
او گفته است که:
اسپنسر میگوید:من خیلی از اینکه به استودیوی Black Tusk ملحق شدم ، هیجان زده هستم، و خیلی خوشحالم که میتونم برای ساخت GEOW بر روی تیم نظارت داشته باشم.
من با تیم ها و استویو های مختلفی کار کردم، ولی سری GEOW واقعا بهترین و ناب ترین تجربه هایی رو که من میخواستم، به من هدیه داد، پس میتونه مثل برگشت به خونه خودتون باشه، یعنی از اینکه هرچه زودتر بتونم این عنوان رو معرفی کنم، خیلی هیجان زده هستم.
طبق گفته مایکروسافت آینده این فرنچایز محبوب در دستان این استودیو است، آیا میتوانند دوباره به روزهای اوج این سری برگردند یا نه؟"این فرنچایز محبوب همیشه با Unreal Engine ساخته شده است، پس من هم نمی تونم بگم که نسخه جدید این بازی با موتور دیگه ای ساخته بشه، چون بهترین گزینه ای که ما پیش رو داریم، قطعا همین موتور گرافیکی است."
source
آخرین ویرایش: