عدم قطع عضو در Ninja Gaiden III و دلیل آن

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,997
نام
آریا
سلام !
33363011856450560450.jpg


در بازی Ninja Gaiden II ، قطع کردن اعضا و دست و پای دشمن نه تنها بازیکن رو ارضا میکرد ، بلکه روی گیم پلی هم تآثیر میذاشت و بازیکن میتونست با انجام این کار از سرعت دشمن کم کرده و استراتژی های مختلفی بریزه. این مورد یعنی قطع عضو در Ninja Gaiden III حذف شده. علتش رو می پرسین ؟ ظاهرآ خود ما بازیکن ها این طور خواستیم !!!
یکی از اعضای Team Ninja به IGN این طور گفته : "ما فکر نمی کنیم بازیکن ها دیگه همچین چیزی رو در بازی بخوان. اون ها قبل از این ، این ویژگی رو توی Ninja Gaiden II دیدن."
Ninja Gaiden III با کشتن انسان ها سر و کار داره و Team Ninja هم دوست داره بازیکن با اصابت هر ضربه شمشیر حس برخورد اون به بدن دشمن و شکسته شدن استخوان و ایجاد بریدگی روی بدن رو بچشه و تمام این اتفاقات واقعی به نظر بیاد ولی ما کمی تضاد در این زمینه می بینیم چون در دنیای واقعی سر و بازوها و ... با همچین ضرباتی کنده میشن در حالی که در Ninja Gaiden III این اتفاق نمی افته.
 

farhad_fr2

کاربر سایت
Jul 31, 2009
1,360
نام
فرهاد
بازم بايد شاهد نابود شدن يكي از بهترين بازيها باشيم آخه مگه ممكنه شمشير به كسي با اون ضربه بخوره و قطع نكنه ؟
حداقل شكاف ايجاد كنه دل و روده بريزه بيرن :d
حيف اين بازي كه شماره 3ش دست اينا افتاده خجالت نكشين تا ميتونين گند بزنين به بازي !!
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
قضیه امتیازا رو شروع نکن که میشه برا همون عکس هم شونصدتا تبصره زد.دیگه خود من طرفدار این سری هستم پس اثبات بهترین بودن برای من لازم نیست:d اصلا بحث در مورد قطع عضو هست که باید تو این سری ادامه پیدا کنه. درباره افت فریم هم که گفتم اگه واقعا این بهونشونه که باید برن خودشونو تو قبر چال کنن:|
خب معمولاً طرفدارای NG شماره ی 1 رو به خاطر سرعتش بیشتر ترجیح میدن :D ولی خب بحث سلیقه هم هست که بی خیال ! :D خب درسته باید قطع عضو ادامه پیدا کنه ! مگه کسی هم هست که با این ویژگی مخالف باشه !!!! ولی خب با وجود جواب ندادن موتورشون نمی شه خیلی بهشون گیر داد ! غیر از اینه ! خب نمیکشه دیگه ! خود استاد ایتاگاکی هم توی شماره ی 2 نتونسته بود این مشکل رو حل کنه حالا از اینا چه توقعی داری ؟!
الانم با وجود موندن خون رو بدن ریو یا چند تا ویژگی دیگه (منظورم موارد جدید اضافه شدس :D ) که مثبت هم بودن من کماکان به این بازی امید دارم و 100% تجربه ـش میکنم ! حالا یه دفعه چی شده که توی این تاپیک حتی یه نظر مثبت هم در مورد این بازی نیست خودش خیلی جای تعجب داره !
 
  • Like
Reactions: bluestar

Black Roz

کاربر سایت
Oct 14, 2007
2,793
ای نامردا...اینا تو صفحه facebook گفته بودن مراحل بالاتر قطع عضو به بازی اضافه میشه !!!!!!

بزرگترین ارزوم تو زمینه گیم در حال حاضر گرفتن نمرات میانگین بین 6 تا 7 برای این بازی هست..تا درس عبرتی بشه برای این احمق ها که دیگه از این غلطا نکنن...

هرجور فک میکنم نمیتونم برم سر این بازی...بازی Samurai II: Vengeance با اون که یه بازی برای Smart Phone هاست اگر بازی کرده باشید خواهید دید چه قطع عضو های زیبا با افکت های بی نظیری درش به کار رفته...اون وقت این احمق ها نتونستن تو بازی قطع عضو بگنجونن...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر