مبین نت ... WIMAX

دوستان من میخواهم طرح یاقوت سرعت ۱ مگابایت رو بگیرم باید چیکار کنم ؟

چند سوال دیگه:
1.پینگ وایمکس مبین نت سرعت 1 مگابایت در چه حدیه؟ حدودا چنده؟
2.من برای گرفتن سروریس 1 مگابایت باید چیکار کنم ؟
3.از نظر قطعی چه جوره زیاد قطع میشه ؟
4. کدام مودم خوب هست؟ indoor یا outdoor
5.مودم های outdoor دقیقا چه فرق هایی با مودم indoor دارن؟ از نظر اندازه و راه اندازی و...


جواب بدید ممنون میشم:d
بچه استارایی من بچه هشتپرم داداش خوبی
این مودما تنها فرقشون اینه که بسته به منطقه ای که هستی الان من زنگ زدم گفت اوت دور باید بگیری منم میگردم یه دست دو بگیرم کسی داشت میخرم .

---------- نوشته در 04:40 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 04:31 PM ارسال شده بود ----------

سلام دوستان کسی مودم دسته دو مبین نت این مودمو داره [TABLE="class: cms_table_style3"]
[TR]
[TD="class: cms_table_style7"] مودم بیرونی وایمکس یا Indoor VOIP-WiFi CPE[/TD]
[/TR]
[/TABLE]




میخاد بفروشه اگه کسی به قیمت مناسب میفروشه من خریدارم دوستان .
 
آخرین ویرایش:
بچه استارایی من بچه هشتپرم داداش خوبی
این مودما تنها فرقشون اینه که بسته به منطقه ای که هستی الان من زنگ زدم گفت اوت دور باید بگیری منم میگردم یه دست دو بگیرم کسی داشت میخرم .

---------- نوشته در 04:40 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 04:31 PM ارسال شده بود ----------

سلام دوستان کسی مودم دسته دو مبین نت این مودمو داره [TABLE="class: cms_table_style3"]
[TR]
[TD="class: cms_table_style7"] مودم بیرونی وایمکس یا Outdoor CPE[/TD]
[/TR]
[/TABLE]




میخاد بفروشه اگه کسی به قیمت مناسب میفروشه من خریدارم دوستان .

مرسی ممنون هستیم

بقیه سوال جواب ندادین آخه!
 
سلام
پس مودم بیرونی پینگش از مودم داخلی بهتره !؟

بچه ها واسه پینگ بهتر باید ببینم کدوم یکی از نماینده های مبین نت به خونه ـم نزدیک تره دیگه، درسته ؟!
 
دوتسان مبین نت بهتره یا ایرانسل یا شرکت های دیگه ؟
سلام مهدی جان راستش اصلا مبین نتو با ایرانسل مقایسه نکن داداش خیلی مبین نت بهتره حالا پینگشونو بحث نمیکنم من کلی میگم عزیز اصافا وایمکس مبین نت بهترین .

---------- نوشته در 08:45 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 08:37 PM ارسال شده بود ----------

سلام
پس مودم بیرونی پینگش از مودم داخلی بهتره !؟

بچه ها واسه پینگ بهتر باید ببینم کدوم یکی از نماینده های مبین نت به خونه ـم نزدیک تره دیگه، درسته ؟!
اینو اصلا نمیشه گفت مودم بیرونی پینگش بهتره کیان جان اینو از کسایی بپرس که دارن امیدوارم یکی از دوستان جواب بده برا منم مهمه این سوال چون میخام از ماهه بعد از مبین نت سرویس بگیرم منکه هرچی نگا میکنم از هر جهت مبین نت سره نگا کنین من الان 3 ماهه با 6 گیگ ترافیک گرفتم کلی در اومده 512 ولی الان وایمکس مبین نت با 10 گیگ 3 ماهه 45 تومنه اینو نگفتم جنبه تبلیغ داشته باشی من از ناظم معذرت میخام فقط گفتم تا دوستانم بدونن تازه میتونین 1 مگشو بگیرین بعد تازه هر جای ایرانم بری تو اکثر شهرها با بردن مودم میتونین راحت استفاده کنین اگه لب تاپ دارین من خودم بیشتر برا این مبین نت میخرم چون زیاد مسافرت میرم و الکی فقط شارژ میکنم استفاده نمیکنم اینجوری هرجا رفتم ازشم استفادم میکنم خوب بعد به نزدیکی نمایندگیم نیست که کدوم مودمو بگیرین کیان جان مبین نت کارشناسشو میفرسته ارزیابی میکنه هر مودم تو منطقه شما جواب داد اونو بهتون پیشنهاد میده اصلا اونجور نیستکه اگه شما اوت دور بود برین ایندور بردارین مودمتونو چون باید اوت دور بردارین که جواب بده من میخاستم بگیرم زنگ زدم اول گفت اوت دور باید بگیرین که 200 تومن پول مودمشه بعد من خواهش کردم کارشناس اومد تست کرد دید ایندور جواب میده من مودممو گرفتم ایندور WIFI فقط منتظر این سرویسم تمومشه تا بریم مبین نت موفق باشین کیان جان امیدوارم به دردتون خورده باشه سرتونو بردم .
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Karchect
چشم مسئولان عدالت محور روشن. بازگشت غول چینی, متهم اصلی شانزدهمین پرونده قطعی مفاسد اقتصادی به کشور و همکاری با بزرگترین شرکت های مخابراتی.
20101021144539cb-Graphic1.jpg

این هم می تواند یک سیاست باشد. رقابت نفس گیر دو واسطه، که هر دو از یک منبع اصلی تغذیه می شوند. سیاست و بازی، که در آن کاربر بیچاره ایرانی قربانی بازاریابی شرکتی ۱۰۰ درصد خارجی از سرزمین کشور دوست و برادر«چین» شده است. واسطه های ایرانی که مدام چماق دستاورد ملی را بر سر کاربر ایرانی می کوبند، اما حتی توانایی رفع مشکلات فنی را خود ندارند.
وایمکس (اعم از ایرانسل و مبین نت و..) در حال همه گیر شدن است و بار دیگر دردی کهنه دهن باز می کند. وایمکس از کجا آمده و به کجا می خواهد برود. پس پرده این اینترنت پر سرعت که تلاش می شود هدیه ای نو و دستاوردی ملی به کاربران معرفی شود، چه کسانی ایستادند؟

صفحات کهنه تاریخ کشورمان ورق می خورد، تا به زمستان سال ۱۳۸۴ میرسد. آن روزها احمدی نژاد تازه وارد بود و هیاهوی مبارزه با مفاسد اقتصادی همه جا بلند بود.

ماجرا یک کلاهبرداری ملی بود؛ کلاه گشادی که «چینی ها» سر ملت ایران گذاشته بودند. «تقلب»، «جعل سند» و.. برای بالا کشیدن سرمایه های ملی کشورمان. آنها می خواستند به مخابرات ایران برسند، به جایی پر از «اطلاعات» و البته «پول»، اگرچه ۵ سال قبل نتوانستند، اما ظاهرا الان با راه اندازی سرویس وایمکس، توفیقاتی حاصل کرده اند.

مخابرات هنوز خصوصی نشده بود و شرکتی دولتی و طبیعتا ملی به حساب می آمد.

به جا نیست مسئولان امنیتی، خیال مردم را بابت اطلاعاتی که ممکن است(تنها ممکن است) توسط ارایه سرویس وایمکس به ده ها هزار نفر ایرانی به دست تبعه های خارجی بیافتد اطلاع رسانی داشته باشند!؟
پرونده مفاسد اقتصادی؛ جزئیات کلاهبرداری چینی

دوم بهمن ماه ۱۳۸۴، سرانجام پس از مدت ها انتظار، دادگاهی که وعده داده شده بود با سر و صدای کم، برگزار شد. شانزدهمین پرونده مفاسد اقتصادی؛دستگاه قضایی جزئیات شانزدهمین پرونده قطعی شده که در آن یک شرکت چینی به همراه دو تبعه آن و دو شهروند ایرانی به اتهام جعل آرم شرکت مخابرات به مجازات قانونی محکوم شده‌اند را اعلام کرد.
در این پرونده که با گزارش شرکت مخابرات ایران و گزارش‌های مردمی در دستور کار قضایی قرار گرفته بود متهمان چینی و ایرانی آن به اتهام جعل آرم و علامت شرکت مخابرات ایران، استفاده از سند مجعول و اعطای امتیاز من غیر حق در جریان یکی از مناقصات شرکت مخابرات ایران،محاکمه و پس از رسیدگی‌های قضایی علاوه بر جزای نقدی به تحمل حبس نیز محکوم شده‌اند.

متهمان این پرونده،دوژانگ (du zhung) معروف به جف(jeff) تبعه چین مهندس کامپیوتر و بازاریاب شرکت چینی هواوی( huawei)، سان ای(Sun Yi) تبعه چین مهندس کامپیوتر و کارمند شرکت چینی هواوی ( huawei)،” آرش ف”فوق لیسانس الکترونیک و مهندس بخش فنی شرکت چینی هواوی( huawei)و رضا ر.م معاون وقت توسعه و مهندسی شرکت مخابرات ایران هستند.

موارد اتهامی، اعطای امتیاز من غیر حق و جعل آرم و علامت شرکت مخابرات ایران T.C.Iو استفاده از سند مجعول تهیه شده می باشد.

بر پایه این گزارش، موضوع این پرونده رسیدگی به نحوه برگزاری مناقصه شماره ۱۰/۸۲ شرکت مخابرات ایران و رسیدگی به جرائم و تخلفات اداری در انجام مناقصه و موضوع مناقصه نیز خرید تجهیزات شبکه انتقال و بخش زیر ساخت مخابراتی کشور S.D.Hبه ارزش ۳۵ میلیون دلار بوده است.
برنده اعلامی این پرونده، شرکت چینی هواوی( huawei) که عرضه کننده تجهیزات شرکت چینی huawei بوده است.
خلاصه پرونده از این قرار بوده است که برخی مسئولان شرکت چینی huawei به منظور تمهید و به دست آوردن امتیازاتی جهت برنده شدن در مناقصه شرکت مخابرات ایران،با اقدام به جعل آرم و علامت این شرکت،گواهی رضایت بخش (۸ژوئن ۲۰۰۳) را تنظیم و به محل برگزاری مناقصه در کشور بنگلادش ارائه می‌دهند و علاوه بر این،به دلیل عدم رعایت کلیه مقررات و ضوابط مناقصه از سوی برخی روسا و مدیران شرکت مخابرات، نهایتا شرکت چینی CNTIC برنده مناقصه می‌شود که عرضه کننده محصولات و تجهیزات مخابراتی شرکت Huaweiبوده است که این تجهیزات با توجه به شرایط موجود و حاکم بر مناقصه ، دارای میفیت مرغوبی نبوده است.

شعبه و کلاسه پرونده،۸۲/۱۰۵۰/۱۲۴و ۱۱۹ شعبه ۱۰۵۰ دادگاه بدوی و کلاسه ۸۳/۱۱۹۱/۸۱ شعبه ۱۱۹۱ دادگاه بدوی و کلاسه ۸۳/۳۴/۳۳۱ شعبه ۳۴ تجدید نظر استان تهران و کلاسه ۸۳/۳۴/۳۳۱ شعبه ۱۳ تشخیص دیوان عالی کشور و شماره دادنامه ۱۶،۴۸،۴۷دادگاه بدوی و ۱۴۱۱ دادگاه تجدید نظر و دادنامه شماره ۱۳/۳۴۴۷ شعبه ۱۳ تشخیص دیوان عالی کشور است.
رضا ر.م (به لحاظ اینکه قوه قضائیه فرد مذکور را از اتهام مبرا دانسته استٰ اینده جهت حفظ جایگاه از درج نام کامل خودداری کرده است) یکی از چهار متهم پرونده مزبور همان روز مشمول عفو می شود! قوه قضاییه طی نامه ای به امضای عبدالرضا ایزدپناه رییس دفتر آیت ا… شاهرودی همان روز که خبر حکم قطعی دادگاه مربوط منتشر شده بود، اعلام کرد که رضا ر.م جرمی مرتکب نشده است.
رد پای او در همه مراکز مهم تصمیم گیری در زمینه آی تی کشور به چشم می خورد. بیش از همه، نام او با کلید واژگانی همچون: «Huawei »، «مخابرات»، «اینترنت» و البته «*****ینگ» پیوند خورده است. در واقع او مدیر عامل شرکتی بود که برای اولین بار طرح تهیه بانک جامع *****ینگ(صفحات همگون *****ینگ در تمام آی اس پی هاٰ که حدودا یک و نیم سال است به اجرا در آمده )را ارایه داد.

رد پای او در صنایع ارتباطی، مخابرات و… هر جا که سخن از ارتباطات باشد به چشم می خورد.


جلسه مسئولان یکی از شرکت های شاخص ارایه دهنده سرویس وایمکس با مسئولان Huawei برای بررسی وضعیت بازار ایران یکشنبه دهم آبانماه ۱۳۸۸ (برابر اول نوامبر ۲۰۰۹) اندکی پیش از راه اندازی وسیع رویس وایمکس در ایران.

وایمکس ایرانسل و مبین نت؟
شرکت Huawei، شرکتی بین المللی است که بازار خود را عموما از بین کشورهای توسعه نیافته یا در حال توسعه میابد و سابقه خوبی هم در این کشورها ندارد. برای این شرکت کجا بهتر از ایران؟
در واقعه مبین نت و ایرانسل، واسطه هایی هستند که کاربران ایرانی را به شرکتی ۱۰۰ درصد خارجی وصل می کنند. شرکتی که در تهران چندین دفتر بدون تابلو و آرم خاصی دایر کرده است و کارمندان آن شاید بتوانند به حجم عظیمی از اطلاعات کاربران ایرانی دسترسی داشته باشند.

پس از آنکه اواخر تابستان امسال، مساله کندی، عدم سرویس دهی مناسب، محاسبه تعرفه و هزینه اشتراک، خدمات پشتیبانی ضعیف و… وایمکس ایرانسل توسط رسانه ها مورد سوال قرار گرفت. وایمکس مبین نت به صحنه وارد شد، چنانکه این وایمکس از نوع دیگر است!


حضور برخی از مسئولان ایرانی مرتبط با صنعت مخابرات در نشست مربوط به کشورهای طرف قرارداد شرکت Huawei در خاورمیانه ، یازدهم و دوازدهم اسفند ۱۳۸۸ (برابر دوم و سوم مارچ ۲۰۱۰) دبی.
جالب است بدانید پشت صحنه وایمکس ایرانسل و وایمکس مبین نت، این هر دو شرکت چینی Huawei قرار دارد. برای اطمینان از این ماجرا، به بخش روتر مودم های خود( از هر نوع) وارد شوید، مودم را بررسی کنید، حتما این آرم را که تصویرش در اینجا درج شده است خواهید یافت.

بسیاری از همکاران(!) در مواجهه با انتقاد به عملکرد ضعیف شرکت ظاهرا ایرانی ایرانسل، تلاش می کنند وایمکس ایرانسل را دستاوردی ملی وابسته به بخش خصوصی تلقی کنند.



نمایی از صفحه روتر یا کنسول مودم وایمکس یکی از شرکت های ارایه دهنده سرویس هواوی. آرم شرکت هواوی به خوبی قابل مشاهده است.
حال آنکه، اولا شرکت ایرانسل ۴۹ درصد سهام خارجی و ۵۱ درصد سهام صا ایران و بنیاد مستضعفان را دارد.
از طرفی، وقتی مودم های این دو شرکت به مشکل بر خورند، خواهید دید که شرکت های مزبور برای رفع مشکل به همان شرکت قدیمی Huawei متوسل می شوند. کاربران به بخش دسترسی یا آنچه بین مسئولان خود شرکت از آن تحت عنوان بخش تکنیکال یاد می کنند دسترسی ندارند، برای آنکه اصولا بخش تکنیکال در شرکت ایرانسل یا مبین مستقر نیست.
کارمندان بخش تکنیکال Huawei با واسطه ایرانسل یا مبین نت به مشترکان وصل می شوند، به همین دلیل است که کاربران این دو شرکت به هیچ وجه امکان دسترسی به بخش های تکنیکال ندارند و تماس تنها یک طرفه برقرار می شود.

اگر مودم شما از هر نوعی دچار مشکل شود، شرکت های واسطه، حتی توانایی تعمیر مودم را هم ندارند و باید مودم با شماره سریال اختصاصی به طرف چینی تحویل و مودمی نو گرفته شود.

به جاست مسئولان این دو شرکت توضیح دهند، که با توجه به حضور کارمندان این شرکت خارجی با سابقه سیاه در بخش تکنیکال هر دو شرکت، آیا تضمینی برای حفظ اطلاعات چند ده هزار نفر کاربر وایمکس وجود دارد.




این مطلب در سایت اینده نیوز با کد خبر: ۱۹۳۸۰ در تاریخ : ۴ آبان ۱۳۸۹ منتشر شد.
 
خط به خطش رو خوندم.
دیگه برای این مملکت و مسئولان و مردمش تاسف نمیخورم چون کار از این بحث ها گذشته!
فقط این خط برام جالب بود:


آیا تضمینی برای حفظ اطلاعات چند ده هزار نفر کاربر وایمکس وجود دارد.

چه اطلاعاتی؟!؟! کدوم اطلاعات؟ اصلا مردم ایران اطلاعاتی هم دارند؟ اگر مردم با اطلاع و آگاهی بودیم این حال و روزمون بود؟!!؟
بیخیال عزیز.
این نیز بگذرد!!
به قول یک نفری زیاد کِـــــــــــــــــــش ندین قضیه رو و هیاهو به پا نکنید!
 
خط به خطش رو خوندم.
دیگه برای این مملکت و مسئولان و مردمش تاسف نمیخورم چون کار از این بحث ها گذشته!
فقط این خط برام جالب بود:




چه اطلاعاتی؟!؟! کدوم اطلاعات؟ اصلا مردم ایران اطلاعاتی هم دارند؟ اگر مردم با اطلاع و آگاهی بودیم این حال و روزمون بود؟!!؟
بیخیال عزیز.
این نیز بگذرد!!
به قول یک نفری زیاد کِـــــــــــــــــــش ندین قضیه رو و هیاهو به پا نکنید!
این کِـــــــــــــــــــش اومدن رو پایه هستم !
 
شهرهای درجه دو استان‌ها به زودی تحت پوشش وایمکس مبین نت قرار می‌گیرند

وایمکس نیوز - هوشنگ همتی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه قراردادی با شرکت ارتباطات مبین نت برای در اختیار گرفتن مسوولیت نظارت، کنترل پروژه و مدیریت برنامه شبکه – PMO – شبکه وایمکس سراسری مبین نت صورت گرفته است، گفت: شبکه سراسری مبین نت هم اکنون تمامی مراکز استان های کشور را پوشش داده و به زودی نیز شهرهای درجه دوم استان های کشور تحت پوشش این شبکه قرار می گیرند.
وی با بیان اینکه در برخی نقاط کشور، شبکه وایمکس مبین نت دارای نقاط پوشش 100 درصدی نیز است، گفت: مشترکان این اپراتور طبق بررسی های انجام شده از کیفیت سرویس دهی وایمکس مبین نت رضایت کامل دارند.
مدیرعامل شرکت همراه ارتباطات امروز با اشاره به بهره برداری و توسعه همزمان شبکه وایمکس مبین نت از استفاده از توان فنی مهندسی داخلی در بخش تجهیزات جانبی این شبکه خبرداد و گفت: مبین نت تاکنون موفق به راه اندازی و بهره برداری 380 سایت BTS در 30 استان کشور شده است که این سایت ها هم اکنون در حال کار است.
وی در زمینه قرارداد شرکت همراه ارتباطات امروز با مبین نت تاکید کرد که این شرکت مسوولیت کنترل کیفی عملیات اجرایی مبین نت را به عنوان ناظر برعهده گرفته است و نظارت بر پیشرفت کار و مدیریت برنامه ها و یکپارچه سازی آن با توجه به برنامه های زمان بندی از دیگر وظایف این شرکت برای پروژه اینترنت پرسرعت بی سیم مبین نت در نظر گرفته شده است.
به گفته همتی، شرکت همراه ارتباطات امروز نخستین شرکت ایرانی در کشور است که مسوولیت اجرای پروژه PMO را به عنوان عامل کنترل پروژه مبین نت برعهده گرفته است.


انتهاي خبر / وب سايت اطلاع رساني وايمکس نيوز / شماره: 2332​
 
من که مبین نت دارم اصلا به لایو نمی تونم وصل شم! با اینترنت گوشی mobile access point AP به لایو وصل میشه اما سرعت داغون فقط عکسا رو نشون میده!
اگر قلق خاصی داره به ما هم بگین (یک پیغامی بدین توی صفحه خودم) پیشاپیش از یاری رسانندگان قدردانی می گردید :دی
 
من می خواستم وایمکس بگیرم. که با تحقیقاتم کلا دور و برش رو خط کشیدم. حالا چه ایرانسل چه مبین نت. در مورد اون مقاله ای هم که چند تا پست بالاتر گذاشته شده کمی در مورد گذشته و حال این دو شرکت تحقیق کنیم میفهمیم که ادم باید بیشتر نگران باشه که اره....
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or