شایعه مشخصات نهایی Xbox 720 در Xbox World.

RattleSnake

کاربر سایت
65607681469723726373.jpg




مجله Xbox World در یکی از شماره های خود در 8 صفحه اطلاعات مفیدی را در مورد کنسول نسل بعد مایکروسافت XBox 720 با نام رمز Durango

.گفته های این مجله به حقیقت نزدیک و قابل اطمینان است CVG می گوید:
قبلا نیز این مجله اطلاعاتی منتشر کرده بود که مایکروسافت آنان را بعدها تایید کرد.

Dan Dawkins سردبیر این مجله به CVG می گوید:
Xbox World در مدت 12 ماه این اطلاعات را دریافت کرده است. تغییرات چشمگیری و اخبار اصلی را می توان در شماره قبل از برگزاری E3 و ماه ژوئن شاهد خواهیم بود.
این کنسول در ماه مارس برای سازندگان ارسال خواهد شد. اطلاعات اولیه سخت افزاری این کنسول در 28 فوریه 2012 در کنفرانسی در لندن به سازندگان بازی داده شده است.
مدیر فنی Crytek بعد از نمایش در توییتر خود اعلام کرد : نمایش بهره برداری از Durango را در لندن داشتیم. آن بسیار عظیم و صحبت درباره اش جالب است. جلسات دیگری در سانفرانسیکو برای توسعه دهنگان آمریکایی برای نمایش کنسول برگزار شده



"کنسول نسل بعد مایکروسافت با نام Xbox شناخته خواهد شد و نام رمز این کنسول برای سازندگان Durango اعلام گردیده است کنسول نسل بعد مایکروسافت دارای CPU quad-core به همراه 16 threads
4 هسته logica و مقدار حافظه 8 گیگ خواهد بود در صحبت های این مجله گفته شده است که GPU این کنسول از سری 7000 شرکت AMD هست.



Xbox-720-Mockup-635x422.jpg

Xbox 720 دارای Blu-rays خواهد بود، آن هم برای افزایش میزان ذخیره سازی می شود تلویزیون مشاهده کرد و یا برنامه های تلویزیون را حتی ضبط کرد برای کمک به عرضه بهتر کنسول به همراه آن Kinect 2.0 هم قرار می گیرد با قابلیت دقت بیشتر و همین طور قدرت لب خوانی. به علاوه خروجی و وردی جدید برای TV

این کنسول دارای 4 پوررت USB 3.0 ، دکمه های حساس به لمس و یک هارد درایو خواهد بود.دارای اسلات ها اضافی HDD و HDMI به همراه AV
بازی های این کنسول در دیسک هایی با حجم 8.9GB عرضه می شوند. گفته اند یکی از مزایای این کنسول قابلیت رندر شگفت انگیز آن است




درباره
Kinect 2.0 : این دستگاه قادر خواهد بود 4 بازیکن را همزمان ساپرورت کند یعنی خواندن حرکات همزمان وحتی کوچک ترین حرکت انگشت دست را هم از قلم نمی انداز. با توجه به ارتقا قدرت دوربین و پردازنده این کنسول پاسخ دهی خوب در اتاق های بزرگ این کنترلر قادر است اطلاعات شما و چهره دوستانتان را با دقت بخواند.






 
آخرین ویرایش:
البته xbox بعدی یه 32 مگابایت حافظه پرسرعت هم داره که با gpu مستقیم در ارتباطه و اگر قراره وظایف edram که داخل xbox360 هست رو انجام بده اینجا کپه ترازو تغییر وضعیت میده چون عملا پردازشگر کنسول یه بازو اضافی پیدا میکنه.
sram نسبت به edram سرعت پردازش بیشتری داره درسته؟
 
طبق اطلاعات فعلي GPU كنسول سوني با 18 CU با فركانس برابر دقيقا 50% سريعتر از اين GPU با 12CU يا اينجا به نام همون Shader core هست اما اطلاتي كه الان منتشر شده هنوز هم كامل نيست


رفقا بايد كمي بيشتر بخونم درمورد اين اما نكته هايي وجود داره كه من بايد بفهمم چرا بهش دقيق اشاره نشده - مثلا چرا به واحد scalar جدا اشاره نشده درصورتي كه گفته شده SIMD ها درواقع Scalar هستن (اين مشخصه چون عملكرد VLIW ندارن و ديگه مجموع ١٦ تايي اينها عملكرد vec non vliw دارن . اما اين ALU ها محدوديت هايي دارن كه در معماري GCN برعهده Scalar unite هست)


واحد scalar جدا كه در اين اطلاعات خبري ازش نشده نقش بسيار مهمي مثل برسي اعمال if / then يا محاسبات transcendental op ها كه از دست اونها يا بر نمياد يا بسيار كند و در چندين سيكل بايد انجام بشن.


البته از اينكه واحد Scalar UNite هست خيالم جمعه چون در متن اشاره شده 512 SGPR وجود داره كه مربوط به Scalar unite هست
بعدا اطلاعات دقيقتر ميزارم دوستان

دوستان اين معماري GCN هست و اصلا نبايد بر اساس قدرت محاسباتي با Xenos مقايسه كنيد - به صورت تئوريك قدرت محاسباتي در معماري GCN بسيار فراتر از VLIW هاست ( بين ٦-٧ برابر سريعتر هستن ) و بازيسازان به راحتي ميتونن از همه ظرفيت GPU بهره مند بشن .

به شكل عمومي و درصورت بهينه سازي موتور بازي ها براي اين كنسول عملكر GPU كنسول نسل بعد مايكروسافت بين 10-20 برابر سريعتر ميتونه باشه چون معماري GCN توان تئوري استفاده از 80-90% بهره computional perfomance رو داره ( براي VLIW architecture انالايزور ها بر اساس full vectorization issue data چيزي بين 20-30% رو متصور بودن همون معماري زنوس كه البته اولين نسل اون هم بود با Ff هاي پيوسته)

خلاصه خيال دوستان راحت باشه

شماها کنسول نیومده رو چطوری دارید مقایسه می کنید حتی کارشناس ها هم نمی تونن هنوز بگن 360 سریع تره یا ps3 حالا ps4 با 720 که بماند


تفاوت اينبار دفعه پيش اينه كه هردو GPU مربوط به AMD هست و هردو هم معماري GCN دارن (خدارو شكر هيچ كدوم VLIW نيستن )

نسل پيش RSX از نوع Splite shader ها بود و روي كاغذ قدرت محاسباتي خيلي بيشتري داشت اما كنسول مايكروسافت از نوع unified shader ها بود و روي كاغذ قدرت محاسباتي خيلي كمتري داشت اون زمان هم تحليل گرها برتري واضح نسل نوين unified shader هارو داد ميزدن اما فن هاي متعصب و ... گوش به حرف كسي نميدادن

به زودي اديتور هاي beyond به database هايي كه در اينده مياد دسترسي پيدا ميكنن و برسي اونها حسن ختام همه برسي ها ميشه
 
آخرین ویرایش:
شماها کنسول نیومده رو چطوری دارید مقایسه می کنید حتی کارشناس ها هم نمی تونن هنوز بگن 360 سریع تره یا ps3 حالا ps4 با 720 که بماند
 
با اینکه pc باز هستم اما من به سونی رای میدم چون شدیدا فن سونی هستم :x
سوني با 18 CU و12CUبینظیره .. Xbox next نهایت اندازه یه 7770 قدرت داره اما سونی از 7850 بیشتره

بهرحال سونی قدمت داره پیشکسوته ماکروسافت باید جلوش خبردار واسته .. اون زمان که ps1 اومده بود xbox هنوز تو موز بود ..:d
 
آخرین ویرایش:

تفاوت اينبار دفعه پيش اينه كه هردو GPU مربوط به AMD هست و هردو هم معماري GCN دارن (خدارو شكر هيچ كدوم VLIW نيستن )

نسل پيش RSX از نوع Splite shader ها بود و روي كاغذ قدرت محاسباتي خيلي بيشتري داشت اما كنسول مايكروسافت از نوع unified shader ها بود و روي كاغذ قدرت محاسباتي خيلي كمتري داشت اون زمان هم تحليل گرها برتري واضح نسل نوين unified shader هارو داد ميزدن اما فن هاي متعصب و ... گوش به حرف كسي نميدادن

به زودي اديتور هاي beyond به database هايي كه در اينده مياد دسترسي پيدا ميكنن و برسي اونها حسن ختام همه برسي ها ميشه

واسه همینه که کنسولهای نسل جدید حداقل 5 تا 8 برابر قدرتمندترین PC روز ، قویتر هستن .

البته به نکته ای اشاره نکردی . که اونم فرکانسه . درواقع هر چی فرکانس بالاتر باشه ، پایپ لاین ها هم بلند تر و در نتیجه با کنسول بسیار قدرتمند تری رو برو هستیم . البته میزان دقیق پایپ لاین ها هنوز مشخص نیست . اما مهمترین نکته همین پایپ لاینها هستن که در واقع قلب تپنده معماری پردازنده هستن و در واقع اینا هستن که تعیین میکنن هر پردازنده تو هر پلس ، چه تعداد دستور العمل رو میتونه اجرا کنه .
 
طبق اطلاعات فعلي GPU كنسول سوني با 18 CU با فركانس برابر دقيقا 50% سريعتر از اين GPU با 12CU يا اينجا به نام همون Shader core هست اما اطلاتي كه الان منتشر شده هنوز هم كامل نيست


البته رامین اخرین خبری که اومد گفته بود gpu نسل بعد کنسول سونی با 14 واحد کار میکنه و گفته شده بود 4 واحد دیگه برای کارهای دیگه مورد استفاده قرار میگیرن
احتمالا برای gpgpu هست .
در مورد GCN اعتقاد من بر اینه که AMD بیشتر خواسته دستورات فضای کمتری بگیرن نسبت به VLIW چون بیشتر روی SIMD کار کردن و خاصیت RISC بودن بیشتر در مورد توان نهایی درسته افزایش بازده داریم ولی نه در حد زیاد که تفاوت بسیار چشمگیری با VLIW داشته باشیم .

در مورد کنسول بعدی ماکروسافت هنوز دقیق مشخص نیست ESRAM دقیقا از چه قسمتهایی تشکیل شده ایا واقعا فقط یه حافظه پرسرعت هست برای کمک به GPU برای ارتقا پهنای باند یا عملیات دیگه هم انجام میده.

در مورد فرکانس ESRAM که با چه سرعتی کار میکنه هنوز مشخص نیست ولی اگر قراره شبیه EDRAM باشه با سرعت فرکانس اندازه GPU کار میکنه.

واسه همینه که کنسولهای نسل جدید حداقل 5 تا 8 برابر قدرتمندترین PC روز ، قویتر هستن .

چه ربطی داره؟
GCN با کارتهای سری HD7000 اومدن برای PC البته سری 7700 و 7800 و 7900 از این معماری استفاده کردن.

حالا چون از این معماری شاید برنامه نویسها روی PC استفاده نمیکنن حالا دلیل میشه که بگیم این کنسول با این مشخصات 5 برابر قویتره از یه PC قدرتمند الان.
این معماری معجزه نمیکنه .
 
آخرین ویرایش:


البته رامین اخرین خبری که اومد گفته بود gpu نسل بعد کنسول سونی با 14 واحد کار میکنه و گفته شده بود 4 واحد دیگه برای کارهای دیگه مورد استفاده قرار میگیرن
احتمالا برای gpgpu هست .
در مورد GCN اعتقاد من بر اینه که AMD بیشتر خواسته دستورات فضای کمتری بگیرن نسبت به VLIW چون بیشتر روی SIMD کار کردن و خاصیت RISC بودن بیشتر در مورد توان نهایی درسته افزایش بازده داریم ولی نه در حد زیاد که تفاوت بسیار چشمگیری با VLIW داشته باشیم .

در مورد کنسول بعدی ماکروسافت هنوز دقیق مشخص نیست ESRAM دقیقا از چه قسمتهایی تشکیل شده ایا واقعا فقط یه حافظه پرسرعت هست برای کمک به GPU برای ارتقا پهنای باند یا عملیات دیگه هم انجام میده.

در مورد فرکانس ESRAM که با چه سرعتی کار میکنه هنوز مشخص نیست ولی اگر قراره شبیه EDRAM باشه با سرعت فرکانس اندازه GPU کار میکنه.



چه ربطی داره؟
GCN با کارتهای سری HD7000 اومدن برای PC البته سری 7700 و 7800 و 7900 از این معماری استفاده کردن.

حالا چون از این معماری شاید برنامه نویسها روی PC استفاده نمیکنن حالا دلیل میشه که بگیم این کنسول با این مشخصات 5 برابر قویتره از یه PC قدرتمند الان.
این معماری معجزه نمیکنه .


حرف شما چه ربطی داره ؟! این یه قانون کلیه ! اصلا ربطی به مدل سخت افزار و .... نداره ! چیزیه که تو معماری برای افزایش بازده پردازشی لحاظ میشه ! من اصلا نگفتم کارت گرافیک ! گفتم پردازنده .
 
حرف شما چه ربطی داره ؟! این یه قانون کلیه ! اصلا ربطی به مدل سخت افزار و .... نداره ! چیزیه که تو معماری برای افزایش بازده پردازشی لحاظ میشه ! من اصلا نگفتم کارت گرافیک ! گفتم پردازنده .

مگه کارت گرافیک پردازنده نداره؟
پس اون هیتسینک به اون گردن کلفتی با فن رو چی میزارن؟

به پردازنده کارت گرافیک میگن GPU .

GPU کنسولها هم استثنا نیستن در واقع همون GPU کارت گرافیکها هستن منتها با یه سری تغییرات جزیی در بعضی قسمتها چون قراره روی یه برد یکپارچه قرار بگیرن با یه درگاه ورودی اطلاعات دیگه .
و قراره از ماکسیمم توانشون استفاده بشه پس قاعدتا تغییراتی داریم .ولی این تغییرات از پایه و ریشه ایی نیست .و اینقدر تاثیر نداره که بگیم قدرت 5 برابر بیشتر شده باشه.

در مورد اون قانون هم اشتباه میکنی .
 
البته رامین اخرین خبری که اومد گفته بود gpu نسل بعد کنسول سونی با 14 واحد کار میکنه و گفته شده بود 4 واحد دیگه برای کارهای دیگه مورد استفاده قرار میگیرن
احتمالا برای gpgpu هست .
.

كلا compute unite ها واسه GPGPU ان و حدف طراحي ايشون compute هست . اون خبر هم ذكر نكرده كه خارج از دسترسي Graphic front end هستن اما اگر هم باشن باز هم 410gflops اضافي براي محاسبات يعني يك حجم وحشتناك از قدرت محاسباتي اضافي كه به كمك gpu مياد . مشخصا ذكر شده كه اون 4 اگه براي rendering بكار برن تازه اندكي boost هم دارن يعني احتمالا از 1.84 giga flops فراتر هم ميتونه بره كنسول كه وحشتناك هست (براي كنسول)

در مورد GCN اعتقاد من بر اینه که AMD بیشتر خواسته دستورات فضای کمتری بگیرن نسبت به VLIW چون بیشتر روی SIMD کار کردن و خاصیت RISC بودن بیشتر در مورد توان نهایی درسته افزایش بازده داریم ولی نه در حد زیاد که تفاوت بسیار چشمگیری با VLIW داشته باشیم

محمد جان شرمنده :d چي ميگي man :دي

محمد جان پيش از همه VLIW يك نوع از SIMD هست (ميشه زير مجموعه حساب كرد) و GCN تفاوتي كه با VLIW داره اصلا لفظ SIMD نيست بلكه 4non indipendendt/depend vector SIMDs isa هاست :d اون 4 independence ISA issue اه كه باعث ايجاد مشكل dependency limitation ميشه .

كلا اين همه تفاوت معماري منجر به از بين رفتن مشكل instruction dependency limitation معماري VLIW در معماري GCN شده علاوه بر occupation limitation و در معماري GCN به تنها Occupation limitation رسيده و همين براي امور محاسباتي كارايي GCN رو 6-7 برابر كرده

بعد هم RISC بودن ارتباطي نداره جفتشون RISC ان پ ن پ ميخواستن CISC باشن :d كلا GPU ها نياز به دامنه زياد ISA ندارن كه بخوان غير RISC طراحي بشن دوست من:d

در ضمن حجم پيچيدگي دستورات و پيچدگي front end به خاطر وجود واحد ACE خيلي خيلي از VLIW بيشتره ( پس به لحاظ RISC بودن VLIW خيلي خيلي RISC تره و GCN دربرابرش اصلا CISC محسوب ميشه دوست من ) كلا به لحاظ ISA architecture نسل R1000 خيلي پيچيده تره براي همين 1280 ALU در GCN حدود 2.8 ميليارد ترانزيستور برده اما 1536 alu در VLIW فقط 2.6 ميليارد ترانزيستور برده
 
آخرین ویرایش:
مگه کارت گرافیک پردازنده نداره؟
پس اون هیتسینک به اون گردن کلفتی با فن رو چی میزارن؟

به پردازنده کارت گرافیک میگن GPU .

GPU کنسولها هم استثنا نیستن در واقع همون GPU کارت گرافیکها هستن منتها با یه سری تغییرات جزیی در بعضی قسمتها چون قراره روی یه برد یکپارچه قرار بگیرن با یه درگاه ورودی اطلاعات دیگه .
و قراره از ماکسیمم توانشون استفاده بشه پس قاعدتا تغییراتی داریم .ولی این تغییرات از پایه و ریشه ایی نیست .و اینقدر تاثیر نداره که بگیم قدرت 5 برابر بیشتر شده باشه.

در مورد اون قانون هم اشتباه میکنی .

همونطوری که گفتم بحث من اصلا کارت گرافیک نیست . چون وظیفه اصلی و بار اصلی پردازش درستور العملها بر عهده CPU و دستور العمل های مورد پشتیبانی هر پردازنده هست نه GPU ! وقتی میگیم دستور العمل منظورم پایپ لاین هاست ! نگفتم که دستورات پردازشی !
این قاون یه قانون درسته ! هم یه قانون منطقی ! شما اگه تمامی پردازنده های جدید رو نگاه کنی پایپ لاین هاشون بیشتر شده که باعث میشه کلاک بیشتر و در نتیجه قدرت بیشتری داشته باشن .

GPU کنسولی زمین تا اسمون با GPU مدل PC متفاوته و این تفاوته م تو معماریشونه ! اصلا اینکه بگی تغییر جزئی ! اشتباه هست ! شبیه هم هستن ! مثل متور سیکلت و موتور مخصوص پیست ! اما موتور و مبنای پردازش و کارشون زمین تا اسمون متفاوته ! مثل کارت های گرافیک کوادرو سری انویدیا با اخرین کارت های قدرتمند همین شرکت تو بازار .


پس اگه وارد ریز این کلیاتی که گفتم بشی میفهمی قدرت یه کنسول جدید چهقدر دربرابر یه PC بیشتره ! همین الانش اگه بازی ای مقل الان ویک / لست اف اس و .... رو PC بیان میدونی نیاز به چه نوع سخت افزاری دارن ؟!
 
پس اگه وارد ریز این کلیاتی که گفتم بشی میفهمی قدرت یه کنسول جدید چهقدر دربرابر یه PC بیشتره ! همین الانش اگه بازی ای مقل الان ویک / لست اف اس و .... رو PC بیان میدونی نیاز به چه نوع سخت افزاری دارن ؟!

الن ویک روی PC هم اومده ، با یه کارت رده ی متوسط PC هم به مراتب از نسخه ی کنسولی بهتر اجرا میشه.
نسخه ی کنسولی که بخاطر ضعف سخت افزار حتی با رزولوشون 720p هم اجرا نمی شد !
یه چیزی بگید که بگنجه ! درسته که کنسول ها معماریشون متفاوته و بهینه تر از واحد گرافیکیشون استفاده می کنن ولی این که بگید 5 برابر از PC های به روز قوی تر هستن خیلی خنده داره !
 
نسخه ی کنسولی که بخاطر ضعف سخت افزار حتی با رزولوشون 720p هم اجرا نمی شد !
اینکه AW رو رزولوشن 560P (خاک تو سر Remedy :دی) اجرا میشد به خاطر ضعف سخت افزار نبود چون بازیهای به مراتب بهتر از AW (از نظر گرافیکی) روی 720P اجرا میشن بدون ذره ای افت فریم :دی البته حرف اون دوستمون که کلا اشتباهه ولی این حرف شما هم خیلی جالب نبود :دی
 
كلا compute unite ها واسه GPGPU ان و حدف طراحي ايشون compute هست . اون خبر هم ذكر نكرده كه خارج از دسترسي Graphic front end هستن اما اگر هم باشن باز هم 410gflops اضافي براي محاسبات يعني يك حجم وحشتناك از قدرت محاسباتي اضافي كه به كمك gpu مياد . مشخصا ذكر شده كه اون 4 اگه براي rendering بكار برن تازه اندكي boost هم دارن يعني احتمالا از 1.84 giga flops فراتر هم ميتونه بره كنسول كه وحشتناك هست (براي كنسول)



محمد جان شرمنده :d چي ميگي man :دي

محمد جان پيش از همه VLIW يك نوع از SIMD هست (ميشه زير مجموعه حساب كرد) و GCN تفاوتي كه با VLIW داره اصلا لفظ SIMD نيست بلكه 4non indipendendt vector SIMDs isa هاست :d اون 4 dependence ISA issue اه كه باعث ايجاد مشكل indipendency limitation ميشه .

كلا اين همه تفاوت معماري منجر به از بين رفتن مشكل instruction dependency limitation معماري VLIW در معماري GCN شده علاوه بر occupation limitation و در معماري GCN به تنها Occupation limitation رسيده و همين براي امور محاسباتي كارايي GCN رو 6-7 برابر كرده

بعد هم RISC بودن ارتباطي نداره جفتشون RISC ان پ ن پ ميخواستن CISC باشن :d كلا GPU ها نياز به دامنه زياد ISA ندارن كه بخوان غير RISC طراحي بشن دوست من:d

در ضمن حجم پيچيدگي دستورات و پيچدگي front end به خاطر وجود واحد ACE خيلي خيلي از VLIW بيشتره ( پس به لحاظ RISC بودن VLIW خيلي خيلي RISC تره و GCN دربرابرش اصلا CISC محسوب ميشه دوست من ) كلا به لحاظ ISA architecture نسل R1000 خيلي پيچيده تره براي همين 1280 ALU در GCN حدود 2.8 ميليارد ترانزيستور برده اما 1536 alu در VLIW فقط 2.6 ميليارد ترانزيستور برده

والا من نمیدونم چطوری از تعداد ترانزیستور فهمیدی دستورات پیچیدگی و حجم بیشتری دارن:d

ویرایش:
گرفتم چی گفتی ok:d
بلاخره vliw حلا یه simd و برای گرافیک کور نکست 4non indipendendt/depend vector SIMDs
مهم اینه که طراحی طوری بوده که باعث افزایش راندمان simd برای اهدافی مثل gpgpu بوده حالا بحث سر اینجاست که gpgpu چقدر میتونه موثر باشه که راندمانی رو که گفتی داشته باشه.
پس اگه وارد ریز این کلیاتی که گفتم بشی میفهمی قدرت یه کنسول جدید چهقدر دربرابر یه PC بیشتره ! همین الانش اگه بازی ای مقل الان ویک / لست اف اس و .... رو PC بیان میدونی نیاز به چه نوع سخت افزاری دارن ؟!

دوست گرامی gpu کنسول از نظر معماری تفاوتی با pc نداره منتها تغییراتی درش اضافه میکنن که بتونن بیشتر ازش بهره برداری کنن و همچنین امکان داره یه کمک پردازنده جانبی هم براش بزارن مثل xbox360 که اومدن از edram در کنار gpu کنسول استفاده کردن برای اینکه بار رو کمتر کنن روی gpu.

اگه اینطور که شما میگی باشه هیچکس تا دو سه سال بعد از رلیز بازیهای مولتی که برای pc هم میاد نمیتونه رو pc اجراشون کنه چون کنسول 5 برابر قویتره در زمان لانچش از pc high پس کاربرای pc باید بشینن سماق بمکن .
 
آخرین ویرایش:
اینکه AW رو رزولوشن 560P (خاک تو سر Remedy :دی) اجرا میشد به خاطر ضعف سخت افزار نبود چون بازیهای به مراتب بهتر از AW (از نظر گرافیکی) روی 720P اجرا میشن بدون ذره ای افت فریم :دی البته حرف اون دوستمون که کلا اشتباهه ولی این حرف شما هم خیلی جالب نبود :دی

چرا دیگه ، به ضعف سخت افزاری ربط داشت . در غیر این صورت که Remedy مرض نداشت بازی رو روی 560p اجرا کنه :d
این AWـه بیچاره هم خیلی Underrate شده از نظر گرافیکی ، به مولا اون حجم افکت ها و نورپردازی حجمی ای که AW داشت هیچ بازی دیگه ای توی این نسل نداشت .
 
چرا دیگه ، به ضعف سخت افزاری ربط داشت . در غیر این صورت که Remedy مرض نداشت بازی رو روی 560p اجرا کنه.
این AWـه بیچاره هم خیلی Underrate شده از نظر گرافیکی ، به مولا اون حجم افکت ها و نورپردازی حجمی ای که AW داشت هیچ بازی دیگه ای توی این نسل نداشت .
حالا اینجا خیلی جای مناسبی واسه بحث نیست، ولی وقتی بازی بهتر از AW روی 720P اجرا میشه (اونم نه فقط 1 بازی، بلکه چند تا بازی) دیگه نمیشه گفت مشکل از سخت افزاره. درسته، Remedy هم مرض نداشت رو 560P بسازه ولی خب دیگه نتونستن بازی رو به شکل کامل واسه سخت افزار بهینه کنن. دقیقا حرف شما درسته، AW از نظر افکت و نورپردازی خیلی عالی بود ولی خب Remedy با توجه به اینکه یه تیم نسبتا کوچک هست نتوانست بازی رو تو تمام بخش ها به کیفیت عالی برسونه.

پ.ن: من خودم فن خفن AW هستم و بازی که خیلی ها میگن تکراری هست رو دقیقا 4 بار تموم کردم، پس یه وقت سوتفاهم پیش نیاد :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or