1 من دقیقا از قوانین اینگلیس خبری ندارم اما استرالیا 72 ساعت گارنتی اولیه داره که دستگاه هر موردی باشه تعویض میکنن . ساپورت مغازه ای هم که خریدی بایستی دستگاه رو برات تعویص کنه . ممکنه به خاطره کم بودن stock خوده دستگاه برگرد بگه باید تعمییر بشه .
2 به نظره من سریع یک تماسی با سونی بگیر و مطرح کن مشکل رو ببین راه کارش چی هست. تا اونجایی که من اخبار خرابیا رو دنیال میکردم به خیلیا replacement داده بودن یک سری هم تعمییر .
3. اگر قرار بر تعمییر هست که متاسفانه باید بفرستی بره و پیگیرش باشی تا برگرده
من دیروز یکی از دوستان نزدیکم ps4 رو خرید و امروز باهام بازی کردیم و زمان AC4 هنگ کرد ... بعد که روشن کردیم فقط blue pulse میده و اصلا دستگاه بالا نمیاد. امروز که بردش گارانتی توی Ebgames اونا گفتن یکی جدید تحویل میدن اما زمانش بید 10 تا 20 روز طول میکشه . این از این ....
به نظرم نهایتا با هردو تماس بگیر و مطرح کن . اصلا شده تلفنی زنگ بزن صحبت کن چون به نظره من تلفنی بعضی موقعها خیلی سریعتر کار راه میفته و کلا برخوردشون هم بهتره D:
به هر حال امیدوارم که سریعا مشکل برات رفع بشه
امروز دوباره با فروشگاه تماس گرفتم مشکل دستگاه را گفتم گفتن دستگاه را برایمان پس بفرست تا برات یک دستگاه جدید بفرستم گفتم میخواهم با نمایندگی سونی تماس بگیرم یارو گفت نه نه این کار را انجام نده دستگاه را فقط برای ما بفرست گفتم کی دستگاه جدید برام میفرستین یارو گفت تا سری بعد که سونی برایمان بفرسته ماه ۲ یا ۳ ،سال ۲۰۱۴ گفتم تا فردا باید فکر کنم یا دستگاه را برگشت میدهم و پول به حسابتان نمیریزم یا صبر میکنم برایم یک دستگاه جدید بفرستید و پول را به حسابتان میفرستم . ولی من ۱۰۰ در ۱۰۰ دستگاه را پسمیفرستم ولی قبل از آن با ساپورت سونی تماس میگیرم
- - -ویرایش - - -
آخرین ویرایش: