سلام !
در بازی Ninja Gaiden II ، قطع کردن اعضا و دست و پای دشمن نه تنها بازیکن رو ارضا میکرد ، بلکه روی گیم پلی هم تآثیر میذاشت و بازیکن میتونست با انجام این کار از سرعت دشمن کم کرده و استراتژی های مختلفی بریزه. این مورد یعنی قطع عضو در Ninja Gaiden III حذف شده. علتش رو می پرسین ؟ ظاهرآ خود ما بازیکن ها این طور خواستیم !!!
یکی از اعضای Team Ninja به IGN این طور گفته : "ما فکر نمی کنیم بازیکن ها دیگه همچین چیزی رو در بازی بخوان. اون ها قبل از این ، این ویژگی رو توی Ninja Gaiden II دیدن."
Ninja Gaiden III با کشتن انسان ها سر و کار داره و Team Ninja هم دوست داره بازیکن با اصابت هر ضربه شمشیر حس برخورد اون به بدن دشمن و شکسته شدن استخوان و ایجاد بریدگی روی بدن رو بچشه و تمام این اتفاقات واقعی به نظر بیاد ولی ما کمی تضاد در این زمینه می بینیم چون در دنیای واقعی سر و بازوها و ... با همچین ضرباتی کنده میشن در حالی که در Ninja Gaiden III این اتفاق نمی افته.
در بازی Ninja Gaiden II ، قطع کردن اعضا و دست و پای دشمن نه تنها بازیکن رو ارضا میکرد ، بلکه روی گیم پلی هم تآثیر میذاشت و بازیکن میتونست با انجام این کار از سرعت دشمن کم کرده و استراتژی های مختلفی بریزه. این مورد یعنی قطع عضو در Ninja Gaiden III حذف شده. علتش رو می پرسین ؟ ظاهرآ خود ما بازیکن ها این طور خواستیم !!!
یکی از اعضای Team Ninja به IGN این طور گفته : "ما فکر نمی کنیم بازیکن ها دیگه همچین چیزی رو در بازی بخوان. اون ها قبل از این ، این ویژگی رو توی Ninja Gaiden II دیدن."
Ninja Gaiden III با کشتن انسان ها سر و کار داره و Team Ninja هم دوست داره بازیکن با اصابت هر ضربه شمشیر حس برخورد اون به بدن دشمن و شکسته شدن استخوان و ایجاد بریدگی روی بدن رو بچشه و تمام این اتفاقات واقعی به نظر بیاد ولی ما کمی تضاد در این زمینه می بینیم چون در دنیای واقعی سر و بازوها و ... با همچین ضرباتی کنده میشن در حالی که در Ninja Gaiden III این اتفاق نمی افته.