مراسم PlayStation Experience در دسامبر

بهترین کنسول سونی از نظر شما؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    411

Dinosaur

Loyal Member
سلام!



pssuoqk55u6d6hp63df0.jpg


سونی تصمیم دارد در روزهای 6 و 7 دسامبر مراسمی عظیم را تحت عنوان PlayStation Experience برگزار کند. این مراسم از مدتی پیش در دست طراحی بوده و اینک همزمان با 20 سالگی PlayStation در بهترین زمان ممکن شاهد آن خواهیم بود.
افراد 18 سال به بالا برای شرکت در PlayStation Experince می توانند با پرداخت 50 دلار برای یک روز (90 دلار برای دو روز) به محل برگزاری مراسم در لاس وگاس واقع در نوادا رفته و از بخش های مختلفی لذت ببرند. تجربه انواع بازی های پلتفورم های PlayStation، نشست های متنوع، ملاقات با تعدادی از بهترین بازیسازان این صنعت، بدست آوردن آیتم های مختلف و شانس خرید وسایل کلکسیونی کمیاب از استودیوهای مختلف جزو برنامه های این مراسم خواهد بود. در کنار این ها، حاضرین می توانند به صورت اختصاصی اولین نمایش بعضی عناوین سال 2015 را شاهد باشند.
PlayStation Blog نیز در تاریخ ذکر شده به پوشش مراسم پرداخته و گزارش هایی برای افرادی که نمی توانند در مراسم شرکت کنند، ارائه خواهد داد.



موفق باشین!

ویرایش:

Saturday, December 6th

10:00am PlayStation Experience keynote
11:30am Dying Light live gameplay
12:00pm Destiny: The Dark Below gameplay
12:30pm Virtual Reality: A New Era for Games (live panel
1:30pm The Tomorrow Children live gameplay
2:00pm God of War: Retrospective (live panel excerpt
2:30pm World Wide Studios Town Hall (live discussion
3:00pm No Man’s Sky gameplay and discussion
3:300pm The Journey of Diablo III on PS4 (live panel excerpt
4:00pm Tearaway Unfolded PS4 live gameplay
4:30pm LittleBigPlanet 3 Community Creations
5:00pm Inside the Dev Studio (live panel

Sunday, December 7th

10:30am Opening welcome and recap with special guests
11:00am The Witness live gameplay
11:30am Grim Fandango Remastered live gameplay
12:00pm The Tomorrow Children live gameplay
12:30pm Prototype to Product (live panel excerpt
1:00pm Lara Croft & The Temple of Osiris live gameplay
1:30pm World Wide Studios Town Hall (live discussion
2:00pm Far Cry 4: From the Developer’s Mind to the Gamer (live panel excerpt
2:30pm Amplitude live gameplay
3:00pm Tearaway: How Media Molecule Built a Living Papery World
4:00pm Secret Mystery Game live gameplay
4:30pm Axiom Verge live gameplay

5:00pm Story Time (live panel


 
آخرین ویرایش:
یاد Killzone 2 واقعا بخیر :( یعنی اصلا تنها و تنها دلیل من برای خریدن PS3 بود :( عجب بازی بود :( همین امسال و پارسال رو که بخوایم حساب کنیم گرافیک KZ2 از 90 درصدشون بهتر :(

میشه Killzone 4 معرفی بشه و برگرده به همون جو و گیم پلی KZ2 ؟؟ :( خیلی دلم براش تنگ شده :(

والا من ترجیح میدم کیلزونو بدن کمبریج...
لامصب کیلزون ویتا خیلی بشتر شبیه کیلزون 2 بود تا کیلزون 3 که کلا سرعتی شده بود و این گند اخیر به نام شدوفال...
 
قبل از اینم که حمله کنید خدمتتون عرض کنم که مام مثل شما بازیهای Team ICO رو انجام دادیم و کلی هم باهاشون خاطره داریم و حال کردیم، تا دلتون هم بخواد مقاله راجع به ایشون و تاثیرشون تو صنعت خوندیم....خداروشکر هر دوبازی ایشون رو PS2 ریلیز شده که تو هر خونه‌ای یکی بوده!
دیسک بازی‌ها هم 1000 تومن تو 4راه ولیعصر و وست‌گیم میفروختن.... برای اونایی هم که سنشون بهش نمیخورده رو PS3 ریمستر کردن و حالا اُرجینال یا کپی بالاخره اکثراً این دو تا بازی رو انجام دادن... کسی هم شکی تو کاربلد بودن ایشون نداره، ولی دیگه انقدر از ایشون و بازیش تعریف میکنید آدم میخواد تگری بزنه وسط تاپیک!

این پاراگراف رو باید طلا گرفت ! نمیدونم ولی کاشکی این پاراگراف رو میزدن سر در همه تاپیک های PS !!
 
وحید تو هم مثل من باید اون پست رو میخوندی رد میشدی ! حتی ارزش وقت گذاشتن نداره !
واقعا که ! :|

خب چرا باید ازش رد بشی... اینجا فرومه و بنظرم بهتره که بجای اینکه از پست این و اون رد بشی سعی کنی اونا رو متقاعد کنی که دارن اشتباه میکنن.

این حرفی بود که من زدم
ایشون (Ueda) یه بازی‌ساز خیلی بزرگ و کاربلده مثل خیلیهای دیگه نه بیشتر

منظورم از بازی‌ساز بزرگ و کاربلد هم آدمهایی مثل میازاکی، کوجیما، کامیا، ساکاگوچی و... است و مسلماً Ueda هم یه بازیساز خیلی بزرگ مثل این افراده نه بیشتر. (این نظره منه)

حالا شما که مخالف این نظرو داری و بنظرت ارزش وقت گذاشتن هم نداره لطف کن بیا برای من با دلیل و منطق توضیح بده چرا آقای Ueda از افرادی مثل میازاکی، کوجیما، کامیا، ساکاگوچی و... که تو سبک خودشون نامبر وان هستن بهتره؟

تیکه انداختن و مسخره بازی رو هم بیخیال شو و اگه میشه سعی کن جواب سوال رو بدی چون واقعاً مشتاقم که نظرت رو در این مورد بدونم (بدون شوخی)

دعوا هم با هم نداریم دوست عزیز پس ناراحت نشو ... دو تا آدم عاقل و بالغ داریم باهم بحث میکنیم و انشالا که شما بتونی منو متقاعد کنی که دارم اشتباه میکنم. :d
 
منم همین طور و خیلی یهویی هوس gt7 کردم! :((
مطمئنم اگه بیاد دوباره بر تخت سلطنت سبک ریسینگ میشینه چون دیگه در اسارت سخت افزار پیچیده نیست!
به نظرم این مراسم در کنار هر نوع برنامه ی متنوعی که داره در بخش بازی در خوشبینانه ترین حالت به شکل زیر عمل کنه!
تریلر انچارتد+ معرفی gt7
این می تونه محتملترین باشه اون هم در شرایطی که تو بخش ریسینگ به یک بازی فوق العاده نیاز داریم!
یا تریلر آنچارتد + بازی gg
اون آرت ورک ها و تصاویری که قبلا منتشر شد به دلم افتاده که همون rpg ای هست که چند بار شایعش شده!
یا تریلر آنچارتد+ بازی ای از استودیویی که انتظارش رو نداریم مثل sony bend !
امثال سانتا مونیکا و mm حضور ندارند!
در کنار این ها میشه انتظار نمایش هایی جدید از bb و یا to1886 رو داشت!
 
سونی یه fps بدجور کم داره یعنی هیچ سبکی خلعش به اندازه نداشتن fps نیست کنسول به این گندگی هنوز محبوب ترین سبک ر نداره :d
در باره ی gg هم باید بگم که 2 تا تیم هستن من احتمال میدم :d یه killzone برای 2015 بزنه :d اون بازی rpg هم مربوط به اون یکی پروژه هست :d
 
فقط جون مادرشون دیگه ازون ماشینای بی کیفیت استفاده نکنن! :/
یه 200-300تا ماشین بدن ولی همشون ریمدل شده و کاملا نسل بعدی با تمام زوایای دوربین که GT دوباره به دوران سلطنتش برگرده!

متاسفانه ماشین های استاندارد دوباره حضور دارن
depressed2-onion-head-emoticon.gif
 
اینکه تیم ایکو تو این 5 سال داشته رو عناوین کوچک و پلتفرمری نظیر Knack و پاپاتیر و رِین کار میکرده، کار اشتباه و غلطی بوده به نظرم ! اینو خود Sony ناشر هم خوب میدونه !
====
این "آچار فرانسه" که بعضی ها اینجا در مورد استودیوی سونی سانتامونیکا میگن، به شدت یه مورد اُورریتد هستش و اصلا هم اونطور که گُندش کردن نیست ! دیگه هر چی توضیحات بود در این مورد در صفحه قبل دادم، بازم میگم، تیم ایکو لیاقتش بیشتر از ایناست که بیان روی چنین عناوینی کار کنن ! :|:|:| یه کسی مثل یوشیدا که خودش شخصا Supervisor این پروژه هست، نباید چنین تصمیم گیری اشتباهی رو انجام میداد و ادامه داستان.. حالا هر چند که این دستور از بالا بالاها صادر شده، یعنی کسانی گردن کلفت تر از ایشون، این تصمیم رو برای عرضه عناوین بیشتر گرفتن ! که این قضیه به نظرم با بازاریابی و سیاست های اقتصادی ناشر رابطه مستقیم داره ! هر چند اتفاقی بوده که افتاده و گذشته..
منظورم از بازی‌ساز بزرگ و کاربلد هم آدمهایی مثل میازاکی، کوجیما، کامیا، ساکاگوچی و... است و مسلماً Ueda هم یه بازیساز خیلی بزرگ مثل این افراده نه بیشتر. (این نظره منه)
خُب خوبه که گفتی این نظر شماست، حالا نظر من طرفدار رو هم رو ولش کن، یه نگاهی به صفحه رسمی پلی استیشن بنداز: چون گفتی دلیل بیار، اینم از این، حرف منم نیست که بگید داره الکی تعریف میکنه و قضیه رو گنده !
http://www.jp.playstation.com/scej/title/ico/voice.html
یه گیم دیزاینر ها و بازیسازانی اینجا نظرشون رو در مورد Ueda دادن که حاضرم شرط ببندم، اگر این ها رو خودم الان بدون منبع میزاشتم، باور نمیکردید ! اینکه یکی مثل گیلرمو دل توره هم که جزو اهالی سینما محسوب میشه بیاد از بازی های Ueda تعریف کنه و یه خلوص و روحی رو در اثر بازی های ایشون ببینه و اون رو جزوی از هُنر بدونه، این نشون میده که اون بازیساز کارش تکه، لنگه نداره ! الان شما یه گیم دیزاینر مثال بزن که چنین بازی های خوش ساخت و بالانسی رو اونم با اون حجم جزئیات چه داستانی چه محتوایی ساخته باشه ! حالا اون روحی که در آثار Ueda وجود داره رو فکر نکنم کسی بتونه خلق کنه بماند ! دقیقا منظورم Shadow of The Colossus و Ico هست ! بعد از گذشت تقریبا 10 سال من هنوز لنگه این بازی در کُل این صنعت (با وجو این همه بازیساز و گیم دیزاینر مشهور و شناخته شده..) ندیدم ! :| اونوقت شما میگی به نظرم یه بازیساز خوبه و نه بیشتر ؟! به نظر من اون هُنری تکه و خالص که هیچکسی نتونه به اون سطح برسه و همون کار رو ادامه بده ! این قضیه فقط فقط هم در هُنر بازیسازی صدق نمیکنه ! توی هُنر نقاشی، آهنگسازی، فیلم و همه چیز وجود داره ! Ueda دقیقا از اون معدود بازیسازهایی هستش که کارش تکه ! یعنی کسی مثل اون نمیتونه بازی بسازه ! یعنی بعد از گذشت تقریبا 13 سال از عرضه Ico و Sotc هنوز کسی نتونسته و به نظرم نمی تونه ! یه چیز حقیقته دیگه ! جالبه بدونید که بارها کارگردان بازی Papo & Yo خوش شخصا اعلام کرده که اگر Ico و Sotc نبود، من مطمئن بودم که این بازی که من ساختم اونی که الان هست نمی شد ! این یعنی تاثیرگذاری و اون جریانی که Ueda راه انداخته، دقیقا مثل یه راه طولانی و پُر از ایده ها و هداف نو هستش ! هر کسی میتونه یه برداشتی از اون داشته باشه و یه چیزی از لحاظ معنوی شبیه به اون خلق کنه ! یه چیزی مثل بازی جنوا چن و امثالهم..این به نظرم بزرگی یه بازیساز رو میرسونه ! اینکه بخوای یه جریان رو راه بندازی و بقیه اون راه رو ادامه بدن، خیلی مهمه، خیلی !
 
آخرین ویرایش:
اینکه تیم ایکو تو این 5 سال داشته رو عناوین کوچک و پلتفرمری نظیر Knack و پاپاتیر و رِین کار میکرده، کار اشتباه و غلطی بوده به نظرم ! اینو خود Sony ناشر هم خوب میدونه !
====
این "آچار فرانسه" که بعضی ها اینجا در مورد استودیوی سونی سانتامونیکا میگن، به شدت یه مورد اُورریتد هستش و اصلا هم اونطور که گُندش کردن نیست ! دیگه هر چی توضیحات بود در این مورد در صفحه قبل دادم، بازم میگم، تیم ایکو لیاقتش بیشتر از ایناست که بیان روی چنین عناوینی کار کنن ! :|:|:| یه کسی مثل یوشیدا که خودش شخصا Supervisor این پروژه هست، نباید چنین تصمیم گیری اشتباهی رو انجام میداد و ادامه داستان.. حالا هر چند که این دستور از بالا بالاها صادر شده، یعنی کسانی گردن کلفت تر از ایشون، این تصمیم رو برای عرضه عناوین بیشتر گرفتن ! که این قضیه به نظرم با بازاریابی و سیاست های اقتصادی ناشر رابطه مستقیم داره ! هر چند اتفاقی بوده که افتاده و گذشته..

خُب خوبه که گفتی این نظر شماست، حالا نظر من طرفدار رو هم رو ولش کن، یه نگاهی به صفحه رسمی پلی استیشن بنداز: چون گفتی دلیل بیار، اینم از این، حرف منم نیست که بگید داره الکی تعریف میکنه و قضیه رو گنده !
ICO ワンダと巨像
یه گیم دیزاینر ها و بازیسازانی اینجا نظرشون رو در مورد Ueda دادن که حاضرم شرط ببندم، اگر این ها رو خودم الان بدون منبع میزاشتم، باور نمیکردید ! اینکه یکی مثل گیلرمو دل توره هم که جزو اهالی سینما محسوب میشه بیاد از بازی های Ueda تعریف کنه و یه خلوص و روحی رو در اثر بازی های ایشون ببینه و اون رو جزوی از هُنر بدونه، این نشون میده که اون بازیساز کارش تکه، لنگه نداره ! الان شما یه گیم دیزاینر مثال بزن که چنین بازی های خوش ساخت و بالانسی رو اونم با اون حجم جزئیات چه داستانی چه محتوایی ساخته باشه ! حالا اون روحی که در آثار Ueda وجود داره رو فکر نکنم کسی بتونه خلق کنه بماند ! دقیقا منظورم Shadow of The Colossus و Ico هست ! بعد از گذشت تقریبا 10 سال من هنوز لنگه این بازی در کُل این صنعت (با وجو این همه بازیساز و گیم دیزاینر مشهور و شناخته شده..) ندیدم ! :| اونوقت شما میگی به نظرم یه بازیساز خوبه و نه بیشتر ؟! به نظر من اون هُنری تکه و خالص که هیچکسی نتونه به اون سطح برسه و همون کار رو ادامه بده ! این قضیه فقط فقط هم در هُنر بازیسازی صدق نمیکنه ! توی هُنر نقاشی، آهنگسازی، فیلم و همه چیز وجود داره ! Ueda دقیقا از اون معدود بازیسازهایی هستش که کارش تکه ! یعنی کسی مثل اون نمیتونه بازی بسازه ! یعنی بعد از گذشت تقریبا 13 سال از عرضه Ico و Sotc هنوز کسی نتونسته و به نظرم نمی تونه ! یه چیز حقیقته دیگه ! جالبه بدونید که بارها کارگردان بازی Papo & Yo خوش شخصا اعلام کرده که اگر Ico و Sotc نبود، من مطمئن بودم که این بازی که من ساختم اونی که الان هست نمی شد ! این یعنی تاثیرگذاری و اون جریانی که Ueda راه انداخته، دقیقا مثل یه راه طولانی و پُر از ایده ها و هداف نو هستش ! هر کسی میتونه یه برداشتی از اون داشته باشه و یه چیزی از لحاظ معنوی شبیه به اون خلق کنه ! یه چیزی مثل بازی جنوا چن و امثالهم..این به نظرم بزرگی یه بازیساز رو میرسونه ! اینکه بخوای یه جریان رو راه بندازی و بقیه اون راه رو ادامه بدن، خیلی مهمه، خیلی !
قشنگ از ueda برا خودت افسانه های محلی ساختیا!کسی تو بزرگ بودن و ارزش کاراش شکی نداره اما تو تاریخ بازیسازایی مثل میاموتو داریم که اصن به این صنعت جون دادنو به اینجا رسوندنش بازیسازایی مث خود میکامی که یه سبک بوجود اوردن بازیسازایی مث وارن اسپکتور که اصن دارن درس بازیسازی میدنو یه استاد بتمام معنان بازیسازایی مث کارمک که صنعت گیمو بردن به یه لول دیگه و این سرگرمیرو زیر و رو کردن بازیسازایی مث کوجیما که بهترین کارگردانای سینما تحسینش میکننو میگن لول کاریش تو سطح دیگه ایه کلا حالا چون شما یه ادم احساسی هستی و تو بازیای تیم ایکو. و ueda ام احساس موج میزنه قرار نیس بگیم که این ادم کلا تو یه لول دیگه قرار داره و بقیه همه تو سطح پایین تری ازشن بهت توصیه میکنم برو تاریخ این صنعتو که اتفاقا خیلیم طولانی نیس نگا کن ببین کیا چه بازیایی ساختنو چه تاثیرایی گذاشتن بعد بیا اینجوری حکم صادر کن
 
گرچه من شک دارم که سانتا اگر H&S جدید هم خلق کنه،بازم آخرش بتونه چیزی مثل GOW III بسازه! :-" بعضی چیزا رو هرکاری کنند دیگه تکرار نمیشه! :d احساس میکنم خفنیت GOW III از اینا باشه:-"

خیلی از خفنیت GOW III به این بر میگشت که دو نسخه قبل شرایط رو برای یه پایان Epic کاملاً آماده کرده بودن :دی
 
خیلی از خفنیت GOW III به این بر میگشت که دو نسخه قبل شرایط رو برای یه پایان Epic کاملاً آماده کرده بودن :biggrin1:

خب این جمله یعنی ؟ :| :دی خب ارواح عمه اش اسمش سه گانه هست دیگه :دی

انصافا سری اصلی رو بخوای حساب کنی جز معدود سری بازی ها هست که هر نسخه پیشرفت کردند و بهتر شدند :دی برای من سری اصلی GOW اینجوری هست :دی :

GOW 1 < GOW 2 < GOW 3

سری فرعی :

Ascension <<<<<<<<< Chains Of Olympus << Ghost Of Sparta

کلا این اخری افتضاح بود :|
 
آخرین ویرایش:
خب این جمله یعنی ؟ :| :دی خب ارواح عمه اش اسمش سه گانه هست دیگه :دی

انصافا سری اصلی رو بخوای حساب کنی جز معدود سری بازی ها هست که هر نسخه پیشرفت کردند و بهتر شدند :دی برای من سری اصلی GOW اینجوری هست :دی :

GOW 1 < GOW 2 < GOW 3

سری فرعی :

Ascension <<<<<<<<< Chains Of Olympus << Ghost Of Sparta

کلا این بخری افتضاح بود :|

اون که آره، ولی امیر منظورش صرفاً نسخه سوم بود. مسلماً نسخه سوم با توجه به زمانی که عرضه شده بود و پلتفرمی که روش عرضه شد، بازی بهتری نسبت به دو نسخه قبل بود. ولی میگم خیلی ازین اپیک بودنش رو مدیونِ دو نسخه قبله. هیچ بازی ای مثل GOW II باعث نشده بود منتظر نسخه بعد باشم، نامردا هم بدجوری نسخه دوم رو تموم کردن :دی حتی HL و اون کلیف هنگری که آخرش بود هم قابل کنترل تر بود برای من :دی PS3 هم که گیرم اومد، اولین بازی که انجام دادم GOW III بود. و صد البته اون انتظار و دو بازی اول باعث شد کار سانتا از نظر برآورده کردن انتظارات سخت شه که به نظرم به خوبی هم از پسش بر اومدن.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or