فیل اسپنسر در طی مصاحبه ای با کوتاکو، علنا انحصاری بودن بازی های بتزدا برای پلتفرم های مایکروسافت را تایید کرد.
در پی سوال خبرنگار کوتاکو پیرامون آینده بازی ای بتزدا، اسپنسر تاکید کرد که هدف از این خرید، دور کردن بازی های این کمپانی از گیمر ها نبوده است. وی هدف از این خرید را این موضوع عنوان کرد که گیمر های بیشتری به بازی های بتزدا دسترسی داشته باشند و این امر با توجه به راحتی دسترسی به پلتفرم های مایکروسافت، محقق خواهد شد.
وی با اشاره به گستردگی دامنه پلتفرم های مایکروسافت، اشاره کرد که با وجود کنسول های اکس باکس، کامپیوتر های خانگی، گیمپس و سرویس ابری اکس کلاود، آنها نیازی برای انتشار بازی برای سایر پلتفرم هایی که به طور مستقیم تحت ساپورت مایکروسافت قرار ندارند، نمیبینند.
با این صحبت ها و برخلاف گمانه زنی های برخی مراجع صنعت گیم، باید فرنچایز هایی نظیر Fallout, Doom, The elder scrolls, Dishonored, Prey, Wolfenstein, The Evil Within و همینطور فرنچایز جدید Starfield را جزو مجموعه های "انحصاری" مایکروسافت به حساب آورد
منبع خبر:
در پی سوال خبرنگار کوتاکو پیرامون آینده بازی ای بتزدا، اسپنسر تاکید کرد که هدف از این خرید، دور کردن بازی های این کمپانی از گیمر ها نبوده است. وی هدف از این خرید را این موضوع عنوان کرد که گیمر های بیشتری به بازی های بتزدا دسترسی داشته باشند و این امر با توجه به راحتی دسترسی به پلتفرم های مایکروسافت، محقق خواهد شد.
وی با اشاره به گستردگی دامنه پلتفرم های مایکروسافت، اشاره کرد که با وجود کنسول های اکس باکس، کامپیوتر های خانگی، گیمپس و سرویس ابری اکس کلاود، آنها نیازی برای انتشار بازی برای سایر پلتفرم هایی که به طور مستقیم تحت ساپورت مایکروسافت قرار ندارند، نمیبینند.
با این صحبت ها و برخلاف گمانه زنی های برخی مراجع صنعت گیم، باید فرنچایز هایی نظیر Fallout, Doom, The elder scrolls, Dishonored, Prey, Wolfenstein, The Evil Within و همینطور فرنچایز جدید Starfield را جزو مجموعه های "انحصاری" مایکروسافت به حساب آورد
منبع خبر:
آخرین ویرایش: