مایکروسافت امتیاز بازی Gears of War را به تصاحب در آورد

  • Thread starter Thread starter Wąnda
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
360x200
همین چندساعت پیش بود که Phil Spencer طی خبری رسما تایید کرد که امتیاز بازی Gears of War را رسما تحت کنترل خود در آورده اند، که میتواند خبر خوشحال کننده ای برای طرفداران این سری باشد.از همین رو آقای Rod Fergusson نیز استویوی 2K را به مقصد استودیوی تازه تاسیس Black Tusk ترک کرد تا بر روی ادامه ای از سری GEOW کار کنند.
او گفته است که:
من خیلی از اینکه به استودیوی Black Tusk ملحق شدم ، هیجان زده هستم، و خیلی خوشحالم که میتونم برای ساخت GEOW بر روی تیم نظارت داشته باشم.
من با تیم ها و استویو های مختلفی کار کردم، ولی سری GEOW واقعا بهترین و ناب ترین تجربه هایی رو که من میخواستم، به من هدیه داد، پس میتونه مثل برگشت به خونه خودتون باشه، یعنی از اینکه هرچه زودتر بتونم این عنوان رو معرفی کنم، خیلی هیجان زده هستم.
اسپنسر میگوید:
"این فرنچایز محبوب همیشه با Unreal Engine ساخته شده است، پس من هم نمی تونم بگم که نسخه جدید این بازی با موتور دیگه ای ساخته بشه، چون بهترین گزینه ای که ما پیش رو داریم، قطعا همین موتور گرافیکی است."
طبق گفته مایکروسافت آینده این فرنچایز محبوب در دستان این استودیو است، آیا میتوانند دوباره به روزهای اوج این سری برگردند یا نه؟
source
 
آخرین ویرایش:
همینه صنعت گیم داره میره تو کما... فقط دیدن اینکه این همه ادم که از ساخته شدن دنباله برای یه بازی که خود سازندش ازش خسته شد چه جوری شیرینی پخش می کنن افسرده می کنه ادم رو.
 
همینه صنعت گیم داره میره تو کما... فقط دیدن اینکه این همه ادم که از ساخته شدن دنباله برای یه بازی که خود سازندش ازش خسته شد چه جوری شیرینی پخش می کنن افسرده می کنه ادم رو.

مطمئنان ip مثل Gears of War خسته کننده نمیشه برای هیچ استودیویی. سوال اینجاست MS چقدر داد به epic که این عنوان بزرگش رو بفروشه! Bulletstorm رو میخواد سکوال کنه از این به بعد؟
 
[h=2]مایکروسافت امتیاز بازی Gears of War را به تصاحب در آورد[/h]
84.gif
84.gif
84.gif
84.gif
84.gif

به یاد مرحوم :crying1: :دی

بینم پس الآن اون چیزی که تو E3 نشون داده بودن شو و تیاتر بوده دیگه !؟ :| ای تُف ؛ من چقدر با اون حال کرده بودم حال کرده بودم 8-|
 
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخیش:d:d:d
بعد از خبر dram لعنتی بهترین خبر ممکن بود:x
جوووووووووووووووووووووووووووووون geow 4 چ شووووووووووود:d
چ هایپی شدیم از حالا:d
تبریک ب همه ماکروفن ها:x
 
کی ها بودن با من شرط بسته بودند ؟ :دی یکی یکی بیان همینجا خودشون را معرفی کنند چون سر این بازی بدجوری حرسم دادند :دی . چقدر رو این مسئله من بحث کردم ؟! اون از رمدی حرف من ثابت شد اینم از ip گیرز 200 بار گفتم امکان نداره این ip از دست بره .
حالا اون پیشگوها که متاگیر فلان و بهمان شد یا ff فلان و بهمان شد باز بیان از اینجور پیشبینی ها کنند ! کسی که میخواست منطقی نظر بده میدونست گیرز وزنه بسیار سنگین واسه مایکرو هست و حکم هیلوی این نسل براش بود بنابراین حتی از رو ذهنش هم نباید خطور میکرد که گیرز از دستش در بره .
------------------------------------
حالا قضیه اینجاش خوشحال کنندست که اولا دادند تیم خفنی مثل Black Tusk میسازه دومین خبر خفن اینه که مایکرو لایسنش ue4 را خریده طبق خبرهای قبلی یعنی هسته گرافیکی گیرز به احتما 99 درصد همون ue هست که بسیار عالی هست ! سومین خبر از همه خفن تر که Rod Fergusson طراح مراحل بازی هم بخواد همکاری کنه ! دیگه کیلیفی بی را هم استخدام کنند که اخرتش هست :دی

ولی در هر حال این خبر شدیدا واسم شیرین بود .


خوب شد این خبر اومد که باعث شد برگردی یه مدت غیبت داشتی فکر کردم انصراف دادی ;):d
 
یه نیمچه مصاحبه از سایت Xbox ! :دی

چرا مایکروسافت حقوق سری Gears of War رو خریداری کرد ؟
Phil Spencer : این موضوع به تعهدات ما نسبت به طرفداران Xbox برمیگرده. سری Gears of War فن بیس عظیم و قدرتمندی روی Xbox داره. سری ای که بیش از 22 میلیون نسخه از اون عرضه شده و بیش از 1 میلیارد دلار فروش داشته. این سری و طرفداران اون جزیی از روح Xbox هستند و مایکروسافت با خرید حقوق این سری ، بازی های بیشتری از این سری محبوب ارائه میده.

چرا Epic Games با این قضیه موافقت کرد ؟
Hanno Lemke : اون ها همکاری فوق العاده ای با مایکروسافت داشتن و مایکروسافت هم با کار کردن با Epic Games و انتشار سری Gears of War در نسل قبل به موفقیت زیادی رسید. Epic Games همچنان یک همکار و دوست خوب برای مایکروسافت هست. ما همکاری نزدیکی با اون ها داریم تا مطمئن بشیم که Unreal Engine که در ساخت سری Gears of War به کار رفته بود ، در ادامه نیز به خوبی کیفیت این سری رو حفظ میکنه و چیزی که طرفداران انتظار دارن رو ارائه میده.

چرا برای ساخت Gears of War های بعدی سراغ استودیوی Black Tusk رفتین که هنوز امتحان خودش رو پس نداده ؟
Phil Spencer : استودیو Black Tusk یک تیم با کیفیت و با کلاس جهانی تشکیل داده که تجربه و علاقه زیادی برای ساخت عناوین Shooter و به خصوص Gears of War دارند. من به کیفیت کار اون ها زیر نظر افرادی چون Hanno Lemke و Rod Fergusson اطمینان کامل دارم. Black Tusk استودیویی هست که به خوبی برای ساخت نسخه های بعدی Gears of War آماده شده.

آیا برنامه ای برای آوردن افرادی که پیش از این روی Gears of War کار کرده بودن دارین ؟
Hanno Lemke : این خبر که Rod Fergusson به Black Tusk ملحق شده ، برای طرفداران این سری بسیار خوشحال کننده هست. Rod در Epic Games نقش کلیدی در ساخت سری بازی های Gears of War داشت. اون این سری رو عمیقاً میشناسه و البته با طرفداران این سری و خواسته هاشون و چیزهایی که از این سری میخوان هم به خوبی آشنا هست. من مطمئن هستم زمانی که اخبار مربوط به عضوگیری در Black Tusk منتشر بشه ، بازیسازهای با استعداد زیادی وجود دارن که به سری Gears of War علاقه داشته و به Black Tusk می پیوندن.

چه زمانی میتونیم خبرهای بیشتری در مورد Gears of War بشنویم ؟
Hanno Lemke : ما امیدواریم که اخبار و اطلاعات بیشتری در مورد این سری تا پایان امسال منتشر کنیم.

تو دوباره به کانادا برمیگردی و مشغول به کار روی سری Gears of War میشی. آیا این قضیه مثل برگشتن به خونه خودت هست ؟
Rod Fergusson : من به شدت از ملحق شدن به Black Tusk و نظارت روی ساخت نسخه های بعدی Gears of War خوشحال هستم. من تا امروز با تیم های بزرگی روی بازی های با کیفیت کار کردم ، ولی این Gears of War بوده که بیشترین تأثیر رو روی زندگی حرفه ای و شخصی من داشته. برای همین این قضیه برای من مثل برگشتن به خونه خودم هست. برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد بازی نمیتونم صبر کنم.

Tim Sweeney از Epic Games هم بیانیه ای در این مورد داده :
Epic Games برای فروش حقوق سری Gears of War با مایکروسافت به توافق رسید. ما به ساخت این سری بازی ها با همکاری مایکروسافت در یک دهه گذشته افتخار می کنیم و خوشحال هستیم که این قرارداد به مایکروسافت اجازه میده که به ساخت نسخه های بعدی از دنیای Gears of War برای پلتفورم های موفق خودشون بپردازن و Epic Games هم روی عناوین جدید خودش متمرکز بشه. Epic Games همچنان به پشتیبانی از Xbox One ادامه میده و حق استفاده از Unreal Engine 4 رو هم برای پروژه های آینده مایکروسافت در اختیار اون ها میذاره.
 
ممنون مایکرو بلاخره یه کار درست و حسابی برای طرفدارات انجام دادی من به شخصه از این خبر خیلی خوشحال شدم این خبر بسیار خوب رو به همه مایکرو فن ها و عاشقان Geow تبریک میگم
 
همون وقتی که Spencer اومد گفت ممکنه نتونن Gears رو انحصاری نگه دارن من به این نتیجه رسیدم که یه اتفاقاتی پشت پرده داره میافته! :دی
پس بگو میخواسته کلا عنوان رو بخره!
واقعا هم عالی.:bighug:
حالا باید منتظر عنوان بعدی EPIC باشیم! :x
 
:bighug:بزرگترین خبر بعد از xoneبرام همینه wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwآیپی دیگه از آن مایکروسافته :"> دمت گرم مایکرو e3 با gears of war 4 با ue4 چه شود :x یعنی اگه تا آخر نسل هم بازیهای one روی 200pباشه هم دیگه خیالی نیست مایکرو رو عشقست
 
آخرین ویرایش:
پس معلوم شد چرا مایکرو استودیو ونکووءر رو بست چون پول کم داشت برا خرید gears:d
ولی جدا از شوخی اولا تبریک میگم به مایکرو فنها دوما خیلی دوست دارم بدونم مایکرو چقدر پول به اپیک داده که حاضر شده از سود گیرز بگذره(پرفروشترین ip تاریخ اپیک).فکر کنم کار از شل کردن سر کیسه گذشته کل کیسه رو داده:d.
نکته نگران کننده اینه که مایکرو بخواد مثل 343 که فقط رو سری halo کار میکنه،بلک تاسک رو هم فقط بزاره رو گیرز کار کنند که امیدوارم اشتباه باشه.
در ضمن از این به بعد مثل اینکه اپیک فقط مولتی پلتفرم میسازه منتظریم:d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or