شایعه مشخصات نهایی Xbox 720 در Xbox World.

RattleSnake

کاربر سایت
65607681469723726373.jpg




مجله Xbox World در یکی از شماره های خود در 8 صفحه اطلاعات مفیدی را در مورد کنسول نسل بعد مایکروسافت XBox 720 با نام رمز Durango

.گفته های این مجله به حقیقت نزدیک و قابل اطمینان است CVG می گوید:
قبلا نیز این مجله اطلاعاتی منتشر کرده بود که مایکروسافت آنان را بعدها تایید کرد.

Dan Dawkins سردبیر این مجله به CVG می گوید:
Xbox World در مدت 12 ماه این اطلاعات را دریافت کرده است. تغییرات چشمگیری و اخبار اصلی را می توان در شماره قبل از برگزاری E3 و ماه ژوئن شاهد خواهیم بود.
این کنسول در ماه مارس برای سازندگان ارسال خواهد شد. اطلاعات اولیه سخت افزاری این کنسول در 28 فوریه 2012 در کنفرانسی در لندن به سازندگان بازی داده شده است.
مدیر فنی Crytek بعد از نمایش در توییتر خود اعلام کرد : نمایش بهره برداری از Durango را در لندن داشتیم. آن بسیار عظیم و صحبت درباره اش جالب است. جلسات دیگری در سانفرانسیکو برای توسعه دهنگان آمریکایی برای نمایش کنسول برگزار شده



"کنسول نسل بعد مایکروسافت با نام Xbox شناخته خواهد شد و نام رمز این کنسول برای سازندگان Durango اعلام گردیده است کنسول نسل بعد مایکروسافت دارای CPU quad-core به همراه 16 threads
4 هسته logica و مقدار حافظه 8 گیگ خواهد بود در صحبت های این مجله گفته شده است که GPU این کنسول از سری 7000 شرکت AMD هست.



Xbox-720-Mockup-635x422.jpg

Xbox 720 دارای Blu-rays خواهد بود، آن هم برای افزایش میزان ذخیره سازی می شود تلویزیون مشاهده کرد و یا برنامه های تلویزیون را حتی ضبط کرد برای کمک به عرضه بهتر کنسول به همراه آن Kinect 2.0 هم قرار می گیرد با قابلیت دقت بیشتر و همین طور قدرت لب خوانی. به علاوه خروجی و وردی جدید برای TV

این کنسول دارای 4 پوررت USB 3.0 ، دکمه های حساس به لمس و یک هارد درایو خواهد بود.دارای اسلات ها اضافی HDD و HDMI به همراه AV
بازی های این کنسول در دیسک هایی با حجم 8.9GB عرضه می شوند. گفته اند یکی از مزایای این کنسول قابلیت رندر شگفت انگیز آن است




درباره
Kinect 2.0 : این دستگاه قادر خواهد بود 4 بازیکن را همزمان ساپرورت کند یعنی خواندن حرکات همزمان وحتی کوچک ترین حرکت انگشت دست را هم از قلم نمی انداز. با توجه به ارتقا قدرت دوربین و پردازنده این کنسول پاسخ دهی خوب در اتاق های بزرگ این کنترلر قادر است اطلاعات شما و چهره دوستانتان را با دقت بخواند.






 
آخرین ویرایش:
رزولوشن خیلی هم به به پردازش و میزان حافظه کارت گرافیکی وابسته است این رو همه کسانی که رو پی سی بازی میکنند میدونند و خیلی هم تو کیفیت تاثیر داره شما یه بازی روز را در پی سی وقتی مثلا 800*600 قرار میدهید کیفیت افتضاح بازی را ببینید ولی نرخ فریم بازی که وحشتناک بالا میره چون از بار پردازش کم و حجم میزان استفاده از حافظه گرافیکی به شدت پایین میاد اما وقتی بازی را 1080 اجرا میکنید بار پردازش بسیار زیاد از نرخ فریم کاسته و میزان نیاز به حافظه افزایش حال کلاک حافظه و تاخیر و.. هم به کنار که چقدر تاثیر داره خوب حالا کیفیت بازی در این رزولوشن زمین تا آسمان عوض میشه و اصلا 2 نسل انگار بازی پیشرفت کرده و هر چه کارت گرافیکی توان پردازی بیشتر و حافظه بیشتری داشته باشید میتوانید بازی ها را با نهایت رزولوشن و آپشن ها با فریم بالا اجرا کنید و هر چه کارت ضعیف تر باشد مجبورید برای افزایش فریم های رندر شده از میزان رزولوشن کاسته یا بعضی آپشن ها را حذف کنید اگه خواستید میتوانم تخصصی تر وارد این بحث بشویم البته این دوستمان هم اطلاعات شون بد نیست شاید در رساندن حرف خودشان به دیگران دچار اشتباه شده باشن به هر حال رزولوشن فقط یک واحد اندازه گیری نیست وگرنه اگه اینجوری بود کنسول های این نسل باید اولترا اچ دی هم پخش میکردن
 
رزولوشن خیلی هم به به پردازش و میزان حافظه کارت گرافیکی وابسته است این رو همه کسانی که رو پی سی بازی میکنند میدونند و خیلی هم تو کیفیت تاثیر داره شما یه بازی روز را در پی سی وقتی مثلا 800*600 قرار میدهید کیفیت افتضاح بازی را ببینید ولی نرخ فریم بازی که وحشتناک بالا میره چون از بار پردازش کم و حجم میزان استفاده از حافظه گرافیکی به شدت پایین میاد اما وقتی بازی را 1080 اجرا میکنید بار پردازش بسیار زیاد از نرخ فریم کاسته و میزان نیاز به حافظه افزایش حال کلاک حافظه و تاخیر و.. هم به کنار که چقدر تاثیر داره خوب حالا کیفیت بازی در این رزولوشن زمین تا آسمان عوض میشه و اصلا 2 نسل انگار بازی پیشرفت کرده و هر چه کارت گرافیکی توان پردازی بیشتر و حافظه بیشتری داشته باشید میتوانید بازی ها را با نهایت رزولوشن و آپشن ها با فریم بالا اجرا کنید و هر چه کارت ضعیف تر باشد مجبورید برای افزایش فریم های رندر شده از میزان رزولوشن کاسته یا بعضی آپشن ها را حذف کنید اگه خواستید میتوانم تخصصی تر وارد این بحث بشویم البته این دوستمان هم اطلاعات شون بد نیست شاید در رساندن حرف خودشان به دیگران دچار اشتباه شده باشن به هر حال رزولوشن فقط یک واحد اندازه گیری نیست وگرنه اگه اینجوری بود کنسول های این نسل باید اولترا اچ دی هم پخش میکردن

حرف شما برای بازی های 100% ریل تایم مثل ریسینگ و فوتبال صدق میکنه . اما بازیهای اکشن اصلا 100% ریل تایم نیستن . در واقع تصوری از قبل رندر شده و در اندازه ای جدید برای مانیتور به نمایش در میاد . حالا این وسط کارت گرافیک باتوجه به ابعاد بازی و اندازه اون ، بازی رو پردازش میکنه تا کد گشایی تصاویر رو به مانیتور برسونه . در واقع 1080 خود بازی و 1080 مانیتور ربطی به هم ندارن و زمین تا اسمون متفاوت ان . بازی میتونه بعد از اتمام ساختش 720 رندر شده باشه ( 95% بازیهای این نسل همینطوری بودن ) و به صورت 1080 برای PC و همون 720 اما به صورت REAL یا بالاتر برای کنسولها به نمایش دربیاد .


حالا شمابیا بازی 720 رندر شده رو ، رزولوشنش رو ببر رو 2000 به بالا ! خوب چه اتفاقی می افته ؟ بار پردازشی تصاویر بیشتر میشه . اما آیا ابجگت ها ، تکسچر ها ، تکستورها ، و .... تغییری میکنن ؟ ( نه ) . بحث سر این قضیه در مورد فیلم و بازی قدری متفاوته . صحبتهایی که من کردم ، در مورد فیلم و انیمیشن که 100% صدق میکنه . اما شرایط برای بازی همونطوری که گفتم کمی متفاوته .

حالا اگر شمااطلاعات بیشتری داری ، خوشحال میشم اطلاعات ما رو هم بیشتر کنی . هر چی تخصصی تربهتر .
 
اصلا رزولوشن بالاتر تو پردازش بازی برخلاف چیزی که شما فکر میکنی تاثر نداره ! همونطوری که گفتم رزولوشن فقط یه اندازه هست برای اینکه تو مانیتوری با ابعاد استاندارد بخش بشه

نرم افزار 3Dmax رو که میشناسی,برو نصبش کن و بعدش از اون طرحهای آمادش یه رندر با رزولیشن 720 بگیر بعد 1080 یه ساعت هم بردار و زمان و مقدار مصرف cpu رو یاداشت کن,بعدش هم بیا و اون جمله بالاییت رو اصلاح کن:d
 
جزئیات جدید GPU کنسول X720



معماری GPU

.[TABLE="class: MsoNormalTable, width: 481"]
[TR]
[TD="width: 240, colspan: 2"]Stat[/TD]
[TD="width: 402"]Value[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 240, colspan: 2"]Clock rate[/TD]
[TD="width: 402"]800 MHz[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 642, colspan: 3"]Compute[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 240, colspan: 2"]Shader cores[/TD]
[TD="width: 402"]12[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 240, colspan: 2"]Instruction issue rate[/TD]
[TD="width: 402"]12 SCs * 4 SIMDs * 16 threads/clock = 768 ops/clock[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 240, colspan: 2"]FLOPs[/TD]
[TD="width: 402"]768 ops/clock * (1 mul + 1 add) * 800 MHz = 1.2 TFLOPS[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 240, colspan: 2"]Interpolation[/TD]
[TD="width: 402"]( 768 ops/clock / 2 ops ) * 800 MHz = 307.2 Gfloat/sec[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 642, colspan: 3"]Geometry[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 240, colspan: 2"]Triangle rate[/TD]
[TD="width: 402"]2 tri/clock * 800 MHz = 1.6 Gtri/sec[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 240, colspan: 2"]Vertex rate[/TD]
[TD="width: 402"]2 vert/clock * 800 MHz = 1.6 Gvert/sec[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 240, colspan: 2"]Vertex/buffer fetch rate (4 bytes)[/TD]
[TD="width: 402"]4 elements/clock * 12 SCs * 800 MHz = 38.4 Gelement/sec[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 240, colspan: 2"]Vertex/Buffer data rate from cache[/TD]
[TD="width: 402"]38.4 Gelements/sec * 4 bytes = 153.6 GB/sec[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 642, colspan: 3"]Memory[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 240, colspan: 2"]Peak throughput from main RAM[/TD]
[TD="width: 402"]68 GB/sec[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 240, colspan: 2"]Peak throughput from ESRAM[/TD]
[TD="width: 402"]128 bytes/clock * 800 MHz = 102.4 GB/sec[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 240, colspan: 2"]ESRAM size[/TD]
[TD="width: 402"]32 MB[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 240, colspan: 2"]GSM size[/TD]
[TD="width: 402"]64 KB[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 240, colspan: 2"]LSM size[/TD]
[TD="width: 402"]12 SCs * 64 KB = 768 KB[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 240, colspan: 2"]L2 cache size[/TD]
[TD="width: 402"]4 x 128 KB = 512 KB (shared)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 642, colspan: 3"]Texture
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 240, colspan: 2"]Bilinear fetch rate (4 bytes)[/TD]
[TD="width: 402"]4 fetches/clock * 12 SCs * 800 MHz = 38.4 Gtexels/sec[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 240, colspan: 2"]Bilinear data rate from cache[/TD]
[TD="width: 402"]38.4 Gtexels/sec * 4 bytes = 153.6 GB/sec [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 240, colspan: 2"]L1 cache size[/TD]
[TD="width: 402"]16 KB/SC * 12 SCs = 192 KB (nonshared)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 642, colspan: 3"]Output
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 230"]Color/depth blocks[/TD]
[TD="width: 412, colspan: 2"]4[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 230"]Pixel clear rate[/TD]
[TD="width: 412, colspan: 2"]1 8×8 tile/clock * 4 DBs * 800 MHz = 204.8 Gpixel/sec[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 230"]Pixel hierarchical Z cull rate[/TD]
[TD="width: 412, colspan: 2"]1 8×8 tile/clock * 4 DBs * 800 MHz = 204.8 Gpixel/sec[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 230"]Sample Z cull rate[/TD]
[TD="width: 412, colspan: 2"]16 /clock * 4 DBs * 800 MHz = 51.2 Gsample/sec[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 230"]Pixel emit rate[/TD]
[TD="width: 412, colspan: 2"]4 /clock * 4 DBs * 800 MHz = 12.8 Gpixel/sec [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="width: 230"]Pixel resolve rate[/TD]
[TD="width: 412, colspan: 2"]4 /clock * 4 DBs * 800 MHz = 12.8 Gpixel/sec[/TD]
[/TR]
[/TABLE]






[h=4]Cache سیستم[/h]

دیاگرام روش محاسباتی



[h=4]Antialiasing
[/h]
The Durango GPU supports 2x, 4x, and 8x MSAA levels. It also implements a modified type of MSAA known as compressed AA. Compressed AA decouples two notions of sample:

Coverage sample–One of several screenspace positions generated by rasterization of one pixel

Surface sample– One of several entries representing a single pixel in a color or depth/stencil surface


 
آخرین ویرایش:
The next Xbox: Always online, no second-hand games, 50GB Blu-ray discs and new Kinect | News | Edge Online

به گزارش EDGE، کنسول نسل بعد مایکروسافت باید همیشه آنلاین باشه، از بازی های دسته دوم پشتیبانی نمیکنه، از دیسک های 50 GB بلو ری استفاده میکنه + کینکت جدید.
Microsoft’s next console will require an Internet connection in order to function, ruling out a second-hand game market for the platform. A new iteration of Xbox Live will be an integral part of Microsoft’s next console, while improved Kinect hardware will also ship alongside the unit.

Sources with first-hand experience of Microsoft’s next generation console have told us that although the next Xbox will be absolutely committed to online functionality, games will still be made available to purchase in physical form. Next Xbox games will be manufactured on 50GB-capacity Blu-ray discs, Microsoft having conceded defeat to Sony following its ill-fated backing of the HD-DVD format. It is believed that games purchased on disc will ship with activation codes, and will have no value beyond the initial user.

Our source has also confirmed that the next Xbox’s recently rumoured specs are entirely accurate. That means an AMD eight-core x64 1.6GHz CPU, a D3D11.x 800MHz graphics solution and 8GB of DDR3 RAM. As of now, the console’s hard drive capacity is said to be undecided, but Microsoft’s extended commitment to online delivery suggests that it will be the largest unit it has put inside a console to date.

Though the architectures of the next-gen Xbox and PlayStation both resemble that of PCs, several development sources have told us that Sony’s solution is preferable when it comes to leveraging power. Studios working with the next-gen Xbox are currently being forced to work with only approved development libraries, while Sony is encouraging coders to get closer to the metal of its box. Furthermore, the operating system overhead of Microsoft’s next console is more oppressive than Sony’s equivalent, giving the PlayStation-badged unit another advantage.

Unlike Nintendo, Microsoft is continuing to invest heavily in motion-control interfaces, and a new, more reliably responsive Kinect will also ship alongside the next Xbox. Sony’s next-generation console camera system is said to have a similar set of features, and is expected to be discussed at the company’s PlayStation event on February 20.

You can read more about how Sony’s next generation console compares in last week’s story, PlayStation 4 revealed.
 
به گزارش EDGE، کنسول نسل بعد مایکروسافت باید همیشه آنلاین باشه
:| :| :|
از بازی های دسته دوم پشتیبانی نمیکنه، از دیسک های 50 GB بلو ری استفاده میکنه + کینکت جدید.

این ایده ی کدوم احمقی بوده!؟)x :((
البته با تحدیدی که GameStop کرده بعید میدونم این کار رو بکنن
 
The next Xbox: Always online, no second-hand games, 50GB Blu-ray discs and new Kinect | News | Edge Online

به گزارش EDGE، کنسول نسل بعد مایکروسافت باید همیشه آنلاین باشه، از بازی های دسته دوم پشتیبانی نمیکنه، از دیسک های 50 GB بلو ری استفاده میکنه + کینکت جدید.
بیشتر شبیه یه جوک بی مزه میمونه تا یه خبر یا حتی شایعه!
حتی فروش محتوای دیجیتالی هم از نظر قانون مشکلی نداره، دیگه چه برسه به دیسک، اگه حتی بخوان این کار رو بکنن قانون بهشون اجازه نمیده!!! بازی‌سنتر | اخبار | فروش مجدد محتوای دیجیتالی خریداری شده منع قانونی ندارد
تجربه اتصال دائمی به اینترنت هم یه تئوری شکست خورده ـست که یه بار یوبی تجربه ـش کرده و بعیده دیگه کسی این حماقت رو بکنه!
 
The next Xbox: Always online, no second-hand games, 50GB Blu-ray discs and new Kinect | News | Edge Online

به گزارش EDGE، کنسول نسل بعد مایکروسافت باید همیشه آنلاین باشه، از بازی های دسته دوم پشتیبانی نمیکنه، از دیسک های 50 GB بلو ری استفاده میکنه + کینکت جدید.
بعید میدونم چنین چیزی رو ولی فقط این رو مطمئن هستم که با زدن همچین حرکتی باعث میشه من Jump In کنم در عاقوش سونی.
 
به گزارش EDGE، کنسول نسل بعد مایکروسافت باید همیشه آنلاین باشه، از بازی های دسته دوم پشتیبانی نمیکنه، از دیسک های 50 GB بلو ری استفاده میکنه + کینکت جدید.
اگه همچین چیزی واقعیت داشته باشه که مایکروسافت با مخ میخوره زمین :دی بعید میدونم دیگه اینقدر حماقت رو یه جا انجام بدن :دی
 
بعید میدونم چنین چیزی رو ولی فقط این رو مطمئن هستم که با زدن همچین حرکتی باعث میشه من Jump In کنم در عاقوش سونی.

اگه اخرین خبر رو خونده باشی درباره ps4 اونجا هم گفته شده از بازیهای دسته دوم پشتیبانی نمیکنه یعنی اجرا نمیکنه.

یه چیزکی هست که هر سایتی خبری از کنسولهای نسل بعد میزاره این تیکه لعنتی رو هم لای جملاتش میزاره.
 
ه گزارش EDGE، کنسول نسل بعد مایکروسافت باید همیشه آنلاین باشه
لول . خود ناسا هم همیشه آنلاین نیست :دی

از بازی های دسته دوم پشتیبانی نمیکنه
اینم که واقعا چرت و بی معنیه , از سونی هم همچین شایعاتی به گوش میخوره . امکانش کمه به نظرم .

پ.ن : با این حرکات که گمون نکنم درست باشه ماکرو به ... میره :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or