مراسم PlayStation Experience در دسامبر

بهترین کنسول سونی از نظر شما؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    411

Dinosaur

Loyal Member
سلام!



pssuoqk55u6d6hp63df0.jpg


سونی تصمیم دارد در روزهای 6 و 7 دسامبر مراسمی عظیم را تحت عنوان PlayStation Experience برگزار کند. این مراسم از مدتی پیش در دست طراحی بوده و اینک همزمان با 20 سالگی PlayStation در بهترین زمان ممکن شاهد آن خواهیم بود.
افراد 18 سال به بالا برای شرکت در PlayStation Experince می توانند با پرداخت 50 دلار برای یک روز (90 دلار برای دو روز) به محل برگزاری مراسم در لاس وگاس واقع در نوادا رفته و از بخش های مختلفی لذت ببرند. تجربه انواع بازی های پلتفورم های PlayStation، نشست های متنوع، ملاقات با تعدادی از بهترین بازیسازان این صنعت، بدست آوردن آیتم های مختلف و شانس خرید وسایل کلکسیونی کمیاب از استودیوهای مختلف جزو برنامه های این مراسم خواهد بود. در کنار این ها، حاضرین می توانند به صورت اختصاصی اولین نمایش بعضی عناوین سال 2015 را شاهد باشند.
PlayStation Blog نیز در تاریخ ذکر شده به پوشش مراسم پرداخته و گزارش هایی برای افرادی که نمی توانند در مراسم شرکت کنند، ارائه خواهد داد.



موفق باشین!

ویرایش:

Saturday, December 6th

10:00am PlayStation Experience keynote
11:30am Dying Light live gameplay
12:00pm Destiny: The Dark Below gameplay
12:30pm Virtual Reality: A New Era for Games (live panel
1:30pm The Tomorrow Children live gameplay
2:00pm God of War: Retrospective (live panel excerpt
2:30pm World Wide Studios Town Hall (live discussion
3:00pm No Man’s Sky gameplay and discussion
3:300pm The Journey of Diablo III on PS4 (live panel excerpt
4:00pm Tearaway Unfolded PS4 live gameplay
4:30pm LittleBigPlanet 3 Community Creations
5:00pm Inside the Dev Studio (live panel

Sunday, December 7th

10:30am Opening welcome and recap with special guests
11:00am The Witness live gameplay
11:30am Grim Fandango Remastered live gameplay
12:00pm The Tomorrow Children live gameplay
12:30pm Prototype to Product (live panel excerpt
1:00pm Lara Croft & The Temple of Osiris live gameplay
1:30pm World Wide Studios Town Hall (live discussion
2:00pm Far Cry 4: From the Developer’s Mind to the Gamer (live panel excerpt
2:30pm Amplitude live gameplay
3:00pm Tearaway: How Media Molecule Built a Living Papery World
4:00pm Secret Mystery Game live gameplay
4:30pm Axiom Verge live gameplay

5:00pm Story Time (live panel


 
آخرین ویرایش:
راست میگیا اونقوت این کارمنداش تو این همه سال متوالی حقوقم دارن میگیرن؟! :دی
اگر میدونستی در این مدت استعداد این مغزها صرف ساخت چه عناوینی شده، یعنی خودکشی ـیه رو کرده بودی ! :d کلا توی این سال ها حُکم آچار فرانسه رو داشتن، کار بر روی پاپاتیر، رِین و امثال این بازیها..
===
یوشیدا خیلی وقت پیش به تیم ایکو لقب "تیم المیپک" رو داده بود ! همون زمانی که دومین ساخته اونها Sotc عرضه شده بود، گفته بود که اینها هر چهار سال یه بازی رو به بازار عرضه میکنن، ولی وقتی بازی رو منتشر میکنن، واقعا میترکونن، فرقی نمیکنه، تو هر مسابقات و جشنواره ها و همایش ها که باشن، فقط "جوایز" رو درو میکنن، کاری که واقعا دو عنوان قبلی اونها اون رو انجام داد ! از اون سال ها خیلی گذشته، امیدوارم E3 سال دیگه یه نمایش با شکوه و با صلابت داشته باشن ! باور کنین اینها فقط کافیه یه Footage از بازی نشون بدن، چه کف و خونی که ملت قاطی نکنن ! :d

Wake Up ! - Your time Has Come

jpg


8-|:(
من تو تاپیک E3 امسال خیلی صداش زدم ! اون "تریکو" بدجوری خوابیده، به این زودی ها فکر نکنم بلند شه اسماعیل، انگار عاشق ماجراجویی و ادونچر نیست ! :d مگر E3 سال بعد یه فرجی بشه..
 
اگر میدونستی در این مدت استعداد این مغزها صرف ساخت چه عناوینی شده، یعنی خودکشی ـیه رو کرده بودی ! :d کلا توی این سال ها حُکم آچار فرانسه رو داشتن، کار بر روی پاپاتیر، رِین و امثال این بازیها..
آره خو فقط بازیی خوبه که سازندش گفته باشه ما از SoTC و ICO الهام گرفتیم! 8-|
بازیی هم که چنین چیزی نگفته باشه،آشغالیه مثل Puppeteer و Rain ! 8-|

ربط این 2تا به Team ICO هم جالبه و به شدت میخوام بدونم کدوم عوامل Team ICO وقتشون رو گزاشتن سر ساخت چنین آشغال هایی!
اینکه اون اول بازی زده Japan Studio =/= این هست که Team ICO داره بازی رو میسازه!
نکنه بچه های این گروه روی بقیه ی بازی های استودیو ژاپن، مثل GT5 و GT6 هم کار میکردن؟ 8-|

حکم آچار فرانسه رو 2 نسله سانتای بدبخت داره ایفا میکنه، که بخشی از گروهشونم درگیر آچار فرانسه بودن برای همین TLG هستن! :|
 
ربط این 2تا به Team ICO هم جالبه و به شدت میخوام بدونم کدوم عوامل Team ICO وقتشون رو گزاشتن سر ساخت چنین آشغال هایی!
اینکه اون اول بازی زده Japan Studio =/= این هست که Team ICO داره بازی رو میسازه!
The-Last-Guardian-still-in-the-works-but-not-the-priority-right-now-says-Fumito-Ueda
The Last Guardian>Whatever game made by SCEJ ! :d هیچ آدم نادونی نمیاد که پروژه جاه طلبانه و فوق العاده مهم اونم از یه تیمی که با عرضه اولین عنوان ـشون خودشون رو به همگان نشون دادن رو بندازه در اولویت های آخر بعد روی یه پروژه کوچکی مثل رِین و امثالهم کار کنه !
نگاه کن، هر بازی که فکر کنی قسمتی ـش رو از آثار تیم ایکو الهام گرفته شک نکن، خواستی بگو منبع هم میدم ! :d چمیدونم یه بازی کوچیکی مثل FEZ که فیل فیش اون رو ساخته هم از ueda الهام گرفته، حالا عناوینی نظیر Uncharted 2 و بازی های دیوید کیج و جنوا چن و خیلیای دیگه که اصلا دوست ندارم هم سرش بحث کنم، چون یه چیز اثبات شده ـس ! این یه جریانیه که ueda و تیم ایکو اون رو راه انداخته و کاریش نمیشه کرد..
فکر کردم تو ساخت تلو دست داشن برادر :biggrin1:
نخیر، انرژی و وقت ـشون رو صرف ساخت یه بازی به نام Knack کردن، این حداقل ـش برای من یعنی خودکشی ! :d
حکم آچار فرانسه رو 2 نسله سانتای بدبخت داره ایفا میکنه، که بخشی از گروهشونم درگیر آچار فرانسه بودن برای همین TLG هستن!
yahoo_22.gif
خیلی جالبه ! نمیدونم این حرف ها رو از کجا در میاری..
"استودیوی سونی سانتامونیکا تایید می کند که در ساخت این عنوان هیچ دخالتی نداشته است."
تیم ایکو از لحاظ دانش فنی، کارش اثبات شده ـس ! نیازی به کمک و همکاری دیگر استودیو ها نداره ! اینو در سال 2005 زمان عرضه Sotc بر روی PS2 نشون دادن که چه کارهایی میتونن با سخت افزار محدود کنسول ها انجام بدن !
 
آخرین ویرایش:
آره خو فقط بازیی خوبه که سازندش گفته باشه ما از SoTC و ICO الهام گرفتیم! 8-|
بازیی هم که چنین چیزی نگفته باشه،آشغالیه مثل Puppeteer و Rain ! 8-|

ربط این 2تا به Team ICO هم جالبه و به شدت میخوام بدونم کدوم عوامل Team ICO وقتشون رو گزاشتن سر ساخت چنین آشغال هایی!
اینکه اون اول بازی زده Japan Studio =/= این هست که Team ICO داره بازی رو میسازه!
نکنه بچه های این گروه روی بقیه ی بازی های استودیو ژاپن، مثل GT5 و GT6 هم کار میکردن؟ 8-|

حکم آچار فرانسه رو 2 نسله سانتای بدبخت داره ایفا میکنه، که بخشی از گروهشونم درگیر آچار فرانسه بودن برای همین TLG هستن! :|
دادا خونسرد بابا! چرا شماها گر میگیرین ییهو :d
 
The-Last-Guardian-still-in-the-works-but-not-the-priority-right-now-says-Fumito-Ueda
The Last Guardian>Whatever game made by SCEJ ! :d هیچ آدم نادونی نمیاد که پروژه جاه طلبانه و فوق العاده مهم اونم از یه تیمی که با عرضه اولین عنوان ـشون خودشون رو به همگان نشون دادن رو بندازه در اولویت های آخر بعد روی یه پروژه کوچکی مثل رِین و امثالهم کار کنه !
نگاه کن، هر بازی که فکر کنی قسمتی ـش رو از آثار تیم ایکو الهام گرفته شک نکن، خواستی بگو منبع هم میدم ! :d چمیدونم یه بازی کوچیکی مثل FEZ که فیل فیش اون رو ساخته هم از ueda الهام گرفته، حالا عناوینی نظیر Uncharted 2 و بازی های دیوید کیج و جنوا چن و خیلیای دیگه که اصلا دوست ندارم هم سرش بحث کنم، چون یه چیز اثبات شده ـس ! این یه جریانیه که ueda و تیم ایکو اون رو راه انداخته و کاریش نمیشه کرد..
ربطی نداره اصلا! :| استودیو ژاپن یه چیزی مثل ND یا SMS نیست که بگیم یک استودیو هست که چندتا گروه شدن! در اصل استودیوییه که یه عالمه استودیو زیر مجموعه داره!
از Polyphony Digital و Team ICO بگیر،تا گروه های کوچیکی برای ساخت بازیی مثل Rain !
سازنده ی Rain هم که اصلا جزو زیر مجموعه های سونی و SCEJ نیست!

یه چیزی مثل قضیه ی BloodBorneـه ! یا اونم خاک بر سر سونی که میسازه و بریم دسته جمعی لباس سیاه بپوشیم و گریه کنیم که چرا به جای این بازی TLG رو نمیسازه! 8-|
آخرشم ما نفهمیدیم کجا Team ICO نقش آچار فرانسه رو برای Puppeteer و Rain و ... داشته! غیر از اینه که همین TLG به خاطر لقمه ی خیلی بزرگتر از دهن PS3 ، یه نسل افتاده عقب و سانتا رو هم حتی درگیر کار خودش کرده ؟(اصلا جوکه!!! استودیویی که سانتا خودش داره بهش کمک میکنه،بگیم درگیر بقیه ی بازی هاست! :)) )


اصلا صنعت گیم به 3 دوره تقسیم میشه!
1.دوران قبل از ICO
2.دوران بعد از ICO
3.دوران بعد از SoTC

که دوره ی اول مفت نمی ارزیده! :|
 
حکم آچار فرانسه رو 2 نسله سانتای بدبخت داره ایفا میکنه، که بخشی از گروهشونم درگیر آچار فرانسه بودن برای همین TLG هستن! :|
خیلی جالبه ! نمیدونم این حرف ها رو از کجا در میاری..
"استودیوی سونی سانتامونیکا تایید می کند که در ساخت این عنوان هیچ دخالتی نداشته است."
حالا اینکه اون قسمت بحث رو هم ماست مالی کردی، کاری نداریم، کلا این بحث به جایی نمیره ! تک تک حرف هایی که زدی مشخصه که همینطوری از روی هوا بوده !
 
هر بازی که فکر کنی قسمتی ـش رو از آثار تیم ایکو الهام گرفته شک نکن، خواستی بگو منبع هم میدم !
:d
چمیدونم یه بازی کوچیکی مثل FEZ که فیل فیش اون رو ساخته هم از ueda الهام گرفته، حالا عناوینی نظیر Uncharted 2 و بازی های دیوید کیج و جنوا چن و خیلیای دیگه که اصلا دوست ندارم هم سرش بحث کنم، چون یه چیز اثبات شده ـس ! این یه جریانیه که ueda و تیم ایکو اون رو راه انداخته و کاریش نمیشه کرد..

به عنوان یه طرفدار این تیم که هر دو شاهکارشونم بازی کردم و عاشق SOC هستم بازم این حرف برام خنده داره...اصلا ربط دادن این بازیا به هم خودش یه پایان نامه ارشد میتونه باشه :d
 
خیلی جالبه ! نمیدونم این حرف ها رو از کجا در میاری..
"استودیوی سونی سانتامونیکا تایید می کند که در ساخت این عنوان هیچ دخالتی نداشته است."
حالا اینکه اون قسمت بحث رو هم ماست مالی کردی، کاری نداریم، کلا این بحث به جایی نمیره ! تک تک حرف هایی که زدی مشخصه که همینطوری از روی هوا بوده !
Q&A: Sony's Game Design Chief Talks PlayStation Vita | WIRED

Wired: I’ve heard that people from Sony Santa Monica have gone to Japan to work in tandem, collaborate with the Japan team on this game.
Yoshida: Did you read it on the internet?
Wired: I did not read it on the internet, no; I’ve heard from more reliable sources than the internet.
Yoshida: Well, you know, it’s not just Santa Monica. We have great tech people in Worldwide Studios. We have a central tech group in the U.S. and the U.K. so we are giving them whatever help they need. Technically, we have the best engineers in the U.S. and Europe, so these teams are helping them, giving advice.
دیگه بدتر! 8-|

"I'm never really sure how that got in the press, because as far as I'm aware we're not helping out with The Last Guardian," director of technology at Santa Monica Studio Tim Moss told Eurogamer. "The only way you can say that is the knowledge that we contribute back to the central tech groups benefits The Last Guardian. So I'm guessing someone was slightly misquoted."
بفرما آقا! :|
قرار نیست که سانتا بیاد کل بازی رو بسازه! :| بالاخره توی مسائل تکنیکی بازی اینا هم درگیر شدن! :| تو همون متن خبر خودت هم هست! :|

این حرفا چیزایی هستن که گفته شده و فقط تو نمیخوای قبولشون کنی! :|

+ من همچنان منتظرم ببینم از بچه های Team ICO دقیقا کدوم عوامل درگیر اون بازی ها شدن! ماشاالله خودت داری میگی انقدر گروه خفنی هستن که به هیچکی نیاز ندارن اصلا! (که گویا دارن! وگرنه بازی الان عرضه شده بود! :| ) بعد از اونطرف میگی سونی ژاپن باید کل کار و زندگیش رو تعطیل کنه و از Puppeteer و Rain و لانچ تایتل برای PS4 و یحتمل GT و Bloodborne و کلهم اجمعین همه چی بزنه،بیاد وقتش رو بزاره برای این بازی که چنین گروه خفنی روشه و حسابشون رو خفن پس دادن! :| پارادوکس تا چه حد آخه! :|
 
یوشیدا خیلی وقت پیش به تیم ایکو لقب "تیم المیپک" رو داده بود ! همون زمانی که دومین ساخته اونها Sotc عرضه شده بود، گفته بود که اینها هر چهار سال یه بازی رو به بازار عرضه میکنن، ولی وقتی بازی رو منتشر میکنن، واقعا میترکونن
مثل اینکه این تیم المپیگ یکی دو دوره ای جا مونده از المپیک!:laughing:
بعید نیست یه دوره دیگه هم جا بمونه!:smile:
 
نقل قول میزاری حداقل کامل توضیح بده، شاید اینطور بهتر باشه ! در مورد قسمت اول حرفت باید بگم که اون "همکاری" که شما منظورت هست، اون ارتباط بین تمامی استودیو های فرست پارتی Sony رُخ میده، این طور نیست که مثلا یه استودیو اعضاش از مکان خودشون کوچ کنن و بیان مثلا به یه استودیوی دیگر، تا به اونها نهایتا کمک و یا به قول شما "همکاری" داشته باشند، نخیر اینطور نیست ! این در رابطه با تمامی استودیوهای جهانی شرکت سرگرمی های سونی صدق میکنه ! یه مطلبی میزاری کامل توضیح بده، بقیه یه وقت اشتباه متوجه نشن لطفا !
Christer Ericson از سانتا مونیکا میگه که:
Santa Monica’s Christer Ericson added that first-party developers under Sony’s umbrella frequently converse with each other and meet up to share ideas and feedback. However, this doesn’t necessarily equate to actually working on a project together.
اینجا میگه که هر استودیویی که زیر چتر سونی هستش، با هم دیگه یه روابط و گفتگوهایی رو دارن، البته نه به صورت حضوری ! بیشتر از طریق همون آنلاین بودن و شیر کردن ایده ها و گرفتن فیدبک ها ! نه اینکه مثلا سانتامونیکا کوچ بکنه و بیاد دم استودیوی تیم ایکو تا اونها رو به راه راست هدایت کنه ! بعدشم گفتن که در سال فقط چندبار این اتفاق میفته که اونم باز در مورد همه استودیوهای فرست پارتی و زیر پرچم سونی هستش، پس خواهشا نگید که فقط در مورد تیم ایکو صدق میکنه ! :) این یه چیز معمولیه و فکر کنم همه این رو میدونستن ! یا نکنه اینم قبول نداری ؟
اینطور که اگر تو میگی باشه، سونی باید فقط خیل عظیمی از هزینه هاش رو صرف همین "رفت و آمد" ها و همکاری (!) ها بکنه ! اینطور باشه، در همون استودیو رو تخته کنه بهتره..
"The different Sony first-party teams do not necessarily actively work together, but we do communicate with each other," said Ericson. "We tend to visit each other several times a year, and doing so we may exchange ideas. They've been here, and we've been there.
همکاری فعال اصلا با هم ندارن ! به عبارتی دیگر، این قضیه فقط برای تیم ایکو اتفاق نیفتاده ! اصلا تا بحال فکر کردی که عناوین فرست پارتی سونی برای چی همش دارای کیفیت عالی هستند ؟ :) دقیقا به خاطر همین communicate و روابط بین ـشون هست ! پس برای بار دوم میگم، لطف کن نگو که فقط به تیم ایکو کمک و همکاری (!) داشتن ! این اتفاقیه که برای تک تک استودیوهای فرست پارتی و زیر پرچم سونی رُخ میده !
=========
اون قسمت بحث رو هم من نمیگم، منبع داره میگه ! سازنده و کارگردان بازی TLG یعنی Ueda داره حرف میزنه ! من فقط نقل قول گذاشتم ! وقتی میگه که The Last Guardian در اولیت های بعدی ما هستش و ما سرگرم مشغول کار بر روی پروژه های دیگری هستیم، یعنی این:
“It’s under earnest development,” said Ueda-san. “However, SCE Japan Studio, who’s working on The Last Guardian, also has titles like Puppeteer and Knack, and those are only the ones currently announced. Those are taking priority right now.”
روی چه عناوین شاهکاری هم کار کردن ! الان به نظرتون اولیت با کدوم باشه بهتره ؟!
 
آخرین ویرایش:
فقط خواستم بیام وسط این بحث قشنگتون یه لولی ول بدم و برم :d
Team ICO هر چی باشه مطمئناً آچار فرانسه نیست!!
این بدبخت Ueda رو هم ول کنید بزارید یه نفسی بکشه... به خدا گناه داره. :(
همینجوری پیش بره چند وقت دیگه حُکم پیامبریش هم اینجا صادر میشه... ایشون یه بازی‌ساز خیلی بزرگ و کاربلده مثل خیلیهای دیگه نه بیشتر!

قبل از اینم که حمله کنید خدمتتون عرض کنم که مام مثل شما بازیهای Team ICO رو انجام دادیم و کلی هم باهاشون خاطره داریم و حال کردیم، تا دلتون هم بخواد مقاله راجع به ایشون و تاثیرشون تو صنعت خوندیم....خداروشکر هر دوبازی ایشون رو PS2 ریلیز شده که تو هر خونه‌ای یکی بوده!
دیسک بازی‌ها هم 1000 تومن تو 4راه ولیعصر و وست‌گیم میفروختن.... برای اونایی هم که سنشون بهش نمیخورده رو PS3 ریمستر کردن و حالا اُرجینال یا کپی بالاخره اکثراً این دو تا بازی رو انجام دادن... کسی هم شکی تو کاربلد بودن ایشون نداره، ولی دیگه انقدر از ایشون و بازیش تعریف میکنید آدم میخواد تگری بزنه وسط تاپیک!

نه به اینکه میاید به ماینکرفت میگید آشغال و نظر شخصی، نه به اینکه فکت راجع به بهترین و بزرگترین بازی جهان که هنوزم نیومده صادر میکنید!

--------------------------------------

راجع به این مراسم سونی هم که من انتظار زیادی ندارم... اکثر خواسته‌هام تو TGS برآورده شد... حالا اینجا هر چی کَرمشون بود دیگه دمشون گرم :d
برای من بهترین مراسم سونی بعد از معرفی PS4 همین TGS امسال بود... ترکوندن قشنگ. :bighug:

فقط امیدوارم اگه قراره بازی جدیده GG معرفی بشه همونجوری که شایعه شده بود یه RPG درست و حسابی باشه نه شوتر.
اینا که تو FPS چندان اقبالی نداشتن، اون KZ2 هم فکر کنم از زیر دستشون در رفت که انقدر خوب از آب در اومد، هر چند داستان تو دیواری داشت :d .... بیان وارد یه سبک دیگه بشن شاید اینجا ترکوندن و یه چیزی شدن مثل سانتا و ND.

بهم وحی شده که اگه RPG بسازن چیز خیلی خوبی میسازن...:d با آرتهایی که از بازیشون لو رفته بود خیلی حال کرده بودم... بنظر بازی رنگارنگی باید باشه...
در کل امیدوارم بازیشون هم RPG باشه و هم مثل اون آرتها خوش رنگ و لعاب.
 
کاری به متا و فروش و اینجوری صحبتا ندارم (اصلا نمیدنم متا یا فروششون چقدر بوده) ولی بشخصه خیلی با Puppeteer و Rain حال کردم و دوتا از بهترین و خاص ترین تجربیات نسل گذشته ام به حساب میان (خصوصا Rain) و میدونم که فقط من هم نیستم که همچین احساسی دارم.

مطمئنم اگه این دو عنوان هم (بدون کوچیکترین تغییری) میتونستن مثل یه عنوان 700 مگی دیگه که نمیخوام اسمش رو ببرم *سرفه* Journey *سرفه* متای خیلی خوبی بدست بیارن الان هیچکدوم از این بحثا رو شاهد نبودیم و چه بسا موفقیتشون مربوط میشد به یه تیم خاص که داشته توی ساخت بازی همکاری میکرده!!!
 
چند داستان تو دیواری داشت .... بیان وارد یه سبک دیگه بشن شاید اینجا ترکوندن و یه چیزی شدن مثل سانتا و ND.

بهم وحی شده که اگه RPG بسازن چیز خیلی خوبی میسازن... با آرتهایی که از بازیشون لو رفته بود خیلی حال کرده بودم... بنظر بازی رنگارنگی باید باشه...
البته نیاز RPG به داستان و داستانک (!!) های خوب خیلی بیشتر از FPSه :-"
 
نقل قول میزاری حداقل کامل توضیح بده، شاید اینطور بهتر باشه ! در مورد قسمت اول حرفت باید بگم که اون "همکاری" که شما منظورت هست، اون ارتباط بین تمامی استودیو های فرست پارتی Sony رُخ میده، این طور نیست که مثلا یه استودیو اعضاش از مکان خودشون کوچ کنن و بیان مثلا به یه استودیوی دیگر، تا به اونها نهایتا کمک و یا به قول شما "همکاری" داشته باشند، نخیر اینطور نیست ! این در رابطه با تمامی استودیوهای جهانی شرکت سرگرمی های سونی صدق میکنه ! یه مطلبی میزاری کامل توضیح بده، بقیه یه وقت اشتباه متوجه نشن لطفا !
Christer Ericson از سانتا مونیکا میگه که:

اینجا میگه که هر استودیویی که زیر چتر سونی هستش، با هم دیگه یه روابط و گفتگوهایی رو دارن، البته نه به صورت حضوری ! بیشتر از طریق همون آنلاین بودن و شیر کردن ایده ها و گرفتن فیدبک ها ! نه اینکه مثلا سانتامونیکا کوچ بکنه و بیاد دم استودیوی تیم ایکو تا اونها رو به راه راست هدایت کنه ! بعدشم گفتن که در سال فقط چندبار این اتفاق میفته که اونم باز در مورد همه استودیوهای فرست پارتی و زیر پرچم سونی هستش، پس خواهشا نگید که فقط در مورد تیم ایکو صدق میکنه ! :) این یه چیز معمولیه و فکر کنم همه این رو میدونستن ! یا نکنه اینم قبول نداری ؟
اینطور که اگر تو میگی باشه، سونی باید فقط خیل عظیمی از هزینه هاش رو صرف همین "رفت و آمد" ها و همکاری (!) ها بکنه ! اینطور باشه، در همون استودیو رو تخته کنه بهتره..

همکاری فعال اصلا با هم ندارن ! به عبارتی دیگر، این قضیه فقط برای تیم ایکو اتفاق نیفتاده ! اصلا تا بحال فکر کردی که عناوین فرست پارتی سونی برای چی همش دارای کیفیت عالی هستند ؟ :) دقیقا به خاطر همین communicate و روابط بین ـشون هست ! پس برای بار دوم میگم، لطف کن نگو که فقط به تیم ایکو کمک و همکاری (!) داشتن ! این اتفاقیه که برای تک تک استودیوهای فرست پارتی و زیر پرچم سونی رُخ میده !
=========
اون قسمت بحث رو هم من نمیگم، منبع داره میگه ! سازنده و کارگردان بازی TLG یعنی Ueda داره حرف میزنه ! من فقط نقل قول گذاشتم ! وقتی میگه که The Last Guardian در اولیت های بعدی ما هستش و ما سرگرم مشغول کار بر روی پروژه های دیگری هستیم، یعنی این:

روی چه عناوین شاهکاری هم کار کردن ! الان به نظرتون اولیت با کدوم باشه بهتره ؟!
خوب الان طبق همین بحثا نتیجه چی میشه؟ اینکه TEAM ICO نقش آچار فرانسه رو داشته؟
یا یکی مثل سانتا ؟

کسی هم نگفت فقط TEAM ICO بوده که از این چیزا استفاده کرده! ولی کسی بوده که استفاده کرده! و به هیچ وجه نقش سانتا و ICE Teamـه ND رو نداشته!
این از این!


خوب اینی که Ueda گفت رو توضیح دادم!
استودیو ژاپن مثل ND و سانتا نیست که یه تیم کوچیک باشه! خوبه گفتم از PD تا Team ICO زیر مجموعش محسوب میشن! ==> هیچ دخلی به هم ندارن اینا! :|
مثل اینه بگیم اینکه GT5 انقدر دیر اومد تقصیر Team ICOـه! یا بقیه ی بازی های این استودیو! حالا هست یا نیست؟ طبق چیزی که میگی اگر Ueda زودتر بازیش رو تحویل میداد، هم کیفیت و هم زمان ساخت GT5 میومد پایین! بالاخره Studio Japanـه! :| (یعنی تا این حد بی ربط !!!! )

در مورد خط آخرم :
کاری به متا و فروش و اینجوری صحبتا ندارم (اصلا نمیدنم متا یا فروششون چقدر بوده) ولی بشخصه خیلی با Puppeteer و Rain حال کردم و دوتا از بهترین و خاص ترین تجربیات نسل گذشته ام به حساب میان (خصوصا Rain) و میدونم که فقط من هم نیستم که همچین احساسی دارم.

مطمئنم اگه این دو عنوان هم (بدون کوچیکترین تغییری) میتونستن مثل یه عنوان 700 مگی دیگه که نمیخوام اسمش رو ببرم *سرفه* Journey *سرفه* متای خیلی خوبی بدست بیارن الان هیچکدوم از این بحثا رو شاهد نبودیم و چه بسا موفقیتشون مربوط میشد به یه تیم خاص که داشته توی ساخت بازی همکاری میکرده!!!
[2]
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or