موجوده :biggrin1:


 
آخرین ویرایش:

s01id_sn4ke

کاربر ویژه
کاربر سایت
Sep 23, 2005
721
نام
فرهنگ
آقا دستت درد نکنه ولی قرار شد تو تاپیک لاست بگی اینارو . اینجا هم من خیلی سعی کردم مثل اون تاپیک interactive باشه اما نشد بنابراین کلیه ی فعالیت های جانبی این تاپیک از این به بعد تعطیل میشه و فقط اینجا مثل اولا سریال معرفی میکنم . البته ببخشید که وقت ندارم بیشتر از هفته ای یه سریال معرفی کنم . اولیشم امشب یا فردا میفرستم . دوباره این تاپیکم فعال میشه .;)

شما درست ميگی، اما به نظرم رسيد اونجا خيلی از دوستان کامل نديدن و دارند راجع به سيزن 1 بحث ميکنن ، برای همين يکم ناجوره اونجا ميگفتم.
در ضمن ببت پست جديد ممنون ، ولی عکس هاش هيچ کدوم نمياد.
 

serialcenter

کاربر سایت
Jan 8, 2008
116
در ضمن ببت پست جديد ممنون ، ولی عکس هاش هيچ کدوم نمياد.
خواهش میکنم آقا . منم جسارت نکردم . فقط گفتم اونجوری به نظر من بهتر بود . البته اینیم که میگی خوب یه بحثیه :biggrin1:
عکسارو هم خودم دارم الان میبینم ! بقیه هم همین مشکلو دارن ؟! عکسا نمیاد براشون ؟ آخه خود من عکسا واسم بالا میاد . اگه کس دیگه ای هم این مشکل رو داره سریع بگه تا وقت دارم تو ادیت عوضش کنم
 

ldghn

کاربر سایت
Oct 20, 2005
2,576
نام
Milad
خواهش میکنم آقا . منم جسارت نکردم . فقط گفتم اونجوری به نظر من بهتر بود . البته اینیم که میگی خوب یه بحثیه :biggrin1:
عکسارو هم خودم دارم الان میبینم ! بقیه هم همین مشکلو دارن ؟! عکسا نمیاد براشون ؟ آخه خود من عکسا واسم بالا میاد . اگه کس دیگه ای هم این مشکل رو داره سریع بگه تا وقت دارم تو ادیت عوضش کنم
منم مشکل دارم با عکس ها
 

TRUTH

کاربر سایت
Sep 7, 2006
538
خواهش میکنم آقا . منم جسارت نکردم . فقط گفتم اونجوری به نظر من بهتر بود . البته اینیم که میگی خوب یه بحثیه :biggrin1:
عکسارو هم خودم دارم الان میبینم ! بقیه هم همین مشکلو دارن ؟! عکسا نمیاد براشون ؟ آخه خود من عکسا واسم بالا میاد . اگه کس دیگه ای هم این مشکل رو داره سریع بگه تا وقت دارم تو ادیت عوضش کنم

منم عکسهارو نمیبینم!

دستت درد نکنه واسه 24 خیلی عالی بود ولی باید قبول کنی کلاس 24 خیلی بالاتر ازPrison Break هست مخصوصا سیزن 2 اصلا هیجان یک رو نداره و همنطور که قبلا گفتی اتفاقها همه شانسی و نامعقول هستن
 

serialcenter

کاربر سایت
Jan 8, 2008
116
شرمنده ی همتونم .خداییش اینجا مشکل نداشت وگرنه درستش میکردم . حالا هم دیگه نمیتونم ادیت کنم . حالا دوباره این متن رو با عکس آپلود میکنم یه ذره دیگه . الان باید DC شم . بازم ببخشید .
راستی در مورد Prison Break و 24 . من که مشکلات جفتشونو گفته بودم . این دو تارو با هم مقایسه نکردم ولی گفتم جفتشون یه ذره حوادث نامعقول توشون اتفاق میفته . راست میگی Prison یه کم جلوتره از 24 تو این زمینه !
 

serialcenter

کاربر سایت
Jan 8, 2008
116
The O.C

سلام به همه بروبکس
ببخشید این هفته سرم شلوغ بود دیر شد معرفی هفته
سریالی که میخوام براتون معرفی کنم با همه ی سریالهایی که تا حالا معرفی کردم یه تفاوت عمده داره و اون اینه که این سریال کاملا تموم شده و دیگه خیالتون راحته که مثل لاست بالاخره یه روزی به جایی نمیرسین که مثل ما یه لنگه پا وایسین تا هفته ی بعد . سریالی که میخوام راجع بهش بحث کنم اسمش هست The O.C

**********************

oc_header.jpg


وقتی این سریال رو دانلود کردم و قسمت اولش رو دیدم هیچوقت فکر نمیکردم انقدر بهش علاقه پیدا کنم که شش قسمت آخر سریال رو بشینم پشت سرهم و تا ساعت چهار صبح ببینم و با تموم شدن سریال واقعا حالم گرفته شه و بگم چرا ؟!!!
این دقیقا مسئله ای بود که تو امریکا اتفاق افتاده بود . از اونجایی که من یکی از Fan های این سریال شده بودم یه سرو گوشی آب دادم تو فروم ها و بحث های مختلف تو اینترنت و تازه فهمیدم این سریال چقدر طرفدار داشته و مردم چقدر از تموم شدنش ناراحت شدن .
سریال O.C که اسم خودش رو از Orange County که یکی از مناطق ثرتمند California هست گرفته .قرار هم بوده اسم سریال همون Orange County باشه اما در همون موقع فیلمی با همون نام بیرون اومد که به خاطر همین امر اسم سریال O.C انتخاب شد . داستان این سریال که از سال 2003 تا 2007 در شبکه FOX پخش میشده داستان زندگی پر زرق و برق یه گروه از ساکنین Newport یکی از محله های کالیفرنیا هست . از اونجایی که این قسمت از داستان تو همون 15 دقیقه ی اول قسمت اول مشخص میشه فکر کنم همچینم Spoiler نباشه ولی خوبه که برای شفاف تر شدن یه مقداری در مورد داستان توضیح بدم .

داستان این سریال از این قراره که یه جوونی به اسم Ryan هست که تو یه خانواده ی پر از مشکل تو یکی از محله های تقریبا سطح پایین شهر زندگی میکنه . این جوون بزن بهادریه واسه خودش و هر جا میره دردسر میسازه . البته ذاتش بد نیست و اقتضای محله و خانوادش این بوده . سر یه قضیه ای این رایان قصه ی ما سر از زندون در میاره و اونجا هست که یه وکیلی به اسم Sandy Cohen با دیدن اون دلش براش میسوزه و سعی میکنه اونو زیر پرو بال خودش بگیره و اینجوری میشه که رایان وارد محله ی بروبکس مایه دار میشه و ....

the-oc.jpg


داستان اولش یه ذره دور از ذهن ممکنه بیاد ولی با دیدن یکی دو قسمت از این سریال درگیرش میشین اساسی . چیزی که باعث موفقیت این سریال شد این بود که این سریال به معنای واقعی سریال خانوادگیه . حالا منظور من از خانوادگی این نیست که صحنه نداره یا مثلا مثل نرگس قشنگ ما میمونه :biggrin1: چون امریکا که این بحثای مارو نداره . اکثر سریالا PG13 هستن و بالاخره چهارتا ماچ و اکشن خفیف توش صورت میگیره ! :laughing: اما اونچه که باعث میشه بگم این سریال خانوادگیه اینه که تک تک اعضای یه خانواده می تونن با این سریال ارتباط برقرار کنن . حتی علی رغم اینکه قاعدتا فرهنگ اونا با ما فرق میکنه و نباید ارتباط چندانی با ما که ایرانی هستیم برقرار بشه اما من فکر میکنم حتی خانواده های ایرانی هم اگه این سریال رو ببینن شاید ازش لذت ببرن . تو این سریال همونقدر که داستان روی جوونای سریال میگرده ،به بزرگترا هم می پردازه . البته اینم بگم این که میگم خانوادگیه نه که حوصلتون سر میره ها ;) سریال جذابیت های خاص خودش رو هم داره . یکیش همون نقش اول زن سریال که girl next door سریال هست و خود سازنده ی سریال تو پشت صحنه میگه که ما خیلی گشتیم دنبال یه دختری که دیوانه کننده خوشگل باشه ولی چهره ی معصومی هم داشته باشه تا بالاخره micha رو برای نقش marissa پیدا کردیم . :-" در عکس زیر میشا دختریه که در ردیف پایین نشسته ;)

the_oc.jpg


این سریال هم مثل هر سریال دیگه ای نکات مثبت و منفی به نوبه خودش داره . اگه بخوایم یه مشابه واسه این سریال در نظر بگیریم می تونیم بگیم سبک این سریال شبیه One Tree Hill هست . اگه کسی از OTH خوشش اومده از این سریالم به احتمال زیاد خوشش میاد اما اونچه که یه هوا نسبت به OTH تو O.C متفاوته اینه که به جای اینکه مثل OTH به قسمتی از زندگی چندین نفر پرداخته بشه ، به طور متمرکز به زندگی چند نفر در مقیاس کوچیک تر پرداخته شده . این باعث میشه که شما نزدیکی خاصی با شخصیت های سریال احساس کنین و همین هم باعث شد که وقتی سریال داشت تموم میشد خیلیا شکه شده بودن چرا که کسی فکر نمیکرد که FOX سریالی به این پر طرفداری رو تنها پس از چهار سال برای همیشه تمومش کنه . البته اینم بگم درسته که با محدود شدن داستان روی چند نفر ، بیننده احساس نزدیکی بیشتری با شخصیت ها میکنه و غرق در داستان میشه اما این احتمالم وجود داره که از یکی از همین شخصیت ها خوشش نیاد یه نفر ، اونوقت باید تا آخر سریال طرف رو تحمل کنه که ضدحاله .
روابط بین شخصیت ها هم خیلی زیبا پرداخته شده و به وقایع دنیای واقعی نزدیک تره . اتفاقاتی هم که تو داستان میفته و موضوعات هم خیلی قشنگ طراحی و پیاده سازی شده . بازیگرا هم خوب بازی میکنن . موسیقی سریال هم بسیار موزون و مناسب با تک تک صحنه ها هست . دیالوگ های این سریال هم منحصر به فرد هست و خیلی اصطلاحات و جملات توش به کار میره که فقط تو همین سریال خواهید دید بنابراین اون دسته از دوستانی که زبانشون خوبه لذت بیشتری از این سریال می تونن ببرن .


اما همه چی داشت خوب پیش میرفت که در پایان سیزن سوم یه تحولی تو داستان اتفاق افتاد که از این رو به اون رو شد سریال . خیلی از هوادارا از دست سازندگان عصبانی شدن و به نظر بعضیا سریال در سیزن چهارم کمی افت کرد و کار درستی کردن که سریال رو به موقع تموم کردن اما نظر سازندگان این بود که سیزن چهارم یکی از بهترین قسمت های کارشون بوده و اتفاقا خواستن که تو اوج خداحافظی کنن ! در هر حال هر چی بوده تموم شد و خیالتون راحت ، اونقدری هم که صدا کرد ، سیزن چهار با سیزن های قبل فرقی نداشت و فقط اون تحولی که در موردش حرف زدم سایه رو سریال انداخته بود .
به نظر من این سریال یکی از سریالایی می تونه باشه که به صورت مداوم باید بشینین پاش ، از اونجایی که به غیر از شرایط خاص ( که واقعا وقتی به این نقاط سریال میرسین از لاست هم باید وحشیانه تر نشست پاش ) اگه در بین سریالای دیگه قسمت قسمت این سریال رو هم ببینین حالشو میبرین .

cast.jpg


حالا چند تا چیز جانبی در مورد سریال :

* شهردار Newport Beach که داستان این سریال در اون اتفاق میفته ، به تمامی عوامل سریال اعم از بازیگران ، سازنده و تهیه کننده ، کلید شهر را به صورت افتخاری اعطا کرده .

* نکته ی جالب اینه که Chad Michael Murray بازیگر نقش Lucas تو OTH هم یکی از گزینه ها برای این سریال بوده که وقتی نقش Lucas بهش پیشنهاد شده اونور رو انتخاب کرده .

* تو این سریال هم بازیگر نقش اول که قرار بود نقش رایان رو در سریال بازی کنه در لحظات آخر برای سریال انتخاب شد .

* بازیگر نقش Seth ( که نمک سریاله ) وقتی برای بار اول تست داده بوده ، انقدر نوشته های نویسنده و سازنده ی سریال رو عوض کرده بوده و فالبداهه حرف زده بوده که طرف گفته دیگه نمیخوام این بچه رو ببینم . اما بعد از یه ماه که کفگیر به ته دیگ خورده ، تهیه کننده ها به Adam Brody بازیگر نقش Seth زنگ میزنن . بعدها سازنده اذعان کرد که adam یه چیز تو مایه های تین ایجری خودش بوده و بهترین انتخاب واسه این نقش به شمار میاد .






 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر