مبین نت ... WIMAX

:-o:-o:-o
بابا فکر کنم سایت قاط زده آخه مگه می شه با این سرعت بعد بهش 3.6بده از 5 !!!!!!!!
به منم 3.6 داده بود
اون Rate ی که شما میبینی مربوط به کسایی هست که تست میگیرن
خوده Speedtest نمره که نمیده !
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات :افزایش سرعت اینترنت در گرو تصویب مجلس و شورای انقلاب فرهنگی


افزایش سرعت اینترنت برای کاربران خانگی همچنان در انتظار تصویب مجلس است تا در صورت نهایی شدن آنها بتوانند سرعت KBps 512را تجربه کنند ،هرچند که به نظر می رسد این سرعت هم جوابگوی نیاز برخی کاربران نباشد.

رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت :وزارت ارتباطات به منظور رفع برخی از محدودیت ها پیشنهاد افزایش سرعت اینترنت برای کاربران خانگی به512کیلو بیت بر ثانیه را پیشنهاد داده است ،که در صورت موافقت برخی نهاد ها از جمله مجلس ابلاغ می شود .
وی با اشاره به اینکه سیاستهای کلی در خصوص اعمال مسئولیت در زمینه اینترنت از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت ارشاد و کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه تعیین و ابلاغ می‌شود،خاطرنشان کرد :وزارت ارتباطات نیز به عنوان متولی در حوزه IT طرح افزایش سرعت اینترنت کاربران خانگی را به مجلس ارائه کرده است تا در صورت تصویب عملیاتی شود .
تقی پور تصریح کرد: در برنامه پنجم توسعه پیشنهاد برداشتن محدودیت برای کاربران خانگی ارائه شده است که در صورت تصویب، این ظرفیت در داخل کشور توسعه پیدا می کند تا بتوان پاسخگوی همه نیازها بود .
گفتنی است رفع محدودیت و ساماندهی وضعیت اینترنت از جمله مباحثی است که قرار است در صحن علنی مجلس بررسی و با توجه به سیاست های مجلس درخصوص توجه به شاخص های اینترنتی به تصویب برسد .
 
پاییز وایمکس!!!

پاییز امسال و طرح های دو اپراتور وایمکس کشور:

ایرانسل:

542451.jpg



مبین نت:

51665.png

 
خوب بهتره کارو براتون راحت کنم:
ایرانسل که مشخصه!

مبین نت:

2 طرح جالب رو داده! و باوجود اینکه سرعت اولی 128 و دومی 512 هست قیمتشون یکیه!
و تنها تفاوت 10 گیگ برای 6 ماه هست! یعنی هر ماه 1.4 گیگ!
واقعا ارزش داره برای هر ماه 1.4 گیگ بجای 512 برید 128 بگیریر اونم با یک قیمت؟
برای 128: 6 ماه! هر ماه 33 تومن! هر ماه 8 گیگ!
برای 512: 6 ماه! هر ماه 33 تومن! هر ماه 6.6 گیگ!
 
از نظر پینگ و سرعت با ایرانسل چه فرقی میکنه ؟!
پینگ و سرعت دانلود و آپلود وایمکس باgprs غیر قابل مقایسه هست! خیالت راحت!
پینگشون اغلب زیر 300 هست! فوقش بره بالا تا 380
 
رییس انجمن ISPهای شاخه فارس: ادارات و موسسات تجاری استقبال بیشتری از وایمکس می‌کنند
رییس انجمن ISPهای شاخه فارس، امنیت بالای شبکه و یکپارچگی مودم را از جمله مزایای وایمکس دانست و افزود: ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت گسترش شبکه انتقال داده، توسعه ظرفیت تجارت الکترونیکی و همچنین نبود نیاز به کابل کشی و خطوط تلفن از دیگر مزایا و برتری‌های فناوری وایمکس محسوب می‌شود.

وایمکس نیوز - مهران صالحیان، در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار ما با بیان اینکه وایمکس با نصب یک مودم به رایانه امکان استفاده از اینترنت پرسرعت را به کاربر می‌دهد، گفت: ADSL از چند نقطه می‌تواند دچار مشکل شود، اما وایمکس تقریبا تحت کنترل است و تنها چیزی که می‌تواند اختلال در سرویس آن ایجاد کند مودم "CP" است که به راحتی قابل تعویض است و در واقع می‌توان گفت که وایمکس سیستم ارتباطی و دیجیتالی تبادل پرسرعت اطلاعات به‌صورت بی‌سیم است که جایگزینی مناسب برای شبکه‌های بی‌سیم نواحی شهری محسوب می‌شود چرا که در این فناوری امکان دستیابی بی‌سیم به باند پهن مهیا است.
صالحیان با بیان اینکه برای استفاده از وایمکس، نیازی به نزدیکی و یا دید مستقیم نسبت به آنتن ارسال کننده نیست بیان کرد: با بهره‌گیری از انواع مودم‌های وایمکس، امکان دسترسی به این سرویس در داخل ساختمان و یا در فضای باز فراهم است و در واقع قابلیت سیار بودن وایمکس بسیار مهم و قابل توجه است.
این کارشناس با بیان اینکه وایمکس وابسته به امکانات مخابراتی نیست، گفت: ADSL وابستگی زیادی به بستر مخابراتی و کابل نوری دارد و در واقع می‌توان گفت که بدون این زیرساخت‌ها امکان واگذاری این سرویس وجود ندارد، اما وایمکس محدودیتی در این زمینه ندارد و اگر ساختار فیزیکی مخابرات نیز قدیمی باشد فرقی به حال وایمکس ندارد و این سرویس می‌تواند خدمات اینترنتی خود را ارایه دهد، این در حالی است که در ADSL این موضوع کاملا متفاوت است.
صالحیان با تاکید بر اینکه وایمکس آینده خوبی می‌تواند داشته باشد، گفت: هزینه اجرایی کردن وایمکس برای اپراتورها بسیار بالاست و با هزینه کم نمی‌توان این سرویس را راه‌اندازی کرد و اگر قیمت اینترنت وایمکس نسبت به ADSL گران‌تر این موضوع طبیعی است.
وی ادامه داد: البته قیمت اینترنت در کشور بالا است و اگر مردم و قشری که نیاز متوسطی به اینترنت دارند که تقریبا بخش زیادی را شامل می‌شوند در نظر گرفته شود طبیعی است اینترنتی با هزینه ماهیانه 10 تا 15 هزار تومان را با هزینه چندین برابر جابجا نمی‌کنند، اما برای شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ که نیاز بیشتری به اینترنت پرسرعت با پهنای باند بالا دارند و از مزیت‌ها و امکانات وایمکس نیز مطلع هستند با وجود گران بودن آن نسبت به ADSL حاضر به استفاده از فناوری وایمکس هستند.
وی گفت: البته وایمکس نیاز به آگاهی و اطلاع رسانی دارد چون هنوز در کشورمان فرهنگ استفاده از این سرویس همگانی نشده و به تعبیری هنوز این فناوری امتحان خود را پس نداده است.
گفتنی است؛ چندی پیش در اخبار آمده بود که با تجهیز هزار تاکسی به سرویس پهنای باند بی‌سیم وایمکس، مردم در پایتخت تایوان می‌توانند در جابه‌جایی‌های روزانه به جست‌وجو، تماشای تلویزیون اینترنتی و انجام بازی‌های آنلاین بپردازند، اپراتور شبکه وایمکس تایوانی برای عرضه سرویس‌های بی‌سیم وایمکس رایگان دستگاه‌های اینترنت موبایل (MIDs) را در داخل هزار تاکسی شرکت M-Taxi قرار داده و این سرویس را کافی‌نت سیار خوانده است.
هدف استفاده از دستگاه‌های مجهز به وایمکس در تاکسی برای متداول کردن این فناوری ارتباطی و سرگرم ساختن مسافرانی است که در ترافیک‌گیر افتاده‌اند یا به اطلاعاتی مانند زمان نمایش فیلم‌های جدید نیاز دارند؛ انتظار می‌رود این سرویس ارزش افزوده مشتریان این شرکت تاکسیرانی را افزایش دهد؛ دستگاه‌های MIDs مورد استفاده دستگاه‌های کوچک و دارای صفحه لمسی هفت اینچی ساخت Tecom هستند که با قلم کار می‌کنند و به پشت صندلی جلو در داخل تاکسی نصب شده‌اند. در این دستگاه‌ها ویدیو و کدک‌های صوتی بارگذاری شده تا مسافران در طول مسیر سرگرم شوند.
 
امکان شنود و سرقت اطلاعات در سرویس وایمکس وجود ندارد یک فعال اینترنتی گفت: امنیت سرویس وایمکس خوب است به‌ گونه‌ای که امکان شنود یا سرقت ارتباطات وایمکس وجود ندارد و تنها پاسخ درخواست‌های هر مشتری برای خودش ارسال می‌شود.

IMAGE634205145783593750.jpg


وایمکس نیوز - کامران اعتمادی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب گفت: پیش بینی می‌شود با استقبال از سرمایه گذاری داخلی و خارجی در این حوزه، ضریب نفوذ ارایه این خدمات در استان‌ها، حداقل به شش درصد طی دو سال آینده برسد.
وی افزود: از امتیازات جالب و قابل توجه فناوری وایمکس بارگذاری اطلاعات روی گوشی‌های تلفن همراه است که می‌تواند برای تبلیغات واطلاع رسانی مورد استفاده قرار گیرد.
این فعال اینترنتی بیان کرد: وایمکس در سال 2001 میلادی، با هدف انتقال دیتا به صورت بی‌سیم معرفی شد. اگرچه فناوری آن شباهت های زیادی به وای فای دارد اما سرعت انتقال و گستره آن از وای فای بیشتر است.
 
مجوز وایمکس در بخش سیار سرفصل جداگانه‌ای دارد به گفته عضو کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، پیش‌بینی می‌شود رگولاتوری برای ارایه مجوز وایمکس سیار حق مجوز بالاتری را دریافت کند.

وایمکس نیوز - محمد اسمی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب افزود: ارایه مجوز وایمکس موبایل متفاوت از وایمکس ثابت است و در غالب مجوز بزرگ‌تر یا در حد یک اپراتور این مجوز واگذار می‌شود و طبیعتا برای این کار باید مطالعات بیشتری صورت گرفته و در یک پرسه دیگر به آن پرداخته شود.
اسمی گفت: در کشور ما بخش دولتی به رغم لختی و کندی که در انجام کارها دارد معتقد است که کارها را خود انجام دهد، اما بخش خصوصی علاقه‌مند به انجام بسیاری از فعالیت‌ها است و در این زمینه فشارهای لازم را وارد می‌آورد.
وی افزود: با توجه به شرایط سختی که در ارایه مجوز وجود دارد، بخش خصوصی آنچنان بخش بزرگی در کشورمان نیست که بتواند فناوری‌های به روز جهان را به سرعت وارد کند و از طرفی بزرگ نشدن بخش خصوصی باعث شده این وضعیت پیچیده‌تر شود و پروژه‌های بزرگ مثل وایمکس با حضور تعداد کمی از بخش خصوصی که به ‌رغم توان تخصصی دارای توان مالی زیادی هستند انجام شود.
عضو کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ادامه داد: توان مالی بخش خصوصی در فناوری وایمکس باید بسیار بالا باشد که این رقم‌ها از توان اکثریت بخش خصوصی خارج بود بنابراین تعداد کمی توانستند در این فناوری وارد شوند و موضوع مهم دیگر آن است که بخش خصوصی که خود ساخته و وابسته به نهادهای بزرگ نیست توانایی سرمایه‌گذاری روی مجوزهای جدید را ندارند.
اسمی با بیان اینکه صدور مجوز در مراجع صادر کننده مطالعات وسیع و گسترده‌ای می‌طلبد، گفت: صدور مجوز موضوع جدیدی در کشورمان محسوب می‌شود چون رگولاتوری عمر زیادی در کشورمان ندارد و از سویی رگولاتوری کشورمان صدور مجوز را برون سپاری نکرده و آنها را خود انجام می‌دهد.
 
دوستان جهت اطلاع عرض کنم که تا اطلاع ثانوی اصلا از مبین نت سرویس نگیرید>:) الان پنج روزه که سرعت دانلود من رسیده به 10 کیلوبایت تنها فقط من هم نیستم که به این مشکل بر خوردم تقریبا مبین نت درکل کشور دچار اختلال شده و اصلا پیگیری هم نمیکنن ~x(
سرویسمم 1 مگه
از دوستان اگر کسی با مین نت مشکل سرعت دانلود داره و میخواد شکایت کنه یه پیغام خصوصی به من بده تا راهنماییش کنم من خودم و چند نفر از دوستان انجمن p30world داریم از طریق قانونی پیگیری میکنم )x
 
آخرین ویرایش:
وایمکس نیوز:
محدودیت موبیلیتی وایمکس مانعی برای توسعه کشور است

پروانه‌های اعطا شده به اپراتورهای فعلی تا اندازه‌ای قابلیت تحرک را دارد ولی مجوز موبیلیتی داده نشده و این در حالی است که تحرک پذیری وایمکس از قابلیت‌های بیشتری برخوردار است، بنابراین ارایه این مجوز ضروری محسوب می‌شود.


وایمکس نیوز - مهران سلیمی، کارشناس IT در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما با بیان اینکه سرویس وایمکس در واقع یک فناوری نوین برای انتقال بی‌سیم و پرسرعت اطلاعات است، گفت: جلوگیری از ورود وایمکس به موبیلیتی به دلیل حفاظت از اپراتور سوم تلفن همراه مطرح شده و این در حالی است که بسیاری از قابلیت‌های این سرویس در متحرک بودن آن است و نهادهای ذیربط باید هر چه زودتر در این زمینه اقدام کرده و رگولاتوری نیز مجوز فعالیت در این زمینه را به اپراتورهای مربوطه ارایه دهد.
وی افزود: متاسفانه محدودیت اپراتورها در ارایه خدمات پیشرفته‌تر که رفاه مردم و پیشرفت کشور را به همراه دارد تبعات خوبی به همراه ندارد و کشورمان را همیشه چند گام از کشورهای دیگر عقب نگه می دارد.
وی با بیان اینکه مهمترین ویژگی وایمکس، بی‌سیم و سیار بودن آن در فواصل طولانی مانند یک شهر بزرگ است، ادامه داد: بدون وایمکس امکان متحرک بودن کاربر تقریبا صفر است و از دیگر ویژگی‌های این سرویس علاوه بر دیتا، انتقال صدا و تصویر با کیفیت بالا است و کاربر می‌تواند بدون محدودیت زمانی در تمام شبانه روز به هر مقدار که پهنای باندش اجازه دهد فعالیت کند.
وی گفت: با وایمکس امکان گسترش موسساتی مثل بانک‌ها، شرکت‌های تجاری و موسسات آموزشی که به اینترنت پر سرعت نیاز دارند، امکان‌پذیر می‌شود و قابلیت سیار و بی‌سیم بودن وایمکس این امکان را به کاربر می‌دهد که در تمامی نقاط تحت پوشش تنها با استفاده از مودم و اتصال آن به منبع برق و رایانه شخصی، از اینترنت پرسرعت استفاده کند.
 
سرعت دانلود وایمکس مبین نت تو سرعت 256 یا 512 چنده؟؟؟؟
تو رو خدا جواب بدین:(
اصلا ارزش 200 تومن هزینه ی مودم و ماهی 40 تومن برای سرعت 512 داره با توجه به مشخصات اینترنت من (البته در بهترین شرایط)
 
وایمکس نیوز:
محدودیت موبیلیتی وایمکس مانعی برای توسعه کشور است

پروانه‌های اعطا شده به اپراتورهای فعلی تا اندازه‌ای قابلیت تحرک را دارد ولی مجوز موبیلیتی داده نشده و این در حالی است که تحرک پذیری وایمکس از قابلیت‌های بیشتری برخوردار است، بنابراین ارایه این مجوز ضروری محسوب می‌شود.


وایمکس نیوز - مهران سلیمی، کارشناس IT در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما با بیان اینکه سرویس وایمکس در واقع یک فناوری نوین برای انتقال بی‌سیم و پرسرعت اطلاعات است، گفت: جلوگیری از ورود وایمکس به موبیلیتی به دلیل حفاظت از اپراتور سوم تلفن همراه مطرح شده و این در حالی است که بسیاری از قابلیت‌های این سرویس در متحرک بودن آن است و نهادهای ذیربط باید هر چه زودتر در این زمینه اقدام کرده و رگولاتوری نیز مجوز فعالیت در این زمینه را به اپراتورهای مربوطه ارایه دهد.
وی افزود: متاسفانه محدودیت اپراتورها در ارایه خدمات پیشرفته‌تر که رفاه مردم و پیشرفت کشور را به همراه دارد تبعات خوبی به همراه ندارد و کشورمان را همیشه چند گام از کشورهای دیگر عقب نگه می دارد.
وی با بیان اینکه مهمترین ویژگی وایمکس، بی‌سیم و سیار بودن آن در فواصل طولانی مانند یک شهر بزرگ است، ادامه داد: بدون وایمکس امکان متحرک بودن کاربر تقریبا صفر است و از دیگر ویژگی‌های این سرویس علاوه بر دیتا، انتقال صدا و تصویر با کیفیت بالا است و کاربر می‌تواند بدون محدودیت زمانی در تمام شبانه روز به هر مقدار که پهنای باندش اجازه دهد فعالیت کند.
وی گفت: با وایمکس امکان گسترش موسساتی مثل بانک‌ها، شرکت‌های تجاری و موسسات آموزشی که به اینترنت پر سرعت نیاز دارند، امکان‌پذیر می‌شود و قابلیت سیار و بی‌سیم بودن وایمکس این امکان را به کاربر می‌دهد که در تمامی نقاط تحت پوشش تنها با استفاده از مودم و اتصال آن به منبع برق و رایانه شخصی، از اینترنت پرسرعت استفاده کند.
اخه آدم به اینا چی بگه )x)x
شما نمیخواد قابلیت موبیلیتی و چهار تا چرتو پرت دیگه رو فعال کنی اول کیفیت همین wimax خونگی رو افزایش بدید بعد برید پله بعد
----
الان هم که می گن باید برای بالای 128 نامه بیارید
باز اگه مبین نت 128 نامحدود داشت وبه کاربر خونگی میداد آدم کمتر زورش میومد
----
در برنامه ریزی و قیمت گذاری خدمات اینترنت پرسرعت همواره برای سه دسته از متقاضیان (کم مصرف، مصرف متوسط و پرمصرف)، طرح های مختلفی تنظیم گشته است تا استفاده از خدمات اینترنت پرسرعت وایمکس مبین نت منحصر به گروه خاصی از مشترکین نگردد
د شما با این کارتون محدود کردید دیگه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or