مراسم PlayStation Experience در دسامبر

بهترین کنسول سونی از نظر شما؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    411

Dinosaur

Loyal Member
سلام!



pssuoqk55u6d6hp63df0.jpg


سونی تصمیم دارد در روزهای 6 و 7 دسامبر مراسمی عظیم را تحت عنوان PlayStation Experience برگزار کند. این مراسم از مدتی پیش در دست طراحی بوده و اینک همزمان با 20 سالگی PlayStation در بهترین زمان ممکن شاهد آن خواهیم بود.
افراد 18 سال به بالا برای شرکت در PlayStation Experince می توانند با پرداخت 50 دلار برای یک روز (90 دلار برای دو روز) به محل برگزاری مراسم در لاس وگاس واقع در نوادا رفته و از بخش های مختلفی لذت ببرند. تجربه انواع بازی های پلتفورم های PlayStation، نشست های متنوع، ملاقات با تعدادی از بهترین بازیسازان این صنعت، بدست آوردن آیتم های مختلف و شانس خرید وسایل کلکسیونی کمیاب از استودیوهای مختلف جزو برنامه های این مراسم خواهد بود. در کنار این ها، حاضرین می توانند به صورت اختصاصی اولین نمایش بعضی عناوین سال 2015 را شاهد باشند.
PlayStation Blog نیز در تاریخ ذکر شده به پوشش مراسم پرداخته و گزارش هایی برای افرادی که نمی توانند در مراسم شرکت کنند، ارائه خواهد داد.



موفق باشین!

ویرایش:

Saturday, December 6th

10:00am PlayStation Experience keynote
11:30am Dying Light live gameplay
12:00pm Destiny: The Dark Below gameplay
12:30pm Virtual Reality: A New Era for Games (live panel
1:30pm The Tomorrow Children live gameplay
2:00pm God of War: Retrospective (live panel excerpt
2:30pm World Wide Studios Town Hall (live discussion
3:00pm No Man’s Sky gameplay and discussion
3:300pm The Journey of Diablo III on PS4 (live panel excerpt
4:00pm Tearaway Unfolded PS4 live gameplay
4:30pm LittleBigPlanet 3 Community Creations
5:00pm Inside the Dev Studio (live panel

Sunday, December 7th

10:30am Opening welcome and recap with special guests
11:00am The Witness live gameplay
11:30am Grim Fandango Remastered live gameplay
12:00pm The Tomorrow Children live gameplay
12:30pm Prototype to Product (live panel excerpt
1:00pm Lara Croft & The Temple of Osiris live gameplay
1:30pm World Wide Studios Town Hall (live discussion
2:00pm Far Cry 4: From the Developer’s Mind to the Gamer (live panel excerpt
2:30pm Amplitude live gameplay
3:00pm Tearaway: How Media Molecule Built a Living Papery World
4:00pm Secret Mystery Game live gameplay
4:30pm Axiom Verge live gameplay

5:00pm Story Time (live panel


 
آخرین ویرایش:
خیلی از خفنیت GOW III به این بر میگشت که دو نسخه قبل شرایط رو برای یه پایان Epic کاملاً آماده کرده بودن :دی

اون که آره، ولی امیر منظورش صرفاً نسخه سوم بود. مسلماً نسخه سوم با توجه به زمانی که عرضه شده بود و پلتفرمی که روش عرضه شد، بازی بهتری نسبت به دو نسخه قبل بود. ولی میگم خیلی ازین اپیک بودنش رو مدیونِ دو نسخه قبله. هیچ بازی ای مثل GOW II باعث نشده بود منتظر نسخه بعد باشم، نامردا هم بدجوری نسخه دوم رو تموم کردن :دی حتی HL و اون کلیف هنگری که آخرش بود هم قابل کنترل تر بود برای من :دی PS3 هم که گیرم اومد، اولین بازی که انجام دادم GOW III بود. و صد البته اون انتظار و دو بازی اول باعث شد کار سانتا از نظر برآورده کردن انتظارات سخت شه که به نظرم به خوبی هم از پسش بر اومدن.
این که آره! منکرش نمیشم به هیچ وجه! :d حرف منم تا حدودی همینه! :d
بازی های سانتا (سری اگر بسازه) تو شماره های اول و دوم و ... یکی مونده به پایان:-" ، عمرا به GOW III نمیرسن از نظر Epic بودن! :d
و البته اینم بگم که ... شک دارم پایان چندگانه ی بعدیشون هم حتی به GOW III برسه:-" کلا اینکه به نظرم رد کردن از GOW III یه چیز دست نیافتنیه :d ولی خوب...اگرم رد کردن،دمشون هم گرم!! :bighug:


اینکه تیم ایکو تو این 5 سال داشته رو عناوین کوچک و پلتفرمری نظیر Knack و پاپاتیر و رِین کار میکرده، کار اشتباه و غلطی بوده به نظرم ! اینو خود Sony ناشر هم خوب میدونه !
====
این "آچار فرانسه" که بعضی ها اینجا در مورد استودیوی سونی سانتامونیکا میگن، به شدت یه مورد اُورریتد هستش و اصلا هم اونطور که گُندش کردن نیست !
برای من لیست تک تک اعضای Team ICO که روی عناوینی مثل Puppeteer و Rain کار کردن رو بیار! :| اگر چنین لیستی نداری ، پس :-$
---
باشه بابا! سانتا که آچار فرانسه نیست! Team ICO آچار فرانسه ـست!
SCE Santa Monica Studio - Wikipedia, the free encyclopedia

حدود 40 تا بازی،سانتا نقش آچار فرانسه رو داشته و داره!
از Flow برای PS3 بگیر (فبریه 2007 ) تا the Order برای PS4 که فبریه ی 2015 میاد...! 8 سال نقش آچار فرانسه رو داشته! :|
البته از اکتبر 2005 ! و روی PS2 همین وضع رو داشتن! :( حالا ما اغراق میکنیم! :( همه هم کورن! :(
 
این دوستان مخالف جریان افسانه سازی (!:d) Ueda زبونم لال برای خودشون از کسی افسانه درست نکردن تا حالا ؟ :-/ الان من بهترین بازی عمرم Shadow of the Colossus ــه و توی هر لیستی از بهترین بازی های تاریخ توی Top 5 هست چرا نباید از Ueda افسانه درست کنم ؟ هرکسی به یه اندازه توی این صنعت تاثیر گذاشته اما از بُعد هنری بدون شک Ueda بالای لیست قرار میگیره. کسی هم منکر افسانه بودن میازاکی و کوجیما و ... نیست اما با توجه به چیزی که خودم تجربه کردم Ueda برای من یه افسانه ــست و ممکنه برای یه نفر دیگه نباشه, کسی هم نمیتونه به من بگه چرا از فلانی افسانه ساختی (هرچند دلایل خودم رو دارم)

حالا بازی ایشون رفته توی کُما تقصیر بچه ها نیست که زیاد در موردش حرف میزنن. الان خالق داریم چندین ساله بیخیال یه IP شده و طرفدار ها هنوزم امیدوارن و با توجه به آخرین اثر اون خالق در مورد عنوان بعدی قضاوت میکنن. انتظار شدید بچه ها برای عنوان بعدی Ueda هم به این دلیلِ که آخرین اثر ایشون یکی از بهترین بازی های تاریخه

پیشنهاد میکنم این مقاله وحید رو حتماً مطالعه کنین تا بیشتر به افسانه بودن Ueda پی ببرین, اگر هم اعتقاد دارین افسانه نیست کسی شما رو سرزنش نمیکنه.

Fumito Ueda: هنرمند بلامنازع
 
دو آرت دیگه که یکیش از خود استودیو هست که مجموع تصاویر از بازی رو نشون میده. حجمشون کمی بالاست
 

Attachments

  • 15501700556_fb2111e475_o.jpg
    15501700556_fb2111e475_o.jpg
    252.6 KB · مشاهده: 28
  • 15521700721_c150b45b13_o.jpg
    15521700721_c150b45b13_o.jpg
    200.3 KB · مشاهده: 21
دوستان خواهش میکنم بیخیال این جریان Ueda و TLG بشید. الان یه بحثی راه میوفته خدایی نکرده بعدا نمیتونید توی چشمای همدیگه نگاه کنیدا! آقا بیخیال این موضوع (خودم دیروز یه پست دادم ولی چند دقیقه بعد پاکش کردم تا بحث بخوابه و خدایی نکرده بین دوستان درگیری پیش نیاد)

بازم میگم، خواهش میکنم بیخیال این جریانات بشید.

به قول آریا اینجا فرومه و فروم هم برای بحث کردن، حرفش کاملا درسته و برمنکرش لعنت. ولی خب یه جاهایی بهتره آدم بعضی بحث ها رو ادامه نده تا خدایی نکرده کدورتی پیش نیاد. اینم یکی از همون موارده.
 
داشتم یه پست طوماری درباره Ueda و جریاناتش و این اتفاقات اخیر مینوشتم ولی خب به احترام روی گل علی که خیلی دوستش دارم دیگه بیخیال ادامش شدم :دی
 
من هم با صحبت اون دست از دوستانی که میگن هنوز گاو باید استراحت بکنه موافقم.
واقعا الان شرایط طوری نیستش که تا 3 الی 4 سال دیگه گاوی منتشر بشه، در شرایطی که ایده ناب و جدیدی وجود نداره زمان باعث میشه که عطش برای عنوانی مثل گاو در جامعه زیاد بشه و همین عطش باعث میشه که بازیی که منتشر میشه مورد موافقت منتقدین قرار بگیره و از طرفی هم لذت یک بازی درست حسابی رو برای هممون بده.
از نظر سال 2017 بهترین سال برای انتشار یک گاو است.
 
خب Ninja Theory یه تریلر از روند ساخت The Hellblade رو به همراه چند عکس منتشر کرد. ویدئو بازی. watch?v=l5UZcrZo-y8#t=26
میگن ده نفری دارین اینو میسازن و برنامه نویس ارشد استودیو هم تمام وقت روی پروژه اصلیشون کار میکنه!. اعتماد به نفس میاد ماهی یه دفعه ویدئو از روند تولید منتشر کنی :دی.
 
منیع؟! :-/ نکنه خدایی نکرده پروژه اصلیشون DmC2 باشه؟ :|
فک کنم تو اولین ویدئو دایری گفتن! یادن نیس. DMC2 هم نداریم. Ono گفته فروش بازی به دو میلیون برسه شماره دومش رو میسازن و DMC در بهترین حالت 1M فروخته نه بیشتر (نظر شخصی :دی).
 
فک کنم تو اولین ویدئو دایری گفتن! یادن نیس. DMC2 هم نداریم. Ono گفته فروش بازی به دو میلیون برسه شماره دومش رو میسازن و DMC در بهترین حالت 1M فروخته نه بیشتر (نظر شخصی :دی).
آره اون خبر رو خوندم (خودم گذاشتمش :دی) ولی اصولا تجربه ثابت کرده وقتی پای خرابکاری (ساخت یه بازی نه چندان خوب) وسط باشه کپکام همه نوع استثنایی قائل میشه :| :دی

فروش بازی که دیگه نظر شخصی نداره :دی DmC تا الان 1.6 میلیون فروخته. (بدترین فروش در سری DMC)
دوباره شروع کرد 8-|

DmC بازی خوبی بود :| :دی کلا NT بازی بد نمیسازه ، انقدر اذیتمون نکن علی :| :دی
DmC شاید بازی خوبی بوده باشه ولی مطمئنا DMC خیلی بدی بود :دی بشخصه همین الانش هم ترجیح میدم همون بازی نیمه کاره 6 سال پیش (DMC4) رو تکرار کنم تا اینکه بخوام پای DmC وقت بزارم :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or