عدم قطع عضو در Ninja Gaiden III و دلیل آن

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,210
نام
آریا
سلام !


در بازی Ninja Gaiden II ، قطع کردن اعضا و دست و پای دشمن نه تنها بازیکن رو ارضا میکرد ، بلکه روی گیم پلی هم تآثیر میذاشت و بازیکن میتونست با انجام این کار از سرعت دشمن کم کرده و استراتژی های مختلفی بریزه. این مورد یعنی قطع عضو در Ninja Gaiden III حذف شده. علتش رو می پرسین ؟ ظاهرآ خود ما بازیکن ها این طور خواستیم !!!
یکی از اعضای Team Ninja به IGN این طور گفته : "ما فکر نمی کنیم بازیکن ها دیگه همچین چیزی رو در بازی بخوان. اون ها قبل از این ، این ویژگی رو توی Ninja Gaiden II دیدن."
Ninja Gaiden III با کشتن انسان ها سر و کار داره و Team Ninja هم دوست داره بازیکن با اصابت هر ضربه شمشیر حس برخورد اون به بدن دشمن و شکسته شدن استخوان و ایجاد بریدگی روی بدن رو بچشه و تمام این اتفاقات واقعی به نظر بیاد ولی ما کمی تضاد در این زمینه می بینیم چون در دنیای واقعی سر و بازوها و ... با همچین ضرباتی کنده میشن در حالی که در Ninja Gaiden III این اتفاق نمی افته.
 

Navid

?Can I Play Daddy
کاربر سایت
Feb 5, 2006
3,839
نام
نوید
قرار شده این شعر هم همراه با ملودی لطیف برای بازی ساخته بشه :

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده
تو رختخواب مخمل ابی خوابیده


یه روز مامان رفته بازار اونو خریده
قشنتگتر از عروسکم هیچ کس ندیده

عروسک من چشماتو واکن
وقتی که شب شد اونوقت لا لا کن


پ.ن: خداوکیلی چرا امسال تمام بازیهای محبوب من یجوری بهشون گند زده شده؟
 

GABRIEL.b

کاربر سایت
May 31, 2011
365
نام
علی
ninja gaiden 2 رو نتونستم easy رو تموم کنم:d شاید این یکی:d
 

Mehrdad

کاربر سایت
Nov 23, 2009
2,236
نام
Taha
ایول از این به بعد خواهر کوچیکم می تونه بازیشو تنهایی بازی کنه.عشقش ریو هست.اینم نوعی جلب مشتریه دیگه...
 

mehdi_iron

کاربر سایت
Dec 9, 2009
488
نام
مهدي
فردا پس فردا میان میگن طرفدارا ازمون خواستن خون رو حذف کنیم ما هم اینکارو کردیم!! بعدش کاراکترو عوض می کنن بعدشم سبک بازیو...............
شاید جالب ترین بخش بازی همون قطع عضو بود که دیگر هیچ
کجایی ایتاگاکی؟؟:((
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
13,848
نام
ماکان
خوب اينا به لحاظ فني نميتونن بدون افت فريم قطع عضو رو بچپونن تو بازي مجبورن يه بهانه اي بيارن ديگه!

بار اولشون هم نيست! سر NGSII هم براي اينكه توي PS3 افت فريم 360 رو برطرف كنن الكي به بهانه خشونت و ... خون رو از بازي حذف كردن! اينا كلا كارشون درسته!

البته من كه از NGIII راضي هستم چون داره كاري ميكنه كه برم پشت سر NGII كه اين همه ازش بد ميگفتم نماز بخونم! زنده باد NGII! (البته NGSII نه!)
 

shefer

کاربر سایت
Aug 27, 2009
2,441
نام
mazyar
خوب اينا به لحاظ فني نميتونن بدون افت فريم قطع عضو رو بچپونن تو بازي مجبورن يه بهانه اي بيارن ديگه!

بار اولشون هم نيست! سر NGSII هم براي اينكه توي PS3 افت فريم 360 رو برطرف كنن الكي به بهانه خشونت و ... خون رو از بازي حذف كردن! اينا كلا كارشون درسته!

البته من كه از NGIII راضي هستم چون داره كاري ميكنه كه برم پشت سر NGII كه اين همه ازش بد ميگفتم نماز بخونم! زنده باد NGII! (البته NGSII نه!)
اونقدر تو این چندساله بازیهای خوف با گرافیک سنگین اومدن که که نشون بده چنین افت فریمی به راحتی قابل حله. واقعا من نمیتونم درک کنم که چطور قطع عضو میتونه باعث ایجاد افت فریم بشه اونم به حدی که سازنده ها به خاطرش دروغ بگن ! اگه واقعا به خاطر افت پرفرومنس چنین تصمیمی گرفتن که باید بهشون تسلیت گفت...
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
13,848
نام
ماکان
اونقدر تو این چندساله بازیهای خوف با گرافیک سنگین اومدن که که نشون بده چنین افت فریمی به راحتی قابل حله. واقعا من نمیتونم درک کنم که چطور قطع عضو میتونه باعث ایجاد افت فریم بشه اونم به حدی که سازنده ها به خاطرش دروغ بگن ! اگه واقعا به خاطر افت پرفرومنس چنین تصمیمی گرفتن که باید بهشون تسلیت گفت...
خوب اساسا حرفی که میزنی درسته اما باید دید این کار در حد توانایی های تیم نینجا و خصوصا موتور گرافیکیشون هست یا نه؟

خوب من به راحتی میگم نیست. به یک دلیل بزرگ که انم NGII هست. اگه فرض کنیم که من درست میگم و NGIII داره با موتور NGII (که الان با PS3 هم سازگاره) ساخته میشه، باید گفت این موتور نمیتونه قطع عضو و افکت خون رو با هم بدون افت فریم رندر کنه. توی NGII دیدیم که خصوصا توی مراحل آخر فریم ریت چقدر میومد پایین!

دقت کنید توی NGSII که قطع عضو بود خون رو حذف کردن که افت فریم نداشته باشن، اینجا قطع عضو رو حذف کردن و در عوض افکت خون رو نگه داشتن. من عمرا هیچ وقت نمیپذیرم مثلا خودشون همینجوری سر خوش سر خوش تصمیم گرفته باشن که قطع عضو نداشته باشن! یعنی بدون هیچ دلیل فنی و موجهی بیان بهترین قسمت بازیشونر و حذف کنن! با عقل من یه نفر که جور در نمیاد!

یه جورایی مطمئن هستم به خاطر مساول فنی هست.
 

shefer

کاربر سایت
Aug 27, 2009
2,441
نام
mazyar
خوب اساسا حرفی که میزنی درسته اما باید دید این کار در حد توانایی های تیم نینجا و خصوصا موتور گرافیکیشون هست یا نه؟

خوب من به راحتی میگم نیست. به یک دلیل بزرگ که انم NGII هست. اگه فرض کنیم که من درست میگم و NGIII داره با موتور NGII (که الان با PS3 هم سازگاره) ساخته میشه، باید گفت این موتور نمیتونه قطع عضو و افکت خون رو با هم بدون افت فریم رندر کنه. توی NGII دیدیم که خصوصا توی مراحل آخر فریم ریت چقدر میومد پایین!

دقت کنید توی NGSII که قطع عضو بود خون رو حذف کردن که افت فریم نداشته باشن، اینجا قطع عضو رو حذف کردن و در عوض افکت خون رو نگه داشتن. من عمرا هیچ وقت نمیپذیرم مثلا خودشون همینجوری سر خوش سر خوش تصمیم گرفته باشن که قطع عضو نداشته باشن! یعنی بدون هیچ دلیل فنی و موجهی بیان بهترین قسمت بازیشونر و حذف کنن! با عقل من یه نفر که جور در نمیاد!

یه جورایی مطمئن هستم به خاطر مساول فنی هست.
خب برا همین میگم که باید بهشون تسلیت گفت دیگه ! اخه چطور نمیتونن بعد گذشت 6 سال از عمر کنسولا و وجود این همه متخصص و.... هنوز یه موتور بسازن که نیازهاشونو برطرف کنه ؟!
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,210
نام
آریا
خب برا همین میگم که باید بهشون تسلیت گفت دیگه ! اخه چطور نمیتونن بعد گذشت 6 سال از عمر کنسولا و وجود این همه متخصص و.... هنوز یه موتور بسازن که نیازهاشونو برطرف کنه ؟!
ایتاگاکی که بالا سرشون نباشه همین میشه دیگه ! کلآ علاوه بر اینکه نقش عظیمی روی گیم پلی بازیهای Team Ninja داشت ، بازی هایی که کارگردانی میکرد از نظر فنی هم غوغا بودن ! حالا از NG II بگذریم که البته اونم خیلی خوب بود از این نظر ، بقیه بازیهاش چه DoA های نسل قبل چه DoA 4 و از همه مهم تر Ninja Gaiden I واقعآ چیزای عالی ای بودن از نظر بصری.
 

GENE

کاربر سایت
May 12, 2007
2,982
نام
مهدی
H&S فاتحش خوندست. اون از DMC، این از NJ. فعلا عشقست همون DMC HD Collection.
این بازی easy نداشت اصلا
چرا. یه چند بار اگه پشت سر هم نفله میشدی، یه دیفیکالتی باز میشد به اسم Ninja Dog:D
 
  • Like
Reactions: Kavigne

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
13,371
نام
حسین
خوب اساسا حرفی که میزنی درسته اما باید دید این کار در حد توانایی های تیم نینجا و خصوصا موتور گرافیکیشون هست یا نه؟

خوب من به راحتی میگم نیست. به یک دلیل بزرگ که انم NGII هست. اگه فرض کنیم که من درست میگم و NGIII داره با موتور NGII (که الان با PS3 هم سازگاره) ساخته میشه، باید گفت این موتور نمیتونه قطع عضو و افکت خون رو با هم بدون افت فریم رندر کنه. توی NGII دیدیم که خصوصا توی مراحل آخر فریم ریت چقدر میومد پایین!

دقت کنید توی NGSII که قطع عضو بود خون رو حذف کردن که افت فریم نداشته باشن، اینجا قطع عضو رو حذف کردن و در عوض افکت خون رو نگه داشتن. من عمرا هیچ وقت نمیپذیرم مثلا خودشون همینجوری سر خوش سر خوش تصمیم گرفته باشن که قطع عضو نداشته باشن! یعنی بدون هیچ دلیل فنی و موجهی بیان بهترین قسمت بازیشونر و حذف کنن! با عقل من یه نفر که جور در نمیاد!

یه جورایی مطمئن هستم به خاطر مساول فنی هست.
ماکان آخه فاجعه این هست که فریم ریت بازی هم 30 شده.واقعا فاجعس.خر به این فراوونی،بعد من هی پیاده راه میرم:d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟