مبین نت ... WIMAX

منظورشون سرعت بود

ظاهرا چند وقتیه بد جور داغون شده این مبین نت و خیلی ها ازش شاکین اینو توی تاپیک P30world دیشب دیدم که 2 3 نفری که سرویس گرفته بودن اعلام کرده بودن که افتضاح شده و تست هاشونم گذاشته بودن پینگ هاشون بالای 350 بود که ظاهرا طبق حرف هاشون قبلا زیر 300 بوده

دوست عزیز یکی از ناراضی های توی تاپیک P30world منم باید خدمتتون عرض کنم که حدود 35 نفر هستیم که تقریبا 30 نفرمون ناراضییم :>
اگر هم سوالی در مورد وایمکس مبین نت داریرن من در خدمتم:(
 
سلام اقا رضا واقعیت من همش تو جابجایی به علن دانشجو بودن هستم

میخواستم یه 6 ماهه واسه این ترم بگیرم

الان سرویس خوبه بده

بازی انلاین میشه کرد

مدارک چی لازم داره واسه درخواست

من مودم wifi اینا رو میخوام

کیفیت داره ارزش داره
 
دوست عزیز یکی از ناراضی های توی تاپیک P30world منم باید خدمتتون عرض کنم که حدود 35 نفر هستیم که تقریبا 30 نفرمون ناراضییم :>
اگر هم سوالی در مورد وایمکس مبین نت داریرن من در خدمتم:(
آدم یه جورایی تعجب میکنه!
فکر نکنم هنوز کل مشترکین مبین نت به 1000 نفر رسیده باشه!
والا نمیدونم چه مرگشونه! الان اگه دقت کرده باشید هیچ رسانه ای ندارن بجز یه سایت که پیر میشی تا آپدیت میشه و یک وبلاگ توی بلاگفا! :-o
با توجه به اینکه میلیاردها تومن هزینه کردن اما...
البته فکر کنم الان بیشتر تمرکزشون روی گسترش شبکه هست!
 
مهمترین معایب وایمکس در ایران


معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اعلام برخی معایب و کاستی های وایمکس در ایران گفت: مشترکان وایمکس می‌توانند موارد و مشکلات احتمالی را به سازمان رگولاتوری اطلاع دهند.

حسن رضوانی در گفتگو با مهر در خصوص وضعیت فعلی ارائه اینترنت پرسرعت بی سیم در کشور اظهار داشت: ارایه دهندگان وایمکس در ابتدای کار خود با مشکلاتی همچون عدم آشنایی و آگاهی مشترکان و بهره‌برداران از سرویس مذکور، کمبود فضاهای زیرساختی برای نصب آنتن‌های BTS و افزایش ظرفیت مواجه هستند که تا حدی این موارد طبیعی است.

وی گفت: به رغم کاستی‌ها و نواقصی که ارایه دهندگان سرویس وایمکس با آنها مواجه هستند تعداد شکایاتی که از این سرویس دریافت شده انگشت شمار است.

رضوانی تاکید کرد: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بررسی موارد و مشکلات موجود در ارائه این سرویس با رعایت اصول رقابت، شفافیت و قواعد رگولاتوی در راستای اهداف خود در حال انجام وظایف نظارتی است.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: بازدیدهای دوره‌ای از امکانات و تجهیزات و سایت‌های اپراتورهای وایمکس و همچنین انجام تست‌های میدانی دوره‌ای مختلف برای بررسی و اندازه‌گیری کیفیت شبکه از جمله فعالیت‌های این سازمان است.

وی گفت: رگولاتوری برای رفع معایب و کاستی‌های موجود جلسات متعددی با دارندگان پروانه وایمکس برگزار می‌کند که مشترکان می‌توانند موارد و مشکلات احتمالی خود را برای مطرح کردن در این جلسات از طریق سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کنند.
 
سلام دوستان

ار بین کسایی که از سرویس وایمکس مبین نت استفاده می کنن، کسی هست که تونسته باشه یک پورت دلخواهش رو فوروارد کنه؟ من چند روزه درگیرشم ولی موفق نشدم، قبلا با داتک به سادگی انجام می شد اما اینجا نمی دونم چرا نمی شه؟ کسی تجربه ای داره؟

ممنون
 
درباره مبین نت

من یکی از دوستانم گرفته البته من خودم بهش معرفی کردم از نظر سرعت و خدمات پشتیبانی خیلی خوبه لااقل بهتر از ایرانسله مبین نت یه چیزی تو مایه هایه شاتله سرعتش هم کاملا مثل ADSL +2 شاتله وقتی شما مثلا سرعت 128 رو بگیرید برایه مدت 48 ساعت شرکت مبین نت به شما سرعت 5 مگابایت میده ولی بعد از 48 ساعت دوباره همون سرعت 128 اصلی رو دریافت میکنید

در کل اگر منطقه تون ADSL +2 پوشش داره همین ADSL رو بگیرید فرق بین این دوتا تو خرجشه شما با حد اقل 95 هزار تومان میتونید سرویس ADSL رو داشته باشید ولی با وایمکس باید حدود 250 هزار تومان بپردازید ولی برتری که وایمکس نسبت به ADSL داره اینه که وایمکس نیازی به رانژه خط تلفن نداره و همون روز که مودم رو براتون میارن شما میتونید کانکت شید و در ضمن قابلیت جابه جایی دارید البته این که میگن با یه مودم USB میتونید وصل کنید به لپ تاپ و همه جا برید دروغه شاید 2 -3 سال دیگه این اتفاق بیفته .
 
وایمکس نیوز:استفاده از یک سرویس وایمکس در تمامی شهرهای تحت پوشش



به گفته مدیرعامل شرکت مبین نت هم‌اکنون کاربران وایمکس در کشور از قابلیت جابه‌جایی اینترنت از مکانی به مکان دیگر را دارند به نحوی که حتی این امکان برای استفاده یک سرویس از شهری به شهر دیگر هم در صورت تحت پوشش بودن آن در شبکه وایمکس مبین نت وجود دارد.

محمد تقی خاکی، در گفت و گو با خبرنگار ما در پاسخ به این سوال که با توجه به تاخیر اپراتور سوم در واگذاری سیم کارت‌هایش تکلیف وایمکس سیار چه می‌شود، گفت: ‌ما در سرویس‌مان به دلیل اینکه امکان واگذاری تلفن را هم داریم بحث سیار بودن آن مسئله است ولی در ارایه خدمات اینترنت سیار موضوع کمی متفاوت است و این کار در حال حاضر در وایمکس انجام می‌شود و اینترنت را به صورت سیار ارایه می‌دهیم.
وی افزود: وقتی شما می‌توانید اینترنت را از یک محل به محل دیگری برده و استفاده کنید مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت و فقط در بحث ارتباطات تلفنی موضوع سیار بودن مطرح می‌شود و طبیعی است تا زمانی که ما مجوز نگیریم امکان اینکه بتوانیم سرویس تلفن سیار را بدهیم وجود ندارد.
مدیر‌عامل شرکت مبین نت با تاکید بر اینکه جابه‌جایی اینترنت جزو تکالیف کاری ما محسوب می‌شود گفت: در شبکه وایمکس وابستگی به شبکه کابل وجود ندارد بنابراین در جاهایی که امکان ارایه خدمات ADSL به دلیل وابستگی آن به تجهیزات کابلی وجود ندارد از وایمکس استفاده می‌شود.
خاکی افزود: در حال حاضر شرکت ارتباطات مبین نت در تمامی مراکز استان‌ها اقدام به ارایه سرویس وایمکس کرده است.
 
تا انتهای سال 90 حدود 200 شهر تحت پوشش وایمکس مبین نت قرار می گیرد.
مدیر عامل شرکت مبین نت:
شبکه وایمکس، شبکه ایمنی است/ تا انتهای سال 90 حدود 200 شهر تحت پوشش وایمکس مبین نت قرار می گیرد
طبق برنامه ریزی های انجام شده تا انتهای سال 90 حدود 200 شهر تحت پوشش شبکه وایمکس قرار می گیرد.
مهندس خاکی، مدیر عامل شرکت مبین نت در گفت و گو با خبرنگار سیتنا با بیان این که شبکه وایمکس به نسبت شبکه های دیگر شبکه امن تری است، اظهار داشت: شرکت مبین نت تجهیزات خود را از شرکت های معتبر هواوی، ZTEو سامسونگ تامین می کند.
وی گفت: این شرکت ها هر کدام مطرح ترین سازندگان تجهیزات مبتنی بر فناوری وایمکس در دنیا هستند.
وی در ارتباط با توسعه شبکه وایمکس گفت: این شرکت براساس جدید ترین تجهیزات منطبق با استاندارد های روز اقدام به طراحی و راه اندازی شبکه وایمکس سراسر خود کرده است و تا کنون بخش اعظمی از آن تحقق یافته است.
خاکی تصریح کرد: تا کنون در صد بالایی از مناطق پرجمعیت کشور که مشتمل بر مراکز استان ها است تحت پوشش شبکه قرار گرفت.
مدیر عامل شرکت مبین نت در پایان خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده سرعت توسعه شبکه با سرعت فزاینده ای در حال افزایش است.

آدرس سایت مبین نت: http://mobinnet.ir/
تلفن فروش و پشتیبانی: 83868 - 021
 
وایمکس نیوز: ممنوعیت موبیلیتی وایمکس اردیبهشت سال 92 برداشته می‌شود



معاون فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به این سوال که اگر اپراتور سوم با تاخیر به تعهدات خود عمل کند تکلیف واگذاری وایمکس سیار چه می شود، گفت:‌ اگر این موضوع با تاخیر انجام شود به نظر می‌آید طبق پروانه اپراتورهای وایمکس می‌توانند کار خود را آغاز کند.

لطف‌الله سبوحی، معاون فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب افزود: طبق برنامه‌ریزی و مطابق پروانه، اپراتورهای وایمکس می‌توانند اواخر اردیبهشت سال 92 وایمکس سیار را ارایه دهند.
وی با تاکید بر اینکه زمان انحصار سر جای خود قرار دارد و اگر اپراتور سوم فعالیت خود را با تاخیر آغاز کند، فرصت سوزی کرده است گفت: براساس تعهدات پروانه اپراتور سوم این اپراتور باید سیم کارت‌های خود را در اردیبهشت ماه سال آینده واگذار کند؛ تاریخ لازم الاجرا شدن پروانه اپراتور سوم سی ام مرداد ماه سال جاری بود که 9 ماه بعد از این تاریخ این اپراتور باید بهره‌برداری تجاری خود را آغاز کند که 30 اردیبهشت سال 90 خواهد بود.
سبوحی ادامه داد: اگر اپراتور دلایل کافی و موجهی برای تاخیر خود نداشته باشد سازمان حتی می‌تواند پیشنهاد جریمه ارایه کند و در بحث تخلفات در مفاد پروانه مواردی عنوان شده است؛ البته ما عملکرد این اپراتور را پیگیری می‌کنیم و آنها نیز حرکاتی انجام دادند و امیدواریم اپراتور سوم به موقع بتواند به تعهدات خود عمل کند که ما وارد فاز جریمه نشویم.
 
خدمت ذوستان بگم من برای سری اول شهریورماه امسال یه اکانت 6 ماهه 128 نامحدود گرفتم معرکه بود حتی دو ساعت هم قطعی نداشت. البته من برای گیم این سرویس رو نگرفتم بلکه برای شیرینگ اینترنتی ماهواره گرفتم خیلی خوب بود ذو سه روز پیشم اکانتمو یه ساله همون 281 البته این با محدودش رو گرفتم. بدیش اینه که نرخ دانلودت از 20کیلوبایت بیشتر نمی شه.
 
دوستان یه سوال
من هر کاری میکنم نمیتونم با PSPgo به اینترنت وصل شم و گیر Security میده . کسی میدونه باید کجای تنظیماتشو عوض کنم؟خواهشا اگه کسی میدونه بگه . مودم منم Indoor WiFi هست
 
دوست عزیز یکی از ناراضی های توی تاپیک P30world منم باید خدمتتون عرض کنم که حدود 35 نفر هستیم که تقریبا 30 نفرمون ناراضییم :>
اگر هم سوالی در مورد وایمکس مبین نت داریرن من در خدمتم:(

سلام دوست عزیز!من یه مدم وایمکس دارم از اوم مدل مشکی USB که فقط یه خروجی USB داره !یه اکسزپوینت هم دارم حالا اگر بخوام اینترنت وایمکس رو تو این مدل مودم روی اکسز پوینت شیر کنم باید چکار کنم ؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or