مصاحبه دیجیتال فاندری با سازنده DR3 و علت رزولوشن آن

  • Thread starter Thread starter benjohn
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

benjohn

کاربر سایت
[FONT=&amp]با نزدیک شدن لانچ کنسولهای نسل بعد سونی و مایکروسافت بحث قدرت این دو کنسول هر چه بیشتر داغ میشود . فریم ریت و رزولوشن بعنوان دو مقوله ی مهم در تعیین برنده ی این نبرد نقش اساسی دارند. در طی مقاله ای در گذشته به مقایسه بازی Dead Rising 3[/FONT][FONT=&amp] پرداختیم که منجر شد واژه ی جدیدی را به فرهنگ لغاتمان اضافه کنیم اکنون قصد داریم با سازنده بازی جاش بریج مصاحبه ای داشته باشیم تا نظرشان را در مورد قدرت Xbox One جویا شویم[/FONT].


[FONT=&amp]جناب آقای جاش بریج مدیر اجرایی کپکام ونکوور


[/FONT]
josh_bridge.jpg


[FONT=&amp]یوروگیمر: این بازی درE3 نمایش موفقی نداشت و از لحاظ پرفورمنس با مشکلاتی مواجه بود آیا از آن موقع بازی پیشرفتی داشته است؟[/FONT]
[FONT=&amp]جاش بریج: اول اجازه بدهید بگویم که ما مفتخر هستیم اعلام کنیم که در نمایشگاهE3 بازی بر روی سخت افزار اصلی اجرا شده بود پشت درهای بسته بازی روی کیت و برای خبر نگاران قابل بازی بود. باید اعلام کنم که به خاطر وضعیت فعلی به هیچ عنوان شرمنده نیستم. اول باید کد نویسی کامل میشد و بهینه سازی ها انجام میپذیرفت. دقیقا هم همین اتفاق افتاد. در E3 شاهدش بودید در گیمز کام شاهدش بودید و هم اکنون هم شاهدش هستید. فریم ریت هر لحظه بالاتر رفته است. در حال حاضر فریم ریت بر روی 30 قفل شده است. این تلاش تیم ما بوده است که بازی را بهینه کنند. این اتفاق همیشه در فاز آخر تولید هر محصولی می افتد[/FONT]
[FONT=&amp]یوروگیمر: سخت افزارXbox One از آن موقع تا به حال چقدر تغییر کرده است؟[/FONT]

[FONT=&amp]جاش بریج: بجز آن افزایش فرکانس کاری که قبلا هم به آن اشاره شده بود سخت افزار تغییر دیگری نداشته است. بیشتر تغییر بر روی نرم افزار ها و درایورهای مسئول کنترل سخت افزار بوده است. این مسئله باعث دردسر هم بوده چرا که باید ارتباطات زیادی حاصل میشد تا بتوانیم بازی را با توجه به ابزارهای جدیدی که در اختیار ما میگذاشتند بهینه کنیم. [/FONT]
[FONT=&amp]یوروگیمر: رزولوشن نیتیو بازی شما چیست؟[/FONT]
[FONT=&amp]جاش بریج: p720. و من از این مسئله بسیار خوشحالم. این مسئله ما را قادر کرد که فریم ریت را روی 30 قفل کنیم که بسییار عالیست. البته User Interface ما 1080 است ولی بازی 720 و 30 فریم.[/FONT]


D.jpg


[FONT=&amp]یوروگیمر: آیا هرگز به 1080 فکر کردید؟[/FONT]
[FONT=&amp]جاش بریج:[/FONT]​
[FONT=&amp]واقعا به عنوان یک دور نما در نظر نداشتیم. در ابتدا که شروع کردیم کنسولی وجود نداشت فقط پی سی بود و ما هم قصد 1080 داشتیم . حتی قبل از آن هم قیدش را زدیم چون فکر کردیم شاید ما را مجبور به دوباره کاری کند که کار بسیار طاقت فرساییست. مهم اینست که محصول نهایی بنظر عالی میرسد. فقط نگاه کنید که چقدر تصویر ما شلوغ است روحDR3 هم همین است. هدف ما همین بوده است امیدوارم واقعا متوجه باشید که چقدر تصویر شلوغ است.[/FONT]
[FONT=&amp]یوروگیمر: چقدر رسیدن به 720 و 30 فریم بر روی ایکس باکس سخت بوده است؟[/FONT]
[FONT=&amp]جاش بریج:[/FONT]​
[FONT=&amp]سخت بوده ...... همیشه لانچ کنسولها سخت است. اما الان یاد گرفته ایم. همیشه خام بودن ابزارها مشکل بزرگی است. خوب خیلی شبیه به بازی سازی بر روی پی سی بوده پس جذاب هم بوده. خوشحالم که بازیمان انحصاری است بگذارید صادق باشم مولتی ردن بازیمان کار شاقی است. باید کارهای زیادی برای اختصاص رم و اجرای بازی انجام دهیم. در گذشته این مسئله باعث میشد که تیم های بزرگتری داشته باشیم.[/FONT]​
[FONT=&amp]یوروگیمر: دلمان برای مولتی سازان میسوزد[/FONT]
[FONT=&amp]جاش بریج: بله حتما . مسلما نمیتوانستیم اینکار را در نسل قبل انجام دهیم. ما سعی کردیم باور کنید سعی کردیم که لودینگ نداشته باشیم اما نتوانستیم. راهی نبود این همه اطلاعات را به موقع منتقل کنیم. پس باید همیشه در حال لود بودیم.[/FONT]​
[FONT=&amp]یوروگیمر: خوب دیگر فرق نسل جدید با قدیم چیست؟ دیگر چکاری نمیتوانستید انجام دهید؟[/FONT]
[FONT=&amp]جاش بریج:[/FONT]​
[FONT=&amp]خوب مسئله حجم اطلاعات لودینگ چیزی نیست که گیمرها بتوانند با آن کنار بیایند. لندازه و حجم دنیای بازی هم بسیار مهم است. اندازه ی دنیا بازی به اندازه سه برابر جمع دو شماره ی قبلی است. عمق هم همینطور ما قبلا باید به آرتیست هایمان میگفتیم که اینکار را یا آنکار را میتوانند انجام دهند چون رم یا منابع کافی برایش نداریم. اما الان آزادند. میتوانند جزئیات را گسترده کنند [/FONT]​

 
آخرین ویرایش:
دقیقا به درد لای جرز میخوره! مگه من گفتم موافق این حرکتشون هستم؟.هرچند بازی لانچ هستش اما آخه دیگه چقدر تنبل باشی که 720p بسازی با فریم ریت 30 ؟ Are you kidding me ؟ من فقط دارم میگم قدرت XO خیلی بالاتر از این حرفاست و سازنده ها رو بازیهای لانچ خوب کار نکردن.

(:|
آقا اصلا X1=best gadget ever
ولش کن دیگه:|
 
چه ذوقی کرده بازیش 720 و ۳۰ فریمه :دی
اما بدور از همه ی اینها
واقعا تفاوت سخت افزاریه 360 و 1 چیه ؟؟
همون رزولیشین و همون فریمه :دی
متاسفم برای ماکروسافت
 
خیر اما کانفیگ XO مدتهاست رونمایی شده
مگر باید از نزدیک دیده بشه؟
آیا شما هم PS4 رو از نزدیک دیدی که به قدرتش ایمان داری؟تنها با مشاهده کانفیگش میشه فهمید PS4 کنسول قدرتمندی هست دقیقا به مانند XO
خیر ما PS4 رو از نزدیک ندیدیم ولی وقتی میبینیم که Battlefield 4 با رزولوشن 900p اجرا میشه و از X1 که 720p هست فریم ریت پایدارتری داره به قدرتش ایمان میاریم.جدا از تکنیک های گرافیکی اضافه ای که PS4 داره.
وقتی میبینیم Killzone Shadow Fall به صورت 1080p و با فریم بالاتر از 30 در سینگل پلیر و 60 در مولتی پلیر اجرا میشه به قدرتش ایمان میاریم.
ولی تا حالا تنها چیزی که از X1 دیدیم اینه که سازنده که داره به صورت انحصاری براش بازی میسازه نتونسته بازیش رو 1080p کنه.(حوصله نداشته:)))
یا مثلا بازی که توی مراسم معرفی X1 (حماسه 21 می) یه ربع سازنده هاش فقط از تکنیک های جدیدشون حرف میزنن، اخرش 720p تحویل میدن.
تنها کار خیره کنندش هم اسکن QR code هست.:d
حالا هی خودتون رو گول بزنید که Dev kit ها دیر رسیده، پیچیده هست و هزار تا بهانه دیگه.
 
19Rodar @
طبق گفته هات شبکه ی انلاین برات مهمه و کاری به این بحثا نداری؟! پس جون هر کی دوس داری بیخیال شو:| اینطوری هم اعصاب خودت اروم تره و هم ماo:-)

شما فعلا برو تو کلوب ها پشت سر من به حرف زدنت ادامه بده دیگه رو در رو بی خیالمون شو اوکی؟:|

- - -ویرایش - - -

خیر ما PS4 رو از نزدیک ندیدیم ولی وقتی میبینیم که Battlefield 4 با رزولوشن 900p اجرا میشه و از X1 که 720p هست فریم ریت پایدارتری داره به قدرتش ایمان میاریم.جدا از تکنیک های گرافیکی اضافه ای که PS4 داره.
وقتی میبینیم Killzone Shadow Fall به صورت 1080p و با فریم بالاتر از 30 در سینگل پلیر و 60 در مولتی پلیر اجرا میشه به قدرتش ایمان میاریم.
ولی تا حالا تنها چیزی که از X1 دیدیم اینه که سازنده که داره به صورت انحصاری براش بازی میسازه نتونسته بازیش رو 1080p کنه.(حوصله نداشته:)))
یا مثلا بازی که توی مراسم معرفی X1 (حماسه 21 می) یه ربع سازنده هاش فقط از تکنیک های جدیدشون حرف میزنن، اخرش 720p تحویل میدن.
تنها کار خیره کنندش هم اسکن QR code هست.:d
حالا هی خودتون رو گول بزنید که Dev kit ها دیر رسیده، پیچیده هست و هزار تا بهانه دیگه.

الان بازی مثل Forza 5 که تازه لانچ کنسول هم هستش و 60 فریم ثابت و 1080p هست شلغمه؟ضمنا کم از قدرت XO ایراد بگیرید و بگید XO نمی تونه هیچوقت 1080p اجرا کنه اون وقت بازیهای بعد از لانچ معرفی بشن واسه XO رو 1080p بدجوری ضایع میشین ها! من همه پستهاتون رو بوکمارک کردم!
 
الان بازی مثل Forza 5 که تازه لانچ کنسول هم هستش و 60 فریم ثابت و 1080p هست شلغمه؟ضمنا کم از قدرت XO ایراد بگیرید و بگید XO نمی تونه هیچوقت 1080p اجرا کنه اون وقت بازیهای بعد از لانچ معرفی بشن واسه XO رو 1080p بدجوری ضایع میشین ها! من همه پستهاتون رو بوکمارک کردم!

80152-hamster-Im-scared-meme-UNGK.jpeg
 
720p ؟
این که دشواری نداره... کافیه فقط یکم از تلوزیون فاصله بگیری،مشکل حل میشه
-------------------------------
دلم میسوزه آخه:(
گرافیکم که نداره8-|
 
این سونی فن ها عجب ترولی میکنند واقعا دمتون گرم..
این انرژی رو روی جاده تهران چالوس میگذاشتین الان اتوبان بود این همه هم ترافیک و کشته نداشتیم..

در مورد بازی هم اگر PS4 کشش این محیط بزرگ با این همه زامبی رو داشت قطعا سونی همچین بازی رو می ساخت نه اینکه بره سراغ بازی Knack =))

41596966422014498655.jpg
 
حالا دوستانی که گله دارن میشه بگن این بازی روی PS4 با چه رزولوشنی اجرا میشه؟:-/ اوه یادم رفت، رو اون نمیاد:دی
اگر هم نگران قدرت کنسولید، Forza 5 با اون گرافیک فوق العاده با رزولوشن 1080p و 60 فریم ثابت سلام میرسونه.
این هم سلام میرسونه دوباره:
28375308349002009914.jpg
 
حالا دوستانی که گله دارن میشه بگن این بازی روی PS4 با چه رزولوشنی اجرا میشه؟:-/ اوه یادم رفت، رو اون نمیاد:دی
اگر هم نگران قدرت کنسولید، Forza 5 با اون گرافیک فوق العاده با رزولوشن 1080p و 60 فریم ثابت سلام میرسونه.
این هم سلام میرسونه دوباره:

پیشنهاد می کنم این شات های Ryse رو تقسیم کنید بین هم دیگه و بزارین تو امضاء که کارتونم سخت نشه بخواین تو هر تاپیک دو سه تاش رو ول بدین. با این Preview ـهایی که این چند روزه از Ryse اومد من بودم کلآً دیگه اسمش رو نمی آوردم تا فراموش بشه.

در مورد بازی هم اگر PS4 کشش این محیط بزرگ با این همه زامبی رو داشت قطعا سونی همچین بازی رو می ساخت نه اینکه بره سراغ بازی Knack
yahoo_24.gif

یهو دیدی همین Knack متا ـش بالاتر از Ryse شد!:-j
 
این سونی فن ها عجب ترولی میکنند واقعا دمتون گرم..
این انرژی رو روی جاده تهران چالوس میگذاشتین الان اتوبان بود این همه هم ترافیک و کشته نداشتیم..

در مورد بازی هم اگر PS4 کشش این محیط بزرگ با این همه زامبی رو داشت قطعا سونی همچین بازی رو می ساخت نه اینکه بره سراغ بازی Knack =))

41596966422014498655.jpg
شاهکاری به قرآن, شاهکار...
 
پیشنهاد می کنم این شات های Ryse رو تقسیم کنید بین هم دیگه و بزارین تو امضاء که کارتونم سخت نشه بخواین تو هر تاپیک دو سه تاش رو ول بدین.
با این Preview ـهایی که این چند روزه از Ryse اومد من بودم کلآً دیگه اسمش رو نمی آوردم تا فراموش بشه.
شما شاید اسمش رو نیارید، ولی من میارم چون گرافیک ارتباطی به خود بازیش نداره. IGN هم رسما گفته بهترین گرافیک رو داره. حالا خود بازی هر چقدر هم بد باشه چیزی از گرافیکش کم نمیکنه.
خوبه خودتون هم قبول دارین:d
:arrowd:
اینم واسه دوستانی که باور نمیکردن کات سین ها ریل تام باشه .

کات سین:
28375308349002009914.jpg
گیم پلی :
93104562928732892370.jpg
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or