عنوان «Shadow of the Tomb Raider» فردا معرفی خواهد شد

Anonymous M3

人類に栄光あれ
کاربر سایت
طبق سایت رسمی سری «Tomb Raider» عنوان جدیدی از این سری با نام «Shadow of the Tomb Raider» فردا در ساعت ۶ صبح به وقت پاسیفیک (ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران ) معرفی خواهد شد.​

Leak-Shadow-of-the-Tomb-Raider-Looks-Great-2-1024x576.jpg

با نگاهی به «HTML» این سایت به پیامی با متن زیر پی میبریم :​

«Shadow of the Tomb Raider اوج داستان «Lara» است که در ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸ (۲۳ شهریور) در دسترس خواهد بود.»​

مدتی پیش در ماه دسامبر ۲۰۱۷ کمپانی «Square Enix» اشاره ای به این موضوع که عنوان جدیدی از سری «Tomb Raider» در دست ساخت است و در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد.» کرده بود.​

در ماه اکتبر سال ۲۰۱۶ نام نسخه‌ی بعدی این سری لو رفته بود. همچنین در ژانویه‌ی سال ۲۰۱۷ وبسایت «Eurogamer» خبر از ساخته شدن نسخه‌ی جدید به دست استدیوی «Eidos Montreal» سازنده‌ی سری «Deus Ex» داده بود. در نهایت در ماه جون ۲۰۱۷ تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که ادعا میشد به نسخه‌ی جدید مربوط است.​

Read the whole post here.
 
من به طور کلی مشکلی نداشتم با بازیا و لذت بردم:دی (اتفاقا با TR:U اصلا حال نکردم:-" )
فقط یک مشکلی که با اینجور بازی های Open World دارم اینه که یک سدی راه ها رو میبینی ولی به خاطر محدودیت امکانات نمیتونی بری و باید بخش داستانی جلوتر بری، وسایل جدید بگیری، دوباره برگردی و اون راه های قبلی رو بری!(اگرم راهش پیچ در پیچ باشه باز باید دو ساعت سر خودت رو در بیاری از کجا رفته بودم:-")

این مشکل رو با Darksiders یا LOS2 هم داشتم مثلا!:-" کلا رو اعصابه راهی رو ببینی ولی نتونی بری:دی یا اصلا دو ساعت خودت رو درگیر کنی و فکر کنی شدنیه ولی مسیر رو میدا نمیکنی...بعد که بیخیال شدی و رفتی جلوتر، در میابی که قدرتی لازم داشتی و حدس نزدی:دی
برای همین بازی خطی بشه شخصا راضی ترم اعصاب خوردی نداره حداقل=))
این مورد تو بعضی بازی های خطی هم هست ( LOS1 مثلا) ولی باز تو اون بازی ها یکم راحت تر میشه کنار اومد:-"
 
  • Like
Reactions: RohFa and Soheil
من به طور کلی مشکلی نداشتم با بازیا و لذت بردم:D (اتفاقا با TR:U اصلا حال نکردم:-" )
فقط یک مشکلی که با اینجور بازی های Open World دارم اینه که یک سدی راه ها رو میبینی ولی به خاطر محدودیت امکانات نمیتونی بری و باید بخش داستانی جلوتر بری، وسایل جدید بگیری، دوباره برگردی و اون راه های قبلی رو بری!(اگرم راهش پیچ در پیچ باشه باز باید دو ساعت سر خودت رو در بیاری از کجا رفته بودم:-")

این مشکل رو با Darksiders یا LOS2 هم داشتم مثلا!:-" کلا رو اعصابه راهی رو ببینی ولی نتونی بری:D یا اصلا دو ساعت خودت رو درگیر کنی و فکر کنی شدنیه ولی مسیر رو میدا نمیکنی...بعد که بیخیال شدی و رفتی جلوتر، در میابی که قدرتی لازم داشتی و حدس نزدی:D
برای همین بازی خطی بشه شخصا راضی ترم اعصاب خوردی نداره حداقل=))
این مورد تو بعضی بازی های خطی هم هست ( LOS1 مثلا) ولی باز تو اون بازی ها یکم راحت تر میشه کنار اومد:-"
خب مسیر ک مشخصه شما q میزنی بهت میگه کجا باید بری و برای اینکه دوباره دو ساعت برنگردی میتونی از کمپ هات فوری ب منطقه مورد نظر بری
درکل من هیچوقت از اونا استفاده نمیکنم همینطور دوس دارم گشت و گذار برنم:D
درکل همه بازی ها کم و کاستی دارن نباید زیاد سخت گرفت:D
 
من به طور کلی مشکلی نداشتم با بازیا و لذت بردم:D (اتفاقا با TR:U اصلا حال نکردم:-" )
فقط یک مشکلی که با اینجور بازی های Open World دارم اینه که یک سدی راه ها رو میبینی ولی به خاطر محدودیت امکانات نمیتونی بری و باید بخش داستانی جلوتر بری، وسایل جدید بگیری، دوباره برگردی و اون راه های قبلی رو بری!(اگرم راهش پیچ در پیچ باشه باز باید دو ساعت سر خودت رو در بیاری از کجا رفته بودم:-")

این مشکل رو با Darksiders یا LOS2 هم داشتم مثلا!:-" کلا رو اعصابه راهی رو ببینی ولی نتونی بری:D یا اصلا دو ساعت خودت رو درگیر کنی و فکر کنی شدنیه ولی مسیر رو میدا نمیکنی...بعد که بیخیال شدی و رفتی جلوتر، در میابی که قدرتی لازم داشتی و حدس نزدی:D
برای همین بازی خطی بشه شخصا راضی ترم اعصاب خوردی نداره حداقل=))
این مورد تو بعضی بازی های خطی هم هست ( LOS1 مثلا) ولی باز تو اون بازی ها یکم راحت تر میشه کنار اومد:-"
Backtracking اتفاقا خیلی حال میده اگه مراحل خوب طراحی شده باشه مثل DMC 3 یا RE های کلاسیک.
منم دقیقا با LOS2 خیلی مشکل داشتم، هی از قلعه برو تو خیابون دوباره برو تو قلعه، اونم با پلتفرمینگ مضخرف. :D
 
  • Like
Reactions: Milad_HW
دوستایی که دنبال نسخه های کلاسیک و سبک کلاسیک و این بحث ها هستن هم تفکر جالبی دارن. فقط یه راه منطقی برای رسیدن به خواسته این دسته افراد وجود داره اونم اینه که خودشون دست به کار بشن نسخه های خفن کلاسیک رو واسه خودشون ریسمتر و ریمیک کنند :|
آخه چه دلیلی داره یه بازی با کلی پتانسیل تو گذشته بمونه و بپوسه؟ بخاطر چی بخاطر اینکه تو میخوای کلاسیک بازی کنه؟ تو بازی نکن که سری ورشکسته و خاک نشه!
همین الان ما GOW رو داریم، در مورد کاری که سانتا انجام داده هم همینو میگی؟ کلاسیک میخوای؟ منطقی باشیم میبینم الان جایی برای یه aaa H&S بسته با خشونت به شدت بالا و صحنه ها ناجور و کلی محدودیت نیست! چرا یه بازی باید خودشو در برابر جمعیت طرفدارها محدود کنه؟ که به خاک سیاه بشینه؟
وقتی میشه از اسکایریم، ویچر، tlou و بازی های پیشگام سبک مدرن تاثیر گرفت تا یه چیزی خلق کرد که محدودیت رو کنار میزنه و برای بیشتر بازیکن ها جذاب میشه رو بیخیال بشیم بچسبیم به سبک تاریخ گذشته ای که سرمایه گذاری روش سراسر ریسکه؟
یه سری سبک ها برای aaa های امروزی جواب نمیده! بازی بسته برای aaa دیگه جواب نمیده! بازی ای که محدودیت داره، برای یه جمعیت خاصی از مخاطب ها ساخته میشه! این دست بازی ها نباید aaa و بلند پروازانه باشن چون نابود میشن!
ریبوت برای خیلی از سبک های قدیمی و کلاسیک حیاتی ترین تصمیمه! همین DMC که قراره معرفی بشه رو بخونید کامیا در موردش چی گفته! چرا این حرفو زده؟ حالا شما کلاسیک میخوای راحت ترین کار بازی نکن!
تغییر و تحول لازمه! همون U4 که خیلی ها اینجا حلوا حلوا می کنن بخونید از چه بازی های تاثیر گرفته برای اینکه سبکش رو مدرن کنه! با وجود اینکه IP قدیمی نیست ولی باز هم باید آپدیت بشه! چه برسه به یه بازآفرینی کامل که هیچ محدودیتی برای خودش تو تغییر و تحول قائل نمیشه!
بعضی وقتا لازمه هویت یه بازی رو کنار بزاری تا دوباره رو پا بشه! اینکه ما فقط در مورد خودمون صحبت کنیم ایراد نداره ولی تو این بحث چیزی رو نمی تونیم ضعف به حساب بیاریم! ما باید تغییر کنیم و منطقی باشیم.
 
به نظرم این سری با آنچارتد تفاوت زیادی داره. آنچارتد 4 خیلی اکشن بود، بگذریم از یه سری مراحل که حالت پازل داشتند اما ساختار بیشتر مراحل حداقل منو بیشتر ترغیب می کرد سمت اکشنی که البته اونم خیلی تند و سریع بود! ریبوت Tomb Raider تاکید خیلی بیشتری رو بخش بقا داره، مبارزات تاکتیکی تر هستند مثلا تو آنچارتد 4 من بعد یه خورده محدود مخفی کاری، سعی می کردم هر چه سریع تر به اکشن رو بیارم و دشمن ها رو از بین ببریم و بیشتر دنبال سلاح قدرتمندتر بودم و برام فرقی نمی کرد تیر تو پای دشمن میخوره یا سرش فقط میزدم حتی تو حرکت. مهم ترین دلیلش به نظرم اکشن بهتر آنچارتد 4 و سیستم مبارزه تاکتیکی و مخفی کاری بهتر Tomb Raider بود. بخش ماجراجویی آنچارتد 4 هم به نظرم محدود بود، گشتن تو محیط برا من به قول معروف ریواردینگ نبود، با وجود ساختار خطی مراحل اما محیط ها بزرگ بودن (خصوصا محیط های جنگلی) اما برای من شخصا اهمیتی نداشت تو محیط چه چیزی هست، سعی می کردم راهمو پیدا کنم و چیزی که تو مسیر بود رو پیدا می کردم فقط (البته بعضی مراحل رو هم زیر و رو می کردم و آیتم ارزشمندی پیدا نمی کردم البته بجز ترژر که پیدا نکردشون هم خیلی مهم نبود برام).
یکی از دلایلش قطعا سیستم ارتقا بهتر Tomb Raider بود، مثلا من به ارتقا شخصیت و سلاح خیلی اهمیت می دادم چیزی که تو U4 معنا نداشت.
در کل به نظرم آنچارتد 4 اکشن بهتری بود و Tomb Raider سروایویال، ماجراجویی بهتر.
امیدوارم نسخه جدید هم بیشتر رو بخش بقا و ماجراجوی تاکید داشته باشه و با آزادی عمل بیشتر تو بخش گیم پلی به بازیکن اجازه بده که بخش های مبارزه رو با سرعت کم تر و با استراتژی بهتر جلو بره.
خوب گفتی ها، ولی کلا بالعکس :D
من U4 رو کلا مخفی کاری رفتم و لذت بخش ترین بازی مخفی کاری عمرم بود.
Rise اصلا چیزی به نام مخفی کاری نداشت. بسیار ضعیف کار شده بود در این مورد. کلا اکشن رفتم تا آخرش.
 
RotTR که جز ده تا بازی برتر این نسل واسم بود، تقریبا همه چیز بازی عالی بود و حال کردم باهاش :دی دفعه دومی که بازی کردم هم باز همون لذت رو داشت. الان هم که اومده رو گیم پس و قبل از اومدن نسخه جدید میشه یه دور دیگه هم رفت :دی امیدوارم نسخه جدید هم کیفیت دو نسخه قبلی رو داشته باشه و مثل اونا موفق باشه.
 
اصلا ذهینیت سازنده هاش تغییر کرده بجای طراحی محیطهای باستانی و زیر زمینی به میزان زیاد و ورود به جنگلهای بکر مخوف و طراحی معماهای مرگ آور طی مسیر ، خطر رو فقط در اثر کشته شدن با تیر تو درگیری های مسلحانه قرار دادن و معما هم کلا حذف یا خیلی ساده یا حتی آپشنال :|

یادمه تو Tomb Raider: Underworld از همون اول وارد محیط باستانی میشدیم ولی ظاهرا بازی داره سمت نئوری آنچارتد میره که فقط آخر برسیم به مجیط های تاریخی
ذهنیت سازنده ها نه، ذهنیت گیمرها همینه.
همون فروش کم TR: Underground بود که سری رو به خواب چندین ساله فرستاد. وقتی گیمر جدید اکشن خطی بی دردسر با کمترین پازل مثل Uncharted میخواد نتبجش این میشه که سازنده هم خودشو با شرایط جدید وفق میده. و گیمپلی این وسط فدا میشه.
 
ذهنیت سازنده ها نه، ذهنیت گیمرها همینه.
همون فروش کم TR: Underground بود که سری رو به خواب چندین ساله فرستاد. وقتی گیمر جدید اکشن خطی بی دردسر با کمترین پازل مثل Uncharted میخواد نتبجش این میشه که سازنده هم خودشو با شرایط جدید وفق میده. و گیمپلی این وسط فدا میشه.
:-@اصن انچارتد بازی کردی استاد:-@
 
خب مسیر ک مشخصه شما q میزنی بهت میگه کجا باید بری و برای اینکه دوباره دو ساعت برنگردی میتونی از کمپ هات فوری ب منطقه مورد نظر بری
درکل من هیچوقت از اونا استفاده نمیکنم همینطور دوس دارم گشت و گذار برنم:D
درکل همه بازی ها کم و کاستی دارن نباید زیاد سخت گرفت:D
نه خوب، من اصلا خوشم نمیاد فقط مستقیم برم و دور و برم رو نگردم!:دی
نمیگم هم اونقدر خطی بشه که یک قدم چپ و راست نتونی بری!
مثلا آنچارتدها(همون نسل قبل حتی) داشتیم که خطی بودن، ولی گوشه و کنارشون چیز میز زیادی پیدا میشد! یا مثلا TLOU یا الان اینجور که به نظر میاد GOW ( و حتی قبلی هاش)

الان توی TLOU و LOS و DS ، من یه محیطی جلو چشممه، یه جعبه رو برای مثال دارم میبینم، ولی نمیرسم بهش! حالا بشین تا ته بازی برو، بعد دوباره برگرد از اول! یا حتی مجبور میشی به یک محیط ده بار برگردی، یکبار مثلا آپدیت اسلحه رو بگیری، یکبار بیای آپدیت زبان شناسیت رو قوی کنی، بعد دوباره برگردی بتونی 4تا سکه جمع کنی و اسلحه بخری و ...
من این چیزا رو اعصابمه:دی به جای Backtracking ، ترجیح میدم اگر قراره دوباره به اون محیط ها برگردم یه new game جدید بزنم، که دوباره از داستان هم لذت ببرم:دی
 
  • Like
Reactions: Romell and hitman68
از این جنگل ها بکشن بیرون دیگه بسه:|:|:|:| .
اگه واقعا بخوان دوباره تو اون محیط های تکراری بازی رو ببرن با گیم پلی قبلی یه چیز داغون در می اد.
ببرید تو مقبره های باستانی یه جای افتابی (( جنگل و برف خوب بود ولی همون دو تا شماره قبلی به اندازه کافی اشباع کردنش ))
==============
یه در خواست دارم فقط ازشون اونم اینه که اون Dual Pistol همیشگی رو به بازی برگردونند[-o<[-o<[-o<
 
نه خوب، من اصلا خوشم نمیاد فقط مستقیم برم و دور و برم رو نگردم!:D
نمیگم هم اونقدر خطی بشه که یک قدم چپ و راست نتونی بری!
مثلا آنچارتدها(همون نسل قبل حتی) داشتیم که خطی بودن، ولی گوشه و کنارشون چیز میز زیادی پیدا میشد! یا مثلا TLOU یا الان اینجور که به نظر میاد GOW ( و حتی قبلی هاش)

الان توی TLOU و LOS و DS ، من یه محیطی جلو چشممه، یه جعبه رو برای مثال دارم میبینم، ولی نمیرسم بهش! حالا بشین تا ته بازی برو، بعد دوباره برگرد از اول! یا حتی مجبور میشی به یک محیط ده بار برگردی، یکبار مثلا آپدیت اسلحه رو بگیری، یکبار بیای آپدیت زبان شناسیت رو قوی کنی، بعد دوباره برگردی بتونی 4تا سکه جمع کنی و اسلحه بخری و ...
من این چیزا رو اعصابمه:D به جای Backtracking ، ترجیح میدم اگر قراره دوباره به اون محیط ها برگردم یه new game جدید بزنم، که دوباره از داستان هم لذت ببرم:D

این مورد تنها روی اعصاب شما نبود بلکه روی اعصاب همه بود و جز بزرگترین ضعفهای Rise به شمار میرفت
اگر قراره تو بازی این همه چیز میز جا بدند یک محیط بزرگ و متنوع هم مثل Witcher و origins بسازند نه اینکه تو یک محیط نسبتا کوچیک صدتا مورد رو جا بدند
 
این مورد تنها روی اعصاب شما نبود بلکه روی اعصاب همه بود و جز بزرگترین ضعفهای Rise به شمار میرفت
اگر قراره تو بازی این همه چیز میز جا بدند یک محیط بزرگ و متنوع هم مثل Witcher و origins بسازند نه اینکه تو یک محیط نسبتا کوچیک صدتا مورد رو جا بدند
ویچر و اساسین ها هم هیچکدوم محدودیت ابزار و امکانات برای گشت و گذار نداشتن:|
اگر ابزار و امکانات خاصی میخوان بزارن، مثل زلدا همون اول بدن بهت، ولت کنند تو محیط، هرجا گیر کردی با فکرت راحت رو باز کنی، نه اینجوری:|
 
اینا ایرادشون اینه هر شماره سریع پشت هم میدن اینجوری تغییرات اصلا حس نمیشه شماره اول ریبوت خوب بود واقعا وای نسخه بعد اومده بودن همونو مثلا برده بودن تو برف .. اینا ضعف از بالا هست که نمیتونن درست واسه ادامه ip ریسک کنن و فقط میخوان یک سرمایه برگردونن الان چیزی که تامب رابدر کم داره مقبره های فکری هست که نیازش حس میشه و حتی ترس روانشناختی بازی میتونن بیشتر کنن تا این که ترس بازی خلاصه بشه تو اتفاقات قابل پیش بینی تو محیط و جیغ لارا الان فقط تنها استودیویی که با ازادی عمل و ایده فراوون تو این زمینه کم نمیزاره راکستار هست حالا RDR2 بیاد همه متوجه میشن تغییرات رو حالا جالبه اینا برای این که به RDR2 نخورن همشون ریسک نکردن تاریخشون عقب تر قرار دادن معمولا تامی رایدر تو اکتبر نوامبر میومد
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or