فیل اسپنسر: بازی های بتزدا در انحصار پلتفرم های مایکروسافت خواهند بود

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
فیل اسپنسر در طی مصاحبه ای با کوتاکو، علنا انحصاری بودن بازی های بتزدا برای پلتفرم های مایکروسافت را تایید کرد.
در پی سوال خبرنگار کوتاکو پیرامون آینده بازی ای بتزدا، اسپنسر تاکید کرد که هدف از این خرید، دور کردن بازی های این کمپانی از گیمر ها نبوده است. وی هدف از این خرید را این موضوع عنوان کرد که گیمر های بیشتری به بازی های بتزدا دسترسی داشته باشند و این امر با توجه به راحتی دسترسی به پلتفرم های مایکروسافت، محقق خواهد شد.
وی با اشاره به گستردگی دامنه پلتفرم های مایکروسافت، اشاره کرد که با وجود کنسول های اکس باکس، کامپیوتر های خانگی، گیم‌پس و سرویس ابری اکس کلاود، آنها نیازی برای انتشار بازی برای سایر پلتفرم هایی که به طور مستقیم تحت ساپورت مایکروسافت قرار ندارند، نمیبینند.
با این صحبت ها و برخلاف گمانه زنی های برخی مراجع صنعت گیم، باید فرنچایز هایی نظیر Fallout, Doom, The elder scrolls, Dishonored, Prey, Wolfenstein, The Evil Within و همینطور فرنچایز جدید Starfield را جزو مجموعه های "انحصاری" مایکروسافت به حساب آورد

منبع خبر:
 
آخرین ویرایش:

{mobile-GAMER-117}

کاربر سایت
Jul 16, 2020
2,277
نام
علیرضا
برو ناهارتو بخور، دیگه داره دیر میشه :D
===========
من باید برم تو این شرکت ها استخدام شم تو هر بازی فکر کنی میتونم میکروترنسنشن بذارم حتی ماریو!
ایده های عجیبی تو سرم دارم!

و خیالتون راحت پرداخت فقط برای ظاهره
 
  • Smile
Reactions: dark souls

FarSeeR

کاربر سایت
Jun 18, 2013
1,128
خوندن کامنت ها اینجا خیلی جالبه، انگار داریم از جنگ جهانی صحبت میکنیم...

- ماکروسافت میتونست یه پول بندازه جلو سونی
- سونی باید فوری بازیاشو رو پی سی بفروشه تا پول بدست بیاره واسه رقابت
و خیلیای دیگه...

ماکروسافت برای فروش بیشتر و سود بیشتر این استودیوهارو خریده و این کاملا منطقیه. اگه این کارو نمیکرد این نسل نصف فروش نسل قبل رو هم نمیتونست تجربه کنه. ضعف ماکروسافت نداشتن بازی بود که برای رقابت باید این سرمایه های سنگین رو به جون میخرید. از جایی که توی خلق ایپی های بزرگ مشکل داشت، دست گذاشت رو زنیمکس که صاحب چند ایپی خیلی بزرگه که قابل تحسین هستش کاملا.

در جواب به اون دوستان که نگران سونی و پول تو جیبیش هستن هم بگم که قضیه فروش بازی چیز بدی نیست، الان که نتفلیکس اومده دیگه کسی نمیره سینما فیلم ببینه یا ناشرهای دیگه فروششون صفر شده؟!
این اشتباهه که فکر میکنید سونی باید خودشو به ماکروسافت برسونه، در واقع ماکروسافت این همه هزینه کرده تا بتونه با سونی رقابت کنه.

سونی نمیاد هیچوقت ۷.۵ میلیارد صرف خرید استودیو کنه ولی اگه طرح ماکروسافت جواب بده و بازارو دستش بگیره، سونی هیچ کاری از دستش برنمیاد ینی؟ نمیتونه یه بازی بزرگشو فرضا رایگان لانچ کنه به تمام کاربراش؟ کاری که دیدیم یه چشمه ازش نشون داده با پلاس کالکشن.

در مورد الدر اسکرول و باقیه ایپی ها ماکروسافت تصمیم متفاوت میتونه داشته باشه، میتونه سر هر بازی با انتشارش رو پلی استیشن چند صد میلیون دلار سود کنه و برگشت سرمایه اش رو تسریع کنه، میتونه به عنوان سیستم سلر ازشون استفاده کنه که در هر دو صورت به نفعشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر