فراخوان تعداد معدودی تستر برای بازی جدیدم.

  • Thread starter Thread starter test84
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.
با تشكر فراوان ،كه منو قابل دونستيد.
اول ميخوام نكات مثبت رو بگم :
واقعا از ته دلم ميگم ،كار ستودني و بي نظيري بود.
اين همون نقطه اي هست كه صنعت بازيسازي ايران بايد ازش شروع بشه ،اما متاسفانه همه ميخوان يك شبه پرواز كنن ،ولي با بالهايي كه هنوز واسشون سنگينه و اعث سقوطشون ميشه.
از اينا كه بگذريم بايد بگم طراحي ها بي نظير بودن از شخصيت گرفته تا محيط ،كاراكتر كاملا (با اينكه ما داستان رو نديديم) به آدم حس يه شخصيت خسته كه آب از سرش گذشته رو ميده ،اون سيگارشم كه منو واداشت تو كل مدت بازي سيگار بكشم .(اميدوارم ازي كامل اونقدري طولاني نباشه كه يه شبه سرطان بگيرم) ،كاراكتراي دشمن هم متنوع و خلاقانه بودن (البته اگه بازي اصلي طولاني تر هست بهتره دشمن ها هم متنوعتر باشن)
ولي تمام طراحي ها به كنار ،طراحي افكت خون در نظر من بي نظير بود ،مخصوصا با وينچستر (شات گان) واقعا حس متلاشي شدن رو به آدم ميداد.

ميريم سراغ نكات منفي:
-WASD رو اگه توي بازي بگونجونيد خيلي بهتره چون گيمر هاي حرفه اي بيشتر روي اين دكمه ها عادت دارن جاي پرش هم كه خوبه و براي تير هم ميشه از اسلش و يا شيفت و كنترل سمت راست استفاده كرد.
-اولين بار كه شاپ توي بازي ظاهر ميشه تابلوي راهنما نداره و من به صورت آزمون و خطا پيداش كردم.
-اين يكي خيلي به چشم نمياد ولي به نظر من اگه قابليت نشستن توي بازي اضافه بشه خيلي خوب ميشه ،الان فقط ميشه جلوي تير دشمنا پريد ولي اگه بشه در حال تير زدنه اونا بشيني و تير بزني ميشه تعداد دشمنان توي يه درگيري رو افزايش داد و نفسگيرتر ميشه ،الان ه دليل اينكه اگه 2تا دشمن به صورت نوتي تر بزنن و هيچ راه فراري نيست نميشه تعداد دشمنا رو توي يه صحنه زياد كرد.
-اضافه كردن يه دكمه براي افزايش سرعت ميتونه به بازيباز هاي كم حوصله كمك كنه كه توي راههاي فرعي سريعان رفت آمد كنن ،اما اگه اين امكان نباشه ممكنه بعضي ها فقط دنبال راه خروجي باشن.
-سكه ها خيلي ورج و وورجه ميكنن و خيلي اعصا آدمو گاهي به هم ميريزن و خيلي مجبورت ميكنن دنبالشون بري.
-در ادامه موضوع بالا مهمات خيلي سريع غيب ميشن ،حتي مهمات خريداري شده ،كه در مورد مهمات خريداري شده قابل توجيه نيست.
-تقريبا راه مخفي ها بي ارزشن ،معمولا 2-3 تا سكه توشون هست كه ارزش خاصي ندارن،ميتونن تروفي باشن و با جمع كردن بيشترشون نشون داد كي بيشتر توي ازي جستوجو كرده.
-رندم شاپ 50تا قيمت روي جلدش هست :دي ،ولي 20تا كم ميكنه
-رندم شاپ يكم زيادي كلاهبرداره (در حالي كه 50 تا قيمتش باشه) ،در حالت عادي 3تا آيتم ميده كه در حالت معمول با 60 تا ميشه تهيه كرد ،60% كمتر از اين ميده از 1 سكه تا ... در 15% مواقع هم 5آيتم ميده كه خيلي بي انصافي هست.(البته اين آمار تجربه من بود)

من وقت نكردم نظرات دوستان رو بخونم و اگر چيزيش تكراري بود بخشيد.
در كل آرزوي بهترينها رو واسه شما و كل تيمتون رو خواهانم كه تونستيد اين كاره فوق العاده رو تهيه كنيد.

اين سكانس هم منو ديوونه كرد تا جايي كه سريعا از اسكرين شات گرفتم ،شايد اولين كسي هستم كه اين تصوير رو گذاشته بك گراند گوشيش.
74modu6dex0piu3ddzfo.jpg
 
آخرین ویرایش:
دوست عزیز خیلی ممنونم که بازی رو تست کردید و خوشحالم که از بازی لذت بردیدو نظراتتون رو با ما درمیون گذاشتید.

با تشكر فراوان ،كه منو قابل دونستيد.
اول ميخوام نكات مثبت رو بگم :
واقعا از ته دلم ميگم ،كار ستودني و بي نظيري بود.
اين همون نقطه اي هست كه صنعت بازيسازي ايران بايد ازش شروع بشه ،اما متاسفانه همه ميخوان يك شبه پرواز كنن ،ولي با بالهايي كه هنوز واسشون سنگينه و اعث سقوطشون ميشه.
از اينا كه بگذريم بايد بگم طراحي ها بي نظير بودن از شخصيت گرفته تا محيط ،كاراكتر كاملا (با اينكه ما داستان رو نديديم) به آدم حس يه شخصيت خسته كه آب از سرش گذشته رو ميده ،اون سيگارشم كه منو واداشت تو كل مدت بازي سيگار بكشم .(اميدوارم ازي كامل اونقدري طولاني نباشه كه يه شبه سرطان بگيرم) ،كاراكتراي دشمن هم متنوع و خلاقانه بودن (البته اگه بازي اصلي طولاني تر هست بهتره دشمن ها هم متنوعتر باشن)
ولي تمام طراحي ها به كنار ،طراحي افكت خون در نظر من بي نظير بود ،مخصوصا با وينچستر (شات گان) واقعا حس متلاشي شدن رو به آدم ميداد.

ممنونم!

ميريم سراغ نكات منفي:
-WASD رو اگه توي بازي بگونجونيد خيلي بهتره چون گيمر هاي حرفه اي بيشتر روي اين دكمه ها عادت دارن جاي پرش هم كه خوبه و براي تير هم ميشه از اسلش و يا شيفت و كنترل سمت راست استفاده كرد.

چند نفر تاحالا WASD رو خواستن ولی واسه من خیلی عجیبه این موضوع چون بازی هایی که معمولا دست راست روی mouse هستش از WASD استفاده میکنن و من تقریبا بازی ای ندیدم که کنترل اون صرفا با کیبورد باشه و از WASD استفاده کنه. ولی ظاهرا باید اضافه کنیمش.

-اولين بار كه شاپ توي بازي ظاهر ميشه تابلوي راهنما نداره و من به صورت آزمون و خطا پيداش كردم.

شرمنده اون موقع هنوز تابلوش آماده نبود!

-اين يكي خيلي به چشم نمياد ولي به نظر من اگه قابليت نشستن توي بازي اضافه بشه خيلي خوب ميشه ،الان فقط ميشه جلوي تير دشمنا پريد ولي اگه بشه در حال تير زدنه اونا بشيني و تير بزني ميشه تعداد دشمنان توي يه درگيري رو افزايش داد و نفسگيرتر ميشه ،الان ه دليل اينكه اگه 2تا دشمن به صورت نوتي تر بزنن و هيچ راه فراري نيست نميشه تعداد دشمنا رو توي يه صحنه زياد كرد.

خیلی پیشنهاد خوبیه ولی بازی خیلی hardc0re میشه و مخاطب بازی flash هم از همه قشر هستش و ما سعی کردیم یه تجربه fun برای همه نوع مخاطب ایجاد کنیم ولی این قضیه نشستن یا cover گرفتن رو حتما برای بازی های بعدی در نظر می‌گیریم.

-اضافه كردن يه دكمه براي افزايش سرعت ميتونه به بازيباز هاي كم حوصله كمك كنه كه توي راههاي فرعي سريعان رفت آمد كنن ،اما اگه اين امكان نباشه ممكنه بعضي ها فقط دنبال راه خروجي باشن.

حقیقتا این سیستم رو داشتیم ولی خیلی بازی رو تغییر میده و حذف کردیمش. معمولا بازی های این سبکی همچین چیزی ندارن. باز اگه نمونه ای بهم معرفی کنید ممنون میشم بررسیش کنم.

-سكه ها خيلي ورج و وورجه ميكنن و خيلي اعصا آدمو گاهي به هم ميريزن و خيلي مجبورت ميكنن دنبالشون بري.

این که خیلی fun ـه!

-در ادامه موضوع بالا مهمات خيلي سريع غيب ميشن ،حتي مهمات خريداري شده ،كه در مورد مهمات خريداري شده قابل توجيه نيست.

چشم اینم سعی میکنم درست کنم ولی فکر میکنم بازیکن رو یکم وادار به تحرک میکنه. مثلا شما کل مرحله رو برنمگیردی بگردی که تیری چیزی پیدا کنی.

-تقريبا راه مخفي ها بي ارزشن ،معمولا 2-3 تا سكه توشون هست كه ارزش خاصي ندارن،ميتونن تروفي باشن و با جمع كردن بيشترشون نشون داد كي بيشتر توي ازي جستوجو كرده.

فک کنم همه راه مخفی ها رو پیدا نکردید!

-رندم شاپ 50تا قيمت روي جلدش هست :دي ،ولي 20تا كم ميكنه

عجب!

-رندم شاپ يكم زيادي كلاهبرداره (در حالي كه 50 تا قيمتش باشه) ،در حالت عادي 3تا آيتم ميده كه در حالت معمول با 60 تا ميشه تهيه كرد ،60% كمتر از اين ميده از 1 سكه تا ... در 15% مواقع هم 5آيتم ميده كه خيلي بي انصافي هست.(البته اين آمار تجربه من بود)

حق با شماست بخاطر این که هنوز بالانس نشده و بالانس کردنش هم کار راحتی نیست.

من وقت نكردم نظرات دوستان رو بخونم و اگر چيزيش تكراري بود بخشيد.
در كل آرزوي بهترينها رو واسه شما و كل تيمتون رو خواهانم كه تونستيد اين كاره فوق العاده رو تهيه كنيد.

خیلی نظراتتون عالی بود. در کل نظرات این تاپیک رو خوندم از دقت نظر و آگاهی بچه هایی که پست دادن در مورد game design خیلی خوشحال شدم.

اين سكانس هم منو ديوونه كرد تا جايي كه سريعا از اسكرين شات گرفتم ،شايد اولين كسي هستم كه اين تصوير رو گذاشته بك گراند گوشيش.
74modu6dex0piu3ddzfo.jpg


شرمندمون کردین!
 
سلام

من در حال ساختن صفحه دوم credits هستم ولی اسم بچه هایی که feedback دادن رو ندارم، هرکس مایل هستش اسمش رو داخل credits بیارم لطف کنه اسم یا اسم مستعار یا هرچیزی که مایله به عنوانش تو بازی ثبت بشه رو به من پیام خصوصی کنه.

ممنون.
 
عجب اتمسفری داره :huh: ...
من اگه زود تر تاپیک رو میدیدم با کله می اومدم :دی یه نسخش رو بده مام بازی کنیم :دی !
 
سلامي مجدد
از همون روز كه بهتون پ.خ دادم داشتم سعي ميكردم بازي كنم ولي نميدونم چرا تا 56% بيشتر لود نميشد ،ولي خب فك ميكنم ايراد از نت خودم بود.
و بالاخره همين چند دقيقه پيش تمومش كردم.

مثل قبل ميگم بي نظير بود.
بهترين بازي ساخت ايران و يكي از بهترين ميني گيم هاي عمرم ،با توجه به اين كه من زياد ميني گيم بازي ميكنم.

نكته اول كه به نظرم بايد بگم اينه كه خيلي از مشكلات نسخه قبل رفع شده بود و اين خيلي خوبه.
-بازي نسبت به قبل سخت تر شده ،البته اين به خاطر پيش زمينه ذهني هست كه من از قبل اين بازي رو خيلي آسون ديدم ،اين ميتونه ايراد باشه و يا حتي نكته مثبت ،كاملا بستگي به تصميم شما براي بازي نهايي باشه.
-بازم رندم شاپ :دي ،اين دفعه با اينكه ارزون شده ولي بازم كلاهبرداره ،تقريبا 5% مواقع آيتم ميده ،كه يكم آدم رو توي همون مراحل اول بي ميل از ريسك كردن. (اين احساس و تجربه شخصي من از استفاده از رندم شاپ بود)
-يه باگ كه يا تو نسخه هاي قبي نبوده يا من تجربش نكرده بودم.
pxysarxkukluudmwm04p.jpg

البته توي چند باري كه برام پيش اومد به سادگي با جهت از توي ديوار رد شدم جز اينجا:
o11o9fx6osedmpm8yhil.jpg


كلا هم توست اون گنده ها كه وينچستر دارن وقتي نزديكه ديوار باشي اتفاق ميوفته ،به خاطر اينكه اسلحه كيكت(kick) ميكنه.

-دشمنا توي اين سبك بازي نبايد بتونن كاراكتر رو دنبال كنن چون اونوقت بازيكن جايي براي فرار از تيرها نداره.
اين اتفاق يك بار ،يا از روي عمد يا از روي اتفاق و باگ افتاد ، اينجا:

uea9rr9ynw5nr0bmwp4c.jpg


-باس آخر رو وقتي با وينچستر ميزني سر جاش وايميسته و تير ميزنه (چند ثانيه) و بين تير زدنش اگه از بزنيش اين زمان تمديد ميشه و با انجام اين روند ه راحتي ميشه كشتش و اين يه مقدار به روند تند و نفسگير بازي لطمه ميزنه ،اونم در حالي كه از دمو آخر پيداس كه باس آخر بازي هست.

-و در آخر اگه بازي قرار همينقدر و يا بيشتر سخت باشه ،بهره حداقل يه چك پوينت داشته باشه.
i6yulc77onfwkozmypha.jpg
 
درود

یک مینی گیم موفق با موسیقی جذاب که خاطراتی زیادی را برام زنده کرد.
بازی بالانس خیلی خوبی داره و واقعا جای تحسین داره

به نظرم انجام دادن مینی گیم ها با arrow key ها خیلی لذت بخشه اما بهتره که WASD هم فعال باشه تا از بابت کنترل کسی با مشکل مواجه نشه.
یک گونه از دشمن ها که جثه بزرگی دارند که فقط راه میرن و خیلی ساده هم نابود میشن، به نظرم بهتره که با یک سلاح مثل تامی گان مسلح بشن تا برای نابود کردنشون تلاش بیشتری صورت بگیره
یک مقدار پرداخت character اصلی جای کار داره به نظرم
بعضی اوقات عدم توانایی در نشستن آزار دهنده میشه بهتره که در نظر گرفته بشه
شانس دریافت آیتم در رندوم شاپ کمه اگر احتمال دریافت آیتم بره بالاتر و قیمت آن افزایش پیدا کنه بهتره
بعضی مواقع character در بین موانع گیر میکنه که باید act و از اول شروع کرد


نسخه پایانی همین تعداد مراحل را داره یا افزایش پیدا میکنه؟


موفق باشی
 

ممنون، ارسال شد براتون.

منم میخوام بابا.

آدرس ایمیلتون رو بدید تا براتون لینک بفرستم.

حجم بازی چقدره ؟

ایمیل بنده ;)

Mr-_-Line@Mail.com !

بازی 5.6 مگابایت هستش.
ارسال شد.

ببینم هنوز تستر میگیرید؟ :biggrin1:؟

بله، آدرس ایمیلتون رو پیام خصوصی کنید تا براتون لینک بفرستم.

---------- نوشته در 09:59 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 09:50 PM ارسال شده بود ----------

سلامي مجدد
از همون روز كه بهتون پ.خ دادم داشتم سعي ميكردم بازي كنم ولي نميدونم چرا تا 56% بيشتر لود نميشد ،ولي خب فك ميكنم ايراد از نت خودم بود.
و بالاخره همين چند دقيقه پيش تمومش كردم.

مثل قبل ميگم بي نظير بود.
بهترين بازي ساخت ايران و يكي از بهترين ميني گيم هاي عمرم ،با توجه به اين كه من زياد ميني گيم بازي ميكنم.

ممنون دوست عزیز، خوشحالم که لذت بردید.

نكته اول كه به نظرم بايد بگم اينه كه خيلي از مشكلات نسخه قبل رفع شده بود و اين خيلي خوبه.
-بازي نسبت به قبل سخت تر شده ،البته اين به خاطر پيش زمينه ذهني هست كه من از قبل اين بازي رو خيلي آسون ديدم ،اين ميتونه ايراد باشه و يا حتي نكته مثبت ،كاملا بستگي به تصميم شما براي بازي نهايي باشه.

- بله، از قصد سعی کردیم از باس اول به بعد یکم بازی جدی تر بشه.

-بازم رندم شاپ :دي ،اين دفعه با اينكه ارزون شده ولي بازم كلاهبرداره ،تقريبا 5% مواقع آيتم ميده ،كه يكم آدم رو توي همون مراحل اول بي ميل از ريسك كردن. (اين احساس و تجربه شخصي من از استفاده از رندم شاپ بود)

- ساده تر شده بود ولی بازهم یکم ساده ترش کردم که تو آپدیت بعدی میتونید تست کنید.

-يه باگ كه يا تو نسخه هاي قبي نبوده يا من تجربش نكرده بودم.
pxysarxkukluudmwm04p.jpg

البته توي چند باري كه برام پيش اومد به سادگي با جهت از توي ديوار رد شدم جز اينجا:
o11o9fx6osedmpm8yhil.jpg


كلا هم توست اون گنده ها كه وينچستر دارن وقتي نزديكه ديوار باشي اتفاق ميوفته ،به خاطر اينكه اسلحه كيكت(kick) ميكنه.

- بله، اینو زیاد نمیتونم متاسفانه کاری بکم براش ولی سعی ام رو میکنم. یا باید کلا این به قول شما kick اسلحه رو بردارم یا باشه ولی این باگ رو هم بعضی اوقات ببینیم.

-دشمنا توي اين سبك بازي نبايد بتونن كاراكتر رو دنبال كنن چون اونوقت بازيكن جايي براي فرار از تيرها نداره.
اين اتفاق يك بار ،يا از روي عمد يا از روي اتفاق و باگ افتاد ، اينجا:

uea9rr9ynw5nr0bmwp4c.jpg


- بعضی دشمنا ذاتا دنبال میکنن مثله سگ.

-باس آخر رو وقتي با وينچستر ميزني سر جاش وايميسته و تير ميزنه (چند ثانيه) و بين تير زدنش اگه از بزنيش اين زمان تمديد ميشه و با انجام اين روند ه راحتي ميشه كشتش و اين يه مقدار به روند تند و نفسگير بازي لطمه ميزنه ،اونم در حالي كه از دمو آخر پيداس كه باس آخر بازي هست.

- بالاخره هر باس ای باید یه نقطه ضعفی داشته باشه، هدف این باس هم اینه که شما نقطه ضعفش رو پیدا کنید.

-و در آخر اگه بازي قرار همينقدر و يا بيشتر سخت باشه ،بهره حداقل يه چك پوينت داشته باشه.

- چک پوینت داشت ولی حذفش کردیم چون difficulty curve رو خراب میکنه و بازی باید از اینم سخت تر بشه که وجود check point معنی داشته باشه.

i6yulc77onfwkozmypha.jpg

ممنون از نظراتتون، پاسخ هام رو با رنگ سبز براتون تو پست خودتون نوشتم.

---------- نوشته در 10:05 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 09:59 PM ارسال شده بود ----------

درود

یک مینی گیم موفق با موسیقی جذاب که خاطراتی زیادی را برام زنده کرد.
بازی بالانس خیلی خوبی داره و واقعا جای تحسین داره

- ممنون علی جان، خوشحالم که از بازی لذت بردید.

به نظرم انجام دادن مینی گیم ها با arrow key ها خیلی لذت بخشه اما بهتره که WASD هم فعال باشه تا از بابت کنترل کسی با مشکل مواجه نشه.

- مگه WASD تو بازی براتون فعال نبود؟!

یک گونه از دشمن ها که جثه بزرگی دارند که فقط راه میرن و خیلی ساده هم نابود میشن، به نظرم بهتره که با یک سلاح مثل تامی گان مسلح بشن تا برای نابود کردنشون تلاش بیشتری صورت بگیره

- اونا armor متحرک هستن و وقتی با دشمن های دیگه ترکیب میشن معنی میدن.

یک مقدار پرداخت character اصلی جای کار داره به نظرم

- تو cutscene ها سعی کردیم یکم روش کار کنیم ولی خوب تو یه بازی نیم ساعته یکم بیشتر از این پیش بریم بازیکن رو ممکنه خسته کنیم. البته دو تا cutscene دیگه هم به بازی تا پس فردا اضافه میشه که به این مطلب کمک میکنه یکم.

بعضی اوقات عدم توانایی در نشستن آزار دهنده میشه بهتره که در نظر گرفته بشه

- ما مکانیک پریدن و double jump رو برای فرار از تیر درنظر گرفتیم از اول ولی پروژه که پیش رفت ما هم همین احساس رو داشتیم ولی خوب تصمیم خیلی سختیه چون روی همه چی تاثیر میذاره و یکم برای همچین تغییری دیر بود.

شانس دریافت آیتم در رندوم شاپ کمه اگر احتمال دریافت آیتم بره بالاتر و قیمت آن افزایش پیدا کنه بهتره

- سعی کردیم slot machine درست کنیم یعنی شما سکه زیاد بندازی ولی یه دفعه جایزه بگیری ولی باز تو آپدیت بعدی این جایزه رو بیشتر کردم.

بعضی مواقع character در بین موانع گیر میکنه که باید act و از اول شروع کرد

- بله، اینم سعی میکنم درست کنم ولی احتمالا راهی نداره چون خیلی ریشه ایه.

نسخه پایانی همین تعداد مراحل را داره یا افزایش پیدا میکنه؟

- این نسخه ای که بازی کردید تقریبا نسخه نهائیه.

موفق باشی

ممنون علی جان، لطف کردید و افتخار دادید.
 
من واقعن از بازی خوشم اومد :دی.
یعنی اصلن فکر نمیکردم بازی اینقدر جالب باشه :دی.
تمام چیزائی که باید بگم رو علی گفت چیز خاصی نیست مخصوصن این نشستن میتونه خیلی جذابیت بده به بازی :دی.
و اینکه عالیه، فقط به شخصه دوست داشتم مثلن بعضی قسمت های بازی رنگی بود مثل سر شمع ها زرد بود یا درخت ها اون کنار منار ها سبز بود.
ولی در کل ایده عالیه، خیلی خوبه :دی.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or